FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 09:11:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 19

Kirjoittaja Aihe: Kari Arkivuo, BK Häcken, seriens bästa vänsterback?  (Luettu 84355 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United

Vastaus #300 : 10.08.2010 klo 22:14:13

Mitä helvettiä? Siirtynyt Häckenin reserveihin pakiksi ???
shots

Poissa Poissa

Vastaus #301 : 10.08.2010 klo 22:41:18

Mitä helvettiä? Siirtynyt Häckenin reserveihin pakiksi ???

Niin, suoraanhan sen pitäisi Allsvenskanissa avaukseen kävellä...
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #302 : 10.08.2010 klo 22:42:44

Monta peliä ykkösjengillä on ollu Arkivuon aikana?
shots

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 10.08.2010 klo 22:45:20

Monta peliä ykkösjengillä on ollu Arkivuon aikana?

Yksi..eikä Kari edes tainnut olla maassa vielä silloin, kai.

Stig Töfting kävelee Häckenissä suoraan avaukseen, ei kukaan muu.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta

Vastaus #304 : 10.08.2010 klo 22:49:39

Tuli Arkivuo bongattua Lahessa viime viikolla ni mietinki että seuraava ykkösjengin peli on eka jossa Arkivuo mukana.

Eli ekaan maholliseen peliin avariin Ylos (toki hyvä että höntsäs ressupelin)
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 11.08.2010 klo 09:39:11

No niin pitäisi. Näytöt tämän tason sarjoista on kuitenkin sen verran kovat.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 11.08.2010 klo 09:41:49

Uhh.

Tähän viittasin:

Kun Häckenillä oli perjantain 11 vs 11 harjoituksessa vaihtomiehetkin käytössä, niin Kari jäänee tämänpäiväisen ryhmän ulkopuolelle. Toinen hankinta Makondele otetaan valmiimpana kokoonpanoon, kun taas puolustajien kohdalla sisäänajokausi ottaa luonnollisesti enemmän aikaa.

Eli toinen hankinta mahtuu kokoonpanoon, mutta ei Arkivuo, kun mies pitää ensin ajaa sisään väärälle pelipaikalle? :D Mitä vittua, kai Häcken olisi voinut hankkia sitten pakin, jos pakkia halusi. Ja reservipelissä oli raporttien mukaan hapuilua sijoittumisen kanssa. Yllätys! Tässä siirrossa ei tunnu olevan järkeä oikein kummallekaan.
Mazaa

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 11.08.2010 klo 13:07:38

En tiedä oliko klubi kiinnostunut, mutta olisi ollut varmaan mielekkäämpää pelata klubissa Medon (Deman) paikalla.
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 11.08.2010 klo 13:17:55

En tiedä oliko klubi kiinnostunut, mutta olisi ollut varmaan mielekkäämpää pelata klubissa Medon (Deman) paikalla.

Ilmeisesti ainakin Haka oli kiinnostunut hankkimaan Arkivuon maalivahdikseen.
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 11.08.2010 klo 19:23:45

Stefan Lundinilta onnistui tosin hänen penkittäminen sarja-avauksessa.

--------

En nyt ymmärrä miksi Arkivuon olisi pitänyt saada peliaikaa Blåvittia vastaan. Hän itsekin myönsi ottelun alla ettei ole vielä 90 min. kunnossa ja alakerran vaihdot ovat harvemmin etukäteen odotettavissa. Makondelekin joutui penkille ja hän on sentään kk-pelaaja sekä hyvin treenannut jo pidemmän aikaa.

Häckenillä ei ole pulaa kk-pelaajista, joten puolustajaksi Arkivuo hankittiin tiedostaen toki hänen monipuolisuus. Keskikentän laidalle voidaan laittaa mm. Henriksson, Paulinho, Chibuike, Makondele, Waris, Vinni, Friberg ja Karlsson joiden ohi avaukseen ei kylmiltään monikaan hankinta mene.

Ja edelleen puolen vuoden sopimusta optiolla pidän hyvänä ratkaisuna kaikille eri osapuolille.   

Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 15.08.2010 klo 15:41:02

Aaamun viimeistelyharjoituksissa ennen huomista Trelleborg-matsia oli taas aloituskoonpano helposti tunnistettavissa. Vasemman puolustajan paikalla aloittaa ilman mitään viime hetken muutoksia numerolla 15 pelaava Arkivuo.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #311 : 16.08.2010 klo 18:12:46

Kyllä näin on eli Arkivuo on avauksessa.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #312 : 16.08.2010 klo 19:40:43

Arkivuo mokasi ja 2-0 Trelleborgille.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #313 : 16.08.2010 klo 19:48:18

Nyt laittoi keskityksen josta Ranegie kavensi pelin. Eka jakso kohta takana.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #314 : 16.08.2010 klo 20:01:12

Tässä tämä Arkivuon mokaama maali.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/allsvenskan/article7627326.ab
Tresjoli

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 16.08.2010 klo 21:55:23

Oliko minkälainen peli muuten Arkivuolta?

Kyllä tuo näyttää omaan silmään osittain veskan virheeltäkin.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #316 : 16.08.2010 klo 22:00:00

Oliko minkälainen peli muuten Arkivuolta?

Kyllä tuo näyttää omaan silmään osittain veskan virheeltäkin.

Eka jakso vähän hapuilua, toisella jaksolla huomattavasti parempi. Vaikka oli luomassa tuota kavennusta keskityksellään, oli kesot muuten aika heikkoja.
Tresjoli

Poissa Poissa

Vastaus #317 : 16.08.2010 klo 22:05:49

Eka jakso vähän hapuilua, toisella jaksolla huomattavasti parempi. Vaikka oli luomassa tuota kavennusta keskityksellään, oli kesot muuten aika heikkoja.

Onko tuo tilanne nyt sellainen että avauspaikka pysyy todennäköisesti ensi otteluun vai onko penkitys lähellä?
shots

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 16.08.2010 klo 22:07:56

Onko tuo tilanne nyt sellainen että avauspaikka pysyy todennäköisesti ensi otteluun vai onko penkitys lähellä?

Kyllä mä veikkaan että avauksessa pysyy. Toki Hisingenillä on parempi haju asiaan ja esim. Marekin tilanteeseen.
Tsei Tsei

Poissa Poissa

Vastaus #319 : 16.08.2010 klo 22:36:16

Ei voi kuin naureskella Häckenin pakkihankinnalle. Yllättäen tulee mokia, kun pistää laitahyökkääjän pakkiin. Joku olisi voinut antaa Häckenille Kopteffin numeron.
shots

Poissa Poissa

Vastaus #320 : 16.08.2010 klo 23:24:59

Ei voi kuin naureskella Häckenin pakkihankinnalle. Yllättäen tulee mokia, kun pistää laitahyökkääjän pakkiin. Joku olisi voinut antaa Häckenille Kopteffin numeron.

Samaan johtopäätökseen on tullut myös Häcken-fanit Hisingenin (?) johdolla...

Lainaus
- Jobbig debut för nye finnen som jag tyckte visade upp fina offensiva kvalitéer. Hans defensiv är dock ett frågetecken.
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #321 : 17.08.2010 klo 21:14:00

Kyllä mä veikkaan että avauksessa pysyy. Toki Hisingenillä on parempi haju asiaan ja esim. Marekin tilanteeseen.

Eiköhän jatka, kun paremmat vaihtoehdot ovat vähissä. Marek on mysteeri ja varmaan sitten puolikuntoinen, kun ei ole loukkaantuneiden listalla. Pelasi edellisesä B-ottelussa Arkivuon tavoin ja oli stabiili viime kaudella pelatessaan enimmäkseen vas.puolustajana. Tänään ÖIS:ia vastaan varmaan hakee pelituntumaa.

Arkivuon eilisen peliesityksen arviot käy jo hyvin ilmi edellisistä viesteistä. Jos nyt positiivista haetaan offensiivisen tyylin lisäksi, niin juoksukunto oli hyvä ja henkisesti tuntuu olevan myöskin vahva.

Eikös kuitenkin enemmän kk-pelaaja kuin hyökkääjä?

Seuraavaksi ahkerasti laitojen kautta tulevaa Elfsborgia (Johan Larsson?) vastaan kiirettä tiedossa.
yksi suomalainen..  en finne i häcken...
Hisingen

Poissa Poissa

Vastaus #322 : 18.08.2010 klo 19:11:09

Uutinen
Möt Häckens nya finländare
Publicerad: 10-08-18 av Marcus Jodin

Nya finländaren Kari Arkivuo ställer upp en intervju i spelarnas samlingsrum nere på Gothia Park för att få berätta sin historia. Om vem han är och vilka turer han har tagit som slutade med att han nu representerar utmanaren från Hisingen.
27-årige Arkivuo är uppvuxen i finska Lahtis och debuterade i ligalaget FC Lahti som 17-åring. Efter fem säsonger och 101 matcher i Tipsligan fortsatte karriären i norska Sandefjord. Tre säsonger blev det i Norge, de två första spelades i Tippeligan och det sista året för Kari i Norge spelade laget i näst högsta serien. Under det året steg Sandefjord tillbaka till högsta divisionen men Arkivuo fick erbjudande från holländska Go Ahead Eagles och lämnade den norska klubben. Efter 44 matcher i Holland har vi nu kommit fram till där vi är idag, på Hisingen.

Vem är Kari Arkivuo som person?
- Jag är en ganska tystlåten och lugn person. Det är ganska svårt att svara på, det borde du egentligen fråga någon annan.

Hur är Kari Arkivuo som spelare då?
- Jag är en riktig lagspelare som är både bra offensivt och defensivt. Jag är en fighter med ganska bra teknik.

Hur var dina fem säsonger hemma i Finland och Tipsligan?
- Jag debuterade i a-laget som 17-åring och jag utvecklades mycket under min tid där. Det som är bra med FC Lahti är att de tror på unga spelare och ger unga spelare chansen så det var en bra klubb för mig.

Sedan flyttade du till Norge, vad säger du om din tid där?
- De två första säsongerna var riktigt bra. Jag tycker att Tippeligan höll mycket bra standard. Första säsongen startade bra för mig men sedan blev jag drabbad av skador så jag spelade inte så mycket andra delen av säsongen. Andra säsongen var för mig personligen den bästa men laget föll ju ur Tippeligan då. Sista året, när vi spelade i näst högsta, var lite frustrerande då jag kände att jag klarade av att spela i Tippeligan. Men vi steg tillbaka och vann de flesta av matcherna så det var ju kul.

Sonny Karlsson berättade att Häcken var intresserade av dig när du lämnade Sandefjord, varför blev det Holland istället?
- Det var svårt att välja, jag funderade länge, men jag har alltid gillat holländsk fotboll. Jag var där på provspel under tio dagar och det verkade bra så då blev det Holland för min del.

Det blev en och en halv säsong i Go Ahead Eagles, hur var det i Holland?
- Jag trivdes mycket bra där. När jag var i skick fick jag spela mycket. Vi var väldigt nära på att stiga under andra året jag var där. Vi förlorade i sista matchen i förlängningen mot Willem II så det var riktigt nära.

Sedan blev det då Häcken för din del, varför valde du Hisingen?
- Jag hörde att Häcken spelar en bra fotboll och det är viktigt för mig.

Vad är dina intryck av Häcken så här långt?
- Hittills har allting varit bra. Klubben utvecklas, det ska komma en ny arena, träningsanläggningen är mycket bra. Förra året slutade ju laget på femte plats och i år får vi se, det är en jämn tabell, så allt är möjligt.

Vad kan du tillföra truppen?
- Som jag sa tidigare är jag en lagspelare. Jag är professionell i det jag gör och på träningen kan jag förhoppningsvis visa för de yngre spelarna hur de ska agera.

Vad är dina personliga mål här i Häcken?
- Att ta en plats i startelvan och hjälpa laget till att uppnå våra mål.

Vad är ditt mål med din karriär?
- Jag har inte tänkt så mycket på det nu utan koncentrerar mig på Häcken men om jag spelar bra så finns ju alltid chansen att jag kan spela för en större klubb i framtiden, men nu ligger fokus på Häcken.

http://www.bkhacken.se/index.php/2010/08/mot-hackens-nya-finlandare/
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch

Vastaus #323 : 19.08.2010 klo 11:54:39

Kas kun et postaa hollantilaisten lehtien artikkeleita tänne hollanniks. Mitä tossa sanotaan?
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH

Vastaus #324 : 19.08.2010 klo 12:04:06

Kas kun et postaa hollantilaisten lehtien artikkeleita tänne hollanniks. Mitä tossa sanotaan?
Uutinen
Tapaa uusi Häcken Finn
Lähettäjä: 10-08-18 Marcus Jodin

Uusi suomalainen Kari Arkivuo perusti haastattelu pelaajien oleskelutilassa alareunassa Gothia Park kertoa hänen tarinansa. Kuka hän on ja mitä hänen matkat ovat päättyi että hän edustaa nyt haastaja vuodesta Hisingenin.
27-vuotias Arkivuo kasvoi Lahdessa, Suomessa ja debytoi ligalaget FC Lahden 17-vuotiaana. Kun viisi tuotantokautta ja 101 ottelua Veikkausliigassa jatkoi uraansa Norja Sandefjord. Kolme vuodenaikaa, oli Norjassa, kaksi ensimmäistä pelattiin liiga ja Tipping viime vuonna Kari Norjassa, he soittivat toiseksi korkein sarja. Vuosien Sandefjord perääntyä alkuun jako mutta Arkivuo tarjosivat Hollanti Go Ahead Eagles ja antoi Norja klubi. Jälkeen 44 ottelua Hollannissa, olemme nyt tulleet siihen, missä nyt olemme, on Hisingenin.

Kuka on Kari Arkivuo ihmisenä?
- Olen melko hiljainen ja rauhallinen henkilö. Se on melko vaikea vastata, sinun pitäisi oikeastaan kysyä joku muu.

Miten Kari Arkivuo pelaajana, sitten?
- Olen todellinen joukkuepelaaja, joka on hyvä sekä offensively ja puolustautui. Olen taistelija kanssa melko hyvällä tekniikalla.

Miten teidän viisi tuotantokautta koti-Suomessa Veikkausliigassa?
- Olen debytoi ensimmäinen joukkue kuin 17-vuotias ja olen kehittänyt paljon minun aikanani siellä. Hyvä juttu FC Lahti on, että he uskovat nuorten pelaajien ja antaa nuorille pelaajille mahdollisuus niin se oli hyvä seura minulle.

Koska olet muuttanut Norjaan, mitä sanot aikaa siellä?
- Kaksi ensimmäistä vuodenaikaa olivat todella hyviä. Mielestäni Tippeligan oli erittäin hyvätasoisia. Ensimmäinen kausi alkoi hyvin minulle, mutta sitten iski vammojen joten en ole niin paljon toisen osan aikana. Toinen kausi oli minulle henkilökohtaisesti paras joukkue, mutta putosi tietenkin Tippeligan sitten. Viime vuonna, kun meillä oli toiseksi korkein, oli vähän turhauttavaa, koska tunsin, että sain pelata Tipping liigan. Mutta me askel taaksepäin ja voitti suurimman osan ottelua, joten se oli hauskaa.

Sonny Karlsson sanoi, että hedge oli kiinnostunut kun jätit Sandefjord, miksi Alankomaat sijaan?
- Se oli vaikea valita, ajattelin pitkään, mutta olen aina halunnut Hollannin jalkapallossa. Olin siellä koe kymmenen päivää ja se tuntui hyvin, niin sitten se tuli minun osaksi Holland.

Se oli yksi ja puoli vuodenaikaa Go Ahead Eagles, miten se oli Hollannissa?
- Minulla on hyvin siellä. Kun olin hyvässä kunnossa, pelaan paljon. Olimme hyvin lähellä nousussa toisena vuonna olin siellä. Olemme menettäneet viimeisen pelin, jonka laajennus, vastaan Willem II, joten se oli todella lähellä.

Sittemmin siitä tuli osa teidän hedge-Hisingenin miksi valitsit?
- Kuulin, että hedge on hyvä jalkapallo ja se on minulle tärkeä.

Mikä on teidän käsitys hedge tähän mennessä?
- Toistaiseksi kaikki on hyvin. Klubi kehitetään, siellä tulee uusi stadion, koulutusmahdollisuudet ovat erittäin hyviä. Viime vuonna päättyi tietenkin joukkueen viidenneksi ja tänä vuonna näemme, on sileä pöytä, joten kaikki on mahdollista.

Mitä voit tuoda joukkue?
- Kuten sanoin aikaisemmin, olen joukkuepelaaja. Olen ammatiltani mitä teen koulutukseen ja toivottavasti voin näyttää nuoremmille pelaajille miten toimia.

Mitkä ovat henkilökohtaiset tavoitteesi tässä hakata?
- Voit ottaa paikalla lähtöviivan ja auttaa ryhmää saavuttamaan tavoitteemme.

Mitkä ovat tavoitteesi urasi?
- En ole ajatellut paljon siitä nyt vaan keskittyä hedge mutta jos pelaan hyvin, on aina olemassa mahdollisuus, että voin pelata suurempien klubi tulevaisuudessa, mutta nyt painopiste on suojata.

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 19

Siirry: