FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 01:10:34 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 24 [25] 26 ... 86
 
Kirjoittaja Aihe: HJK:n markkinointi: Kilpailua sohvaa vastaan  (Luettu 409443 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Nice10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF


Vastaus #600 : 05.07.2015 klo 22:47:54

Nimenomaan positiivisuuspaskaa on ollut, et vain muista. Koko Jan Waldenin aikakausi oli harhaista positiivisuuspaskaa, jossa myytiin (huom myytiin) illuusio kasvavista yleisömääristä, mahdollisesta buumista ja pumpattiin renkaita kaiken maailman fantasiahöperyydellä. Ja tietysti siihen päälle hukattiin ainutkertainen Veikkauksen rahoilla tarjottu mahdollisuus markkinoida seuroja siihen, että markkinoitiin Veikkausliigaa (muistatko vielä Pelimies #69 t-paidat?) mikä ei tietenkään kiinnostanut ketään koska kukaan ei katso Veikkausliigaa (tai mitään muutakaan liigaa) koska se on joku liiga vaan ne katsoo seuroja tai pelaajia.

Muistan hyvin ja muistan ajat paljon ennen tuotakin. Veikkausliigan toimisto olisi pitänyt moneen kertaan räjäyttää eikä osaamattomuudella ole mitään tekemistä positiivisuuden kanssa mm. mainitsemiesi syiden vuoksi. Se fantasiahöperyyskin oli sitä paitsi sellaista näennäistä ja epävarmaa positiivisuutta, jossa koko ajan hoettiin sitä samaa, että "tämä ja tämä on sitä futiskulttuuria mitä Suomeen on kaivattu" ja että "tämä ja tämä buumi on osoitus orastavasta futiskulttuurista". Tuollainen paska vain sattui korviin ja ainakin forkalla kuuluin varmaankin äänekkäimpiin kriitikoihin mitä tulee tuohon aikakauteen, jonka viimeisetkin haamut pitäisi lopullisesti kuopata.

Lainaus
Ongelma siinä kun Myydään positiivisuusharhalla ja se tuote pinnan alla kostautuu paskaksi on siinä että kerran-pari petetty asiakas ei enää palaa saman naminamin perässä. Ja paskalla tarkoitan näitä loputtomia konkursseja, sarjasta putoamisia kun rahat loppuu, vedonlyöntimanipulaatiota, heikkoja olosuhteita ja kaikkea sitä muuta mitä on juuri tällä Waldenin ajan positiivisuusroskalla yritetty peitellä. Kun tahna lävähti lasti kerrallaan tuulettimeen, uskottavuus katosi touhun ympäriltä täydellisesti. Siksi (no, osin siksi) sitä vähättelyä saakin koko ajan kuulla.

HJK:lla ei ole mitään positiivisuusharhaa, päinvastoin. Tuote on enemmän kuin kunnossa eikä kyseisen tuotteen myymiselle esteinä ovat lähinnä tekosyyt. Ja kuten itsekin sanoit, ei HJK:n myyntimiesten tehtävä ole myydä (saati vähätellä) suomalaista futiskulttuuria vaan myydä/markkinoida Klubia. Tarkemmin sanottuna vieläpä niitä lippupaketteja, kausareita, aitioita, yritysdiilejä jne.

Mitä tulee pelimanipulaatioihin (joista ihan suomalaiset futistoimijatkin haluavat käyttää väärää ja valheellista termiä sopipelit), konkursseihin, talousvaikeuksissa sarjasta putoamisiin jne. niin ihan samoja ongelmia on paljon Suomea suuremmissakin futismaissa vuosittain. Joku Hammarby on noussut ylivoimaisesti eniten yleisöä vetäväksi seuraksi P-maissa, vaikka on tahkonnut viime vuodet Ruotsin pimppiä kaupungin kolmosseurana talous aivan kuralla. Köpis (tai Pelicans tai Bisons tai mikä tahansa) on muoviseura siinä kuin Tamukin oli ja jossain Italiassa aidoista sopupeleistä ja seurojen konkursseista tehdään taidetta, joka lähinnä ruokkii tälläkin palstalla vain mielenkiintoa. Olosuhteetkin ovat mitä ovat, mutta toisaalta hokia tai oopperaa ei toisaalta pääse katselemaan ulos hellesäässä kauniina kesäpäivänä. Tekosyitä itsensä vähättelylle riittää loputtomiin. Ongelmat pitää tiedostaa, mutta itselle epäedullisista asioista ei saa tehdä estettä myynnille.

Lainaus
Nekin rahat olisi voitu ohjata esimerkiksi paikallisesti eri seuroille. Sen sijaan markkinoitiin Veikkausliigaa - valheilla vieläpä. Ne sen ajan yleisömääräkusetukset olivat ihan legendaarisia, ja liiga maksaa siitä vieläkin kalliisti, kun nykynumerot näyttävät surkeiltä noin 10 vuoden takaisiin verrattuna.

Sama. Toisaalta jossain hokissa voidaan puhua ihan kuinka pehmeitä tahansa ja kusettaa tonnilla yleisömäärissä, mutta ketään ei kiinnosta. Ainoastaan futiksessa noista yleisömääristä jaksetaan edes jauhaa. Ei sillä, nyt kiekossakin on parin viime kauden aikana tuohon samaan paskaan sortumaan ja voivottelemaan kun jengi ei käy entiseen malliin matseissa. Tuo on pelkästään negatiivista mainosta kun emme tosiaan mene katsomaan yleisömääriä, vaan jotain muuta.

Lainaus
Ei siinä ole mitään vikaa myydä positiivisuudella, mutta kannattaa olla varma, ettei pinnan alla kyde sellaista sontapommia, joka vieraannuttaa tavoiteltua yleisöä oikein toden teolla (eli siis ei pidä valehdella, siitä juuri täällä on pitkä pitkä historia). Ja niistä ongelmistahan mistä sitä vähättelyä saa kuulla eivät ne vähättelijät ole vastuussa.

Itse puhuin pitkälti Klubista enkä niinkään liigasta ja muista seuroista. Klubi voi olla monen muun eurooppalaisen seuran tavoin yksinkin yhtä suuri kuin muu kansallinen liiga yhteensä.

Ja aivan samalla tavalla siitä Stadin derbystäkin pitäisi saada mahdollisimman iso juttu siinä kuin ne yksittäiset ottelut monessa muussakin maassa. Ei kotimaisen jalkapallon saati Klubin ja HIFK:n tarvitse sitä hävetä, että huominen matsi on aivan ylivoimaisesti merkittävin, jännittynein ja ympäri maan kiinnostavin urheilutapahtuma mitä kesäaikaan voi Suomessa olla. Ja potentiaalia tietysti on "hieman" vielä enemmän.

Kirjoitan näistä asioista vain siksi, että vaikka itsekin haluaisin nähdä Suomessa kymmentuhatpäisiä yleisömassoja, Ronaldoja ja kaikkea muuta, niin älytöntä vähätellä omaa juttua enempää kuin on välttämätöntä. Kotimaisella futiksella on tälläkin hetkellä suomalaisittain erittäin paljon tilausta ja se murskaa alleen kaikki muut urheilulajit ja -sarjat paitsi Sm-liigan.
« Viimeksi muokattu: 05.07.2015 klo 22:52:36 kirjoittanut Nice10 »
kustaa vaasa

Poissa Poissa


Vastaus #601 : 05.07.2015 klo 22:49:08

No kyllä siellä nyt yli 600 katsojaa on aina.
T: matikanope

Pahoittelen Ope. Kyseessähän oli tietenkin prosentti.
Nice10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF


Vastaus #602 : 05.07.2015 klo 22:51:30

Pahoittelen Ope. Kyseessähän oli tietenkin prosentti.

Mutta kotimaisen futiksen kohdalla hyvä pistää tuokin mielummin kymmenkertaisesti alakanttiin varmuuden vuoksi .. ;)
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS


Vastaus #603 : 05.07.2015 klo 22:58:47

Tekosyitä itsensä vähättelylle riittää loputtomiin. Ongelmat pitää tiedostaa, mutta itselle epäedullisista asioista ei saa tehdä estettä myynnille.

Enhän minäkään puhu mistään muusta kuin ongelmien tiedostamisesta. Ongelmat eivät ole este millekään. En vain näe miksi ongelman suuruuden toteaminen on ongelma kun kaikki tietävät miten suuri se ongelma on. Eikä kukaan ole tehnyt siitä ongelmasta estettä. Ehkä kun sulla tuo vähättely tuntuu olevan jonkinlainen punainen vaate niin luet jokaista poikkipuolista sitaattia kuin piru raamattua.

Itse kamppiksethan menevät kaikki ilon, onnen, yhdessäolon ja hauskanpidon kautta kuten pitääkin.
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #604 : 05.07.2015 klo 23:03:33

Mutta kotimaisen futiksen kohdalla hyvä pistää tuokin mielummin kymmenkertaisesti alakanttiin varmuuden vuoksi .. ;)

Klubin kotimatseissa taitaa se 6000 rajakin mennä yleensä rikki.

Nice10 kirjoitteli kerrankin asiaa. Hjk on etenkin hesalaisittain arvostettu ja haluttu brändi. Viimeksi sitä kehui mulle eräskin hifki-henkinen toimari. Hyvinkin läheltä itseäni keksin muutamankin toimialan, joissa myynti on kauniisti sanottuna haasteellisempaa kuin sexy footballin. Mielestäni siksi Mannilan haastattelulausunnot olivat vähe dorkia.
ALPPIK

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #605 : 05.07.2015 klo 23:08:42

lippuja pitäisi myydä Temppeliaukion kirkon kulmilla. Siellä kaikki japanilaiset käyvät.

Mitä tulee vielä ulkomaalaisille markkinointiin niin minusta Klubin ja HIFK:n kaulaliinoja pitäisi olla myynnissä kaikissa souvenirs-mestoissa. Eivät vähän nuoremmat hanki/halua mitään neljän tuulen hattua tms. lappalaiskrääsää.
Duosportin paikalla Arkadiankadulle oli tullut uusi matkamuistomyymälä, ilmeisesti kohderyhmänä pääosin japanilaiset ystävämme. HJK-krääsää näytti olevan myynnissä ja Tanakan kuvia esillä. En käynyt tiedustelemassa pääsylippujen perään, joku reippaampi voisi selvittää yksityiskohdat tästä.

Temppeliaukio ja Sibelius-monumentti toki siinä mielessä huonoja lipunmyyntipaikkoja, että ne Itämeren risteilyalukset viettävät kaupungissa vain päivän kerrallaan ja liigamatsin päättyessä ollaan jo Suomenlahdella :(
Nice10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF


Vastaus #606 : 05.07.2015 klo 23:16:40

Ritua kompatakseni pitää todellakin sanoa, että tilanne on hyvin hyvin monella alalla huomattavasti vaikeampi. Omasta mielestäni myynnin saati markkinoinnin näkökulmasta suomifutiksella ei ole mitään ongelmaa, lähinnä mahdollisuuksia ja up sidea paljon jotain pesäpalloja, hiihtoja ja kepinheittoja enemmän. Asiakkaitakin valmiiksi jo paljon. Ellei ongelmaksi sitten halua laskea sitä, että ylimääräistä mainosrahaa ei ole tuhlattavaksi. Ja jos puhutaan nimenomaisesti Klubista, niin vielä vähemmän keksin mitään ongelmia. Eri asia sitten tietysti aina nämä urheilulliset puolet ja vaikkapa omistaja- tai rahoittajanäkökulma.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2015 klo 00:18:47 kirjoittanut Nice10 »
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #607 : 06.07.2015 klo 08:43:07

HJK:n markkinoinnista vastaavan mielestä mikään ei ole vaikeampaa kuin suomalaisen jalkapallon mainostaminen?
VMP. Mainostaminen on helppoa.

Mainittakoon että HJK - tai ainakaan Mannilan klaani - ei koskaan puhu työstään HJK:n kanssa myyntinä.
Vrt. edellinen. Myynti on vaikeaa, mainostaminen on helppoa. Silloin kun markkinointi ei ymmärrä olevansa osa myyntiä, se puuhastelee ja tilaa mainoksia. Silloin kuin mainostoimisto ei ymmärrä olevansa osa asiakkaansa myyntiorganisaatiota, se keskittyy markkinointipalkintojen kalasteluun. Markkinoinnin mittarina täytyy olla lisääntynyt myynti; joko suoraan tai välillisesti. Muutoin markkinointi keskittyy markkintointipalkintojen kalasteluun eikä lisääntyneeseen myyntiin.

Mainostoimisto kutsuu itseään intohimotoimistoksi, koska haluaa ottaa enemmän etäisyyttä myyntiin ja päästä vielä mainostoimistoakin kauemmaksi tulosvastuusta.

Unelmienvävy

Poissa Poissa


Vastaus #608 : 06.07.2015 klo 09:32:00

Klubi voisi vaihteeksi kokeilla markkinnoinnin sijasta myymistä(Toki ne eivät sulje pois toisiaan). Uskon, että Klubimobiili-tyylinen ratkaisu on paljon tehokkaampi kuin 10 mainostoimistolla tuotettua mainosta. Pitää mennä ihmisten luo ja näkyä katukuvassa.
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #609 : 06.07.2015 klo 09:47:38

Klubi voisi vaihteeksi kokeilla markkinnoinnin sijasta myymistä(Toki ne eivät sulje pois toisiaan). Uskon, että Klubimobiili-tyylinen ratkaisu on paljon tehokkaampi kuin 10 mainostoimistolla tuotettua mainosta. Pitää mennä ihmisten luo ja näkyä katukuvassa.

Klubimobiili on markkinointia. Se "myynti" johon tässä keskustelussa viitataan ei ole suoraan kuluttajalle myymistä.
Unelmienvävy

Poissa Poissa


Vastaus #610 : 06.07.2015 klo 09:53:34

Klubimobiili on markkinointia. Se "myynti" johon tässä keskustelussa viitataan ei ole suoraan kuluttajalle myymistä.

Pitääkö sun tulla näsäviisastelemaan jatkuvasti. Varmaan huomasit etten lainannut kenenkään kommentteja (En ole jaksanut edes lukea kaikkea) ? Missä sanoin ettei Klubimobiili ole markkinointia ? Toivottavattavasti tunnet itsesi taas kerran tärkeäksi sekaantumalla joka asiaan harhaluuloinesi niinkuin eräässä toisessakin otsikossa.

Pienellä budjetilla operoivien pitää ollaa luovia. Itse tuli bongattua vähän aikaa sitten IFK-pyöräilijät Stadissa ja käänsivät kyllä lähes jokaisen päät. Uskoisin näin käyvän myös Klubimobiilin kanssa.

« Viimeksi muokattu: 06.07.2015 klo 10:18:16 kirjoittanut Unelmienvävy »
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS


Vastaus #611 : 06.07.2015 klo 11:21:57

Vrt. edellinen. Myynti on vaikeaa, mainostaminen on helppoa. Silloin kun markkinointi ei ymmärrä olevansa osa myyntiä, se puuhastelee ja tilaa mainoksia. Silloin kuin mainostoimisto ei ymmärrä olevansa osa asiakkaansa myyntiorganisaatiota, se keskittyy markkinointipalkintojen kalasteluun. Markkinoinnin mittarina täytyy olla lisääntynyt myynti; joko suoraan tai välillisesti. Muutoin markkinointi keskittyy markkintointipalkintojen kalasteluun eikä lisääntyneeseen myyntiin.

Totta kai markkinoinnin pitää näkyä suoraan tai välillisesti myynnissä. Eihän tällaista itsestäänselvyyttä kukaan kiistä. Eikä pointti ole siinä, etteikö HJK yrittäisi kasvattaa myyntiä markkinoinnillaan. Klubin lähestymistapa on kehittää seurakulttuuria markkinoinnillaan, koska vain jos urheiluseuran ympärille saa rakennettua ison, uskottavan ja intohimoisen yhteisön voi se oikeasti näkyä pitkäjänteisesti viivan alla satoi tai paistoi. Kuka tahansa nyt voi hopottaa lippuja ja kausikortteja, mutta se yksin on helvetin lyhytnäköistä touhua.

Edelleen kannattaa pitää mielessä, ettei HJK (tai mikään urheiluseura) ole saippuaa, leipää tai pesukone.
Unelmienvävy

Poissa Poissa


Vastaus #612 : 06.07.2015 klo 11:56:45

Lainaus
Klubin lähestymistapa on kehittää seurakulttuuria markkinoinnillaan, koska vain jos urheiluseuran ympärille saa rakennettua ison, uskottavan ja intohimoisen yhteisön voi se oikeasti näkyä pitkäjänteisesti viivan alla satoi tai paistoi.

Klubilla on jo iso yhteisö, jos ajatellaan sitä kuinka moni ihminen sen toiminnassa on mukana tavalla tai toisella.

Viimeistään tämä kausi on osoittanut, että suuret massat saadaan liikkeelle ottelutapahtuman perusteella joka paikkakunnalla ( Vastustaja/tunnelma/jne.). Stadin derby myy itsensä loppuun, koska se on ottelutapahtumana hieno. Ihmiset siis pitää saada ensin ottelutapahtumaan ja sitten vielä saada heidät viihtymään siellä, jotta kestävää kehitystä voisi tulla. Ei siihen ole mitään markkinointitemppuja. Paskaan tapahtumaan ei tulla uudestaan, mutta Stadin Derbyihin tullaan.

Mitä tähän yhteisöön tulee niin sekin rakennetaan viime kädessä siellä stadikalla eikä missään muualla. Jos ihminen tuntee siellä olevansa osa perhettä, tulee hän myös uudestaan. Nyt olisi tärkeintä saada mahdollisimman moni eri ihminen käymään matseissa kauden aikana ja tämä onnistuu mun mielestä parhaiten viemällä myyntiä katutasolle ihmisten lähelle.
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #613 : 06.07.2015 klo 12:20:38

Toisaalta, Helsingissä on melkein 600 000 asukasta ja pääkaupunkiseudullakin yli miljoona. Kyllähän tuollaisesta ihmismäärästä pitäisi saada joka matsi täyteen tai edes puolilleen.

minusta tuo ei ole niin yksinkertaista. Stadissa on enemmän tekemistä kuin jossain Etelä-Pohjanmaan pesispitäjässä. Täällä on siis kilpailtava ihmisten vapaa-ajasta.

Lippupalvelu ei myy lippuja, vaan se vain välittää niitä. Kukaan ei itseasiassa aktiivisesti yritä myydä niitä pääsylippuja. Se on yksi ongelma. Lisäksi kuluttajille myyminen on lähtökohtaisesti erilaista ja vaikeampaa kuin B-to-B myynti, joten ehkä samat ihmiset eivät osaa sitä hoitaa.

Toisekseen se ottelukokemus voisi olla parempi. Kioskien myyntivalikoima pitäisi olla parempi ja hinnat ehkä kilpailukykyisempiä. Lisäksi ainakin Itäkatsomon anniskelualue on ankea (yläkatsomossa parempi). Niitä pöytiä pitäisi olla enemmän, johon voisi laittaa syötävänsä/juotavansa.

Se vaatisi sen, että samassa katsomossa tai jopa samassa katsomolohkossa olisi jotain tuttuja, sillä silloin ihminen ei jäisi pois pelistä kun siihen kuuluisi mukaan tietynlainen sosiaalinen aspekti. Nyt muut harrastukset menevät helposti edelle, kun monella se suhde Veikkausliigaseuraan ei ole niin vahva, että välttämättä tahtoisi nähdä joka pelin.
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #614 : 06.07.2015 klo 12:22:45

Nyt olisi tärkeintä saada mahdollisimman moni eri ihminen käymään matseissa kauden aikana ja tämä onnistuu mun mielestä parhaiten viemällä myyntiä katutasolle ihmisten lähelle.

aivan. ehdotin jo joku 5 vuotta sitten, että kiertäisivät ovelta ovelle Töölössä ja myisivät jokaiseen pikkuliikkeeseen pari kausaria. On sitten parturi, suutari tai mikä tahansa lähikortteleiden putiikki niin jokaiseen jos myy jonkun lipun niin siitä tulisi tavallaan töölöläinen rutiini käydä peleissä.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #615 : 06.07.2015 klo 12:31:15

Tästä mallia? "Ylos"

vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #616 : 06.07.2015 klo 14:23:57

Tästä mallia? "Ylos"



Tästä ainakin käy ilmi mikä viikonpäivä on kyseessä.
Kosmoksen Härkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto


Vastaus #617 : 08.07.2015 klo 09:56:22

Mikä vitun n**k*riropsi - teidät lappalaiset saadaan vielä. ;)

Sitten RAHAKLUBIN asioihin. Tsämppärin peliasun mainossäännöt ovat muuttuneet viime kaudesta kierroksille Q1, Q2 ja Q3 (EL:n puolella koskee myös PO-kierrosta), joten päälle saa pistää sellaisen tilkkutäkin, että oksat pois. Löysät massit vaan pois ja elokuussa kiimahirveä ja co. messiin!
JDredd

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TF 141


Vastaus #618 : 08.07.2015 klo 11:11:55

Sitten RAHAKLUBIN asioihin. Tsämppärin peliasun mainossäännöt ovat muuttuneet viime kaudesta kierroksille Q1, Q2 ja Q3 (EL:n puolella koskee myös PO-kierrosta), joten päälle saa pistää sellaisen tilkkutäkin, että oksat pois. Löysät massit vaan pois ja elokuussa kiimahirveä ja co. messiin!

Se on vaan sitten toinen juttu, että maksaako se joku vitun työmaaruokala tms yksinoikeudesta enemmän kuin kymmenen suomalaista lafkaa tilkkutäkistä yhteensä..
Tanathinaikos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gate 13, FCL


Vastaus #619 : 08.07.2015 klo 13:19:29


Sitten RAHAKLUBIN asioihin. Tsämppärin peliasun mainossäännöt ovat muuttuneet viime kaudesta kierroksille Q1, Q2 ja Q3 (EL:n puolella koskee myös PO-kierrosta), joten päälle saa pistää sellaisen tilkkutäkin, että oksat pois. Löysät massit vaan pois ja elokuussa kiimahirveä ja co. messiin!

Tarkennuksena: karsintakierroksille europaitaan saa myydä vain ne samat viemärinpuhdistusfirmojen mainokset jotka ovat joukkueenpaidassa veikkausliigassakin.
Kosmoksen Härkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto


Vastaus #620 : 08.07.2015 klo 13:37:54

^ joo voi olla näin. Veikkausliigassa taitaa olla aika vapaata toi sponssien vaihto yms. Noissa tsämppärin säännöissä näkyy olevan, että 'pitää olla hyvyksyminen Veikkausliigasta ja kitin pitää olla ollut käytössä matseissa' (huom. säännöissä on monikko), joten olisi pitänyt olla jo kai IFK-matsissa uusi kitti päällä, jotta menisi läpi, RoPS-matsi ei näin ollen riittäisi. Aika vitun säätämistä noiden sääntöjen kanssa. Näin tulkitsen.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #621 : 16.07.2015 klo 19:29:21

Vaihteeksi uutiskirjeessä typoja. Koittakaa nyt saada edes vastustajan nimi oikein.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #622 : 20.07.2015 klo 19:55:49

Hesarin mukaan huomiseen matsiin myyty alle 5000 lippua klubimobiilista ja normaalia kovemmasta mainonnasta huolimatta.

Toki ekan matsin tulos vaikuttaa yleisömäärään, mutta kyllä AM uhkaa jäädä alhaiseksi. Kovin moni ei tainnut ostaa lippua tuolta klubimobiililta?
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #623 : 20.07.2015 klo 20:00:37

Hesarin mukaan huomiseen matsiin myyty alle 5000 lippua klubimobiilista ja normaalia kovemmasta mainonnasta huolimatta.

Toki ekan matsin tulos vaikuttaa yleisömäärään, mutta kyllä AM uhkaa jäädä alhaiseksi. Kovin moni ei tainnut ostaa lippua tuolta klubimobiililta?

Sai sillä mobiililla kuitenkin lehtinäkyvyyttä, joka taisi olla tempauksen päätarkoitus. Ventspils-ottelu noin muuten ei vaan ole niin kiinnostava ainakaan näillä hinnoilla. Itseasiassa yllättävän hyvin on katsojia jos lähemmäs 5K saapuu paikalle.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #624 : 20.07.2015 klo 20:34:31

Viime vuonna samat hinnat ja Rabotnicki. AM yli 9k.

 
Sivuja: 1 ... 24 [25] 26 ... 86
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa