|
Isoveivi
Poissa
|
|
Vastaus #376 : 04.05.2015 klo 12:48:24 |
|
Southendissä oli stadionin pubissa töllö josta peliä pystyi seuraamaan. Tietenkään ei ole pääasia mennä matsiin kattomaan töllöä, mutta miksipäs ei voisi lisätä satunnaisen katsojan mukavuutta?
Finskillä on stadionin pubissa eli siinä raflakatsomon raflassa peli näkyvissä isolla plasmalla. Eli jos ei katsomo maistu voi ryystää ja tsiigata peliä sisätiloissa.
|
|
|
|
QIVASTÖÖ
Poissa
Suosikkijoukkue: Kurvin Vauhti
|
|
Vastaus #377 : 04.05.2015 klo 14:51:33 |
|
Finskillä on stadionin pubissa eli siinä raflakatsomon raflassa peli näkyvissä isolla plasmalla. Eli jos ei katsomo maistu voi ryystää ja tsiigata peliä sisätiloissa.
Näin vähän arvelinkin että siellä ravintolakatsomossa on, mutta eihän tuo iso investointi olisi laittaa muutamaa säänkestävää monitoria noihin muihinkin katsomoihin. Ainakin yläkatsomossa ja idässä näistä olisi eniten hyötyä.
|
|
|
|
Sauron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan
|
|
Vastaus #378 : 04.05.2015 klo 16:32:02 |
|
Eli ensin ostetaan liput otteluun ja sitten jäädään jonnekkin katsomon taakse katsomaan ottelua telkkarista?
|
|
|
|
copa de kybä
Poissa
|
|
Vastaus #379 : 04.05.2015 klo 17:38:04 |
|
Eli ensin ostetaan liput otteluun ja sitten jäädään jonnekkin katsomon taakse katsomaan ottelua telkkarista?
Lähinnä tuo olisi hyödyllinen siinä tilanteessa, jossa bissen saa käteensä jonotukselta juuri ennen tauon päättymistä, jolloin sen voisi juoda nähden samalla pelin.
|
|
|
|
Ja-Fi12
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #380 : 04.05.2015 klo 17:40:16 |
|
Lähinnä tuo olisi hyödyllinen siinä tilanteessa, jossa bissen saa käteensä jonotukselta juuri ennen tauon päättymistä, jolloin sen voisi juoda nähden samalla pelin.
Se juodaan ykkösellä jos matsi on alkamassa/jatkumassa.
|
|
|
|
JDredd
Poissa
Suosikkijoukkue: TF 141
|
|
Vastaus #381 : 04.05.2015 klo 22:53:17 |
|
Tukholman eteläisessä hallissa on kaljoittelualueiden yhteydessä runsaasti telkkareita ja muita näyttöjä mutta mitäpä ne siellä oikeinkannattamisesta ymmärtäisivät. Voihan niistä näyttää puoliajalla vaikka mainoksia tai uusintoja jos pelätään, että Itäkatsomon betonihelvetti on niin viihtyisä baari ettei kansa enää viitsi valua katsomoon vaan jäisi sinne brenkuttelemaan koko pelin ajaksi.
|
|
|
|
BFS
Poissa
Suosikkijoukkue: Marraskuu
|
|
Vastaus #382 : 05.05.2015 klo 12:43:10 |
|
Voihan niistä näyttää puoliajalla vaikka mainoksia tai uusintoja jos pelätään, että Itäkatsomon betonihelvetti on niin viihtyisä baari ettei kansa enää viitsi valua katsomoon vaan jäisi sinne brenkuttelemaan koko pelin ajaksi.
Voisihan noissa näyttää puoliajalla myös vaikka parhaita paloja, koosteita aiemmista otteluista tai tilanteita ja maaleja muilta paikkakunnilta. Olisi mielekkäämpää tuijottaa tuollaista ruutua sen sijaan että keskustelisi ystävien kanssa.
|
|
|
|
Musta Aurinko
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #383 : 07.05.2015 klo 14:11:37 |
|
Loistava mainos urheilulehden takakannessa. Teksti on kuin futisfoorumilta. Joku voisi laittaa kuvan itse en osaa.
