nsg
Poissa
Suosikkijoukkue: röda
|
|
Vastaus #450 : 05.02.2015 klo 10:22:59 |
|
Tuskinpa IFK:lla hirveästi on intressejä markkinoida tai hypettää Klubin kotiottelua.
Sama. Jos nyt tuon Hesacupin aikaan pelatun derbyn olisi siirtänyt Stadikalle ja tuotot olisi jaettu malliin 25% HIFK:lle 75% HJK:lle, olisi IFK:takin varmasti kiinnostanut rummuttaa tuota peliä...no, ehkä vielä joskus.
|
|
|
|
Bamsenaattori
Poissa
|
|
Vastaus #451 : 05.02.2015 klo 10:28:36 |
|
Nämä matsithan olisi saattanut kiinnostaa jopa muitakin kun pääkaupunkilaisia, mutta nuo arkipelit hieman hankaloittaa matkustamista matsiin työpäivän jälkeen. Noh, pääasia on että kutsuvieraat viihtyy
|
|
|
|
Egil
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK, Nationalelf
|
|
Vastaus #452 : 05.02.2015 klo 10:29:03 |
|
Sama. Jos nyt tuon Hesacupin aikaan pelatun derbyn olisi siirtänyt Stadikalle ja tuotot olisi jaettu malliin 25% HIFK:lle 75% HJK:lle, olisi IFK:takin varmasti kiinnostanut rummuttaa tuota peliä...no, ehkä vielä joskus.
Juu, siis tottakai HIFK:llä pitäisi olla joku pihvi siinä, juuri esimerkiksi esiittämälläsi tavalla.
|
|
|
|
ginikettu
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK (BJK)
|
|
Vastaus #453 : 05.02.2015 klo 10:34:08 |
|
En kyllä tiedä olisiko mitään järkeä siirtää stadikalle missään tilanteessa - vuokrat ja järjestelykulut ovat vain niin paljon suuremmat. Mutta näihin peleihin voisi olla esim. niin, että vierasjoukkue saa kotipäätynsä lipputulot, niin se voisi toimia motimaattorina kannustaa markkinoimaan myös vieraspeliä.
|
|
|
|
nsg
Poissa
Suosikkijoukkue: röda
|
|
Vastaus #454 : 05.02.2015 klo 10:40:26 |
|
En kyllä tiedä olisiko mitään järkeä siirtää stadikalle missään tilanteessa - vuokrat ja järjestelykulut ovat vain niin paljon suuremmat. Mutta näihin peleihin voisi olla esim. niin, että vierasjoukkue saa kotipäätynsä lipputulot, niin se voisi toimia motimaattorina kannustaa markkinoimaan myös vieraspeliä.
Voihan se näinkin olla. Mikäli käsitin oikein, niin viimekauden HIFK-HAKA-tapahtuma Stadikalla "tuotti" +-0-tulot HIFK:lle, mutta hyvää näkyvyyttä senkin edestä. Luulisi, että derby vetäisi väkeä hieman enemmän kuin tuo yllämainitsemani ottelu.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
|
Vastaus #455 : 05.02.2015 klo 10:46:01 |
|
Voihan se näinkin olla. Mikäli käsitin oikein, niin viimekauden HIFK-HAKA-tapahtuma Stadikalla "tuotti" +-0-tulot HIFK:lle, mutta hyvää näkyvyyttä senkin edestä. Luulisi, että derby vetäisi väkeä hieman enemmän kuin tuo yllämainitsemani ottelu.
Tuskin Klubi IFK:ta kielsi pelaamasta omaa kotipeliään Stadikalla. Sielläkään ei asiaa nähty järkevänä, vaan mieluummin haluttiin oma kotimatsi kauden alkuun (ja samalla ajankohtaan, jolloin Stadikka ei varmasti täyttyisi).
|
|
|
|
Tortuga
Poissa
|
|
Vastaus #456 : 05.02.2015 klo 10:58:01 |
|
Nämä matsithan olisi saattanut kiinnostaa jopa muitakin kun pääkaupunkilaisia, mutta nuo arkipelit hieman hankaloittaa matkustamista matsiin työpäivän jälkeen. Noh, pääasia on että kutsuvieraat viihtyy Tämä. Tuohon ensimmäiseen derbyyn mulla ei ole mitään mahdollisuutta. Hyvä että työssäkäyvät helsinkiläisetkään ehtivät töistä paikalle.
|
|
|
|
citykarhu
Poissa
|
|
Vastaus #457 : 05.02.2015 klo 11:40:23 |
|
Stadika vaatisi sen 25000-30000 maksavaa katsojaa, että koko stadikan avaaminen kannattaisi. Pelkkien sivukatsomoiden avaaminen on ihan tyhjän kanssa, jos vaihtoehtona on täysi Sonera.
|
|
|
|
Nahka_Tapsa
Poissa
Suosikkijoukkue: Tapio-san
|
|
Vastaus #458 : 05.02.2015 klo 11:54:05 |
|
Tuskinpa IFK:lla hirveästi on intressejä markkinoida tai hypettää Klubin kotiottelua.
http://jalkapallolehti.fi/vieraalle-maalle/HIFK isännöi ensi kaudella todennäköisesti yhtä paikalliskamppailua, vaikka lopullista päätöstä ei ole tehty. Österman ei halua viedä sitä Olympiastadionille, mutta lupaa apua, jos HJK haluaa viedä toisen omistaan.
|
|
|
|
Basler
Poissa
|
|
Vastaus #459 : 05.02.2015 klo 12:24:05 |
|
Nämä matsithan olisi saattanut kiinnostaa jopa muitakin kun pääkaupunkilaisia, mutta nuo arkipelit hieman hankaloittaa matkustamista matsiin työpäivän jälkeen. Noh, pääasia on että kutsuvieraat viihtyy Tuo on ruotsalaista sosiaalidemokratiaa. Jos matsi on Helsingin paikallismatsi niin silloin se matsi on suunnattu helsinkiläisille, eikä tasa-arvoisesti koko Suomen kansalle. Tavallaan jokainen maalainen matsissa, vie jonkun stadilaisen paikan. Jos joku maalainen kuitenkin haluaa tulla paikan päälle, niin eiköhän hän voi lintsata töistä. edit. sinänsä en pidä maanantaimatseista, mutta suurin todennäköisyys saada silloin meininkiä, on järjestää derby
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2015 klo 12:27:38 kirjoittanut Basler »
|
|
|
|
|
punapaita ja tähti
Poissa
|
|
Vastaus #460 : 05.02.2015 klo 12:51:19 |
|
Kyllä ei ole Suomessa hyvin: pelipäivät ja -ajat, palloliitto, liiga, otteluohjelma, kendojanarit, tuularit, mieshuorat, ilmasto, mökkeilykulttuuri.
Onneksi meillä on kuitenkin ehkä maailman parhaat oikeinkannattajat, jotka osaavat futisforumilla kertoa jo helmikuussa, että Stadin paikallismatsista tulee ihan täysi pannukakku.
|
|
|
|
1961
Poissa
Suosikkijoukkue: HIFK
|
|
Vastaus #461 : 05.02.2015 klo 13:30:43 |
|
Tuskin Klubi IFK:ta kielsi pelaamasta omaa kotipeliään Stadikalla. Sielläkään ei asiaa nähty järkevänä, vaan mieluummin haluttiin oma kotimatsi kauden alkuun (ja samalla ajankohtaan, jolloin Stadikka ei varmasti täyttyisi).
HIFK ei todellakaan halunnut omaa HJK-kotimatsia heti kauden alkuun, vaan toiveissa oli saada eka derby kotipelinä toukokuun lopulle.
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
|
Vastaus #462 : 05.02.2015 klo 13:53:44 |
|
HIFK ei todellakaan halunnut omaa HJK-kotimatsia heti kauden alkuun, vaan toiveissa oli saada eka derby kotipelinä toukokuun lopulle.
Kauden alulla tarkoitin tässä toki sitä, että kyseessä on eka näistä kolmesta derbystä. Sen HIFK kaikesta päätellen halusi. Ja pointti siis oli, että vaikka Klubi ei halua lähteä pois omalta stadioniltaan, niin HIFK olisi halutessaan voinut. Ei halunnut sekään, joten turha itkeä puuttuvan Stadikka-derbyn perään. Se sitten mua ei yllätä vähääkään, että kaikki kolme onnistuttiin pistämään liigan puolesta vielä vähemmän optimaalisiin ajankohtiin.
|
|
|
|
GooKling
Poissa
|
|
Vastaus #463 : 05.02.2015 klo 21:47:23 |
|
Ikävä pudottaa tätä sulle, mutta se sun joukkue ei oikeasti ole sun joukkue. Se on joidenkin ihan muiden kuin härmästä ponnistavan janarin aikaansaannoksia. Lämpimästi kuitenkin tervetuloa aitojen asioiden pariin. Ikävä pudottaa tätä taas vastaavasti sulle, mutta kyllä se vaan on Mun Seura ja Joukkue. Totta vtussa mä olen vuosikymmeniä pohtinut miksi juuri Se Joukkue sai mut paulohinsa ja kyseessä ei ole mikään ns. suuresti rakastetun jalkapallomaan seura. Ihan yhtä sama kuin suomalaiset joukkueet on mulle juurikin brittien, italian, espanjan jne. joukkueet ja seurat. Ja minkä "aitojen asioiden pariin"? Lupissa on monilla eri tasoilla monta mulle tuttua hlöä vuosien varrella häärinyt, mutta en vaan ikinä ole päässyt millään samaistumaan tai katsomaan ylöspäin esim. juurikin Lupiin, kun se vaan nyt on sellainen nissantoyotaperusreiska. Hyvin kaukana mulle merkitsevästä aidosta jalkapallosta suunnilleen kaikilla tasoilla ja asioilla ja menettelytavoilla mitä Lupi edustaa, aina ollut kaukana. HIFK:hon en pysty millään myöskään samaistumaan, enkä sitä fanittamaan, mutta jotain niin paljon kiinnostavampaa The HIFK:ssa lajista riippumatta on, että jep, se vetää mut suomalaiseen pääsarjafutiskatsomoonkin. Eiköhän tää nyt tullut selväksi ja jos ei niin sitten ei tullut. Enempää en asiaa selvennä.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #464 : 05.02.2015 klo 21:52:08 |
|
... toiveissa oli saada eka derby kotipelinä toukokuun lopulle.
"Kaikkia toiveita ei nyt pystytty toteuttamaan" -Timo Marjamaa
|
|
|
|
Sneijder
Poissa
|
|
Vastaus #465 : 05.02.2015 klo 23:51:46 |
|
Olisi tuo nyt huonomminkin voinut mennä. Ensimmäinen kohtaaminen on kuitenkin se tärkein, ja sitä ei sentään maanantaina pelata, ja lisäksi HIFK kotijoukkeena siinä.
|
|
|
|
L-Val.
Poissa
|
|
Vastaus #466 : 06.02.2015 klo 00:04:08 |
|
Olisi tuo nyt huonomminkin voinut mennä. Ensimmäinen kohtaaminen on kuitenkin se tärkein, ja sitä ei sentään maanantaina pelata, ja lisäksi HIFK kotijoukkeena siinä.
Varmemmin tuo ensimmäinen derby on se joka kerää eniten yleisöä, myös niitä satunnaiskatsojia. Kauden mittaan jos toisella menee pelit selvästi paremmin ja sarjataulukossa majaillaan eri päissä, voi juuri nuo "satunnaisinnostujat" jäädä Klubin kotiderbyihin tulematta. Pelkillä faneilla ei edes Sonskia kokonaan täytetä.
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
|
Vastaus #467 : 06.02.2015 klo 00:21:15 |
|
Ikävä pudottaa tätä taas vastaavasti sulle, mutta kyllä se vaan on Mun Seura ja Joukkue.
Saattaisit herätä psykoosistasi jos kävisit yhdessäkin derbyssä.
|
|
|
|
Zeps
Poissa
|
|
Vastaus #468 : 06.02.2015 klo 00:22:08 |
|
Mun joukkue on voittanut CL:n ja sitä edeltävän Euroopan Cupin monia kertoja.
Ikävä pudottaa tätä taas vastaavasti sulle, mutta kyllä se vaan on Mun Seura ja Joukkue.
Voihan se olla sun joukkue jos oikein larppaa, mutta sinä et oo sille joukkueelle ja yhteisölle mitään jos matsipäivänä tihrustetaan suttuista streamia.
|
|
|
|
munrakasklubi
Poissa
|
|
Vastaus #469 : 06.02.2015 klo 10:34:47 |
|
Ikävä pudottaa tätä taas vastaavasti sulle, mutta kyllä se vaan on Mun Seura ja Joukkue. Totta vtussa mä olen vuosikymmeniä pohtinut miksi juuri Se Joukkue sai mut paulohinsa ja kyseessä ei ole mikään ns. suuresti rakastetun jalkapallomaan seura. Ihan yhtä sama kuin suomalaiset joukkueet on mulle juurikin brittien, italian, espanjan jne. joukkueet ja seurat.
Ja minkä "aitojen asioiden pariin"? Lupissa on monilla eri tasoilla monta mulle tuttua hlöä vuosien varrella häärinyt, mutta en vaan ikinä ole päässyt millään samaistumaan tai katsomaan ylöspäin esim. juurikin Lupiin, kun se vaan nyt on sellainen nissantoyotaperusreiska. Hyvin kaukana mulle merkitsevästä aidosta jalkapallosta suunnilleen kaikilla tasoilla ja asioilla ja menettelytavoilla mitä Lupi edustaa, aina ollut kaukana. HIFK:hon en pysty millään myöskään samaistumaan, enkä sitä fanittamaan, mutta jotain niin paljon kiinnostavampaa The HIFK:ssa lajista riippumatta on, että jep, se vetää mut suomalaiseen pääsarjafutiskatsomoonkin.
Eiköhän tää nyt tullut selväksi ja jos ei niin sitten ei tullut. Enempää en asiaa selvennä.
Hei MANNENWHORREN! Tule klubipäätyyn derbyssä kokemaan kerrankin aitoa tunnelmaa. (Olemme edelleenkin se ainoa seura, joka osaa luoda tunnelmaa). Yllättäen kun liiganousu iski MANNENWHORRENIN pöksyt valahti märäksi ja HIFK huivi kaulaan tämähti. Kuinka monta matsia kiinnosti käydä tsiigaamassa bragulla?
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.02.2015 klo 10:39:08 kirjoittanut munrakasklubi »
|
|
|
|
|
punapaita ja tähti
Poissa
|
|
Vastaus #470 : 06.02.2015 klo 11:25:55 |
|
Hei MANNENWHORREN! Tule klubipäätyyn derbyssä kokemaan kerrankin aitoa tunnelmaa. (Olemme edelleenkin se ainoa seura, joka osaa luoda tunnelmaa). Yllättäen kun liiganousu iski MANNENWHORRENIN pöksyt valahti märäksi ja HIFK huivi kaulaan tämähti. Kuinka monta matsia kiinnosti käydä tsiigaamassa bragulla?
buhahaha..eiköhän punainen pääty jyrää, katotaan sitten huhtikuussa. Tai ehkä vielä paremmin sitten siinä ekassa vierasderbyssä. Joka tapauksessa tämä nokittelu tulee nostamaan myös neutraalimpien katsojien fiiliksiä.
|
|
|
|
Bowmore
Poissa
|
|
Vastaus #471 : 06.02.2015 klo 11:43:27 |
|
Aamu-vellit nenänkautta tapetille
|
|
|
|
BlyzR
|
|
BlyzR
Vastaus #472 : 06.02.2015 klo 14:04:35 |
|
Aamu-vellit nenänkautta tapetille
Yhdys-sanat sitten ensi vuonna 2. luokalla.
|
|
|
|
Bowmore
Poissa
|
|
Vastaus #473 : 06.02.2015 klo 15:23:02 |
|
Yhdys-sanat sitten ensi vuonna 2. luokalla.
Suomi nyt on muutenkin niin vammanen kieli että kaikki yhdys sana oppi on vitun vaikee tällasen ranta hurrin oppia H:Livets sten-hårda skola
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.02.2015 klo 15:26:21 kirjoittanut Bowmore »
|
|
|
|
|
Mystinen metsätyömies
Poissa
Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.
|
|
Vastaus #474 : 06.02.2015 klo 15:27:03 |
|
Suomi nyt on muutenkin niin vammanen kieli että kaikki yhdys sana oppi on vitun vaikee tällasen ranta hurrin oppia
Kaksikielisyyden siunauksia. Kai se on sitä paljon mainostettua rikkautta, että meillä on väestönosa, joka ei osaa yhtään kieltä kunnolla, vaan monta kieltä vähän sinne päin.
|
|
|
|
|
|