FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 00:43:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Kirjoittaja Aihe: Jukka Lehtovaara - Liigatason maalivahti  (Luettu 27910 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #100 : 18.10.2016 klo 01:17:13

Kukaan muu kuin KSP ei enää kommentoi topiciin!
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #101 : 18.10.2016 klo 13:36:23

Jaa tämäkin hessu lopettaa jo.

Jäi kyllä vahvasti sellainen fiilis että piippuun jäi. Eikös tätä pidetty Hradeckya parempana?
Hradeckyhan on itsekin sanonut, että lähti siksi Tepsistä, kun ei nähnyt pystyvänsä saamaan peliaikaa Jukan takana. Mm. tämän syksyn Urheilun ääni -podissakin sivuaa aihetta. https://urheilunaani.wordpress.com/2016/08/11/lukas-hradecky-ulkomaalaisvahvistus/

Jukka on äärimmäisen hieno mies. Tepsissä pelatessaan kävi työpaikallani kertomassa erityisopiskelijoille jalkapalloilijan arjesta. On aina läsnä haastistilanteita, huomioi muut ihmiset, eikä koskaan sano etteikö joku kannattaja voisi tulla hetkeksi juttelemaan.

Toivottavasti joku liigaseura tarjoaa Jukalle mahdollisuuden pelaajauran jälkeen vessekoutsina tms. Jos Jukka itse moista suunnittelee. Mies, joka seisoi kasvattajaseuransa raunioilla antaen presseissä seuralle kasvot. Joka otti myös kaupungin toisen seuran kannattajat omikseen. Hieno mies, Suomen hienoimmasta kaupungista.
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #102 : 18.10.2016 klo 14:03:57

– Marraskuussa viimeistelen lopputyöni ammattikorkeakoulussa valmiiksi. Sen jälkeen aloitan työelämässä henkilöstöpalveluyritys Click Oy:ssä. Olen ottanut paikan sieltä vastaan, vaikka yksityiskohdat eivät olekaan vielä selvillä. Olen onnekas, että löysin työpaikan.

– Luulen, että valmentaminen ei ole minun juttuni. Tietysti minulla on kokemusta ja jonkinlaista tietotaitoa, mutta nyt aion hypätä täysin jalkapallon ulkopuoliseen maailmaan. Kun aika vähän kuluu, täytyy sitten katsoa, jos jotain mielenkiintoista tulee eteen jalkapallonkin parissa.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #103 : 18.10.2016 klo 21:26:30

Itse ainakin veikkaisin, että Jukka haluaakin muistaa tämän vähän väärin. Harmittaa tällä tavoin näin jälkikäteen sitten vähemmän, että ei tullut lähdettyä, eli ihan inhimillinen reaktio. Ei varmaan mitään miljoonia ollut tulossa, mutta tuskin nyt sentään samaa palkkaa kuin Veikkausliigassa. Totuutta ei siten enää tässä vaiheessa taida tietää kukaan.

Jos siinä on käynyt pieni moka sopimuspaperia lukiessa: kuten me futismanageripelejä pelanneet tiedämme, englannissa puhutaan viikkopalkasta ja suomessa kuukausipalkasta...
Leppiniemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #104 : 19.10.2016 klo 11:11:42

Onhan se nyt selvä, että Englannissa tienaa huonommin kuin Veikkausliigassa. Miksi muuten Suomesta lähtee niin vähän pelaajia sinne kituuttamaan?
logladyboy

Poissa Poissa


Vastaus #105 : 19.10.2016 klo 13:06:32

Olen luuseri.....bbllaa blaa... Kirjoitan futisforumille paskaa uransa päättävän maalivahdin urasta.. blaa blaaa
Onko tämmöstä skeidaa pakko suoltaa tänne? Säälittävää tekstiä.  


Ei ollut mikään helpoin ura tällä miehellä. Ottaa varmasti koville kun kroppa pragaa jatkuvasti, vaikka lahjoja löytyy. Hyvät jatkot!
« Viimeksi muokattu: 19.10.2016 klo 13:09:35 kirjoittanut logladyboy »
Coco

Poissa Poissa


Vastaus #106 : 19.10.2016 klo 16:10:07

Montakohan kertaa Lehtovaara kävi Fulhamin testeissä? Muistaakseni ainakin kaksi ellei jopa useammin.

Ei sitten lopulta koskaan poistunut Turusta edes Helsinkiin tms.

Kävi myös Evertonin ja West Hamin testissä.
Jaupadau

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 19.10.2016 klo 23:11:27

Mikä olisikaan hienompi tapa Juudakselle lopettaa ura kuin hävitä karsinnat Tepsille ja tippua divariin. Tuskin tuo vässykkä uskaltaisi pelata, mutta ajatuksena varsin mukava.
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 26.10.2016 klo 20:52:33

Onko Lehtovaara taas klesana kun ei ole pariin peliin pelannut? Ura päättyi sitten melko koruttomasti.
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #109 : 26.10.2016 klo 20:53:13

Virallisen selityksen mukaan on loukkaantuneena, huhujen mukaan ei halua päättää uraansa mahdollisesti pudottamalla TPS:ää divariin.
Tapani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Göteborg och IFK Mariehamn ja Lahden Reipas


Vastaus #110 : 27.10.2016 klo 15:43:31

Virallisen selityksen mukaan on loukkaantuneena, huhujen mukaan ei halua päättää uraansa mahdollisesti pudottamalla TPS:ää divariin.

Miten vois TPS:n pudottaa?
Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #111 : 27.10.2016 klo 16:42:50

Miten vois TPS:n pudottaa?

Antamalla niille rahaa ja vapaat kädet budjetointiin.
Tapani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Göteborg och IFK Mariehamn ja Lahden Reipas


Vastaus #112 : 27.10.2016 klo 16:58:32

Antamalla niille rahaa ja vapaat kädet budjetointiin.

Huumorimiehiä taiat olla?

 
Sivuja: 1 ... 4 [5]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa