FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.10.2017 klo 08:34:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 42 [43]

Kirjoittaja Aihe: HJK:n markkinointi: Kilpailua sohvaa vastaan  (Luettu 164978 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Korpinkynsi

Vastaus #1050 : 01.10.2017 klo 22:29:31

https://twitter.com/hjkhelsinki/status/914047045186531328

MVNT :D Ylos

e. Kyllähän toi meille kannattajille uppoaa nyt jotenkin, mutta näinkö markkinoidaan tuotetta ulkopuolisille? Todella outoa settiä, ei voi kuin ihmetellä.

Hauskahan tuo oli suomalaiseksi mainokseksi. Ja eikös siinä puhuttu juurikin Klubipäätyä koskevasta alennuksesta, joten kohderyhmänä päätymenosta kiinnostuneet?
Krishito

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, Celtics

Vastaus #1051 : 01.10.2017 klo 23:24:29

Hauskahan tuo oli suomalaiseksi mainokseksi. Ja eikös siinä puhuttu juurikin Klubipäätyä koskevasta alennuksesta, joten kohderyhmänä päätymenosta kiinnostuneet?

IMO lähinnä vaivaannuttava mainos. Ottelumainos johon sisältyy vanhan talon talonkirjat (tms.?), vaarin syntymävuosi jne. antaa lähinnä hämmentävän vaikutelman, liian kaukaa haettu koko idea ja aika epärelevanttia sisältöä. Jos halutaan klubipäädyn lauluja korostaa niin sais ne kyllä mun mielestä aika paljon luontevammin mainokseen sisällytettyä.

muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #1052 : 01.10.2017 klo 23:31:02

Mun mielestä hyvä mainos, joka asiaa tuntemattomissa herättää tunteen että tuossa HJK:n touhussa on jotain mielenkiintoista pöhinää meneillään ja siihen voisi tutustua - ja asiaa tuntevissa mukavia mielleyhtymiä ja hymyjä. Näitä hassutteluja kaivataan töölönihme hästägejä. Näitä, legendaarisia Sorsa-mainoksia ja robinlod-hassutteluja. Kepeää, leikkisää menoa.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bob cut, Sebastian Dahlström

Vastaus #1053 : 02.10.2017 klo 03:00:55

Mun mielestä hyvä mainos, joka asiaa tuntemattomissa herättää tunteen että tuossa HJK:n touhussa on jotain mielenkiintoista pöhinää meneillään ja siihen voisi tutustua - ja asiaa tuntevissa mukavia mielleyhtymiä ja hymyjä. Näitä hassutteluja kaivataan töölönihme hästägejä. Näitä, legendaarisia Sorsa-mainoksia ja robinlod-hassutteluja. Kepeää, leikkisää menoa.

Tämä on erityisen hyvää vastapainoa nyt syntymässä olevalle huligaani-imagolle. Jos miettii missä yhteyksissä HJK:n kannattajat ovat viime aikoina esiintyneet mediassa, ei kepeys ja leikkisyys tule ensimmisenä mieleen.

Sivuja: 1 ... 42 [43]

Siirry: