FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 07:38:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 14
 
Kirjoittaja Aihe: Petteri Pennanen - Kokenut johtaja  (Luettu 141385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #50 : 08.05.2015 klo 22:29:08

Pennanen oli kyllä aivan jäätävän hyvä tänään(kin)! Etenkin esityö Traffordin maaliin oli jotain niin kaunista...

Jos alkukauden otteet jatkuvat samanlaisina, niin tämän miehen show'ta tuskin päästään enää ensi kaudella ihastelemaan SS Areenalla. Naatitaan nyt kun vielä voidaan! Ylos
Cali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Syksyn tullen kaikki kellastuu!


Vastaus #51 : 08.05.2015 klo 23:43:16

Vitut jostain Hambosta, Kuningas maajoukkueeseen!!!
jormakaariainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sexy football Esa Pekonen


Vastaus #52 : 08.05.2015 klo 23:58:15

Vitut jostain Hambosta, Kuningas maajoukkueeseen!!!

On vain yksi Kuningas >:(

Pennanen voisi olla vaikka Prinssi.
Tony

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #53 : 09.05.2015 klo 00:14:11

Kova oli Peten peliesitys tänään kuten muunkin keskikentän, puolustuksen, Psykon ja Sirbinkin. Pete nauttii pelaamisesta savolaisyleisön edessä ja savolaiset nauttivat Peten esityksistä. Ylos
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 09.05.2015 klo 12:28:30

Pelaa helvetin hyvin ja tuo seuraa esille kaikissa käänteissä, huomioi näköjään  kannattajat ja juniorit viimeiseen jannuun  saakka.

Täydellinen KuPS-ikoni.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #55 : 12.05.2015 klo 14:05:58

Kotiin palannut Petteri Pennanen lähtee alkavaan liigakauteen kovin odotuksin (Faneille.com). Haastattelu on kuukauden takaa.

Lainaus
– Viimeisellä kaudellani TPS:ssä ulkomailta osoitettiin kiinnostusta ja olin itse ilmoittanut agenttini kautta, että olen valmis lähtemään. Siirto kaatui kuitenkin syistä, joihin en itse voinut vaikuttaa ja kyseisiä syitä en ymmärrä vielä tänäkään päivänä täysin.
J.Flink

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 14.05.2015 klo 21:03:11

Jäitä hattuun Pete.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #57 : 18.05.2015 klo 12:06:03

Väsymys alkoi jo näkyä Pennasenkin otteissa eilen Interiä vastaan, mutta niin vain Pete sai hankittua pilkun ja laittoi sen itse vielä kylmän viileästi sisään. Järjesti lisäksi Savolaiselle ja Osvoldille hyvät maalipaikat.

Pelottaa ajatellakin, millaista KuPS:n pelinrakentelu – tai pelaaminen ylipäätään – olisi ilman Pennasta.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 klo 13:25:47 kirjoittanut Härison »
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #58 : 22.05.2015 klo 13:20:21

http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1432260276465.html

Käpykaartilaisia  :(

Ja taitaa matkaa olla vielä huippuammattilaiseksi, sori vaan.


Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #59 : 22.05.2015 klo 13:33:28

http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1432260276465.html

Käpykaartilaisia  :(

Ja taitaa matkaa olla vielä huippuammattilaiseksi, sori vaan.



Elämäm koulu :(

Miksi ammattiurheilijan pitäisi olla jossain erityisasemassa tässä maassa? Samalla tavallahan intti haittaa tavallista opiskelu- ja työelämääkin. ???
bjorn

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 22.05.2015 klo 13:40:49

Voi vittu mikä pässi :( Koirankoppiin opettelemaan ammattimaisuuden perusteita ja katsotaan syksyllä uusiksi.

Jotta jotain rakentavaakin, niin Pennasen kysymykseen vastauksena: Suomessa pitäisi päinvastoin ottaa ammattiurheilijat armeijan palkkalistoille kuten sivistysmaissa.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 13:49:28 kirjoittanut bjorn »
Panze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat


Vastaus #61 : 22.05.2015 klo 13:41:14

Miksi ammattiurheilijan pitäisi olla jossain erityisasemassa tässä maassa? Samalla tavallahan intti haittaa tavallista opiskelu- ja työelämääkin. ???

Tästä olen kyllä aika eri mieltä, huipulle tähtäävän urheilijan pitää kuitenkin treenata/syödä/levätä melko säännöllisesti harjoittelun aikana, armeijassa tämä ei onnistu. Lisäksi urheilijan ura on niin lyhyt, että tuollainen puolen vuoden/vuoden tauko syö urasta huomattavasti isomman osan kuin tavallisen ihmisen työurasta.

Itse noin muutenkin olen sitä mieltä, että armeijan suhteen pitäisi lisätä valinnanvapautta näiden tiukennuksien sijaan
JSP

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 22.05.2015 klo 13:48:04

Maailmalla taso on niin korkealla, että Suomen kaltaisella kehitysmaalla ei ole varaa antaa yhtään tasoitusta. Urheilijasoturimme puolustavat kansan kunniaa areenoilla ja stadioneilla, me pulliaiset voimme olla tykinruokana tai virkkaamassa myssyköitä tms. Mutta toki tämäkin asiaa pitää tasa-arvon nimissä vetää "perse edellä puuhun".
torcida

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sterniä spätistä


Vastaus #63 : 22.05.2015 klo 13:59:05

Tästä olen kyllä aika eri mieltä, huipulle tähtäävän urheilijan pitää kuitenkin treenata/syödä/levätä melko säännöllisesti harjoittelun aikana, armeijassa tämä ei onnistu. Lisäksi urheilijan ura on niin lyhyt, että tuollainen puolen vuoden/vuoden tauko syö urasta huomattavasti isomman osan kuin tavallisen ihmisen työurasta.

Itse noin muutenkin olen sitä mieltä, että armeijan suhteen pitäisi lisätä valinnanvapautta näiden tiukennuksien sijaan
Miksi pyssy leikit (sic) pitäisi helpottua niille jotka osaavat potkia palloa tai heittää keppiä? Jos tällaista arkaanista instituutiota on pakko ylläpitää niin kuulukoon paskamaisuudessaan kaikille. Sinänsä olen samaa mieltä kuinka armeija haittaa huippu-urheilijaa, mutta tätä ei ole kohtuullista ratkaista epätasa-arvoisella järjestelmällä.
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san


Vastaus #64 : 22.05.2015 klo 14:03:11

Miksi pyssy leikit (sic) pitäisi helpottua niille jotka osaavat potkia palloa tai heittää keppiä? Jos tällaista arkaanista instituutiota on pakko ylläpitää niin kuulukoon paskamaisuudessaan kaikille. Sinänsä olen samaa mieltä kuinka armeija haittaa huippu-urheilijaa, mutta tätä ei ole kohtuullista ratkaista epätasa-arvoisella järjestelmällä.

Vielä kun naiset ja jehovat saataisiin armeijan harmaisiin niin alkaisi näyttää hyvältä.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #65 : 22.05.2015 klo 14:09:38

Asia vahvasti esillä myös Savon Sanomien netissä: http://www.savonsanomat.fi/urheilu/jalkapallo/ei-paljon-kiinnosta-pyssyleikit/2051376

Lainaus
– Voisin käydä armeijan paljon mieluummin vaikka nelikymppisenä, kun pelaajaura on ohi. Pelaajauran yhteydessä ei ole oikea aika käydä armeijaa, liigan tähtipelaajiin kuuluva Pennanen toteaa.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 14:11:46 kirjoittanut Härison »
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 22.05.2015 klo 14:12:19

Lisäksi urheilijan ura on niin lyhyt, että tuollainen puolen vuoden/vuoden tauko syö urasta huomattavasti isomman osan kuin tavallisen ihmisen työurasta.

Tuo toki on ihan validi syy miksi urheilijoille jonkinlainen lyhennetty palvelus voisi olla mahdollinen. Tätä kannattaisi tuoda esiin, eikä itkeä ettei pyssy leikit kiinnosta.
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #67 : 22.05.2015 klo 14:15:16

Miksei pelaajat voisi mennä sivariin jalkapalloseuraan? Pennanenkin KuPSille pitämään junnuille treenejä ja jakamaan mainoksia.
bjorn

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 22.05.2015 klo 14:17:08

Pennanen on nuorin noista ja hänkin täyttää 25v. Kaikkien olisi pitänyt käydä intti jo viime vuosikymmenellä. Toisekseen on hyvin epätodennäköistä että yhdestäkään heistä kehkeytyisi huippu-urheilijaa jatkossakaan. Elämä on toki valintoja täynnä, mutta huonoista valinnoista itkeminen on himpun tyhmää ja epäammattimaista.
Melkein salaa toivon että hallitusneuvotteluista saadaan joku vitun hullu sotaministeri antamaan keppiä moisille vastuustaluistajille. :)
Kaikki ovat vissiin vieläpä olleet Suomessa aikaan jolloin intti olisi kannattanut käydä urheilujoukoissa pois alta.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #69 : 22.05.2015 klo 14:20:43

Ihmeellistä itkemistä. Litmanen kävi armeijan ja oli tuossa iässä voittamassa mestarien liigaa.
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #70 : 22.05.2015 klo 14:26:48

Ramstedt ainakin aloitti armeija-aikansa samaan aikaan kuin minäkin, eli kai hän on sen jo suorittanut.

Joo, heti vaan inttiin ja hoitaa sen pois kuleksimasta. Eikös sieltä kuitenkin kotimaassa vaikuttavat urheilijat pääsee helposti lajinsa pariin.
Panze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat


Vastaus #71 : 22.05.2015 klo 14:40:34

Jos joku on lahjakas koulussa, hänellä pitäisi olla entistä paremmat mahdollisuudet suorittaa koulunsa nopeammassa tahdissa. Jos joku on lahjakas urheilija, mielestäni on ihan hyväksyttävää, että hän voi suorittaa armeijansa nopeammassa tahdissa.
Karkuri

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 22.05.2015 klo 14:46:25

Jos joku on lahjakas koulussa, hänellä pitäisi olla entistä paremmat mahdollisuudet suorittaa koulunsa nopeammassa tahdissa. Jos joku on lahjakas urheilija, mielestäni on ihan hyväksyttävää, että hän voi suorittaa armeijansa nopeammassa tahdissa.

Jos joku on lahjakas sotilas, suorittakoon armeijan nopeammassa ajassa (6 kuukautta, vai kauanko se lepoloma täysihoidolla nykyään kestää).
Panze

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United, Huuhkajat


Vastaus #73 : 22.05.2015 klo 14:50:16

Jos joku on lahjakas sotilas, suorittakoon armeijan nopeammassa ajassa (6 kuukautta, vai kauanko se lepoloma täysihoidolla nykyään kestää).

No jos tämä on toteuttamiskelpoinen niin miksei, kyllähän siinä rahaa säästyy...

e. Lisätään nyt vielä, että tämä Pennasen ulostulo on aika typerä kirjoitusvirheineen. Mutta onko Suomen puolustusvoimien kannalta parempi, että urheilijat hakevat entistä useammin vapautuksen armeijasta tai sitten suorittavat siviilipalveluksen.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 14:56:05 kirjoittanut Panze »
Sportacus

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 22.05.2015 klo 15:14:02

Tästä olen kyllä aika eri mieltä, huipulle tähtäävän urheilijan pitää kuitenkin treenata/syödä/levätä melko säännöllisesti harjoittelun aikana, armeijassa tämä ei onnistu. Lisäksi urheilijan ura on niin lyhyt, että tuollainen puolen vuoden/vuoden tauko syö urasta huomattavasti isomman osan kuin tavallisen ihmisen työurasta.

Itse noin muutenkin olen sitä mieltä, että armeijan suhteen pitäisi lisätä valinnanvapautta näiden tiukennuksien sijaan

Sama. Aika lailla kaikissa muissa ammateissa se asepalvelus ei juurikaan vaikuta uramahdollisuuksiin. Huippua urheilijaksi tähtäävällä se yksi harakoille mennyt vuosi voi oikeasti tehdä merkittävää haittaa uralle. Ja vähintäänkin se armeijassa oltu aika on pois siitä lyhyehköstä ajasta mitä on mahdollista huipputasolla olla.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 14
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa