Mazaa
Poissa
|
|
Vastaus #3400 : 14.03.2015 klo 18:28:04 |
|
Noita välieräsankareita voisi tuoda aktiivisesti mukaan edarin kuvioihin. Tuntuvat pärjäävän.
|
|
|
|
Limakutziero
Paikalla
|
|
Vastaus #3401 : 14.03.2015 klo 18:34:39 |
|
Noita välieräsankareita voisi tuoda aktiivisesti mukaan edarin kuvioihin. Tuntuvat pärjäävän.
Kaikki aikanaan. Kakkonen on tänä vuonna vielä erinomainen paikka kehittyä, Khary taitaa muutenkin olla likimain ainoa koko porukasta, joka on yli 10 ottelua miesten tasolla pelannut.
|
|
|
|
Mazaa
Poissa
|
|
Vastaus #3402 : 14.03.2015 klo 19:01:07 |
|
Kaikki aikanaan. Kakkonen on tänä vuonna vielä erinomainen paikka kehittyä, Khary taitaa muutenkin olla likimain ainoa koko porukasta, joka on yli 10 ottelua miesten tasolla pelannut.
Joo. Onhan tuo täysin käsittämätön tulos pelaajille, joilla ei ole juuri lainkaan kokemusta miesten sarjoista.
|
|
|
|
suomi jalkapallo
Poissa
|
|
Vastaus #3403 : 14.03.2015 klo 23:32:42 |
|
Yllättävä tulos tänään
|
|
|
|
Lumpini
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA
|
|
Vastaus #3404 : 15.03.2015 klo 01:24:02 |
|
Yllättävä tulos tänään
Joo, vaikka tämänkertainen lopputulos täyttääkin topicin nimen asettamat vaatimukset, niin täytyy silti todeta, että viisaimmat täällä taisivat vähän jo ennakoida tätä... Enkä todellakaan tarkoita itseäni. Mulle tämä oli ns. "mairea pommi". HIFK-faneista jotkut nyt ilmeisesti taisivat mielensä pahoittaa...
|
|
|
|
Tsippi
Poissa
|
|
Vastaus #3405 : 15.03.2015 klo 09:20:24 |
|
Joo, vaikka tämänkertainen lopputulos täyttääkin topicin nimen asettamat vaatimukset, niin täytyy silti todeta, että viisaimmat täällä taisivat vähän jo ennakoida tätä... Enkä todellakaan tarkoita itseäni. Mulle tämä oli ns. "mairea pommi". Ei tätä kai kukaan tosissaan ennakoida voinut , mutta Nollanepan pojat ovat taitavia ja nopeita - ja nimenomaan näissä peleissä, kun pääsevät mittamaan tasoaan Liigajoukkueita vastaan, nälkäisiä. Yksittäisessä pelissä voi tapahtua mitä vaan. Tällainen tuloshan on "roikkunut" ilmassa jo 2013 MIFKiä ja 2014 SJK:ta vastaan. Omassa sarjassa otteet ovat sitten enempi vaihdelleet tasoltaan. Mutta hatunnosto joukkueelle, etenkin loppuosan kurinalaisesta ja yhtenäisestä puolustuspelaamisesta, jonka kruunasi Mikkelsonin viimehetkien hieno torjunta!
|
|
|
|
Untermars
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #3406 : 15.03.2015 klo 10:02:43 |
|
Nyt vähän uuh-ja-aah faktoja pöytään. Liigacup AM on vahvassa nousussa.
2015 2722 2014 1534 2013 1365 2012 583 (kaksi lohkovaiheen ja puolivälieräottelun ottelumäärät puuttuvat) 2011 1466
|
|
|
|
barbarian
Poissa
|
|
Vastaus #3407 : 15.03.2015 klo 10:20:59 |
|
Doblas on siirtymässä Segunda B:ssä pelaavan UE Cornellàn riveihin.
|
|
|
|
Hincha en cancha
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä
|
|
Vastaus #3408 : 15.03.2015 klo 10:32:13 |
|
Jullien näyttöhalut kasvoivat entisestään nöyryyttävän Klubin ip-kerholle hävityn liikahöpmatsin takia. Tietää hyvää liigamatsien lataukselle.
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
|
Vastaus #3409 : 15.03.2015 klo 11:57:32 |
|
Jullien näyttöhalut kasvoivat entisestään nöyryyttävän Klubin ip-kerholle hävityn liikahöpmatsin takia. Tietää hyvää liigamatsien lataukselle.
