FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 10:28:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 86
 
Kirjoittaja Aihe: HJK:n markkinointi: Kilpailua sohvaa vastaan  (Luettu 409529 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
alligarto

Poissa Poissa


Vastaus #275 : 03.03.2015 klo 15:08:54

Eli kun joku on kerran eri mieltä klubitopicien setämiesten kanssa niin bänniä ja vittuilua kehiin?

Ei ihme että "Pääty" on nyt jo kiinnostavuudessa valovuosia esimerkiksi HIFK:n kannattajaryhmää jäljessä.
MetsienMies

Poissa Poissa


Vastaus #276 : 03.03.2015 klo 15:14:05

Eli kun joku on kerran eri mieltä klubitopicien setämiesten kanssa niin bänniä ja vittuilua kehiin?

Ei parempaakaan lääkettä tunnu löytyvän siihen, jos joku on eri mieltä. Lapsellista touhua mun mielestä. Toki yleistä "nettitodellisuudessa", jossa pieni piiri laukoo "totuuksiaan".
« Viimeksi muokattu: 03.03.2015 klo 15:16:34 kirjoittanut MetsienMies »
alligarto

Poissa Poissa


Vastaus #277 : 03.03.2015 klo 15:21:41

Komppaan metsien miestä. Täällä kovaa poikaa larppaavat nimimerkit voisivat laittaa kehiin listaa itse suomifutiksen eteen tekemistään asioista. Veikkaan että Dreddin ja Puugon järjestämät marssi, maalaamat tifot ja sanoittamat chantit voivat jäädä aika vähiin.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #278 : 03.03.2015 klo 15:39:49

Komppaan metsien miestä. Täällä kovaa poikaa larppaavat nimimerkit voisivat laittaa kehiin listaa itse suomifutiksen eteen tekemistään asioista. Veikkaan että Dreddin ja Puugon järjestämät marssi, maalaamat tifot ja sanoittamat chantit voivat jäädä aika vähiin.

Tuntematta ketään henkilökohtaisesti veikkaisin, että mainitsemasi kahden henkilön anti suomalaiselle futiskulttuurille on hieman eri tasolla kuin vaikka sinut ja metsien miehen. Ylipäätänsä yleisen keskustelupalstan juju on sitä, että omaakin seuraa voi käsitellä kriittisesti, eikä vain hymistellä kaiken olevan parasta ikinä missään. Privafoorumeilla nämä.

Ihan noin esimerkkinä Klubin kassaan ei tainnut tulvia rahaa nykyistä enemmän siinä kymmenisen vuotta sitten, kun ilmaislippuja oli saatavilla peliin kuin peliin.

Jotta päästäisiin takaisin aiheeseen, niin viittisikö TseiTsei perustella mistä repäisi sen keskimääräisen lipputuoton 4e nykyhetkellä?
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #279 : 03.03.2015 klo 15:43:17

Vihaiset miehet anonymous.
Nomoi

Poissa Poissa


Vastaus #280 : 03.03.2015 klo 16:00:16

Ei ihme että "Pääty" on nyt jo kiinnostavuudessa valovuosia esimerkiksi HIFK:n kannattajaryhmää jäljessä.

Miten "Pääty" liittyy millään tavalla muutamaan ff-nimimerkkiin? Itse päätykin koostuu useasta eri "ryhmästä" ja monessa tapauksessa niiden "jäsenten" ainoa yhdistävä tekijä on HJK.

Itse aiheeseen liittyen: niin valitettavasti sekä seurat kuin yritykset ovat melkoisia tuppisuita liittyen näihin sopimuksiin jolloin niitä on valitettavan vaikeaa arvioida faktoihin perustuen. Suomessa ei ole kovin avointa ollut perinteisesti tämä keskustelukulttuuri varsinkaan rahaan liittyen.
radics

Poissa Poissa


Vastaus #281 : 03.03.2015 klo 16:27:18

Ihan noin esimerkkinä Klubin kassaan ei tainnut tulvia rahaa nykyistä enemmän siinä kymmenisen vuotta sitten, kun ilmaislippuja oli saatavilla peliin kuin peliin.

Kymmenen vuotta sitten Klubin politiikka oli toinen. Klubi todellakin jakoi itse niitä ilmaislippuja turuilla ja toreilla. SM-M:n jälkeen tälle puuhastelulle tuli stoppi. Yhtään vastikkeetonta lippua ei toimistolta enää lähde ulos.

Tsei Tsei

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #282 : 03.03.2015 klo 16:33:28

Jep. Katsojakohtainen lipun keskihinta on ollut selvässä nousussa muutaman vuoden. Aika, jolloin kolmannes katsojista maksoi lipustaan (tai kausikortista) ihan oikeaa rahaa, kolmannes tuli jollain Veikkausliigan sarjalippukirjan tapaisella haistapaskadiilillä (tai A-lehtien kylkiäisenä annetulla kausarilla) ja kolmannes yhteistyökumppaneiden henkilöstölleen ja asiakkailleen jakamilla lipuilla, on taakse jäänyttä.

Voi olla nousussa, mutta pitkälti europelien takia.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #283 : 03.03.2015 klo 16:35:26

Ei taida enää A-lehdetkän jakaa lippuja kylkiäisinä lehtitilauksiin. Tänään soitti puhelinmyyjä ja yritin tiedustella olisi lippupakettia tarjolla, niin totesi vaan, että tänä vuonna ei ole tarjolla kyseistä palvelua. Nyt sitten varmaan pakko ostaa kausari monen vuoden tauon jälkeen. :(
Rikkiviisas

Poissa Poissa


Vastaus #284 : 03.03.2015 klo 16:38:02

Voi olla nousussa, mutta pitkälti europelien takia.

Veikkausliiga ei ole tainnut tehdä tai julkistaa muutamaan vuoteen kyselyjä keskimääräisen katsojan tuomasta rahasummasta?

Viitisin vuotta sitten puhuttiin sellaisesta viidestä eurosta, jonka yksi katsoja keskimäärin jättää jälkeensä eli mukana lipputulot miinus kulut ja sitten kaikki oheismyynti. Jälkimmäinen on tietysti haasteellisempaa, jos oheismyynti on ulkoistettu.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #285 : 04.03.2015 klo 00:17:23

Ei ihme että "Pääty" on nyt jo kiinnostavuudessa valovuosia esimerkiksi HIFK:n kannattajaryhmää jäljessä.
HIFKn kannattajaryhmä? Kuka se on?
Nelinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stefan Postma


Vastaus #286 : 04.03.2015 klo 00:33:09

Ei taida enää A-lehdetkän jakaa lippuja kylkiäisinä lehtitilauksiin. Tänään soitti puhelinmyyjä ja yritin tiedustella olisi lippupakettia tarjolla, niin totesi vaan, että tänä vuonna ei ole tarjolla kyseistä palvelua. Nyt sitten varmaan pakko ostaa kausari monen vuoden tauon jälkeen. :(

On se kamalaa kun joutuu oikein maksamaan.
Jarkka

Poissa Poissa


Vastaus #287 : 04.03.2015 klo 10:50:20

Klubin mainos ehdolla vuoden aikakauslehtimainokseksi, eli arvioitu kolmen parhaan joukkoon 125 hakeneen mainoksen joukosta.

http://www.marmai.fi/uutiset/joku+naista+on+vuoden+aikakauslehtimainos/a2295329
radics

Poissa Poissa


Vastaus #288 : 04.03.2015 klo 13:43:49

Klubin mainos ehdolla vuoden aikakauslehtimainokseksi, eli arvioitu kolmen parhaan joukkoon 125 hakeneen mainoksen joukosta.

http://www.marmai.fi/uutiset/joku+naista+on+vuoden+aikakauslehtimainos/a2295329

Kuinkahan moni tajuaa, miten iso juttu tämäkin taas on? Kolmen parhaan joukossa siis Suomen johtavat tuotebrändit: Fazer, Marimekko - ja HJK!!!!
alligarto

Poissa Poissa


Vastaus #289 : 04.03.2015 klo 13:46:37

Kuinkahan moni tajuaa, miten iso juttu tämäkin taas on? Kolmen parhaan joukossa siis Suomen johtavat tuotebrändit: Fazer, Marimekko - ja HJK!!!!

Ihan hieno juttu joo, mutta näihin kilpailuun kannattaa suhtautua sellaisina kun ne ovat - mainosalan ristirunkkailuna jossa tuomariston kaverien toimistoja mehustellaan vuoron perään.
rojadirecta

Poissa Poissa


Vastaus #290 : 04.03.2015 klo 13:48:06

Ihan hieno juttu joo, mutta näihin kilpailuun kannattaa suhtautua sellaisina kun ne ovat - mainosalan ristirunkkailuna jossa tuomariston kaverien toimistoja mehustellaan vuoron perään.

:D

Niin tai näin. Klubi voitti tuon saman palkinnon myös viime vuonna Töölön ihme -mainoksella.
SirL

Poissa Poissa


Vastaus #291 : 04.03.2015 klo 13:54:47

Tuolta toisesta ketjusta:

Meinas aamukahvit tulla nenän kautta ulos kun avasin s-postin aamulla. Olin siis lähettäny yle urheilulle palautetta, että miksi eivät olleet paikalla klubin tiedotustilaisuudessa kun jotain poikkeuksellista tapahtuu kotimaisessa fudiksessa ja kerrankin tuli vastaus.


Hei, kiitos viestistäsi!

Tiedotustilaisuuden maantieteellinen sijainti ei vaikuta siihen, lähdemmekö
paikalle. Pyrimme tasapuolisesti huomioimaan eri puolella Suomea syntyviä
pelaajasopimuksia ja olemaan tilaisuuksissa paikalla mahdollisuuksiemme
mukaan, lajista riippumatta.

Kutsu HJK:n infoon oli saapunut meille sunnuntai-iltana myöhään, tieto
saavutti meidät vasta aamulla infon alkaessa. Olisimme varmastikin menneet
kameran kanssa paikalle, jos olisimme saaneet tiedon aiemmin. Sopimukset
huomioitiin toki internetsivuillamme.

Ystävällisesti,

Anu Laakso
yle urheilu

Vähän on siis vielä Klubilla pr-puolella skarpattavaa, vaikka Riihilahti alaisineen on tehnyt aivan uskomattoman hyvää työtä todella lyhyessä ajassa. Jos laatikon ulkopuolelta nostettu Japani-kuvio lähtee vielä jollain kestävällä tavalla vetämään, niin Riihilahti voitaneen julistaa kaikkien aikojen seurajohtajaksi Suomessa.
ackaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapiola


Vastaus #292 : 04.03.2015 klo 14:08:19

Kuinkahan moni tajuaa, miten iso juttu tämäkin taas on? Kolmen parhaan joukossa siis Suomen johtavat tuotebrändit: Fazer, Marimekko - ja HJK!!!!

Ahahhaa! Voi asioita kai näinkin tulkita. :D :D
Petkele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pohjoismaiden paras kasvattajaseura


Vastaus #293 : 04.03.2015 klo 14:38:02

Rinkirunkkauspalkintohan tuo on, mutta toisaalta rinkirunkkauspalkinto, josta kisaavat Suomen kovimmat brändit. Ei näy juurikaan esim. kendomainoksia finalisteissa.

Kerrannaisvaikutuksiahan tällaisissakin haistapaskaskaboissa menestymisessä on, etenkin kun tuonnekin näköjään vuosi vuoden jälkeen päästään. Ei ole yksittäisenä asiana mikään maailman isoin, mutta osana HJK:n positiivisen toiminnan kokonaisuutta varsin pätevä. Se on sitten vähän janarista ja maailmankatsomuksesta kiinni miten paljon asioista tajuaa/haluaa tajuta ja kuinka korkealle nää yksittäiset arvonannot osaa osana palapeliä arvostaa.
Mengo

Poissa Poissa


Vastaus #294 : 04.03.2015 klo 14:56:38

Tuolta toisesta ketjusta:

Vähän on siis vielä Klubilla pr-puolella skarpattavaa, vaikka Riihilahti alaisineen on tehnyt aivan uskomattoman hyvää työtä todella lyhyessä ajassa. Jos laatikon ulkopuolelta nostettu Japani-kuvio lähtee vielä jollain kestävällä tavalla vetämään, niin Riihilahti voitaneen julistaa kaikkien aikojen seurajohtajaksi Suomessa.

