FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 22:51:32 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 86
 
Kirjoittaja Aihe: HJK:n markkinointi: Kilpailua sohvaa vastaan  (Luettu 409586 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
HC Pajauttaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kappelin Pimut


Vastaus #725 : 13.03.2016 klo 10:07:35

Vaadin ensi kaudelle pelipaidan ilman tilkkutäkkiä.

Kertokaas nyt joku montako euroa Klubi saa enemmän tilkkutäkkipelleilyllä?


Oikea vastaus on monta. Ei tule tapahtumaan suomipotkupalloskenessä kovin helposti.
-Tristan-

Poissa Poissa


Vastaus #726 : 13.03.2016 klo 10:30:31

Pieni toivonkipinä tilkkutäkkien vastustajilla elää siinä, että Adidaksen ison sponssidiilin myötä ei ihan kauheimpia rättejä yksinkertaisesti enää katsottaisi hyvällä Adidaksen taholta. Jo viime kauden alussa tosin uskoin Riihilahden lupaileman japanilaisyhteistyön tuovan jotain mulistavaa HJK:n rättibisnekseen, mutta eipä ole pitkään aikaan tullut lisäinformaatiota tuosta kuviosta. Tosin Atomin ja Havenaarin palkat eivät tiettävästi rasittaneet HJK:n taloutta viime kaudella, mutta kellään ei taida olla tietoa minkälainen diili tässä on taustalla. Riihilahdelta ei mielestäni ollut kovin viisas veto kertoa medialle, että heidän palkanmaksajinaan toimii kolmas osapuoli, sillä tuo malli ei välttämättä herätä pelkästään positiivisia mielikuvia.
No Fear

Poissa Poissa


Vastaus #727 : 16.03.2016 klo 13:16:55

Markkinointiin ei ole ilmeisesti käytetty talven aikana montaa latia, joten itse ainakin toivoisin, että kauden avauksen mainostamiseen käytettäisiin kunnolla resursseja. Saareltakin on saapumassa ilmeisesti iso jengi, joten matsin tunnelmasta tullee poikkeuksellinen Suomen mittakaavassa. Siis parasta mainosta Klubille koko kautta ajatellen. Kausi isosti ja ryminällä käyntiin niin saadaan myös lehdistön kiima heräämään heti alkukaudesta eikä vasta Stadin derbyistä.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #728 : 16.03.2016 klo 13:43:44

Saareltakin on saapumassa ilmeisesti iso jengi, joten matsin tunnelmasta tullee poikkeuksellinen Suomen mittakaavassa.

Eihän IFK Mariehamnin vierailut ole (poislukien kauden 2005? helatorstai) ole olleet mitään spektaakkeleja. Toiminta ja vierasmatsikiinnostus on tuolla hiipunut sen jälkeen ja Helsingin peleihin osuessaan lauantaille on saapunut se korkeintaan 2 bussiillista umpikännistä riekkujaa, josta ei paljoa edes ääntä lähde. Normaaliliigapeliä vaisumpi tunnelma näissä on. Toki vähän sama varmaan kun jos HJK vierailee Maarianhaminassa. Vaisua on.
Jarkka

Poissa Poissa


Vastaus #729 : 16.03.2016 klo 14:36:26

Väittäisin, että 3-4 kertaa on ollut isompi porukka Ahvenanmaalta kevätmatsissa.

Viime vuonna oli se jalkapallokulttuuri-päivä, ja Urheilukadulla myyntikojua ym. Muistelen, että siinä jotain gourmetburgeria syödessä tuli katsottua myös MIFK-kannattajien marssia stadionille.
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan


Vastaus #730 : 16.03.2016 klo 14:44:18

Eihän IFK Mariehamnin vierailut ole (poislukien kauden 2005? helatorstai) ole olleet mitään spektaakkeleja. Toiminta ja vierasmatsikiinnostus on tuolla hiipunut sen jälkeen ja Helsingin peleihin osuessaan lauantaille on saapunut se korkeintaan 2 bussiillista umpikännistä riekkujaa, josta ei paljoa edes ääntä lähde. Normaaliliigapeliä vaisumpi tunnelma näissä on. Toki vähän sama varmaan kun jos HJK vierailee Maarianhaminassa. Vaisua on.

Älä jauha paskaa :D Mifk peli oli kyllä viime kaudellakin niitä tunnelmallisimpia tapahtumia. Siitä katsomaan koostetta: https://www.youtube.com/watch?v=8sEvROtRPJU
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #731 : 16.03.2016 klo 15:37:54

Älä jauha paskaa :D Mifk peli oli kyllä viime kaudellakin niitä tunnelmallisimpia tapahtumia. Siitä katsomaan koostetta: https://www.youtube.com/watch?v=8sEvROtRPJU

Joopa joo. Ei kyllä herätä minkäänlaista intohimoa ja mun puolesta tämä pikkupaikka(asukkaita vain 11 503) sais seuraavana tipahtaa. Ei kehitä Suomen futista pätkääkään. Tilalle joku isompi paikka esim TPS tai Jyväskylä/Oulu. Onneksi MIFK lienee melko varma tippuja, sitten kun rahat on loppu ja Taffel muuttaa Latviaan. En jää kaipaamaan.
No Fear

Poissa Poissa


Vastaus #732 : 16.03.2016 klo 15:41:55

. Ei kehitä Suomen futista pätkääkään. Tilalle joku isompi paikka esim TPS tai Jyväskylä/Oulu.

Tämä on kyllä ihan totta. Tällä hetkellä aika harvasta paikasta tulee enemmän vierasfaneja matsiin kuin saarelta. Surullista, mutta totta.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #733 : 16.03.2016 klo 15:49:37

Tämä on kyllä ihan totta. Tällä hetkellä aika harvasta paikasta tulee enemmän vierasfaneja matsiin kuin saarelta. Surullista, mutta totta.

Saarelaiset ei reissaa paitsi jos matsi osuu lauantaihin niin pääsee laivalle dokaamaan. Juntit.
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan


Vastaus #734 : 16.03.2016 klo 15:53:11

Joopa joo. Ei kyllä herätä minkäänlaista intohimoa ja mun puolesta tämä pikkupaikka(asukkaita vain 11 503) sais seuraavana tipahtaa. Ei kehitä Suomen futista pätkääkään. Tilalle joku isompi paikka esim TPS tai Jyväskylä/Oulu. Onneksi MIFK lienee melko varma tippuja, sitten kun rahat on loppu ja Taffel muuttaa Latviaan. En jää kaipaamaan.

No asuu siellä manner-ahvenanmaalla kuitenkin 26000 ihmistä. Minussa ainakin herättää enemmän intohimoa kuin joku oululaisseura ja onhan saarelaisilla paremmat fanitkin Ylos Enkä usko että Taffelin muutto paljon vaikuta seuran toimintaan, monta invaasiota tullaan vielä näkemään Ylos
No Fear

Poissa Poissa


Vastaus #735 : 21.03.2016 klo 18:31:57

Kitistään nyt vielä täällä "oikeassa" otsikossa kun ei pysty ymmärtämään, että miten tämä kuva saa jonkun ostamaan kausikortin ? Joku markkinoinnin todellinen ihmemies voisi valaista tyhmempää...



Esim. aikasemmin julkaistu video toimii ainakin mulle paljon paremmin.

HJK 2016 - On vain yksi Klubi
https://www.youtube.com/watch?v=H2JPHIi-9tQ
« Viimeksi muokattu: 21.03.2016 klo 18:47:45 kirjoittanut No Fear »
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #736 : 21.03.2016 klo 18:46:15

Jos joku bongaa mainoksen tuolta oikean elämän puolelta, niin voisiko postata tänne? Laitan tietty itsekin jos sattuu tulemaan vastaan.
Jazkka

Poissa Poissa


Vastaus #737 : 21.03.2016 klo 19:12:17

Jos joku bongaa mainoksen tuolta oikean elämän puolelta, niin voisiko postata tänne? Laitan tietty itsekin jos sattuu tulemaan vastaan.

Ainakin Ruoholahdesta löytyy Ylos
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan


Vastaus #738 : 21.03.2016 klo 19:30:11

Kitistään nyt vielä täällä "oikeassa" otsikossa kun ei pysty ymmärtämään, että miten tämä kuva saa jonkun ostamaan kausikortin ? Joku markkinoinnin todellinen ihmemies voisi valaista tyhmempää...

Mainos laittaa katsojan pariksi sekunniksi pohtimaan että mitä kuvassa oikein tapahtuu. Mainos joka pistää pohtimaan pysyy muistissa pidempään, mikä on elintärkeää tällä mainostulvan aikakaudella.
No Fear

Poissa Poissa


Vastaus #739 : 21.03.2016 klo 20:58:25

Mainos laittaa katsojan pariksi sekunniksi pohtimaan että mitä kuvassa oikein tapahtuu. Mainos joka pistää pohtimaan pysyy muistissa pidempään, mikä on elintärkeää tällä mainostulvan aikakaudella.

Jep, mutta edelleen on epäselvää, että mikä tässä mainoksessa nostaisi kiiman ostaa kausikortin ? Niitähän tolla ois tarkoitus myydä. Ei herätä yhtään sellaista mielikuvaa.

Joku yhteisö-läppä tai stadi on sinivalkoinen ois toiminut IMO paljon paremmin.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2016 klo 21:02:23 kirjoittanut No Fear »
samje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #740 : 21.03.2016 klo 21:02:29

Joku tän tyyppinen mainos ois aika makee vaikka Atom Forssell Taiwo -kombinaatiolla :)
Tuovinaattori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi,


Vastaus #741 : 21.03.2016 klo 23:55:57

Joku tän tyyppinen mainos ois aika makee vaikka Atom Forssell Taiwo -kombinaatiolla :)

Pari vuotta sitten oli jo Väykkä, Tainio ja Forssell - kombo:

radics

Poissa Poissa


Vastaus #742 : 22.03.2016 klo 22:44:29

Se mistä hard core fanit diggaa ei välttämättä pure "suureen massaan". Ihan hyvä että kokeillaan jotain muuta kuin aina sitä ilmeisintä.
Hessuu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, The Red Devils


Vastaus #743 : 23.03.2016 klo 15:58:05

Jos joku bongaa mainoksen tuolta oikean elämän puolelta, niin voisiko postata tänne? Laitan tietty itsekin jos sattuu tulemaan vastaan.
Tapulissa nähty Ylos
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023


Vastaus #744 : 27.03.2016 klo 13:58:51

Klubipääty voinee jatkossakin soihdutella ihan rauhassa. Seura ja Liiga saavat hyvää markkinointimateriaalia.
Jema Pelle

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #745 : 28.03.2016 klo 22:50:54

HJK-shopissa näytti Lod ja Heikkilä vaihtuneen uusiin "malleihin". E: Lod näytti paremmalta retrossa kuin Bana.
Jarkka

Poissa Poissa


Vastaus #746 : 29.03.2016 klo 13:20:25

Kausi alkaa neljän päivän päästä. Ulkona paistaa aurinko ja Forecan mukaan keli ei tipu enää pakkaselle. Koko kylmän ja pimeän talven jälkeen himo kotimaista liigafudista kohtaan on valtava. Mediakin on ollut poikkeuksellisen hyvin mukana, kiitos Liigan ja ISTV:n sopimus.

Tässä vaiheessa odottaisi näkevänsä seuraltaan kiihtyvätahtista markkinointitykitystä ja kiiman kasvattamista kaikkia mahdollisia kanavia käyttäen. Somen pitäisi laulaa, meiliä pitäisi kolista, nettisivulle pitäisi alkaa tulla ennakkoa, HJK-TV:stä pitäisi tulla uusien pelaajien esittelyitä ja ensimmäisten matsien spekulointia. Blogista pitäisi löytyä fiilistelyä siitä, kuinka tänä vuonna otetaan revanssi.

Ja vielä mitä, viimeinen uutinen nettisivulla on neljä päivää sitten julkaistu tieto siitä, että Malmölta tuli turpaan. Tarkemmin sanottuna matsin tilastot ilman mitään raporttia tai kommenttia. Viimeinen blogipäivitys on viime elokuulta. Twitterissä viimeinen päivitys on samoin Malmö matsin lopputulos ja maalintekijät. FB-sivulla on todettu, ettei viimeinen harkkapeli mennyt kuin Strömsössä. Eventti kauden avaukseen on sentään avattu. Muuten on täysin hiljaista.

Toivottavasti tämä hiljaisuus vain tarkoittaa sitä, että juttuja valmistellaan kovaa tahtia, ja kohta alkaa massiivinen markkinointiviestinnän rumputuli.
« Viimeksi muokattu: 29.03.2016 klo 13:23:23 kirjoittanut Jarkka »
Preku
Vastaus #747 : 29.03.2016 klo 13:26:59

Kausi alkaa neljän päivän päästä. Ulkona paistaa aurinko ja Forecan mukaan keli ei tipu enää pakkaselle. Koko kylmän ja pimeän talven jälkeen himo kotimaista liigafudista kohtaan on valtava. Mediakin on ollut poikkeuksellisen hyvin mukana, kiitos Liigan ja ISTV:n sopimus.

Tässä vaiheessa odottaisi näkevänsä seuraltaan kiihtyvätahtista markkinointitykitystä ja kiiman kasvattamista kaikkia mahdollisia kanavia käyttäen. Somen pitäisi laulaa, meiliä pitäisi kolista, nettisivulle pitäisi alkaa tulla ennakkoa, HJK-TV:stä pitäisi tulla uusien pelaajien esittelyitä ja ensimmäisten matsien spekulointia. Blogista pitäisi löytyä fiilistelyä siitä, kuinka tänä vuonna otetaan revanssi.

Ja vielä mitä, viimeinen uutinen nettisivulla on neljä päivää sitten julkaistu tieto siitä, että Malmölta tuli turpaan. Tarkemmin sanottuna matsin tilastot ilman mitään raporttia tai kommenttia. Viimeinen blogipäivitys on viime elokuulta. Twitterissä viimeinen päivitys on samoin Malmö matsin lopputulos ja maalintekijät. FB-sivulla on todettu, ettei viimeinen harkkapeli mennyt kuin Strömsössä. Eventti kauden avaukseen on sentään avattu. Muuten on täysin hiljaista.

Toivottavasti tämä hiljaisuus vain tarkoittaa sitä, että juttuja valmistellaan kovaa tahtia, ja kohta alkaa massiivinen markkinointiviestinnän rumputuli.

Tähän kun lisätään se, ettei kukaan vastaa sähköposteihin, niin alkaa ihmettelemään onko siellä toimistolla kukaan enää töissä.
hamit

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SGE


Vastaus #748 : 29.03.2016 klo 14:51:55

Pakko liittyä tähän toimistokeskusteluun, koska se nyt on aiheuttanut jo pidemmän aikaa närää forkalla ja itsekin olen hiljattain törmännyt moneen epäkohtaan:

1. Onko kellään tietoa millä formaatiolla toimistolla asioita hoidetaan? Tuntuu ettei mistään kanavasta saa HJK:n edustajia kiinni ja markkinointiviestinnän ulkopuoleiset asiat hoidetaan ihan vasemmalla kädellä. Ja tosissaan sosiaalisessa mediassa on vietetty joulun aikaa nyt kun kausi on käynnistymässä muutaman päivän päästä.

2. Mitä helvettiä tämä jokavuotinen katsomobingo oikein on? Nyt jos koitat ensi lauantain peliin ostaa lippua viidelle henkilölle niin joudut valitsemaan puolikkaan Itäkatsomon reunapaikoilta paikat jos haluat vierekkäisillä istuimilla ottelua kiikaroida. Miksei koko Itäkatsomo ole auki? Pääkatsomo myöskään tuskin on täysi joten mikä ihmeen takia siellä ei ole paikkoja vapaana? Aivan käsittämätöntä näin asiakkaan näkökulmasta. Eikö koko paikkakohtaisen varausjärjestelmän perusidea (ja arvo asiakkaalle) ole, että asiakas ennakkoon varattua itselle parhaiten sopivat paikat (poislukien kausaritontit yms.)?

Olen puhunut, amen ja siunausta kaikille.
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #749 : 29.03.2016 klo 15:02:01

Mainos laittaa katsojan pariksi sekunniksi pohtimaan että mitä kuvassa oikein tapahtuu. Mainos joka pistää pohtimaan pysyy muistissa pidempään, mikä on elintärkeää tällä mainostulvan aikakaudella.

Järkyttävän huonoa markkinointia. Seuraavan matsin tiedot pitäis näkyä.  Tällä roskalla ei myydä mitään.  Pelkkä brandin rakentaminen on tähän ajankohtaan aivan turhaa.

 
Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 ... 86
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa