FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 18:37:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13
 
Kirjoittaja Aihe: Satakunnan Vitonen 2015  (Luettu 36099 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jari-ja-Minä
Vastaus #225 : 07.09.2015 klo 11:34:01


 Kyllä on pakko sanoa että kyllä luulisi Popan pyyhkivän lattiaa Rekulla jos meinaa nelosessa pärjätä :)

Onko tasoero nyt niin iso että Nelosen jengi pyyhkii automaattisesti Rekulla lattiaa? Heillä kumminkin joukkueellinen vanhoja pelimiehiä. Lopussa tosin meinas bensa loppua, mutta hyvän vastustajan antoivat.
Sir. Psycho

Poissa Poissa


Vastaus #226 : 07.09.2015 klo 12:04:17


 Kyllä on pakko sanoa että kyllä luulisi Popan pyyhkivän lattiaa Rekulla jos meinaa nelosessa pärjätä :)

Katsotaan sitä Nelosta sitten seuraavalla kaudella :) Eikä kannata ottaa mitään ReKulta pois tai yrittää joukkueen tasoa himmentää, tältä kaudelta löytyy myös mm. tasapeli Koittoa vastaan.
knockout89

Poissa Poissa


Vastaus #227 : 07.09.2015 klo 23:48:01

Musa3-hapo 1-1
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray


Vastaus #228 : 08.09.2015 klo 16:30:01

No johan on markkinat :) Mikä Rekuu alkukaudesta oikein vaivasi ??

Kyllähän tuo 3-3 tulos oli ihan odotettu? Taisin jo sanoa, et olettaisinkin, et ReKu aika tasaisia pelejä pystyy pelaamaan kärjen kanssa. Mikäli ny oon oikein ymmärtäny, niin mitään nousua ei ReKu edes kunnolla hae, ja jos pelaa vieraspelejä yhdellä vaihtopelaajalla tsjp, niin ei siinä kyllä hirveästi kannata lähteä noususta liiemmin kiinnostumaankaan, ettei käy "Ulvilat".

Ps. opettelehan Arlas lainaamaan. Jopa jumalauta minäkin osaan lainata, vaikken muuten mikään järjenjättiläinen olekkaan.

IKiri-LLuja näytti päättyneen 5-7, joten tänään säilymisen kannalta pelataan aika tärkeistä pisteistä Huittisissa + sitten vielä Ihoden ja Ankkalinnan pelit, koska sieltä 1 peli jäänyt vielä rästiin. Noista kolmesta porukasta lienee löytyvä se tippuja tälle kaudelle.
feverton

Poissa Poissa


Vastaus #229 : 08.09.2015 klo 17:26:37


 Kyllä on pakko sanoa että kyllä luulisi Popan pyyhkivän lattiaa Rekulla jos meinaa nelosessa pärjätä :)

Popa ei meinaa pärjätä nelosessa. Popa meinaa pärjätä vasta kolmosessa.
feverton

Poissa Poissa


Vastaus #230 : 08.09.2015 klo 17:30:41

Popa reku pelissä kyllä kongi pelasti reposaarelaiset sen verran purjeessa varsinkin toisella jaksolla olivat. Heikko viimeistely ja muutamat huolimattomuusvirheet omissa maksoi voiton Popalle. Rekku oli kyllä positiivinen yllätys. Hyvin organisoitu puolustus peli toimi ajoittain mallikkaasti. Hyökkäys peli .....no sitä ei ollut.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2015 klo 17:39:55 kirjoittanut feverton »
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray


Vastaus #231 : 08.09.2015 klo 22:11:14

LLuja voittanut Ankkalinnan 2-1, joten Ankkalinnan ja Ihoden väliseksi taitaa mennä putoajan paikka.
Dukes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool


Vastaus #232 : 14.09.2015 klo 10:00:42

PoPa - Koitto 2-3 (2-1)
Tiukka matsi! Koitton parempi rutiini ratkaisi, vaikka ehkä saivatkin maalin tai kaksi ehkä liian halvalla.

Yleisöä: 96

Ei paha, kun kyseessä Satakunnan vitonen ja tyhjät katsomot! Näitä tiukkoja ja kovia pelejä lisää! Kiitos!
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray


Vastaus #233 : 15.09.2015 klo 23:56:53

Ankkalinna ja Ihode kuulemma tasanneet pisteet, viikonloppuna Pyhärannassa Ankoilla melkeimpä pakkovoiton paikka siis. Huhun vielä kuulin, ettei olis paljoa lähtijöitä, niin taitaa putoaja alkaa olemaan selvillä.
Eltsu

Poissa Poissa


Vastaus #234 : 19.09.2015 klo 16:15:46

ReKu - PoPa 3-2. Ulosajo, järjestyshäiriöitä jne.
Arlas

Poissa Poissa


Vastaus #235 : 19.09.2015 klo 18:31:08

ReKu - PoPa 3-2. Ulosajo, järjestyshäiriöitä jne.

On kyllä varsinaisen pelle tapaus tuo teen pelaajavalmentaja. Kannatasko Lehtosen vaikka pistää nappikset naulaan ja lääkityksen kohdilleen ??? mutta katsomosta käsin peli oli varsin viihdyttävää.. Kaikin puolin :D
Dukes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool


Vastaus #236 : 19.09.2015 klo 19:53:08

No kyllä mun viihtyvyys/huumori loppui siinä vaiheessa, kun joku iltapäiväkossuissa tunkee meidän penkille rymyämään ja haastamaan riitaa. Jäätävää toimintaa!
« Viimeksi muokattu: 19.09.2015 klo 21:57:01 kirjoittanut Dukes »
eiväliä

Poissa Poissa


Vastaus #237 : 19.09.2015 klo 20:43:53

Eiköhän koko juttu alkanut kun popalainen ei suostunut lähtemään kentältä punaisen kortin saatuaan vaan jäi soittamaan suutaan tuomarille pidemmäksi aikaa. Edes omat joukkuekaverit eivät veinanneet saada häntä pois kentältä ja reposaari ei ehkä ole paras paikka harrastaa tätä kukkoilua.
Arlas

Poissa Poissa


Vastaus #238 : 19.09.2015 klo 21:14:47

No kyllä mun viihtyvyys/huumori loppui siinä vaiheessa, kun joku iltapäiväkossuissa tunkee meidän penkille ryhtymään ja haastamaan riitaa. Jäätävää toimintaa!

Kyllä teen manageri ihan itse aiheutti kyseisen tilanteen.. ja kaiken kruunasi se miten henkikohtalaisuuksin meni tuomaria haukkuessa..hävettävää toimintaa tuollainen... Noh Reku voitti se on pääasia ;)
Dukes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool


Vastaus #239 : 19.09.2015 klo 21:55:55

Kyllä teen manageri ihan itse aiheutti kyseisen tilanteen.. ja kaiken kruunasi se miten henkikohtalaisuuksin meni tuomaria haukkuessa..hävettävää toimintaa tuollainen... Noh Reku voitti se on pääasia ;)
Siis että vaihtopenkin koskemattomuutta rikotaan surutta? Ihan ok siis? Kyllä mun tietääkseni vierasjoukkue pitäisi saada penkillä olla rauhassa vaikka kuinka kentältä joku ajettaisiin erilaisten sekoilujen kera?
surkastunut

Poissa Poissa


Vastaus #240 : 19.09.2015 klo 22:02:30

Kyllähän jokainen paikallaolija voi myöntää että popa oli parempi joukkue kaikessa muussa paitsi psyykkisessä pelissä. Jos rekulla olisi motivaatiota niin ilman muuta nelosen jengi. Värikäs matsi
Dukes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool


Vastaus #241 : 19.09.2015 klo 22:26:43

Tuo motivaation puute on kyllä harmi. Sais Neloseen kyllä hyvän joukkueen ja olis satakuntalaisittan kova sarja.
Arlas

Poissa Poissa


Vastaus #242 : 20.09.2015 klo 09:40:06

Kyllähän jokainen paikallaolija voi myöntää että popa oli parempi joukkue kaikessa muussa paitsi psyykkisessä pelissä. Jos rekulla olisi motivaatiota niin ilman muuta nelosen jengi. Värikäs matsi

Niin no se on ihan se ja sama pyörittääkö sitä palloa alakerrassa puolelta toiselle , pääsemättä kuitenkaan maalintekopaikoille :) Popan maalit tuli pilkusta ja Reku pakin mokasta,muuten peli pyöri aika tasaisesti.. Toki Popa piti palloa enemmän mutta niinkuin jo mainitsin niin alakerrassa pääosin syöttelivät.
Coutinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HNS


Vastaus #243 : 20.09.2015 klo 09:49:43

LuVe - MuSa3 4-1
FC HaPo - TOVE2 6-3
zuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MuSa, Huuhkajat


Vastaus #244 : 20.09.2015 klo 12:31:22

Toivottavasti piiri antaa tuntuvat rangaistukset PoPan pelaajavalmentajalle ja miksei koko seurallekin. Jos pelissä uhkaa vetää tuomaria kuonoon ja lopulta sanoo tappavansa tuomarin, niin jossain kyllä mennään pahasti vikaan. Oksettavaa toimintaa.
eiväliä

Poissa Poissa


Vastaus #245 : 20.09.2015 klo 15:31:43

Samaa mieltä Arlaksen kanssa :)

Tämä on taas tätä että oltiin kaikessa parempia mutta turpaan tuli :D Eikös rekulla ollut pelissä parempi puolustus, hyökkäys ja maalivahti kuten lopputulos näyttää ;) Sama ekassa pelissä että rekua vietiin oikein huolella vaikka johti välillä kuitenkin peliä 1-3 :D rekulta vain rupesi loppumaan ukot ja peli kääntyi siksi popalle. Ei popa nyt niin kova nippu ollut mitä täällä annetaan ymmärtää :) rekulla ei ollut kummassakaan pelissä parasta joukkuetta kasassa, jos olisi ollut niin popalle olisi voinut olla kyyti kylmää ;)

Jos zurin kirjoittama pitää paikkansa niin ottipa koville tappio mutta niihin kannataa nyt totutella ensi kautta ajatellen.
mutta onnea popalle 4 divariin :)
« Viimeksi muokattu: 20.09.2015 klo 15:37:32 kirjoittanut eiväliä »
surkastunut

Poissa Poissa


Vastaus #246 : 20.09.2015 klo 16:26:34

Popa ei voittanut rekua kummallakaan kerralla eikä se varmasti ole sattumaa. Rekulla on laatua. Jalkapallossa tapahtuu paljon pieniä asioita ja ne ratkaisevat varsinkin tällä tasolla. Se kuitenkin että rekun puolelta tulee ottelun jälkeen kommenttia että taisi väärä joukkue nousta on aika hauskan kuuloista vain kahden ottelun perusteella joista toinen voitettiin. Ulosajo ja sen jälkipelit olivat kyllä nolo homma popalle vaikka syy oli vain yhden henkilön.
Dukes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool


Vastaus #247 : 20.09.2015 klo 18:26:22

No eipä PoPallakaan ollut kummassakaan pelissä parasta kokoonpanoa. Lauantaina avauksesta 5 poissa...
Mutta nämä on näitä....
feverton

Poissa Poissa


Vastaus #248 : 20.09.2015 klo 18:27:01

ja lopulta sanoo tappavansa tuomarin,

Lisätietoa tästä? 😂

Ensinnäkin Tiljanderille Popa ja ilmeisesti minä olen jonkinnäköinen piikki lihassa. Ja hän on ottanut tarkoituksekseen härnätä. Päivää ennen vielä reku matsiin oli merkitty ihan toinen päätuomari. Mutta kuinka ollakaan tämä reppana piiparinenhan siellä punoittavineen krapulaisine silmineen möllöttää? Liekö kun valmentajana en peluuttanut häntä Luven aikoina vai mistä moinen into popan peleihin? Popan uusi nousu vain ilmeisesti vituttaa juoppoa. Jalkapallokenttä on ainoa paikka jossa ko. Hermanni voi päättää asioista. Kentän ulkopuolella viina-piru päättää hänen puolestaan. Voi sitten pätkiä  kännissä muijiaan turpaan kun vituttaa.

Tilanne josta punainen nousi lähti, olin pallossa jota suojasin. Rekun kärki työntää minut kumoon ja karkaa maalin tekoon. Kysyessäni miksei pilli soinut reppana toteaa minun juosseen selkään??? Miten voi jousta selkään jos minulla pallo suojauksessa.   Lisäksi Rekun erinomaisuuteen kaikki maalit jotka tekivät lähti ihan popan virheistä ei rekun erinomaisuudesta. Lähinnä roiskintaahan se rekun peli on. No kaikkihan pelaa vahvuuksillaan. Pitkä päätyyn ja halukkaat perään. Siinä reku on kyllä hyvä. Ja jos vajaa vaisita miehistöistä puhutaan niin popalta eilen puuttuimatkasta 5avauksen miestä jolloin jopa tämä kuumakalle "pääsi kentälle". Ihan hyvältä se peli silti näytti
« Viimeksi muokattu: 20.09.2015 klo 18:29:09 kirjoittanut feverton »
ismail

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Brasilia -94


Vastaus #249 : 20.09.2015 klo 19:34:13

Lisätietoa tästä? 😂

Ensinnäkin Tiljanderille Popa ja ilmeisesti minä olen jonkinnäköinen piikki lihassa. Ja hän on ottanut tarkoituksekseen härnätä. Päivää ennen vielä reku matsiin oli merkitty ihan toinen päätuomari. Mutta kuinka ollakaan tämä reppana piiparinenhan siellä punoittavineen krapulaisine silmineen möllöttää? Liekö kun valmentajana en peluuttanut häntä Luven aikoina vai mistä moinen into popan peleihin? Popan uusi nousu vain ilmeisesti vituttaa juoppoa. Jalkapallokenttä on ainoa paikka jossa ko. Hermanni voi päättää asioista. Kentän ulkopuolella viina-piru päättää hänen puolestaan. Voi sitten pätkiä  kännissä muijiaan turpaan kun vituttaa.

Tilanne josta punainen nousi lähti, olin pallossa jota suojasin. Rekun kärki työntää minut kumoon ja karkaa maalin tekoon. Kysyessäni miksei pilli soinut reppana toteaa minun juosseen selkään??? Miten voi jousta selkään jos minulla pallo suojauksessa.   Lisäksi Rekun erinomaisuuteen kaikki maalit jotka tekivät lähti ihan popan virheistä ei rekun erinomaisuudesta. Lähinnä roiskintaahan se rekun peli on. No kaikkihan pelaa vahvuuksillaan. Pitkä päätyyn ja halukkaat perään. Siinä reku on kyllä hyvä. Ja jos vajaa vaisita miehistöistä puhutaan niin popalta eilen puuttuimatkasta 5avauksen miestä jolloin jopa tämä kuumakalle "pääsi kentälle". Ihan hyvältä se peli silti näytti

Uskotaan, uskotaan.

Kunhan lupaat ettet hakkaa.

 
Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa