FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.11.2024 klo 05:55:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 81 [82] 83 ... 87
 
Kirjoittaja Aihe: HJK:n markkinointi: Kilpailua sohvaa vastaan  (Luettu 417818 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023


Vastaus #2025 : 05.04.2023 klo 17:40:24

Samaan päätökseen päädyin täällä. Tosin olin aivan varma, että ei se stadikka täynnä ole. Uskomatonta, että yksittäislippuja ei voitu avata myyntiin vaikka edes ainoastaan matsipäiväksi. Tuskin kukaan, joka on halukas ostamaan kausarin, jättää sen tekemättä koska ottelu on oikeasti loppuun myyty. Nyt käytännössä irtolippulaisia ei pääse peliin ollenkaan eikä heiltä saada lipputuloja. Perseilyä.

Noh, tuolla on kylmä ja tässä sohvalla sisällä on lämmintä.
Siellä on kyllä ollut irtolippuja eilen ja tänään myynnissä.

Pahoittelut yhdestä tyhjästä kausaripaikasta, olen kipeänä. :(
cobblepot

Poissa Poissa


Vastaus #2026 : 14.04.2023 klo 17:39:48

Aiempaan Klubi x Gilla FC keskusteluun liittyen:

Tämän vaikeampaa ei ole promovideon tekeminen. Jos onnistuu "harrasteporukalta", niin luulisi vastaavan materiaalin hoituvan myös Klubilta. Myös muutaman tuotteen nettikaupan ovat näemmä saaneet pystyyn.

Ägä voisi lähettää markkinointiporukan opintomatkalle...
rojadirecta

Poissa Poissa


Vastaus #2027 : 15.04.2023 klo 09:42:04

Tuollaisen videon saa kun laittaa pari tonnia tiskiin tuotantoyhtiölle. Erityistä osaamista ei tarvita. Klubin ja Ägän kohdallahan kyse on ollut Mikkonen-Mannilan lähdön jälkeen ihan tietoisesta valinnasta ettei markkinointiin ja brändiin panosteta.

Nyt on sentään tehty jotain - ainakin itsellä pyörii kamalahko Klubikulttuurin kevät -tekele mainoksena joka kanavassa.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #2028 : 15.04.2023 klo 09:47:10

Aiempaan Klubi x Gilla FC keskusteluun liittyen:

Tämän vaikeampaa ei ole promovideon tekeminen. Jos onnistuu "harrasteporukalta", niin luulisi vastaavan materiaalin hoituvan myös Klubilta.

Klubin markkinointiin ottamatta kantaa niin tuon videon budjetti kaikkinensa on ollut varmaan lähempänä 20 000 euroa kuin nollaa euroa.* Messissä Suomen suosituimpia tubettajia jotka pelaa jengissä, JVG, Ege Zulu, Roni Bäck, EA ainakin osittain mukana (Jason Nikkinen on Suomen osaston pääjehu), Blaek Creative tehnyt (googlesta lisätiedot)...

* Noi saaneet mukaan myös kontakteillaan sponsseja, joita mikään urheilubrändi Suomessa ei voi yhteistyönä haalia. Video toki tehty varmasti osittain frendipalveluksena, mutta tuota kun lähtisi ostamaan erikseen niin tosiaan helvetin korkeissa viisinumeroisissa summissa mentäisiin.
« Viimeksi muokattu: 15.04.2023 klo 09:57:55 kirjoittanut leeremick26 »
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #2029 : 15.04.2023 klo 10:25:01

Ei varmasti JVG ole televisiomainoksessa mukana alle 50k, paitsi jos mainostavat itseään kuten tässä tapauksessa.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #2030 : 15.04.2023 klo 10:35:11

Ja tuo on muutenkin helvetin väsynyttä, "kattokaa miten nää tekee, ei se ole sen vaikeampaa." Joo ihan joka kolkassa Oulusta Helsinkiin tiedetään mitä rahalla saa ja mitä voi tehdä. Kotkassa varmaan parhaat videot, jotka ei maksa viisinumeroisia summia.

Ei se missään vaiheessa ole ollut Klubilla tai muillakaan kyse siitä, ettei joku tajuaisi mitä kaikkea siistiä saa. Kyse on ollut siitä, että se raha on laitettu muualle. Se on sitten täysin eri keskustelu, pitäisikö budjetista ohjata enemmän rahaa markkinointitempauksiin.
Qwertyn Näppis

Poissa Poissa


Vastaus #2031 : 15.04.2023 klo 12:29:47

Yllätys oli suuri, kun huomasin, että HJK näkyy tänä keväänä katukuvassa. Sturenkadulla lähellä lintsiä oli rempassa olevan korkean kerrostalon koko yhdelle sivulle laitettu valtava HJK mainos. Lippukaupan nettiosoite näkyi pienemmällä ja jotain klubikulttuurimainintaa oli. Iso logo oli pääasia ja se näkyi kauas Ylos
törömömmö

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aina laadukkaan keskustelun puolella.


Vastaus #2032 : 15.04.2023 klo 19:47:16

Ja tuo on muutenkin helvetin väsynyttä, "kattokaa miten nää tekee, ei se ole sen vaikeampaa." Joo ihan joka kolkassa Oulusta Helsinkiin tiedetään mitä rahalla saa ja mitä voi tehdä. Kotkassa varmaan parhaat videot, jotka ei maksa viisinumeroisia summia.

Ei se missään vaiheessa ole ollut Klubilla tai muillakaan kyse siitä, ettei joku tajuaisi mitä kaikkea siistiä saa. Kyse on ollut siitä, että se raha on laitettu muualle. Se on sitten täysin eri keskustelu, pitäisikö budjetista ohjata enemmän rahaa markkinointitempauksiin.

Lisäksi kyse voi olla jonkun jotain ihan muuta työkseen tekevän yksilön harrastuneisuudesta. Tuskin Kotkassakaan on palkattu ketään nimenomaan videoita tekemään, mutta ehkä siellä joku viestintäjamppa nyt vaan sattuu osaamaan kaiken perusduuninsa lisäksi videonteon tosi hyvin. Tjeu: FC Vaajakoski.
Laukaisukoneenkuljettaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Claude Simon


Vastaus #2033 : 16.04.2023 klo 15:07:24

Aiempaan Klubi x Gilla FC keskusteluun liittyen:

Tämän vaikeampaa ei ole promovideon tekeminen. Jos onnistuu "harrasteporukalta", niin luulisi vastaavan materiaalin hoituvan myös Klubilta. Myös muutaman tuotteen nettikaupan ovat näemmä saaneet pystyyn.

Ägä voisi lähettää markkinointiporukan opintomatkalle...

Mitä tästä geneerisestä hiphopteinipaskasta tikkurilalaisella jälkimaulla pitäisi sitten muka oppia? Tää on niin vitun nähty. No, jos ei puhuta genren tyylistä vaan jostain videotekniikasta niin eipä millään erikoistehosteilla ole tähän päivään mennessä tehty yhtään hyvää elokuvaa, eikä tulla koskaan tekemäänkään, päin vastoin: tekninen kikkailu kertoo aina substanssin puuttumisesta. 

Jos markkinoidaan ensisijaisesti ammattilaisjalkapallojoukkuetta ”suurelle yleisölle” eikä siis vain nuorisobrändejä nuorisolle niin ei ole Ägän videotiimillä tästäkään tekeleestä paljon oppimista.

Klubikulttuurin kevät on ihan nappisuoritus. Siitä pisteet toimistolle. Rento, pakottamaton, hauska, monikasvoinen.

Mielummin myös muoriso kuin pelkkä urbaani mäkkärinuoriso pää tyhjää tai gangstaräpin bling bling estetiikkaa täynnä.

Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #2034 : 17.04.2023 klo 15:55:02

Youtubessa on viime aikoina tullut aika hyvään tahtiin Klubin mainoksia Ylos Ihan hyvä tavoitettavuus, kun tälläisenä tuben suurkuluttajana nuo jatkuvasti pyörivät mainokset alkavat aika äkkiä pyörimään päässä ja vituttamaan, mutta Klubin hassuttelua katsoo ihan mielellään.
Ryan R

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Russell was not even there


Vastaus #2035 : 10.05.2023 klo 15:05:06

Ainakin omissa someissani pyörii hyvään tahtiin tulevan lauantain "Mutsi mukaan matsiin" -mainokset Ylos

Hieno idea ja helppo kaikille ihan käytännön tasollakin, kun ostamansa lipun kylkeen saa valita tuon ilmaisen "mutsilipun".

Toki joku voisi nurista, että miksei meitä kausikortin haltijoita ole otettu tähän mukaan, mutta antaa olla. Ehkä se olisi liian vaikea toteuttaa tai jotain.
Witold Lutoslawski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aleatorinen kontrapunkti


Vastaus #2036 : 10.05.2023 klo 19:29:26



Toki joku voisi nurista, että miksei meitä kausikortin haltijoita ole otettu tähän mukaan, mutta antaa olla. Ehkä se olisi liian vaikea toteuttaa tai jotain.

Myös Kausikorttilaisille tarjotaan mahdollisuus tuoda oma äiti ilmaiseksi matsiin lauantaina. Kausikorttilaisten kohdalla menettely on seuraava: Tule äitisi kanssa ajoissa ennen peliä HJK:n toimiston aulaan ja annamme äidillesi ilmaisen lipun peliin. Huomioithan, ettemme pysty kausarilaisten kohdalla varmistamaan vierekkäisiä paikkoja äitisi kanssa.  Lähde: hjk.fi
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2037 : 11.05.2023 klo 15:41:22

Aiempaan Klubi x Gilla FC keskusteluun liittyen:

Tämän vaikeampaa ei ole promovideon tekeminen. Jos onnistuu "harrasteporukalta", niin luulisi vastaavan materiaalin hoituvan myös Klubilta. Myös muutaman tuotteen nettikaupan ovat näemmä saaneet pystyyn.

Ägä voisi lähettää markkinointiporukan opintomatkalle...

Ei sen vaikeampaa siis kuin että pitäisi palkata puoli joukkueellista media-alan ammattilaisia ja pari julkkista Klubiin.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #2038 : 12.05.2023 klo 18:46:14

Paljon tekemistä tuon junnupäädyn kanssa. Lippua huomiseen matsiin lunastettu joku parikymmentä.
rojadirecta

Poissa Poissa


Vastaus #2039 : 12.05.2023 klo 19:12:20

Paljon tekemistä tuon junnupäädyn kanssa. Lippua huomiseen matsiin lunastettu joku parikymmentä.

Junnu + avec pääsee sisään sovellusta näyttämällä eikä lippua tarvitse lunastaa etukäteen.
pukkipartys

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS HOOLS


Vastaus #2040 : 05.06.2023 klo 11:24:27

Näköjään aamulla klo 8.30 oli tullut HJK:lta maili otsikolla ”Liput lauantain kärkikamppailuun alk. 20€” ja viestin sisältö siis littyi kokonaan tuohon SJK-matsiin

Vahvaa suorittamista.
Fawkster

Poissa Poissa


Vastaus #2041 : 05.06.2023 klo 12:06:17

Näköjään aamulla klo 8.30 oli tullut HJK:lta maili otsikolla ”Liput lauantain kärkikamppailuun alk. 20€” ja viestin sisältö siis littyi kokonaan tuohon SJK-matsiin

Vahvaa suorittamista.

Mulle toi oli tullut jo lauantaina. Toki vasta klo 21:33, mutta aika lähellä kuitenkin.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #2042 : 05.06.2023 klo 12:11:29

Mulle toi oli tullut jo lauantaina. Toki vasta klo 21:33, mutta aika lähellä kuitenkin.

Tänne tuli perjantaina klo 21.14 ???

Mistä tällainen vaihtelu moisissa massaviesteissä voi johtua?
Kopper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2043 : 05.06.2023 klo 12:12:58

Tänne tuli perjantaina klo 21.14 ???

Mistä tällainen vaihtelu moisissa massaviesteissä voi johtua?

No, samanlainen tilanne tuntuu edelleen olevan myös hsl-lippujen osalta.
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #2044 : 05.06.2023 klo 14:35:47

Tänne tuli perjantaina klo 21.14 ???

Mistä tällainen vaihtelu moisissa massaviesteissä voi johtua?

Lähettäjästä tai vastaanottajasta voi johtua. Yleisesti vika voi olla lähettäjän inhimillisen virheen lisäksi myös esimerkiksi käytetyn palvelun rajoituksista (max nnn meiliä päivässä/yyy kuukaudessa). Vastaanottajan päässä on myös meilipalvelin, joka voi estää tai hidastaa viestin saapumista.

Varmaan jotain muitakin syitä löytyy.
Jema Pelle

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2045 : 08.06.2023 klo 09:31:25

Lainaus
Historian ensimmäistä Jalkapallopäivää vietetään Suomessa sunnuntaina kesäkuun 11. päivä. Päivä huipentuu Veikkausliigan täydellä kierroksella. Klubi isännöi KTP:tä kello 18.30.
Jalkapallopäivän kunniaksi Klubi haluaa levittää futiksen ilosanomaa. Kaikki kausikorttilaiset saavat tuoda yhden kaverin ilmaiseksi matsiin. Kausarilaisella on mahdollisuus näyttää kaverilleen, minkälaisia fiiliksiä futis herättää paikan päällä.
Ravintola avaa ovensa etkotunnelmissa jo kello 15.30. Tervetuloa seuraamaan Ruudusta Veikkausliigan aiempaa matsia Ilves-Honka kello 16 alkaen. Talon hamppari + iso olut -combo yhteensä 15 euroa. Combo tarjolla vain etkojen ajan ravintolassa! Etkoille pääsee myös ilman ottelulippua.

Pohjoispäätyyn tulee Stadi Cupin jengejä? Jos yläkatsomo on auki niin tulee komea katsojamäärä.
Kausari

Poissa Poissa


Vastaus #2046 : 22.06.2023 klo 07:54:12

Oho! Ilta-Sanomissa puolen kauden kausarin mainos.
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #2047 : 03.07.2023 klo 13:49:00

Puolen kauden kausariin näyttäisi lippukaupat tietojen perusteella kuuluvan Larne-matsi, mutta jostain syystä tätä ei nosteta missään esiin. Esim. täällä puhutaan vain etuosto-oikeudesta: https://www.hjk.fi/artikkelit/miehet/futiskauden-kuumempi-puolisko-half-season-kausikortti-alk-80-euroa/

Luulisi, että tuota kannattaisi nostaa esiin myös markkinoinnissa?
Eelie

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, S.S. Lazio


Vastaus #2048 : 03.07.2023 klo 13:57:34

Puolen kauden kausariin näyttäisi lippukaupat tietojen perusteella kuuluvan Larne-matsi, mutta jostain syystä tätä ei nosteta missään esiin. Esim. täällä puhutaan vain etuosto-oikeudesta: https://www.hjk.fi/artikkelit/miehet/futiskauden-kuumempi-puolisko-half-season-kausikortti-alk-80-euroa/

Luulisi, että tuota kannattaisi nostaa esiin myös markkinoinnissa?

Linkin mukaan saisi etuosto-oikeuden?
Käpylän Harakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomessa siniset ja sinivalkoiset, muualla muut.


Vastaus #2049 : 03.07.2023 klo 14:03:19

Linkin mukaan saisi etuosto-oikeuden?

Jep, mutta lippukaupassa (ja ostetun lipun tiedoissa) Larne on mainittu samalla tavalla kuin Veikkausliiga-matsit.

 
Sivuja: 1 ... 81 [82] 83 ... 87
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa