FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:40:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Sixten Boström - Columbus Crew  (Luettu 17719 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 13.01.2017 klo 19:29:05

Summaisin asian niin, että vaikken pidä Sikua minään pepinä tai simeonena, niin Banan keskinkertaisuuden eli tavallisuuden olisi pitänyt näkyä jokaiselle katsomalla Hongan peliä. Kai tuo virhe pohjaa lopulta siihen, että jokainen yli 35-vuotias on imenyt äidin maidossa eli lapsena kentän laidalla opin siitä, että fiksut ei juokse kuin välttämättömimmät.
En tykkää

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #51 : 15.01.2017 klo 01:58:17

Bana hyppäsi valmiiseen pöytään, kun pääsi itse kokoamaan ja valmistelemaan jengin oli tulos mallia katastrofi. Siku kokosi ja valmisteli jengin kauteen 2013 ja oli liigassa, eli ylivoimaisesti tärkeimmässä kilpailussa, ylivoimainen ykkönen.
Hossam Ramsu

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 15.01.2017 klo 08:31:03

Bana hyppäsi valmiiseen pöytään, kun pääsi itse kokoamaan ja valmistelemaan jengin oli tulos mallia katastrofi. Siku kokosi ja valmisteli jengin kauteen 2013 ja oli liigassa, eli ylivoimaisesti tärkeimmässä kilpailussa, ylivoimainen ykkönen.

Toisaalta, julkilausuttu peruste korvata Mursu Sikulla oli "seuraavan askeleen ottaminen", eli Klubin senhetkisessä tilanteessa parempi menestys eurokentillä. Tässä taas tulos oli mitä oli.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 15.01.2017 klo 09:34:19

Toisaalta, julkilausuttu peruste korvata Mursu Sikulla oli "seuraavan askeleen ottaminen", eli Klubin senhetkisessä tilanteessa parempi menestys eurokentillä. Tässä taas tulos oli mitä oli.
Onko tosiaan sanottu ääneen? Huutonaurua maan ykkösseuran futisosaamiselle. Tuo seuraava askel kuulosti jo heti kättelyssä bull shitiltä, ja nythän se on sellaiseksi osoittautunut.

Aina nerokas Anttti " Mursu" Muurinen on europelien velho. 1998 chämppäri  ja 2011 Schalken kaato ovat huikeita näyttöjä. Taitaa olla HIFK suosikki seuraavaksi euromenestyjäksi.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #54 : 15.01.2017 klo 18:31:14

Ja hyvät matkustajat, saavuimme kestovitsien kaatopaikalle.
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #55 : 15.01.2017 klo 23:22:18

Callit, rehellisesti sanoen mä olen kaivannut kommenttia "Muurinen on nero".  Hyvä, että aktivoidut muuallekin kuin saksmannitopikkeihin.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 16.01.2017 klo 22:50:04

Callit, rehellisesti sanoen mä olen kaivannut kommenttia "Muurinen on nero".  Hyvä, että aktivoidut muuallekin kuin saksmannitopikkeihin.
Ole hyvä ja kiitos 😀
Kyse on ihan siitä, etten voi sietää epäoikeudenmukaisuutta, ja sen uhriksi Mursu on usein joutunut.

Kaikkien aikojen menestynein valmentajamme, ja seurajohto fantasioi joistan euromenestykseen johdattavista märkäkorvista. Anna mun kaikki kestää.
« Viimeksi muokattu: 16.01.2017 klo 22:54:58 kirjoittanut Callit »
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #57 : 17.01.2017 klo 18:19:12

Ole hyvä ja kiitos 😀

Herranjumala, onko Callit löytänyt jonkun työväenopiston iltakurssin emojien käytöstä?

Tämä nyt oli ihan hyväntahtoinen vitsi, mutta pyydän: Pysykää foorumin hymiöissä. God hates emoji.
Callit

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 17.01.2017 klo 22:40:34

Herranjumala, onko Callit löytänyt jonkun työväenopiston iltakurssin emojien käytöstä?

Tämä nyt oli ihan hyväntahtoinen vitsi, mutta pyydän: Pysykää foorumin hymiöissä. God hates emoji.
Joku valopää poisti multa hymiöt jo vuosia sitten. Eikä varmasti johtunut väärinkäytöstä.
Vorssander

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 25.01.2017 klo 10:38:47

Boström kävi Yle Sportenin haastattelussa läpi mennyttä ja tulevaa:
https://svenska.yle.fi/artikel/2017/01/25/sixten-bostrom-slappnar-av-i-hango-efter-usa-aventyr-hela-resan-var-helt-otrolig

Tuosta käy aika selvästi ilmi, että Boströmillä riittää edelleen paljon intoa valmentamiseen tai mahdollisesti jopa muihin tehtäviin jalkapallon parissa. Eniten tuo into paistoi mielestäni läpi itsensä kehittämistä ja apuvalmentajan rooliin sopeutumista koskevissa kommenteissa.

« Viimeksi muokattu: 25.01.2017 klo 10:45:09 kirjoittanut Vorssander »
villejs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #60 : 25.01.2017 klo 19:29:35

Kiitos, Boströmin haastattelut ovat olleet melkoisen harvinaisia HJK-pestin päättymisen jälkeen. Toivottavasti Siku palaa seuraavissa tehtävissään kotimaahan. Itse ainakin uskon, että herralla olisi vielä paljon annettavaa suomalaiselle jalkapallolle, oli rooli sitten pääsarjavalmentajana tai muissa hommissa.
Sikun pitkäaikainen apuvalmentaja Lars Mosanderhan toimii nykyään Wasa Fotbollsakademi'n valmennuspäällikkönä.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa