Vai oikein huomautti tuomaria väärästä tuomiosta. Kiinnostaisi tietää lisää tapauksesta.
Mitä tarkoitat ihan turhaan? Tarkoitatko että vastustaja yritti tahallaan satuttaa, eikä tilanne ollut pallontavoittelu tilanne? Saiko vastustaja varoitusta tempustaan vai menikö se tuomarilta täysin ohi. Suunsoittoa on turha selitellä kommentoiden "päälleni ajeltiin ihan turhaan", kun ensin paikallislehdessä hehkutetaan ettei KarPo ole paskanjauhajajoukkue. Tuomiot kentällä jakaa tuomari.
Ehkä yksittäistapaus, mutta kausi ei ole vielä edes alkanut ja homoa huudellaan. Paljonkohan näitä yksittäistapauksia mahtuu KarPon kauteen? MN kanssa samalla linjalla
Kohta yksi josta olet kiinnostunut on siis lehti jutusta otettu ja kuten kaikki tiedämme ei lehtimiehet sanasta sanaan laita sinne lehteen kaikkea mitä olet sanonut.
Jotain lisätään, jotain jätetään pois ja lopuksi editoidaan lehteen sopivalla katsomalla tavalla. Mutta tämänhän tiesitkin jo?
Haastattelua ei nauhoitettu vaan tehtiin Arvon lehtimiehen muistiinpanojen varassa. Olin myös kuumeessa tuossa haastattelussa, joten olen saattanut höpötellä hieman omiakin;) Eikä meille KarPolaisille raakaversioita lähete vaan luemme jutun lehdestä ekaan kertaan, kuin muutkin.
Mutta itse tilanne josta tämä on repäisty menee kokonaisuudessaan näin: Meidän pakki suojaa ettei vastustaja kerkeä palloon joka on menossa päätyrajasta yli. Myös minä katselen tilannetta vierestä enkä ota palloa käteen vaikka olisin sen voinut tehdä.
Pallo menee yli ja tuomari antaa vastustajalle kulmapotkun kaikkien hämmästykseksi JA TÄSSÄ VAIHEESSA KYLLÄ HUOMAUTIN TUOMARIA, ETTÄ EN KAI MINÄ NYT PALLON OLISI ANTANUT YLI MENNÄ JOS OLIS TIENNYT ETTÄ TUOMIO ON KULMA!
Tietenkin kulmasta tuli sitten sen pelin 2-2 tasoitusmaali, jota sitten kiroilin muistaakseni käyttäen sanaa vittu kolmesti tahi neljästi. Olin hieman tuohtunut tilanteesta ja syystäkin. Tuomari tuli luokseni ja laputti. Sanoi:että yhden olisi ymmärtänyt ja antanut mennä ohi, mutta nyt kävi näin.
Kohta kaksi. Käytin ehkä sitten liian kovaa ilmaisua ja sanotaan uudelleen. Vastustajan hyökkääjä juoksi sivulta minua päin, kun olin ilmassa tavoittelemassa palloa.
Samaisen kaverin kanssa oli jo pari kertaa tullut heitettyä hieman leikkimielistä läppää ja tuon huudon päästettyäni tunsinkin itseni hieman idiootiksi ja kaduin sitä heti.
Kättelyssä pyysinkin anteeksi kaverilta. En usko tahallisiin vahingoittamisyrityksiin, eikä siitä kaverille korttia tullut, niin kuin tuossa aikaisemmassa postauksessani kerroin, että pelin ainoan varoituksen sai Purhan pelaaja ja nimenomaan suunsoitosta.
Tapanani on joka pelin jälkeen kätellä myös tuomarit ja arvostankin heitä todella paljon, että jaksavat puhallella näitäkin pelejä. Juttelin tilanteesta tuomarin kanssa ja tilanne oli tuomarillakin tuoreessa muistissa, koska tilanne tapahtui vain hetkeä ennen pelin loppua. Tuomarin mielestä tilanteessa ei ollut virhettä. Minun mielestäni taas oli. Sehän näissä yhden tuomarin peleissä on hankalaa, ettei kaikkea kerkee millään huomata. Enkä tässä ala kyseenalaistamaan tuomiota. Mutta saattavathan tuomaritkin joskus jopa erehtyä. Olen kuullut...
Mitä tuohon paskanjauhantaan koko joukkueelta, niin neljässä harkkapelissä on nyt sitten tullut tuo yksi meikäläisen idiotismi, niin on se aika vähän siihen nähen mitä KarPolta on päässyt sitten seuran perustamisen 2009. Jos olet siis niin läheltä seurannut KarPon historiaa. Paskanjauhanta on 90% vähentynyt.
Kohta kolme. Niin minäkin toivon että tämä oli yksittäis tapaus ja olen samoilla linjoilla kentänreunanlokin ja MN:n kanssa. Ei enää näitä.
Tunteita jalkapallon pitää aina herättää ja hyvä niin.