En halua selitellä, mutta niin kuin tuolla toisessa ketjussa jo asia oivallettiinkin, niin tämä tason pelaajasiirrot eivät pysy salassa sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen. Toisaalta ennen sitä ei asiasta ei voi hiiskua - koko sopimus voisi vaarantua. Ainoa vaihtoehto on järjestää tiedotustilaisuus mahdollisimman nopeasti sopimuksen allekirjoittamisen jälkeen - tässä tapauksessa tuo ajankohta oli maanataiaamu. Tiedote pressistä lähetettiin heti allekirjoitusten jälkeen, ja kuten huomasimme, spekulaatiot käynnistyivät heti.

Jarkka

Poissa Poissa


Vastaus #295 : 04.03.2015 klo 16:10:19

Kerrannaisvaikutuksiahan tällaisissakin haistapaskaskaboissa menestymisessä on, etenkin kun tuonnekin näköjään vuosi vuoden jälkeen päästään. Ei ole yksittäisenä asiana mikään maailman isoin, mutta osana HJK:n positiivisen toiminnan kokonaisuutta varsin pätevä.

Kyllä. Noita rinkirunkkausjulkaisuja taitaa lukea aika iso osa Suomen markkinointi-ihmisistä sekä mainostoimistoissa, mediatoimistoissa että niiden isoissa asiakkaissa. Se, että Klubi profiloituu tuolle porukalle säännöllisesti laadukasta mainontaa ja muuta näkyvyyttä (mm. urheilumarkkinointiteko, FCB-höntsät, bränditutkimukset, somekehitys) saavana tahona ei ainakaan heikennä seuran houkuttelevuutta sponsorointikohteena tai muuna yhteistyökumppanina.

Välitöntä hyötyä siis tuskin on tulossa, mutta ei tuota viitsi turhaksikaan dumata.
radics

Poissa Poissa


Vastaus #296 : 04.03.2015 klo 16:32:31

Välitöntä hyötyä siis tuskin on tulossa, mutta ei tuota viitsi turhaksikaan dumata.

Mä kyllä väitän että just näistä saa tota välitöntä hyötyä. Firma kun hakee aktiivisesti mutta tiukalla seulalla valikoiden hyödyllisiä sponsorointikohteita on näissä skaboissa menestyvä urheiluseura vahvoilla verrattuna muita. Väitän että näissä skaboissa menestyminen muuttuu rahaksi. Saa väittää vastaan mutta fakta ei muutu.
MetsienMies

Poissa Poissa


Vastaus #297 : 04.03.2015 klo 17:32:07

Kiva, että kyseisen kisan järjestävät tykkäävät, minäkin tykkään kyseisestä mainoksesta. Kyllähän toi varmasti jollain tasolla näyttää, että suunta/laatu on oikea/hyvä, mutta konkreettinen menestys nähdään vasta sitten kun pelit alkavat. Eipä olla hirveästi kausikorttienmyynnin noususta huudeltu vaikka viime kausi menikin nappiin ?  Oleellisinta on mun mielestä se, että tavoitetaanko me potentiaalisimmat(Omat junnut).
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #298 : 04.03.2015 klo 18:26:43

Mä kyllä väitän että just näistä saa tota välitöntä hyötyä. Firma kun hakee aktiivisesti mutta tiukalla seulalla valikoiden hyödyllisiä sponsorointikohteita on näissä skaboissa menestyvä urheiluseura vahvoilla verrattuna muita. Väitän että näissä skaboissa menestyminen muuttuu rahaksi. Saa väittää vastaan mutta fakta ei muutu.

Ja jos vaikka lopulta osoittautuisikin, ettei suoraa todistettavissa olevaa rahallista hyötyä olisikaan tullut, niin en ihan käsitä minkä vuoksi jonkun pitää tästäkin mielensä pahoitta ja ihan tulla avautumaan....

Vaikka jalkapallo onkin mun mielestä tosi viksu laji, niin fanien sekaan mahtuu kyllä hämmentävän paljon melkoisia vajakkeja. Ketään sormella osoittelematta. ;)
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #299 : 04.03.2015 klo 18:37:28

Enemmän ihmetyttää että HJK:lla ei itsellään ollut suoraa lähetystä tarjottavana tuosta maanantain tilaisuudesta.

 
Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 86
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa