Rusakko
Poissa
|
|
Vastaus #3700 : 07.04.2008 klo 07:55:47 |
|
Tämän viikon sunnuntaina höntsyt sama aika ja paikka.
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3701 : 07.04.2008 klo 21:08:02 |
|
Ei, kovat kengät kielletty.
hyi perkule en mä osaa millää lenkareilla pelata :keskari:
|
|
|
|
bupa dukta
Paikalla
Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.
|
|
Vastaus #3702 : 07.04.2008 klo 21:29:52 |
|
Hiekka/hallikengillä voi pelata. Turffi vissiin on tämä moderni nimi näille. Mulle ne on yllä hiekkakengät.
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3703 : 07.04.2008 klo 21:40:27 |
|
En mä nyt sellasia rupee hommaa vaan noihin peleihin. Kai sitä lenkkareillakin pystyy :
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #3704 : 08.04.2008 klo 16:59:04 |
|
Jipsku, f.o.o., Antsu13, lazba, Siperia & tiipe vielä maksamatta 16e:n hullua pottia. Loppuviikosta piirille pitäis maksaa nuo osallistumismaksut. Jo maksaneet kuitenkin tuon osallistumismaksun jo kattavat.
Tiipeltä tarvitaan myös vielä pelaajaluetteloon koko nimi & syntymäaika. Laita yv:llä.
|
|
|
|
Luffe
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat!
|
|
Vastaus #3705 : 08.04.2008 klo 18:19:45 |
|
En mä nyt sellasia rupee hommaa vaan noihin peleihin. Kai sitä lenkkareillakin pystyy : Junttimaisinta mitä tiedät..
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3706 : 08.04.2008 klo 20:39:40 |
|
Jipsku, f.o.o., Antsu13, lazba, Siperia & tiipe vielä maksamatta 16e:n hullua pottia. Loppuviikosta piirille pitäis maksaa nuo osallistumismaksut. Jo maksaneet kuitenkin tuon osallistumismaksun jo kattavat. Tiipeltä tarvitaan myös vielä pelaajaluetteloon koko nimi & syntymäaika. Laita yv:llä.
Voinko taas maksaa sit kun nään sut?
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3707 : 08.04.2008 klo 20:40:15 |
|
Junttimaisinta mitä tiedät..
No en olis nyt ihan niin varma jos pelaan muuten aina nurmella :keskari:
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #3708 : 08.04.2008 klo 20:41:35 |
|
jees
|
|
|
|
bupa dukta
Paikalla
|
|
Vastaus #3709 : 08.04.2008 klo 22:39:09 |
|
Junnuilla ei vissiin oo vielä nettipankkia.
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
|
Vastaus #3710 : 09.04.2008 klo 07:30:01 |
|
Kai osallistuimme cupiin tänä vuona?
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3711 : 09.04.2008 klo 08:16:50 |
|
Junnuilla ei vissiin oo vielä nettipankkia. Mulla ei oo ainakaan ja Siperiasta en oo varma mut ei kai silläkää. :
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #3712 : 09.04.2008 klo 13:06:50 |
|
Joukkue maksettu sisään sarjaan (120e) ja cupiin (10e)... RF
Olin sen verran jo brenkutellut heikkona hetkenä maksujanne, että oli pakko pistää paikkaamaan 50e omistani (tosin tästä oma 16e tietysti oli alunperinkin ollut virtuaalisesti maksettu), mutta tosiaan, tähän mennessä maksuja tullut 152e:n edestä, eli seuran tilillä "on" 22e.
F.o.o, Jipsku, lazba, Siperia ja tiipe kokonaan maksamatta, Antsu13 maksanut puolet. Noilla ei sinänsä kiirettä, kunhan kauden alkuun mennessä, kausi kait alkaa 5-6 viikon päästä tms. Caucho maksaa sitten vasta kun palaa Italiasta ja muut ovat maksaneet.
Tiipen nimi- ja syntymäaikatiedot puuttuvat vielä. YV:tä asiasta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.04.2008 klo 13:11:09 kirjoittanut Ben »
|
|
|
|
|
bupa dukta
Paikalla
|
|
Vastaus #3713 : 09.04.2008 klo 13:08:37 |
|
Joko Bendo nähdään sunnuntaina tositoimissa?
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #3714 : 09.04.2008 klo 13:13:10 |
|
Joko Bendo nähdään sunnuntaina tositoimissa? En osaa sanoa vielä. Lauantaina siskon muksun synttärit, jotka karsivat perjantain ryyppäykset minimiin, joten voi olla, että lauantaina innostun pahemmalti ja sitten voisikin olla aika hissua sunnuntaina aamutuimaan. Nilkkakin vielä jonkun verran vihoittelee, pitäisi siihen varmaan joku tuki hankkia. Mitä porukka on mieltä, että koska aloitetaan omat höntsyt? 18.30 keskiviikkoisin Sorsussa taisi olla viime kauden trendi, samaa jatketaan? 2 viikon päästä ke alkaen? Sorsu ei tosin viimeksi ohimennessäni ollut lähimainkaan kunnossa.
|
|
|
|
bupa dukta
Paikalla
|
|
Vastaus #3715 : 09.04.2008 klo 13:28:55 |
|
Kahen viikon päästä on varmasti kunnossa. Minua mietityttää vaan se, että onko tulijoita. Nyt oon tammikuusta asti ollu mukana ja minä, foo, spox, yllis ja junnut on ollu ainoat joita höntsäys on kiinnostanu edes vähän alusta. No, toivottavasti syy on se, että muut pelaajat on armottomia kupittajia ja naistenmiehiä ja näin ollen viikonloppuisin höntsääminen on käytännössä mahdotonta. 8 pelaajaa on mielestäni minimi määrä, jolla pelit saatais pystyyn. Toivootaan että ylempi analyysi osui nappiin ja keskiviikkoisin kiinnostusta löytyy.
|
|
|
|
Ben
Poissa
|
|
Vastaus #3716 : 09.04.2008 klo 13:51:50 |
|
Habba, Pelisilmätön ja minä oltiin kesällä myös aktiivisesti hönäämässä ja varmaan myös tänä kesänä. Antsu lisäksi satunnaisesti. Tosin monesti jäätiin kuuteen peluriin, mutta aika usein sieltä löytyi muita innokkaita valmiina höntsäämään.
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #3717 : 09.04.2008 klo 14:08:57 |
|
Kahen viikon päästä on varmasti kunnossa. Minua mietityttää vaan se, että onko tulijoita. Nyt oon tammikuusta asti ollu mukana ja minä, foo, spox, yllis ja junnut on ollu ainoat joita höntsäys on kiinnostanu edes vähän alusta. No, toivottavasti syy on se, että muut pelaajat on armottomia kupittajia ja naistenmiehiä ja näin ollen viikonloppuisin höntsääminen on käytännössä mahdotonta. 8 pelaajaa on mielestäni minimi määrä, jolla pelit saatais pystyyn. Toivootaan että ylempi analyysi osui nappiin ja keskiviikkoisin kiinnostusta löytyy.
|
|
|
|
Habba
Poissa
Suosikkijoukkue: Argentiina
|
|
Vastaus #3718 : 09.04.2008 klo 16:37:43 |
|
Nyt oon tammikuusta asti ollu mukana ja minä, foo, spox, yllis ja junnut on ollu ainoat joita höntsäys on kiinnostanu edes vähän alusta. No, toivottavasti syy on se, että muut pelaajat on armottomia kupittajia ja naistenmiehiä ja näin ollen viikonloppuisin höntsääminen on käytännössä mahdotonta. Itse ainakin pyrin oleen kaikissa kesän treeneissä mukana. Satunnaisesti myös Rusakkojen hönyissä, jos ehtii.
|
|
|
|
lazba
Poissa
|
|
Vastaus #3719 : 09.04.2008 klo 21:27:30 |
|
Mulla rajottaa se et mulla on kausi päällä tai no alkaa tän kuun lopussa jo. Mut tuun kaikkiin mihin pääsen Onko tietoo koska saadaan tietoon pelipäivät??
|
|
|
|
Antsu13
Poissa
|
|
Vastaus #3720 : 10.04.2008 klo 15:23:01 |
|
Kahen viikon päästä on varmasti kunnossa. Minua mietityttää vaan se, että onko tulijoita. Nyt oon tammikuusta asti ollu mukana ja minä, foo, spox, yllis ja junnut on ollu ainoat joita höntsäys on kiinnostanu edes vähän alusta. No, toivottavasti syy on se, että muut pelaajat on armottomia kupittajia ja naistenmiehiä ja näin ollen viikonloppuisin höntsääminen on käytännössä mahdotonta. 8 pelaajaa on mielestäni minimi määrä, jolla pelit saatais pystyyn. Toivootaan että ylempi analyysi osui nappiin ja keskiviikkoisin kiinnostusta löytyy. Pitää ottaa huomioon tosiaan että viikolla on huomattavasti mukavampi treenata kuin, heti aamutuimaan krapulassa viikonloppuna. Kyllä ainakin viimekesänä saatin hyvät pelit pystyyn yleensä sorsa puistossa. Joten eiköhän tänäkin vuona reenaajia riitä.
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
|
|
Vastaus #3721 : 10.04.2008 klo 15:46:50 |
|
Mulle toi keskiviikko on paska päivä kun käyn aina sillon pelailemassa pokeria, mutta eihän yhtä miestä kaipaa
|
|
|
|
bupa dukta
Paikalla
|
|
Vastaus #3722 : 10.04.2008 klo 15:56:16 |
|
Pitää ottaa huomioon tosiaan että viikolla on huomattavasti mukavampi treenata kuin, heti aamutuimaan krapulassa viikonloppuna. Kyllä ainakin viimekesänä saatin hyvät pelit pystyyn yleensä sorsa puistossa.
Joten eiköhän tänäkin vuona reenaajia riitä.
Jees. Eiköhän Mulle toi keskiviikko on paska päivä kun käyn aina sillon pelailemassa pokeria, mutta eihän yhtä miestä kaipaa
Ottaen huomioon viikontakaset viestittelyt, en voi todeta kuin No, ei kai sitten yhtä miestä kaipaa, Mave pistää sitten peleissä verkot töttörölle?
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
|
|
Vastaus #3723 : 10.04.2008 klo 16:11:50 |
|
Ottaen huomioon viikontakaset viestittelyt, en voi todeta kuin No, ei kai sitten yhtä miestä kaipaa, Mave pistää sitten peleissä verkot töttörölle? ) Vittu jäi sota-sana puuttumaan Ja tottakai verkot pullistelee kesällä
|
|
|
|
Pekko
Poissa
|
|
Vastaus #3724 : 10.04.2008 klo 22:16:48 |
|
Saa nähdä kuinka sponsoroinniksi tämä(kin) kausi menee. Kerrankin kun olisi paljon intoa höntsäilyyn, niin viikosta toiseen jalka yhtä rikki. Siispä olen loukkaantunut, kunnes toisin ilmoitan.
|
|
|
|
|
|