FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 04:34:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 4

Kirjoittaja Aihe: Sebastian Strandvall - Rah Ahan Crystal FC  (Luettu 33007 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #25 : 23.05.2015 klo 22:05:13

Lustenaun säilyminen sarjassa varmistui eilen, vaikka hävisivätkin kotikentällä St. Pölteniä vastaan 0-2. Mutta koska Horn ja Hartberg hävisivät myös omat ottelunsa, jäi Lustenau neljä pistettä putoamisviivan yläpuolelle ennen viimeistä kierrosta.
barbarian

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 29.05.2015 klo 20:01:18

http://www.vorarlbergernachrichten.at/sport/2015/05/28/austria-krempelt-kader-um.vn

Tämän jutun mukaan Strandvall ja kolme muuta ulkomaalaispelaajaa eivät kuulu seuran pitkän tähtäimen suunnitelmiin, sillä eivät ole riittävän selkeitä vahvistuksia kotimaisiin pelaajiin verrattuna. Tuossa sanotaan aika selkeästi että olisi jättämässä seuran, mutta sopimustahan olisi toki vielä vuosi jäljellä, eli nähtäväksi jää.
jeppis:D

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 11.06.2015 klo 20:11:25

Uutinen
Strandvall lämnar Lustenau

http://online.osterbottenstidning.fi/Artikel/Visa/66355
kiffari

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 05.07.2015 klo 11:42:28

Mikäs Seban status tällä hetkellä?
ex_SOllie

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 24.07.2015 klo 17:51:30

Kuulin juuri vahvoja huhuja paikalliselta, että SS pelannut eilen iranilaisjengin vahvuudessa harjoitusottelussa... Ylos
tommiman

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 24.07.2015 klo 19:55:17

Kuulin juuri vahvoja huhuja paikalliselta, että SS pelannut eilen iranilaisjengin vahvuudessa harjoitusottelussa... Ylos
Eikös se ollut vielä maanantaina Vaasassa. Olin näkevinäni Huuhkaja-teeveessä Tony Björkin kanssa seuraamassa Vifk-JJK ottelua?
John Matrix

Poissa Poissa

Vastaus #31 : 30.07.2015 klo 09:55:34

Uutinen
Strandvall lähellä siirtoa Iraniin

Keskikenttäpelaaja Sebastian Strandvall on saanut sopimustarjouksen Iranista.

Viime kevätkauden Strandvall pelasi Itävallan kakkostasolla Austria Lustenaun riveissä.

– Olen purkanut sopimukseni Itävallassa. Siitä jäi kaksijakoiset fiilikset. Viihdyin siellä tosi hyvin ja seuran tavoitteena oli säilyä sarjassa, jossa me myös lopulta onnistuimme. Minut hankittiin sinne sitä varten ja pystyin osaltani auttamaan siinä. Seura alkoi kuitenkin mennä alaspäin, sillä siltä puuttuu pääsponsori, jonka vuoksi satsaukset jäivät vähiin, emmekä olisi voineet haaveilla noususta. Minulle tarjottiin sitten vaihtoehto purkaa sopimus, Strandvall kertoo Urheiluviikko-sivustolle.

Nyt Strandvall on iranilaisseuran kiinnostuksen kohteena.

– Pelasin pari peliä viime viikolla Turkissa Iranilaisen joukkueen leirillä, joka kesti viisi päivää.

– Se ei ollut testileiri, vaan tutustumis- ja neuvottelureissu. Seura on Padideh FC, joka sijaitsee Iranin toiseksi suurimmassa kaupungissa Mashhadissa.

Nyt vaasalaispelaaja miettii pöydällä olevaa sopimustarjousta.

– Seuran valmentaja oli tykästynyt minuun DVD:n kautta. Sopimus on jo tarjottu ja en ole vielä ainakaan sanonut ei. Tulin maanantaina leiriltä Suomeen ja sanoin miettiväni muutaman päivän. Mitään deadlinea minulle ei annettu, mutta lähipäivinä aion päätökseni tehdä. Seura tarjosi minulle kahden vuoden sopimusta, mutta olemme agenttini kanssa ennemmin yhden vuoden kannalla.

http://kymppipaikka.fi/Suomalaiset-maailmalla/Strandvall-lahella-siirtoa-Iraniin
Naapel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves

Vastaus #32 : 14.08.2015 klo 07:08:04

Strandvall nära kontrakt – men inte till Padideh FC

Tänään saatetaan kuulla sopimusuutisia.
liimanäppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu

Vastaus #33 : 30.08.2015 klo 12:17:04

http://svenska.yle.fi/artikel/2015/08/30/klart-sebastian-strandvall-flyttar-till-iran

Lainaus
Sebastian Strandvall har skrivit på för den iranska klubben Rah Ahan Crystal FC i Teheran.

Strandvalls kontrakt med en av de äldsta klubbarna i Iran är av modellen 1+1 år.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #34 : 30.08.2015 klo 13:25:05

Eipä tuonne kai ulkomaalaisia hankita penkille istumaan, kun seura saa peluuttaa vain kolmea ulkomaalaista samaan aikaan. Vaikka ulkomaalaispelaajien määrää ei ole tuon enempää rajoitettu, niin eipä millään seuralla näyttäisi ylimääräisiä ulkomalaaisia riveissään olevan, joten joukkueiden kotimaisuusaste on erittäin korkea. Rah Ahanilla riveissään Strandvallin lisäksi vain slovenialainen veskari, muuten täysin iranilainen miehistö.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 30.08.2015 klo 14:42:55

Mikähän oli tämän siirron taustalla? No, Rah Ahan se.

Oma keksimä jne....

Edit. Mitä tuota suotta lihavoimaan.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2015 klo 14:46:35 kirjoittanut Laitalinkki »
Gawara

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 30.08.2015 klo 14:51:50

Kyllä kun luki Vasabladetin haastettelun kaverista niin pahasti on jätkällä karannut mopo käsistä, ei mulla muuta.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #37 : 30.08.2015 klo 14:53:05

Kyllä kun luki Vasabladetin haastettelun kaverista niin pahasti on jätkällä karannut mopo käsistä, ei mulla muuta.

Pistä nyt pieni referaatti, kun ei ole mahdollista Vasabladetia lukea.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made

Vastaus #38 : 30.08.2015 klo 15:18:05

Mikähän oli tämän siirron taustalla? No, Rah Ahan se.

Oma keksimä jne....

Edit. Mitä tuota suotta lihavoimaan.

Höh, just kun meinasin nokkelana tulla kyselemään, että miksi Iraniin, Onko seuran rahahanat auennu?
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #39 : 30.08.2015 klo 15:19:45

Yksi Iranin maajoukkuepelaajakin on näköjään Strandvallin seurakaverina, 21-vuotias laitapakki/laitalinkki Milad Mohammadi. Tosin vasta yksi A-maaottelu vyöllä, mutta valittu nyt ensi viikon MM-karsintaotteluihinkin.
Gawara

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 30.08.2015 klo 18:23:22

Sebu sanoo että Iranin sarjan taso on parempi kuin monessa euroopan maassa ja siellä pelataan teknistä ja nopeaa peliä. Hänet on hommattu sinne pelintekijäksi ja Backen on syytä pitää silmät auki sinne päin kun maajoukkuetta valitaan.
Louhikkokoskettaja
Vastaus #41 : 30.08.2015 klo 18:36:06

On siinä sentään totta se, että pelin taso on varmaan korkeampaa kuin monessa Euroopan maassa. Siihen nyt ei kuitenkaan paljoa vaadita.

Sarjan todellisesta tasosta jollain forumistilla minkäänlaista näköhavaintoihin perustuvaa havaintoa?

Noin tilastopohjalta Iran on läntisessä Aasiassa tällä hetkellä seurajoukkuetasolla toisena Saudi-Arabian takana, jos mitataan viimevuosien menestystä Aasian Mestarien liigassa. Menettivät ykköspaikan vastikään. Eli jäävät jotkut Arabiemiraattien ja Qatarin massijengit keskimääräisesti taakse. Ja kuitenkin tuolla Mestarien liigassa pystyvät ihan kilpailukykyisiin esityksiin japanilaisia ja eteläkorealaisia vastaan, vaikka altavastaajia ovatkin, joten ei nyt mistään ihan huumoriliigasta pitäisi olla kyse. Mutta tämä vain tilastojen ja maiden kärkijoukkueiden Mestarien liigan otteluiden perusteella.

Mutta tuskin kuitenkaan kannattaa Backen soittoa Sebun odotella...
« Viimeksi muokattu: 30.08.2015 klo 18:56:00 kirjoittanut Louhikkokoskettaja »
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 30.08.2015 klo 18:52:21

Rah Ahan on muuten aloittanut TM:n mukaan kauden sarjan toiseksi huonoimmalla yleisökeskiarvolla: http://www.transfermarkt.co.uk/iranian-pro-league/besucherzahlen/wettbewerb/IRN1 Katsojia vaivaiset 650/peli, joskin otanta on vain kaksi ottelua. Vielä vähemmän yleisöä on vetänyt vain Jatkoajan keskusteluistakin tuttu Saipa, jonka AM on 433.

Tuli vaan mieleen noita tarkistaa tietäen sen, että Iran on varsin futis- ja urheiluhullumaa, ja maajoukkueen pelit ovat ääriään myöten täynnä ja käsittääkseni jo hyvin nopeasti lippujen vapauduttua myyntiin. Samoin raportit maan lentopalloliigasta (jossa se suomalainen mikä Kasper olikaan kävi pelaamassa) ovat osoittaneet, että lentopallosaleissakin riittää väkeä ja tunnelmaa.

On tuolla pääsarjassakin suurimman stadionin kapasiteetti 100 000, ja Esteghlan FC:n yleisökeskiarvo alkukaudella 32 500. Rah Ahanin stadionille mahtuu TM:n mukaan 15 000 katsojaa. Viime kaudella Rah Ahanin AM oli 1 590.

Tämän analyysin perusteella veikkaisin vahvaa mieshuorauskulttuuria, pl. Iranin maajoukkueen ottelut.
Laitalinkki

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 01.09.2015 klo 09:22:57

Tähän vielä Rah Ahan Crystal FC:n virallinenkin uutinen Strandvallin saapumisesta: http://www.rahahancrystal.com/index.php/news/item/107-2015-08-31-12-36-08

Google Translate teki sen verran laadukasta työtä tuossa persia-suomi -käännöksessä, että pakko copy-pastettaa Strandvallin haastattelu tähän alle. Rah Ahan kääntyy näköjään hienosti muotoon "Rautatie Jumala" :)

Uutinen
Sebastian Astrandval Suomi pelaajia, jotka ovat äskettäin tulleet Iraniin, allekirjoitettu kiskon Jumalan. Tämä tyylikäs pelaaja on nyt ilman joukkue, heidän koulutuksensa yksilöllisesti haastattelussa virallisilla verkkosivuilla rautatie oli alkanut uusi elämä Iranissa, ja Jumala hänen urheilu, hän sanoo.

Sebastian täysin esittele itsesi ja sanoa Mistä aloititte?

Olen Sebastian Astrandval. 28 vuotias ja syntynyt Suomessa. 8 vuotta olen pelannut ammatillinen liigan Suomi ja Itävalta viime vuonna olin Premier League.

Missä on teidän kantanne?

Hafk pelinrakentaja

Mitä tilastoja Euroopassa?

Suomi 30 liigan pelejä, 6 maalia ja oli 7 auttaa. Itävallan liiga 10 peliä, yksi maali ja kolme syöttöä

Mikä oli, että tulit Iraniin?

Se oli todella jännittävä kokemus minulle. Haluaisin tulla Iraniin, koska olin etsimässä uutta haastetta. Rakastan joukkueen liigassa pelata ja auttaa maatani.

Mikä käsitys siitä?

Ei ole paljon tietoa. Vain Yllättävää tässä on raskasta liikennettä ja tiheään asutuilla Teheranissa. Mutta ihmiset ovat hyvin ystävällisiä, ja olen hyvin utelias oppimaan lisää maan, kulttuuri ja ihmiset tiesin.

Kuka sinä tiedät jalkapallossa?

Ashkan Dejagah, Ali Daei ja Ali Karimi tietää. Iranin maajoukkueen kahden viime peleissä television näytti erittäin hyvä ja tiedän Queiroz maajoukkueen valmentaja.

Jalkapallon maailma on Algvyt?

Eric Cantona ja David Beckham ja vanhoja pelaajia ja uusia pelaajia Bastian Schweinsteiger ovat minun malleja.

Rautatie Club tilat Jumala, miten näet?

Näe, mutta kuullut kaikki mukavuudet suuri kosmetiikkayritys omistaja joukkue ja kaikki joukkueen tilat.

Iran ja maailmankuva tähtiä pelin?

Kyllä, olen nähnyt viimeisen 20 minuutin pelin. Läsnäolo tähdet oli erittäin houkutteleva minulle.

Mitä mieltä olet auttaa tämän vastuun?

Suomessa, pelaaja sanoi kuningas. Se tarkoittaa, että pelaaja on Suomessa rakastaa häntä maali. Olen koulutettu hänen kanssaan muutaman kerran ja olen aina seurata niiden pelejä.

Mikä on tavoite osallistumisesta jalkapallo?

Olin erittäin tyytyväinen tämän joukkueen. Haluan auttaa minun joukkue tehostamaan pöydälle ja yksi liigan parhaita joukkueita.

Tehdä tutkimusta, ennen kuin Iran, liian?

Kyllä. Iranilaiset ovat muutamia minun parhaita ystäviä Suomessa. Eräs ystäväni jotka pelaavat lentopalloa, Suomi ja Iranissa puhui minulle. Kaikki positiivisia viestejä minulle ja sanoi Iranin on suuri.

Erityinen asia et?

Rakastan ulkoasua tuttavani kanssa maan. Tiedän Iran paremmin, jos tiedän, että voin tarjota paremmin jalkapalloa. En voi odottaa aloittaa uuden pelin ja itseni maahan.

Kasper Vuorinen on ilmeisesti Strandvallin ystäväpiirissä ja oli omalta osaltaan vaikuttamassa siihen, että Strandvall päätti Iraniin lähteä. Ylos

EDIT: Ja vielä itse siirtouutinenkin: http://www.rahahancrystal.com/index.php/news/item/100-2015-08-29-19-02-58

Uutinen
MENESTYKSEN JÄLKEEN SUOMEN RAUTATIELIIKENTEEN
LÄÄKETIETEEN TILAA KERMANI KRISTALLI ETUKÄTEEN KÄYTÄNNÖSSÄ.
Kirjoittanut  johtaja  Julkaistu Uutiset  Lauantai, Persian päivämäärä Shahrivar 07 1394 00:00

Sebastian Astrandval Suomi soitin ja uuden klubin Crystal rautatie onnistuneen lääketieteelliset tutkimukset, hänen koulutus alkoi valvonnassa M. Kermani edessä.

Mukaan rautatie kristallipallo osuu Hyökkäävä keskikenttäpelaaja Sebastian Astrandval suomalaiset viime kaudella pelasi Lstnayv Itävallassa ja Suomessa kuuluu kansainvälisten toimijoiden, vahvistamisen jälkeen Farhad Kazemin kiteitä kiinnitetty kiskoon . Sulkemisen vuoksi rautatien harjoituksen kunnes tämän viikon tiistaina, suomi pelaaja alle valmentaja M. Kermani ensiapu tiettyyn junaan.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2015 klo 09:30:54 kirjoittanut Laitalinkki »
BoyWonder

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 01.09.2015 klo 15:09:04

Uutinen
MENESTYKSEN JÄLKEEN SUOMEN RAUTATIELIIKENTEEN
LÄÄKETIETEEN TILAA KERMANI KRISTALLI ETUKÄTEEN KÄYTÄNNÖSSÄ.
Kirjoittanut  johtaja

Nauroin kyllä :D
Ennakkoluulottomalle Astrandvalille Ylos Persiassa haluisin itsekin käydä toki, mutta muuttaminen on varsin ennakkoluulotonta puuhaa, vaikka raha varmaan insentiivi on myös jossain määrin.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2015 klo 15:11:16 kirjoittanut BoyWonder »
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san

Vastaus #45 : 02.09.2015 klo 01:07:31

Johtajan kirjoittamalle siirtouutiselle ja mikä ettei itse siirrollekin peukkua. Ylos
Pik

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaksoisrako

Vastaus #46 : 02.09.2015 klo 01:47:32

Vaadin otsikoksi:"Suomen rautatieliikenteen lääketieteen lähettiläs - Seba Persiassa"
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #47 : 02.09.2015 klo 02:07:09

Vaadin otsikoksi:"Suomen rautatieliikenteen lääketieteen lähettiläs - Seba Persiassa T: Johtaja"

Korjasin.

Todella mielenkiintoinen siirto kyllä ja pakko jäädä seuraamaan tätä seikkailua. Rohkeudelle Ylos
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.

Vastaus #48 : 02.09.2015 klo 10:15:20

Korjasin.

Korjaukselle :D Ylos
Komigenare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #49 : 02.09.2015 klo 11:06:31

Iraniin siirtynyt Strandvall: En tule taloudellisesti riippumattomaksi

Sivuja: 1 [2] 3 4

Siirry: