Astron
Poissa
|
|
Vastaus #125 : 14.12.2014 klo 09:05:43 |
|
No aivan varmasti myydään ensimmäinen HJK-HIFK loppuun, sillä media kyllä osaa rummuttaa kyseistä ottelua tarpeen vaatiessa ihan tarpeeksi. Eikä tuo nyt edelleenkään ole mitään uutta, sillä ihan samalla tavalla oli ensimmäiset HJK-Jokerit sekä HJK-Honka pelitkin aikanaan loppuunmyytyjä. IFK on jääkiekosta sen verran tuttu brändi monelle, että herättää väkisinkin mielenkiintoa mediassa ihan eri tavalla, kuin jotkut atlantis/allianssit tai Viikingit, jotka taas eivät saaneet juuri medialta apua markkinointiin liigassa.
Ilmaista markkinointiapua tulee IFK siis väistämättä saamaan ja reilusti, mutta ainoa josta en ole oikein varma on tuo "me olemme köyhiä amatöörejä, jotka yrittävät haastaa oikeita ammattilaisia"-asenne Ifkilla. Tottahan se on tietenkin, mutta hieman heikosti sopii ainakin minun mielestä brändin alle.
|
|
|
|
Rane20
Poissa
Suosikkijoukkue: Etäkannatus, Suomen jalkapallomaajoukkue
|
|
Vastaus #126 : 14.12.2014 klo 09:22:00 |
|
Hieman off-topic, mutta, koska ketjun alussa tästä oli väännetty niin otan asian esille. Törmäsin Abceellä kahteen IFK-lätkäpaitaiseen herrasmieheen. Keskustelivat siitä, että ens kauen derbyihin mennään IFK kepidopaita päällä ja tähän kiinnitetty hjk pinssi . Myöskin olivat mukana sakilaisten toiminnassa, joista pieni prosentti on jokerifaneja! En keskusteluun osallistunut, koska keskustelun sisältö olisi vaihtunut nyrkkitappeluksi.
|
|
|
|
Astron
Poissa
|
|
Vastaus #127 : 14.12.2014 klo 09:41:25 |
|
Suurin osa tuntemistani IFK:n faneista kannattaa futiksessa (mikäli sattuu edes kiinnostamaan) Klubia ja sama toisin päin. Siksi uskoisin näistä väännöistä tulevan sellaisia lämminhenkisiä tapahtumia, joista suurin osa poistuu hyvällä mielellä voittajasta riippumatta.
Se suunnilleen noin promille seurojen kannattajista, jotka jotain ninjataitoja toisiaan vastaan haluavat harjoittaa ovat niin pieni lieveilmiö, että en jaksa sitä ottaa edes huomioon.
Väkisin luodut vastakkainasettelut eivät koskaan kanna hedelmää, joten katsotaan sitten tilannetta uudestaan, mikäli IFK onnistuu vakiinnuttamaan paikkansa liigassa ilman konkurssia nyt vaikka alkuun edes viisi vuotta.
|
|
|
|
Rane20
Poissa
|
|
Vastaus #128 : 14.12.2014 klo 10:21:28 |
|
Suurin osa tuntemistani IFK:n faneista kannattaa futiksessa (mikäli sattuu edes kiinnostamaan) Klubia ja sama toisin päin. Siksi uskoisin näistä väännöistä tulevan sellaisia lämminhenkisiä tapahtumia, joista suurin osa poistuu hyvällä mielellä voittajasta riippumatta.
Se suunnilleen noin promille seurojen kannattajista, jotka jotain ninjataitoja toisiaan vastaan haluavat harjoittaa ovat niin pieni lieveilmiö, että en jaksa sitä ottaa edes huomioon.
Väkisin luodut vastakkainasettelut eivät koskaan kanna hedelmää, joten katsotaan sitten tilannetta uudestaan, mikäli IFK onnistuu vakiinnuttamaan paikkansa liigassa ilman konkurssia nyt vaikka alkuun edes viisi vuotta.
Muutamia lätkä-IFK kannattajia olen pelkällä huudolla saanut vihasmaan hjk:ta ja olen myöskin näyttänyt itse tehtyjä hjk vastaisia videoita (väärä topic, my bad)
|
|
|
|
Astron
Poissa
|
|
Vastaus #129 : 14.12.2014 klo 10:42:13 |
|
Muutamia lätkä-IFK kannattajia olen pelkällä huudolla saanut vihasmaan hjk:ta ja olen myöskin näyttänyt itse tehtyjä hjk vastaisia videoita (väärä topic, my bad)
Varmasti noin jossain siellä rekolan abc:lla, mutta suurin osa seurojen kannattajista nauraa hihaansa tuollaiselle teinivihalle. Enkä edelleenkään nyt ota kantaa niihin muutamiin kymmeniin myllyluusereihin, joita molempien seurojen kannattajista varmasti löytyy, koska eiväthän heidän mielipiteensä edusta muuta, kuin äärimmäisen pientä vähemmistöä.
|
|
|
|
Mattmattmatt
Poissa
Suosikkijoukkue: Upper Street Massive, Klubi
|
|
Vastaus #130 : 14.12.2014 klo 10:44:44 |
|
Suutu jo!! E. Itse_tehdyn_hjk_vastaisen_videon haluaisin itsekkin nähdä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.12.2014 klo 12:13:07 kirjoittanut Mattmattmatt »
|
|
|
|
|
|
Vlad Kepes
Poissa
Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi
|
|
Vastaus #132 : 14.12.2014 klo 12:00:02 |
|
Tämähän vetää vertoja jo Putinin propagandalle!
|
|
|
|
BFS
Poissa
Suosikkijoukkue: Marraskuu
|
|
Vastaus #133 : 14.12.2014 klo 12:36:10 |
|
Mutta mitä tekee kendo-narrifanit? Muutamien kanssa olen jutellut ja olivat sitä mieltä että derbyyn pitää päästä siksi että "vihaavat" IFKta. Sanoivat vielä ettei Klubi herätä tunteita mutta koska yhteinen vihollinen. Kyllä täytyy sanoa että tuo Narrien KHL-siirto ja Hifkn nousu tuli suomifutiksen kannalta täydelliseen aikaan.
|
|
|
|
Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
|
Vastaus #134 : 14.12.2014 klo 13:07:48 |
|
itse tehdyt hjk vastaiset videot ehdottomasti jakoon!
|
|
|
|
Astron
Poissa
|
|
Vastaus #135 : 14.12.2014 klo 13:33:47 |
|
itse tehdyt hjk vastaiset videot ehdottomasti jakoon! Näitä olisi myös kiva saada ihan kaikkien saataville vaikka youtuben kautta. Myötähäpeää kun ei koskaan voi kokea kuitenkaan liikaa.
|
|
|
|
Dragan
Poissa
|
|
Vastaus #136 : 14.12.2014 klo 13:35:40 |
|
"itse tehdyille hjk vastaisille videoille" ja kaupungille ilmestyneille homohjk-tarroille myös peukkua. Hienoa, että nuoret miehet ovat löytäneet näin edistyksellisiä keinoja ilmaista tunteitaan.
Rispektiä myös abc:n tiedusteluosastolle, joka paljasti sakien todellisen luonteen. Ihme janttereita, kun laulavat ensin Sonskilla kuinka dunkkuun saa ifk ja sitten Jäähallissa kuinka sakilaiset juoksevat.
|
|
|
|
HuonoKunto
Poissa
|
|
Vastaus #137 : 14.12.2014 klo 14:03:56 |
|
Rispektiä myös abc:n tiedusteluosastolle, joka paljasti sakien todellisen luonteen. Ihme janttereita, kun laulavat ensin Sonskilla kuinka dunkkuun saa ifk ja sitten Jäähallissa kuinka sakilaiset juoksevat.
Sama, MVNT IFK - IFK myllyille
|
|
|
|
Billy the Badger
Paikalla
Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта
|
|
Vastaus #138 : 14.12.2014 klo 15:43:27 |
|
Hjk vastainen video oli oma tekemä copywright: rane20
|
|
|
|
Hugo Salmela
Poissa
Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́
|
|
Vastaus #139 : 14.12.2014 klo 15:56:21 |
|
Jätkät täällä hekottelee, kun nuori mies nolaa itseään huumepsykoosissa. Sekakäytölle
|
|
|
|
kokistuoppi
Paikalla
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #140 : 14.12.2014 klo 16:00:33 |
|
laulavat ensin Sonskilla kuinka dunkkuun saa ifk ja sitten Jäähallissa kuinka sakilaiset juoksevat.
Jäähallissa lauletaan sakilaisista? Onko tämä merkki suomalaisen futiskulttuurin noususta tai huliganismin rantautumisesta, vai myös futispuolelta tutut kingitkö siellä laulaa?
|
|
|
|
kamrat
Poissa
Suosikkijoukkue: 1897
|
|
Vastaus #141 : 14.12.2014 klo 16:14:57 |
|
Hienoa että täällä käydään asiakeskustelua.
|
|
|
|
MadJohn
Poissa
|
|
Vastaus #142 : 14.12.2014 klo 16:16:41 |
|
Ranen topicin dominoinille
|
|
|
|
Rane20
Poissa
|
|
Vastaus #143 : 14.12.2014 klo 16:28:02 |
|
Hjk vastainen video oli oma tekemä copywright: rane20 Videot oli hajonneella koneella jonka tein muistaakseni 10 vuoden iässä.
|
|
|
|
Hugo Salmela
Poissa
Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́
|
|
Vastaus #144 : 14.12.2014 klo 18:03:48 |
|
Videot oli hajonneella koneella jonka tein muistaakseni 10 vuoden iässä.
Konekin oli itse tehty? Aikamoinen nikkari.
|
|
|
|
Rane20
Poissa
|
|
Vastaus #145 : 14.12.2014 klo 20:10:17 |
|
Konekin oli itse tehty? Aikamoinen nikkari.
meh...
|
|
|
|
Sauron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan
|
|
Vastaus #146 : 14.12.2014 klo 20:29:52 |
|
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #147 : 14.12.2014 klo 20:44:11 |
|
Ranelle Hänhän tekee juuri niitä paljon kaivattuja markkinointitoimenpiteitä, niin siviilielämässä kuin täälläkin. Ketju kerännyt heti päivän aikana monta sivua kommentteja.
|
|
|
|
Veloso
Poissa
|
|
Vastaus #148 : 14.12.2014 klo 20:48:52 |
|
En ole saanut yhtään Honka-mielistä kaveriani vihaamaan Lupia. Joten respect.
|
|
|
|
Mattmattmatt
Poissa
Suosikkijoukkue: Upper Street Massive, Klubi
|
|
Vastaus #149 : 14.12.2014 klo 20:50:05 |
|
En ole saanut yhtään Honka-mielistä kaveriani vihaamaan Lupia. Joten respect. Piri ja HUUTAMINEN auttaa ilmeisesti. Lisäksi videosi taisi olla paska.
|
|
|
|
|
|