|
|
|
|
torki
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #384 : 09.05.2015 klo 01:33:59 |
|
Turpaan tuli Savossa. KuPS vei pelin 1-0, mitä oli todistamassa Kuopiossa yli 4000 katsojaa. Bussilla kohti Töölöä ja heti latautumaan kahden kotipelin viikkoon. Maanantaina 11.5. HJK-VPS ja helatorstaina 14.5. Helsinkiin seilaa sarjaa tällä hetkellä johtava IFK Mariehamn. Sinivalkoista päälle ja huutamaan. Jalkapallokulttuuri olemme me. Nyt oli facebookissa tällattinen teksti. Nämä tuntuvat vähän huonosti kirjoitetuilta, ja aika lapsellisiltakin. Vai pitäisikö tästä "sinivalkoista päälle ja huutamaan" jotenkin nyt innostua tyyliin "VITTU JEE! KLUBI! KLUBI! WE ARE LUTUUR! WE ARE LUTUUR!". Ehkä olen liian tylsä tällaiseen, mutta silti kuulostaa aivan typerältä. Muutenkin sivuja voisi ehkä päivittää, nyt sieltä löytyy mm. tällainen kokoonpano: Maalivahdit 1 VILLE WALLÉN 12 ANTONIO DOBLAS 13 SAKU ERIKSSON 21 MICHAEL TØRNES
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
|
Vastaus #385 : 09.05.2015 klo 13:09:31 |
|
"MAILA" Kuningaslaji tunnustettu.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #386 : 11.05.2015 klo 13:53:50 |
|
"MAANAN"
Onko kupla ja kahtiajako oikeasti olemassa ja tuollaiset markkinointi-ihmisten mielestä viimeisintä huutoa joka uppoaa helsinkiläisiin, kun näin maalaisjuntin silmään tuollainen näyttäytyy lähinnä helvetin typerältä ja naurettavalta.
e. No ainakin sattui silmään niin pahasti että sen seurauksena tuli tämäkin viesti kirjoitettua ja "viestiä" levitettyä.
|
|
|
|
Blancco
Poissa
|
|
Vastaus #387 : 11.05.2015 klo 14:48:35 |
|
Asiasta ihan toiseen, voisi Hjk myös ryhtyä tarjoamaan ennen kotimatseja tuollaista matsibuffet ruokailua kohtuuhintaan kuten esim Inter tekee Turussa. Varmasti olisi kiinnostusta.
|
|
|
|
Jarkka
Poissa
|
|
Vastaus #388 : 11.05.2015 klo 21:20:10 |
|
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #389 : 11.05.2015 klo 22:35:07 |
|
Mutta olkaa nyt hyvät ja heittäkää nämä MAANAN, TORST, LAUAN ja Twitterin kulmapotku-hymiöt hemmettiin. Klubin markkinointi oli pari kautta koko Suomen urheiluskenessä aivan terävintä kärkeä, mutta tällä kaudella nyt ei ole ihan vakuuttanut.
|
|
|
|
kiuaskivi
Poissa
|
|
Vastaus #390 : 11.05.2015 klo 23:05:12 |
|
Epäonnistuneita selvästi nuo MAANAN ja muut twitterissä näkyneet markkinointikuvat. Siellä luullaan että nyt kun on tullut "palkintoja" niin voi vetää ihan mitä paskaa vaan hatusta. Mielestäni hyvä mainosvideo HJK:lle olisi sellainen, jossa alussa nuori tyttö laulaa "sä oot mun klubi mun rakas klubi.." eli sitä "you are my sunshine" -sävellellä menevää chänttiä. Sitten kuva siirtyisi stadionille, jossa koko klubipääty laulaa samaa chänttiä. Toistaalta tällainen on aika käytetty idea, mutta olisi hauska
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.05.2015 klo 23:07:49 kirjoittanut kiuaskivi »
|
|
|
|
|
sornari
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #391 : 12.05.2015 klo 20:20:04 |
|
Epäonnistuneita selvästi nuo MAANAN ja muut twitterissä näkyneet markkinointikuvat. Siellä luullaan että nyt kun on tullut "palkintoja" niin voi vetää ihan mitä paskaa vaan hatusta. Mielestäni hyvä mainosvideo HJK:lle olisi sellainen, jossa alussa nuori tyttö laulaa "sä oot mun klubi mun rakas klubi.." eli sitä "you are my sunshine" -sävellellä menevää chänttiä. Sitten kuva siirtyisi stadionille, jossa koko klubipääty laulaa samaa chänttiä. Toistaalta tällainen on aika käytetty idea, mutta olisi hauska Joo, silleen niinku tosi nättiä. Kannattaa vaihtaa "hulluuden määritelmä" siihen Varmaan nyt pitäisi saada tuote kuntoon, ennen minkäänlaisia isompia panostuksia. Banan eilinen haastattelu oli kyllä sellainen, että joutaisi Sarin ja Ägän puhutteluun. Pointti taisi olla jotakuinkin "ekalla kiekalla nyt tullaan näkemään väsynyttä paskaa, pisteet lasketaan". Rehellistä ehkä, mutta ei sitä nyt ääneen pitäisi sanoa.
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #392 : 12.05.2015 klo 20:41:18 |
|
TORS HJ - MIF Soner stadi Kl 1
Ei jatkoon! Tälläista 'innovointia', mutta fb-tapahtumia ei saada perustettua hyvissä ajoin ennen otteluita...
|
|
|
|
qlizz
Paikalla
Suosikkijoukkue: Piensohon pakaralihasaktiviteetti
|
|
Vastaus #393 : 12.05.2015 klo 20:51:36 |
|
Markkinointi on menossa pirstaleisemmaksi ja muutenkin sekavaksi. Markkinointiosastolle voisi välittää viestiä, että mikä tahansa idea ei ole innovaatio.
|
|
|
|
Perusveijo
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #394 : 12.05.2015 klo 21:10:16 |
|
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #395 : 13.05.2015 klo 09:25:34 |
|
Vekkuleita joo, mutta mitä näissä markkinoidaan? Jalkapalloa? Veikkausliigaa? HJK:ta? Tulevaa peliä? Vai onko näiden tarkoitus kertoa että peliin ei ole tulemista, jos et ole 'oikeinkannattaja'? Väärinkannattaja-huumori varmaan uppoaa FF2-käyttäjille, mutta tuskin laajemmin mahdolliseen asiakaskuntaan. Veikkausliigalta odottaisin jotain tämänkaltaista 'vekkulia' yleismarkkinointia, mutta HJK:lta?
Jotenkin homma näyttää minulle vähän siltä että fokus on päässyt unohtumaan - HJK:n markkinoinnin tehtävänä olisi varmaankin tehdä HJK:ta tunnetuksi mahdollisille yhteistyökumppaneille ja asiakkaille (siis ottelussa kävijöille) ja luoda pöhinää seuran ydintuotteen (jalkapallo-ottelut) ympärille. Nyt tuntuu että homma on lähtenyt keulimaan 'koko suomen klubi'-hengessä yleiseen laji-markkinointiin (tämän pitäisi olla palloliiton tehtävä), veikkausliigan markkinointiin (josta veikkausliiga-organisaation pitäisi vastata) ja tavoitellaan enemmän markkinointipalkintoja kuin halutaan lisätä tuotteen kiinnostavuutta, ja siten yhteistyökumppaneilta kerättäviä euroja ja pelien katsojamääriä.
|
|
|
|
AAAT
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #396 : 13.05.2015 klo 09:39:51 |
|
Vekkuleita joo, mutta mitä näissä markkinoidaan? Jalkapalloa? Veikkausliigaa? HJK:ta? Tulevaa peliä? Vai onko näiden tarkoitus kertoa että peliin ei ole tulemista, jos et ole 'oikeinkannattaja'? Väärinkannattaja-huumori varmaan uppoaa FF2-käyttäjille, mutta tuskin laajemmin mahdolliseen asiakaskuntaan. Veikkausliigalta odottaisin jotain tämänkaltaista 'vekkulia' yleismarkkinointia, mutta HJK:lta?
Jotenkin homma näyttää minulle vähän siltä että fokus on päässyt unohtumaan - HJK:n markkinoinnin tehtävänä olisi varmaankin tehdä HJK:ta tunnetuksi mahdollisille yhteistyökumppaneille ja asiakkaille (siis ottelussa kävijöille) ja luoda pöhinää seuran ydintuotteen (jalkapallo-ottelut) ympärille. Nyt tuntuu että homma on lähtenyt keulimaan 'koko suomen klubi'-hengessä yleiseen laji-markkinointiin (tämän pitäisi olla palloliiton tehtävä), veikkausliigan markkinointiin (josta veikkausliiga-organisaation pitäisi vastata) ja tavoitellaan enemmän markkinointipalkintoja kuin halutaan lisätä tuotteen kiinnostavuutta, ja siten yhteistyökumppaneilta kerättäviä euroja ja pelien katsojamääriä.
Foorumin uusin termi: VÄÄRINMARKKINOINTI Boldasin kohdat, jotka naurattivat erityisesti. Koska Suomessa OIKEAT tahot eivät tee työtään suomalaisen jalkapallon eteen, ei sitä saa tehdä kukaan muukaan. Klubilta kiellettävä suomalaisen jalkapallon arvostuksen nostaminen ja tietoisuuden lisääminen ja täten annettava työrauha Palloliitolle ja Veikkausliigalle.
|
|
|
|
hhudberg
|
|
hhudberg
Vastaus #397 : 13.05.2015 klo 11:41:55 |
|
Koska Suomessa OIKEAT tahot eivät tee työtään suomalaisen jalkapallon eteen, ei sitä saa tehdä kukaan muukaan. Klubilta kiellettävä suomalaisen jalkapallon arvostuksen nostaminen ja tietoisuuden lisääminen ja täten annettava työrauha Palloliitolle ja Veikkausliigalle.
Kuvitteletko OIKEASTI, että nuo oikeinkannatusohjeet tai hankkeet virallisesta jalkapallokulttuuripäivästä aiheuttaisivat täällä muualla Suomessa juuri muita tunteita kuin lievää myötähäpeää? Tuo mainostoimistohipstereiden luoma kampanja on niin kaukana siitä, mitä urheilukulttuuri maakunnissa on. Aivan, maakunnissa puhutaan nimenomaan URHEILUkulttuurista, joka on aivan eri asia kuin jokin epämääräinen jalkapallokulttuuri. Syy siihen, että jengi menee katsomaan räntäsateessa futista tai pesistä, on YHTEISÖLLISYYS, ei se, että jalkapallokulttuuri on suosittua Euroopassa. Kun puhutaan jalkapallokulttuurin tuomisesta Suomeen, se antaa mielikuvan, että jalkapallo on hankemiehille samankaltainen muotihyödyke kuin erikoiskahvit tai pienpanimo-oluet. Sitten mennään pelipäivänä pillifarkuissa Sonskille ja kitsitään, kuinka ulkoilmastadionilla ei ollutkaan lämmitystä eikä grillikojulla vege-vaihtoehtoa. Toki, markkinoikoon Klubi itse miten lystää, mitäs meillä muilla on siihen sanomista, mutta melko haihattelua on kuvitella, että noilla markkinointikeinoilla olisi positiivista vaikutusta juurikaan kehä ykkösen ulkopuolella. Edit: Se, mitä Klubi voisi tehdä koko Suomen jalkapallon eteen, olisi menestyä Euroopassa. SE toisi uskottavuutta koko Veikkausliigalle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.2015 klo 11:44:05 kirjoittanut hhudberg »
|
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #398 : 13.05.2015 klo 11:47:38 |
|
Edit: Se, mitä Klubi voisi tehdä koko Suomen jalkapallon eteen, olisi menestyä Euroopassa. SE toisi uskottavuutta koko Veikkausliigalle.
Samaa voin suositella lantavarpaille. On aika kiva päästä katsomaan oman seuran lohkovaiheenpelejä kotistadionilla
|
|
|
|
hhudberg
|
|
hhudberg
Vastaus #399 : 13.05.2015 klo 12:34:15 |
|
Samaa voin suositella lantavarpaille. On aika kiva päästä katsomaan oman seuran lohkovaiheenpelejä kotistadionilla Kovasti yritetään... Kyllähän se RoPS:n muinainen euromenestyskin kaupungissa melkoisen buumin nostatti. Keskuskentällä oli epävirallisten lukujen mukaan 10'000 katsojaa (jengi roikkui kentän ulkopuolella puissa ja talojen katolla), rakennettiin bingotalot jne. Ja tämä aikana ennen twittereitä jä oikeinkannatusohjeita. Se vain, että sitä menestystä, edes vaatimatonta, pitäisi tulla useammin kuin 30 vuoden välein. Ei kukaan jaksa seurata vuodesta toiseen pelkkää samaa turpaan saamista - oli se pikkuseuroilla liigatasolla, isommilla seuroilla europeleissä tai maajoukkueella arvokisakarsinnoissa. Edit: "@hjkhelsinki: Torstaina ennen peliä Henri Alen ja gourmet-hodarit myös paikalla. #jalkapallokulttuuripäivä #hjk" Ei ole todellista... TV-kokki ja gourmet-hodarit = jalkapallokulttuuri. Muistakaahan hipit vaatia myös se vege-vaihtoehto...
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.05.2015 klo 09:08:54 kirjoittanut hhudberg »
|
|
|
|
|
|
|