ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
|
Vastaus #400 : 03.02.2015 klo 12:27:55 |
|
...
Hyvähän se on, jos jäävät fudiskatsomoihin. En vain jaksa kovin paljon lyödä vetoa, koska tähän mennessä ovat lähinnä haukkuneet tätä potkupalloa ja irvailleet mun kahvikupeille. Enkä tiedä oliko siinä varsinaisesti mitään väärää, kun hifk:n kiekko-osasto edellä on menty. Se oli sitä aikaa, mutta ei sitä kannata odottaa, että tuulitakit suhisten klubin kannattajat vaihtaisivat leiriä, kun nyt se oma seura on mukana - tässä sopassa jokerit fc:kin on ollut jonkun verran hämmentämässä - mitä olisikaan, jos silloin hifk olisi ollut liigassa?
|
|
|
|
nsg
Poissa
Suosikkijoukkue: röda
|
|
Vastaus #401 : 03.02.2015 klo 15:43:01 |
|
Hyvähän se on, jos jäävät fudiskatsomoihin. En vain jaksa kovin paljon lyödä vetoa, koska tähän mennessä ovat lähinnä haukkuneet tätä potkupalloa ja irvailleet mun kahvikupeille. Enkä tiedä oliko siinä varsinaisesti mitään väärää, kun hifk:n kiekko-osasto edellä on menty. Se oli sitä aikaa, mutta ei sitä kannata odottaa, että tuulitakit suhisten klubin kannattajat vaihtaisivat leiriä, kun nyt se oma seura on mukana - tässä sopassa jokerit fc:kin on ollut jonkun verran hämmentämässä - mitä olisikaan, jos silloin hifk olisi ollut liigassa?
! Tässä kulminoituu yksi ongelmista Suomen jalkapallossa, ja etenkin yleisessä ilmapiirissä. Niin sanotut sisäpiirit ja "oikeinkannattajat" jatkuvasti meuhkaavat miten asioiden tulee olla. Jos HIFK:n menestyksen ja nousun myötä jääkiekkoa seuraava väki innostuu jalkapallosta, on oletusarvona se, että kannattaminen on syntynyt väärin perustein? Perheet, satunnaiskatsojat, ikäihmiset, pariskunnat...kyllä, kaikki tuulareita tai mieshuoria. Väheksyvä ja ylimielinen asenne muita katsojia kohtaan paistaa tietyissä piireissä liiakseenkin läpi. Jokainen tietää missä tilassa suomifutis elää...jokainen "uusi asiakas" on tärkeä, eikä ylimielisyyteen ole varaa. Liika vastakkainasettelu lajien välillä ei luo hedelmää. Toivotaan, että HIFK-HJK pelit tarjoavat sitä kuuluisaa "kansainvälistä" meininkiä, mikä luo hypeä suomifutiksen ympärille. Itse näen, että tässä tilanteessa voittavat kaikki. Ja kyllä, HIFK-peleihin mahtuu mukaan, vaikka innostus onkin syttynyt vasta hiljattain ja päällä olisi se mystinen tuulitakki. Tervetuloa, välkommen!
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
|
|
Vastaus #402 : 03.02.2015 klo 15:48:47 |
|
! Tässä kulminoituu yksi ongelmista Suomen jalkapallossa, ja etenkin yleisessä ilmapiirissä. Niin sanotut sisäpiirit ja "oikeinkannattajat" jatkuvasti meuhkaavat miten asioiden tulee olla. Toki... en nyt näistä asioista jaksa toimistolla vääntää, mutta lähes viikottain on vuosikaudet joku kysellyt potkupallon perään kun olen kahvihuoneelta hakenut hjk tai bjk kuppiin täytettä. Sitten näistä pari on nyt innoissaan hifkin kelkassa... hyvä, jos innostuvat ja osaavat laittaa taka-alalle sen "potkupalloilun" - tulisipahan sitten jotain muutakin puheenaihetta jalkapallon osalta töissä kuin miten arsu on pärjännyt. Ihan sama mikä tuossa kulminoituu, itse olen toivottamassa tervetulleeksi kaikki katsomoihin, mutta realistisena en usko kovin paljoa kestävyyteen - mitä jos se hifk ei olekkaan yhtä hyvä jengi kuin se arsenal... e. ja ihan samoin nuo majupelien pettymysten jälkeen ovat kerta toisen jälkeen demonstroimassa kuin suomifutis on vain potkupalloa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2015 klo 15:54:32 kirjoittanut ginikettu »
|
|
|
|
|
Jarkka
Poissa
|
|
Vastaus #403 : 03.02.2015 klo 15:56:45 |
|
Odotukset Stadin derbyn tuomasta näkyvyydestä seuroille ja liigalle vähän laimentuivat, kun HS:n juttu HIFK:n historiallisesti liigacup-matsista ( http://www.hs.fi/urheilu/a1422070202254) ei mahtunut painettuun lehteen asti. Syy tähän oli ihan ymmärrettävä. Urheiluosiosta 1,5 sivua oli käytetty siihen, että voitiin raportoida 17-vuotiaan tasoltaan kysymysmerkin jääkiekkojuniorin osallistumisesta U18-maajoukkueen treeneihin. Onhan silloin selvää, ettei liigacup-juttu mahdu mukaan vaikka sellainen on kirjoitettu. Hieman palautetta lehteen ja klikkejä noille jutuille soisi annettavan.
|
|
|
|
GooKling
Poissa
|
|
Vastaus #404 : 03.02.2015 klo 22:12:48 |
|
Puhu sitten kun itse pääsette joskus edes karsimaan näihin. Ja se on ihan vitun hyvä ettei tollanen janari aijo tulla derbyyn viemään lajia oikeasti rakastavien ihmesten paikkoja.
Karsimaan v***n mihin??? Mun joukkue on voittanut CL:n ja sitä edeltävän Euroopan Cupin monia kertoja. Nyt kyse on vain siitä, että VIHDOIN suomalaisen jalkapallon pääsarjassa on seura joka kiinnostaa sen verran, että tulen katsomoon paikan päälle katsomaan ainakin paria HIFK:n kotiottelua.
|
|
|
|
Humberto
Poissa
|
|
Vastaus #405 : 03.02.2015 klo 22:33:13 |
|
Karsimaan v***n mihin??? Mun joukkue on voittanut CL:n ja sitä edeltävän Euroopan Cupin monia kertoja. Nyt kyse on vain siitä, että VIHDOIN suomalaisen jalkapallon pääsarjassa on seura joka kiinnostaa sen verran, että tulen katsomoon paikan päälle katsomaan ainakin paria HIFK:n kotiottelua.
Mun joukkue on voittanut vaan jonku hikisen Suomen mestaruuden
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #406 : 03.02.2015 klo 22:47:32 |
|
Ikävä pudottaa tätä sulle, mutta se sun joukkue ei oikeasti ole sun joukkue. Se on joidenkin ihan muiden kuin härmästä ponnistavan janarin aikaansaannoksia. Lämpimästi kuitenkin tervetuloa aitojen asioiden pariin.
|
|
|
|
kamrat
Poissa
Suosikkijoukkue: 1897
|
|
Vastaus #407 : 03.02.2015 klo 22:49:37 |
|
Vaikka täällä on jotkut purkaneet omaa pahaa oloaan, on hienoa nähdä että sulla on tollaset fiilikset. Jokainen uusi kasvo suomalaisen futiksen katsomossa on plussaa! Oli katsomossa tulevalla kaudella ensimmäisen tai sadannen kerran, ei ole väliä, kunhan löytää tiensä sinne. Tässähän on pelkkä positiivinen fiba, jos olet seurannut jotain eurooppalaista suurseuraa, ja nyt löytyy kotimaastakin joku seura joka todenteolla kiinnostaa. Ensi kaudella pari peliä paikanpäällä, vuoden päästä muutama enemmän jne. Siitä se lähtee Tervetuloa
|
|
|
|
Sauron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan
|
|
Vastaus #408 : 03.02.2015 klo 23:18:57 |
|
Just joo... Tervetuloa suomifutiksen pariin nyt kuitenkin.
|
|
|
|
Ja-Fi12
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #409 : 04.02.2015 klo 01:12:31 |
|
Mieshuoraus on jalkapallon syöpä.
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura
|
|
Vastaus #410 : 04.02.2015 klo 06:36:59 |
|
...tulen katsomoon paikan päälle katsomaan ainakin paria HIFK:n kotiottelua.
Tervetuloa futiskatsomoon . Se on rohkea askel kohti uudenlaista elämää, johon saattaa ennen pitkää kuulua jopa muita ihmisiä, koskettelua ja orgasmeja.
|
|
|
|
Footie
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJK
|
|
Vastaus #411 : 04.02.2015 klo 10:25:16 |
|
Se on rohkea askel kohti uudenlaista elämää, johon saattaa ennen pitkää kuulua jopa muita ihmisiä, koskettelua ja orgasmeja.
Vasta murrosiän jälkeen!
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
|
|
Vastaus #412 : 04.02.2015 klo 10:28:31 |
|
Vasta murrosiän jälkeen!
Toivottavasti ollaan eri katsomoissa... en ole näiden katsomo bukkakeiden perään.
|
|
|
|
Footie
Poissa
Suosikkijoukkue: SMJK
|
|
Vastaus #413 : 04.02.2015 klo 10:30:47 |
|
Toivottavasti ollaan eri katsomoissa... en ole näiden katsomo bukkakeiden perään.
Harmi. No ei nyt kaikki voi kaikesta tykätä.
|
|
|
|
liimanäppi
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu
|
|
Vastaus #414 : 04.02.2015 klo 13:43:03 |
|
Ilkka Laitinen @LaitinenIlkka 22 s23 sekuntia sitten Veikkausliigan Stadin derbyt:: to 23.4 HIFK-HJK, ma 6.7. HJK-HIFK, ma 24.8. HJK-HIFK. #veikkausliiga #hjk #hifk
Ei helvetti.
|
|
|
|
kamrat
Poissa
Suosikkijoukkue: 1897
|
|
Vastaus #415 : 04.02.2015 klo 13:43:59 |
|
Haistakaa vittu.
|
|
|
|
Hoopsie
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
|
Vastaus #416 : 04.02.2015 klo 13:44:56 |
|
Ei oo todellista.
|
|
|
|
skundi
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #417 : 04.02.2015 klo 13:47:55 |
|
.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2016 klo 19:22:03 kirjoittanut skundi »
|
|
|
|
|
Egil
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Nationalelf
|
|
Vastaus #418 : 04.02.2015 klo 13:49:11 |
|
Eihän tuossa ole järjen hiventäkään.
|
|
|
|
BlyzR
|
|
BlyzR
Vastaus #419 : 04.02.2015 klo 13:50:53 |
|
Maanantaipelit ei helvetti.
|
|
|
|
Lihapiirakka
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle
|
|
Vastaus #420 : 04.02.2015 klo 13:50:54 |
|
Näin ne hulinapellet kusee kaikkien muroihin. Pirinistit sun muut myllysankarit toki voi imuroida douppinsa päivästä riippumatta, joten tuskin heitä hirveästi nappaa.
|
|
|
|
Pyrkka
Poissa
Suosikkijoukkue: Sadik, Carroll & Vertainen
|
|
Vastaus #421 : 04.02.2015 klo 13:51:24 |
|
Vitun hienoa. Ei saatana.
En itse ajatellut olevani päissäni myllyttämässä, mutta kyllähän tuo arkipäivä on vain ihan perseestä kiiman kannalta. Töistä/koulusta matsiin, jos ehtii. Tuskin kukaan lähtee arki-iltana huvikseen matsiin, vaan paikalla on ne 5000, jotka käy muutenkin ja muutama sata paikallispelistä kiinnostunutta. Ei tulla myymään loppuun.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.02.2015 klo 13:57:53 kirjoittanut Pyrkka »
|
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #422 : 04.02.2015 klo 13:56:12 |
|
Kukaan ei voi olla yllättynyt maanantaista. Torstaista voi vähän olla.
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #423 : 04.02.2015 klo 13:56:16 |
|
Ilkka Laitinen @LaitinenIlkka 22 s23 sekuntia sitten Veikkausliigan Stadin derbyt:: to 23.4 HIFK-HJK, ma 6.7. HJK-HIFK, ma 24.8. HJK-HIFK. #veikkausliiga #hjk #hifk
Ei helvetti.
Mulla alkaa menemään usko kotimaiseen pääsarjafutikseen. Kai ne siellä toimistollakin tajuaa, mihin tällä kaikkein suurin vaikutus on. Ei myllyhalukkaita ja muuten vaan perseilijöitä mikään viikonpäivä estä. e: Eikä niitä myllyjä missään stadionilla ole perinteisesti käyty.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.02.2015 klo 13:59:28 kirjoittanut 4-5-2 »
|
|
|
|
|
Pelle-Wermanni
Poissa
|
|
Vastaus #424 : 04.02.2015 klo 14:00:11 |
|
Kai ne siellä toimistollakin tajuaa, mihin tällä kaikkein suurin vaikutus on Toki tietää. Siksihän Klubi haluaa kotipelinsä maanantaille, koska silloin irtoaa eniten yritysrahaa.
|
|
|
|
|
|