Näyttöhaluilla ei ikävä kyllä ole mitään väliä jos taso on kuitenkin sama kuin se oli eilen.
|
|
|
|
unelMas
Poissa
Suosikkijoukkue: keken klubi
|
|
Vastaus #3410 : 15.03.2015 klo 15:37:28 |
|
Doblas on siirtymässä Segunda B:ssä pelaavan UE Cornellàn riveihin.
Saatiinkohan tähän soppaan koskaan mitään selvyyttä? Katsottiinko vaan ettei taso riitä vai lyötiinko tylysti pihalle, koska sopupelit..
|
|
|
|
Kärsä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made
|
|
Vastaus #3411 : 15.03.2015 klo 18:05:05 |
|
Saatiinkohan tähän soppaan koskaan mitään selvyyttä? Katsottiinko vaan ettei taso riitä vai lyötiinko tylysti pihalle, koska sopupelit..
Eikös Doblas ollut itse sanonut jollekulle, että kyse oli ihan yksinkertaisesti näkemyseroista palkkatasossa. Tiedä sitten mikä on totuus.
|
|
|
|
Untermars
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #3412 : 15.03.2015 klo 19:07:55 |
|
Taisin viime kauden alusta laittaa jotain tämmöistä - tähän varmaankin tulee vielä Kandji, mutta näillä nyt ilmeisesti mennään: Lihavoituna ulkomaiset ja kursiivilla kasvatit. Tuossa taitaa olla vähän horjuntaa noissa junnujen mestaruuksien määrässä. Lehtiselle laitoin mutten Malololle. Edit: Moren cup 2011, Örlund mestaruudet, Malolo mestaruus
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 klo 20:04:53 kirjoittanut Untermars »
|
|
|
|
|
Limakutziero
Paikalla
|
|
Vastaus #3413 : 15.03.2015 klo 19:20:55 |
|
Lihavoituna ulkomaiset ja kursiivilla kasvatit. Tuossa taitaa olla vähän horjuntaa noissa junnujen mestaruuksien määrässä. Lehtiselle laitoin mutten Malololle.
Eikös kaikki liigaotteluita pelanneet (+ kokoonpanoon nimetyt maalivahdit) lueta tavallisesti mestareiksi. Sekä Malololta että Lehtiseltä löytyy kummaltakin otteluita viime kaudelta. Örlundilta löytyy muuten sekä Ruotsin että Norjan mestaruudet ja Morenilta myös cup-mestaruus kaudelta 2011.
|
|
|
|
BoyWonder
Poissa
|
|
Vastaus #3414 : 15.03.2015 klo 19:46:23 |
|
Laittakaa nyt oikeasti höpönassut, armon kannattajakollegani vähän jäitä hattuun, viesti on tarkoitettu niille, jotka tuntevat viilloon rinnassaan. Eihän Moussia ja Jallow'ta voi vielä tuomita suuntaan tai toiseen parin hassun pelin jälkeen. Vähän nyt enemmän sample sizea odotetaan esityksistä...herre gud!
|
|
|
|
Säämies
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat
|
|
Vastaus #3415 : 15.03.2015 klo 20:51:50 |
|
Laittakaa nyt oikeasti höpönassut, armon kannattajakollegani vähän jäitä hattuun, viesti on tarkoitettu niille, jotka tuntevat viilloon rinnassaan. Eihän Moussia ja Jallow'ta voi vielä tuomita suuntaan tai toiseen parin hassun pelin jälkeen. Vähän nyt enemmän sample sizea odotetaan esityksistä...herre gud!
Jallow on pelannut aika huonosti tai ei ainakaan ole esittänyt peleissä mitään sen kummempaa. Lod esiintyi piikissä ollessaan paremmin.
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #3416 : 15.03.2015 klo 21:16:20 |
|
Jallow on pelannut aika huonosti tai ei ainakaan ole esittänyt peleissä mitään sen kummempaa. Lod esiintyi piikissä ollessaan paremmin.
Tämä. Ei nyt erityisen huonosti ole esiintynyt, mutta kärkipelaajien tulisi olla niitä, jotka tuovat pisteitä himaan. Toistaiseksi Jallow ei ole ollut tällainen pelaaja.
|
|
|
|
BoyWonder
Poissa
|
|
Vastaus #3417 : 15.03.2015 klo 21:18:58 |
|
^Onko nämä 2 viestiä jotain hassuttelua Justhan pointti oli, että on esitykset tähän asti olleet mitä onkaan niin katsotaan nyt vähän ajan kanssa edes kerran.. uskomattomia kaikki-tänne-heti tyyppejä liikkeellä.
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
|
|
Vastaus #3418 : 15.03.2015 klo 21:21:56 |
|
^Onko nämä 2 viestiä jotain hassuttelua Justhan pointti oli, että on esitykset tähän asti olleet mitä onkaan niin katsotaan nyt vähän ajan kanssa edes kerran.. uskomattomia kaikki-tänne-heti tyyppejä liikkeellä. Mitä ihmettä? Juurihan alleviivasin sitä, mitä aikaisemmin kirjoitit: Jallow ei ole toistaiseksi ollut mikään pelejä ratkova pelaaja.
|
|
|
|
BoyWonder
Poissa
|
|
Vastaus #3419 : 15.03.2015 klo 21:24:15 |
|
Mitä ihmettä? Juurihan alleviivasin sitä, mitä aikaisemmin kirjoitit: Jallow ei ole toistaiseksi ollut mikään pelejä ratkova pelaaja.
Ok! Käsitin, että alleviivaat säämiehen pointtia, että Jallow on huono ja todennäköisesti tulee huonona pysymään - niin minä nuo viestit ymmärrän. Minä olen yrittänyt sanoa, että ei väliä miten on esiintynyt toistaiseksi, odotetaan vielä hetki.
|
|
|
|
4-5-2
Poissa
|
|
Vastaus #3420 : 15.03.2015 klo 21:28:14 |
|
Ok! Käsitin, että alleviivaat säämiehen pointtia, että Jallow on huono ja todennäköisesti tulee huonona pysymään - niin minä nuo viestit ymmärrän.
Olin siitä boldatusta samaa mieltä. Muusta en.
|
|
|
|
Säämies
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat
|
|
Vastaus #3421 : 15.03.2015 klo 21:36:24 |
|
Ok! Käsitin, että alleviivaat säämiehen pointtia, että Jallow on huono ja todennäköisesti tulee huonona pysymään - niin minä nuo viestit ymmärrän. Minä olen yrittänyt sanoa, että ei väliä miten on esiintynyt toistaiseksi, odotetaan vielä hetki.
Onko Jallow pelannut nyt neljä peliä? Luulisi että siinä ajassa pystyisi edes väläyttelemään vähän sitä potentiaalia. Kova CV sitä en kiistä
|
|
|
|
Gunvald Larsson
Paikalla
|
|
Vastaus #3422 : 15.03.2015 klo 21:45:35 |
|
Onko Jallow pelannut nyt neljä peliä? Luulisi että siinä ajassa pystyisi edes väläyttelemään vähän sitä potentiaalia.
Kova CV sitä en kiistä
Minä en ole nähnyt Jallowia vielä livenä lainkaan, joten dumaamiseni perustui täysin youtube- ja HJK-tv-pätkiin. Niistä näki aika paljon mitä tulee hänen liikkeeseensä, laukaukseen ja pallotatsiinsa. Toivon totta kai, että Jallow osoittaa totaalisen erehtymiseni, mutta en pidättäisi odottaessa hengitystä. Olisin myös hieman eri mieltä tuosta CV:stä. Maaleja ei ottelumäärään nähden mitenkään erityisen paljoa ole. Pelannut toki Tanskan liigassa, mutta niin on ok-menestyksellä Tuomas Aho ja Jukka Santalakin.
|
|
|
|
BoyWonder
Poissa
|
|
Vastaus #3423 : 15.03.2015 klo 21:47:59 |
|
Siis , selvennän nyt vielä, että itse odotan Jallow'sta kelvollista rotaatiomiestä. Sen mukaiset odotukset. Siihen rooliinhan CV kiistatta kova.
2 peliä (toisessa vaihdettiin nopeasti) nähnyt striimiltä. Toki se täytyy sanoa, että kyllä Kandjista ja nyt Atomista näkee/näki heti kyseessä olevan vahvistuksien.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 klo 21:51:05 kirjoittanut BoyWonder »
|
|
|
|
|
Millionthnck
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #3424 : 16.03.2015 klo 02:19:40 |
|
MLS-sarjaan siirtynyt Joevin Jones on muuten pelannut täydet minuutit seuransa Chicago Firen kauden molemmissa oteluissa. Saa nähdä tehtiinkin virhe arvio, kun päästettiin pois.
|
|
|
|
|
|