todnäk ei kahta ilman kolmatta. Minkäs ikäinen olikaan, missä pelaa? ja olikos seuraavaan sukupolveen poikia jo syntynyt, 2030-luvun runkopelaajat jo tiedossa? :P
1999-syntynyt, pelaa Jaron junioreissa. Kesällä loukkaantumissuman keskellä teki Veikkausliiga-debyytin Vepsua vastaan. Tähän mennessä ei ole kuitenkaan kuulunut varsinaiseen ikäkausimaajoukkueeseen, leireillä ja varalla on toki ollut. Esimerkiksi tuossa kyseisessä ikäluokassa on mielestäni paljon todella lupaavia pelaajia (Suomen mittapuulla), joita en itse halua vielä nimeltä mainita kohun välttämiseksi. Joka tapauksessa, harvassa ovat pelaajat, jotka 19-21-vuotiaina vielä ovat maajoukkueessa merkittävässä roolissa. Itse veikkaan kuitenkin, että vuonna 2020 Suomella on pian viritteillä taas nuorennusleikkaus, kun 1985-1991 -syntyneet alkavat tulla miesten ikään.
Uskon, että vuonna 2020 nykyisistä maajoukkueen runkopelaajista jatkavat tärkeissä rooleissa vielä Moisander, Roman, Hetemaj, Pukki, Ring ja Uronen. Pohjanpalo tullee nousemaan tärkeäksi pelaajaksi. Nykyisistä U19-U21-maajoukkuepelaajista aikuisten maajoukkueeseen tulevat minun kristallipalloni mukaan nousemaan Alho, Lod, Väyrynen, Lam, Väisänen, Yaghoubi, Kamara, M. Ojala ja Lassas. Toivio tulee todennäköisesti keikkumaan mukana ilman, että kuuluu varsinaisesti runkopelaajiin. Maalivahtikaksikkona Hradecky ja Joronen.