FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.01.2025 klo 14:50:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Rikkooko Kane kolmatta kertaa putkeen 20 maalin rajapyykin? (Äänestys umpeutuu 14.1.2017)
Kyllä
Ei

Sivuja: 1 ... 233 [234] 235 ... 248

Kirjoittaja Aihe: Harry Kane, The Local Hero and The New Savior of English Football  (Luettu 1065993 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gambinamiäs

Paikalla Paikalla

Vastaus #5825 : 21.09.2023 klo 10:58:35

Ihmiset kehittyy ja muuttuu. Kane on nykyään tyylikäs maalinsylkijä Ylos
Asian tuntija piireissä sekä Kanea että laiturinnostajaa on aina osattu arvostaa. Gloryhunterit ja mieshuorat nyt korkeintaan alkavat heräilemään.
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...

Vastaus #5826 : 21.09.2023 klo 11:06:54

Eilisen perusteella Kanellinen Bayern on tosiaan lähes yhtä kova kuin Brighton. ;)

Brightonin tasolle nouseminen onkin ollut Bayernissa jo vuosia unelmana, toistaiseksi saavuttamattomana sellaisena. :D

Itse olen aina arvostanut Harry Kanea pelaajana, kuten arvostan aina hyviä pelaajia, edustivatpa mitä seuraa tahansa. Hän on nyt uudessa vaiheessa urallaan ja näyttää viihtyvän kentällä ja kentän ulkopuolella. Ikä on tuonut myös tyylikkyyttä lisää ja on hienoa nähdä futispiireissä ns. normaalia perhe-elämää elävä tasapainoinen pelaaja, kuten Kane tuntuu olevan. Kaikkien sekoilevien teinitähtien ja väkivaltarikoksiin yms. syyllistyneiden itseänsä täynnä olevien ”tähtien” sijasta.
Hejst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Persekettu eli Arsenaali

Vastaus #5827 : 21.09.2023 klo 12:58:37

Mikäs siinä Spursissa nyt niin oksettaa?

Foorumin Spurs-fanit. Pidin Spursia ihan sympaattisena joukkueena ennen forkalle tuloa.
Iljevitsh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur

Vastaus #5828 : 21.09.2023 klo 13:26:12

Foorumin Spurs-fanit. Pidin Spursia ihan sympaattisena joukkueena ennen forkalle tuloa.

Ihan ymmärrettävää, järjen ääni ja objektiivisuus on varmasti melko luotaantyönvää kun meno omassa kausitopikissa lähentelee belvin messuineen jotain päivä toisensa jälkeen jatkuvaa kulttikokousta.
Isokasi808

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea Fc,Huuhkajat,Three Lions,Orimattilan Pedot

Vastaus #5829 : 21.09.2023 klo 14:28:53

Ihan ymmärrettävää, järjen ääni ja objektiivisuus on varmasti melko luotaantyönvää kun meno omassa kausitopikissa lähentelee belvin messuineen jotain päivä toisensa jälkeen jatkuvaa kulttikokousta.
Tämähän se. Vaikka kentällä Spurs on inhokki vastus nro. 1,niin kyllä arsun forum niilot ovat tehneet valittamisesta jopa "taidetta". Edes poolin kannattajat eivät tähän pysty (muutamaa nimimerkkiä lukuunottamatta), vaikka heitä varmaan täällä tuplamäärä onkin.
Hejst

Poissa Poissa

Vastaus #5830 : 21.09.2023 klo 15:43:51

En kiellä, etteikö jokaisesta ketjusta löytyisi omat muusipäänsä. En kuitenkaan aio osallistua tähänkään jankkaukseen, vaan vastasin esitettyyn kysymykseen.
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #5831 : 21.09.2023 klo 16:03:50

En kiellä, etteikö jokaisesta ketjusta löytyisi omat muusipäänsä. En kuitenkaan aio osallistua tähänkään jankkaukseen, vaan vastasin esitettyyn kysymykseen.

:D

”Olet mulkku, haista vittu, keskustelu on osaltani tässä”

Ei siis todellakaan sillä, että ”keskustelusta” jotain hedelmällistä seuraisi, mutta toivotan vilpittömästi onnea ja menestystä tuleviin argumentointihetkiisi.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS

Vastaus #5832 : 21.09.2023 klo 16:25:01

Daily Fail kertoilee, että Kanen paluu Spursiin missään vaiheessa on epätodennäköistä niin kauan kuin Daniel Levy on seuran puheenjohtaja. Lähde nyt ei tosiaan mikään kummoinen.
Lord Bendtner

Poissa Poissa

Vastaus #5833 : 21.09.2023 klo 16:36:03

Daily Fail kertoilee, että Kanen paluu Spursiin missään vaiheessa on epätodennäköistä niin kauan kuin Daniel Levy on seuran puheenjohtaja. Lähde nyt ei tosiaan mikään kummoinen.

Informaatioarvo samaa luokkaa kuin jos kuka tahansa forumisti olisi kertonut että "musta tuntuu, että Kanen paluu Spursiin missään vaiheessa on epätodennäköistä niin kauan kuin Daniel Levy on seuran puheenjohtaja."
Hejst

Poissa Poissa

Vastaus #5834 : 21.09.2023 klo 20:47:16

:D

”Olet mulkku, haista vittu, keskustelu on osaltani tässä”

Ei siis todellakaan sillä, että ”keskustelusta” jotain hedelmällistä seuraisi, mutta toivotan vilpittömästi onnea ja menestystä tuleviin argumentointihetkiisi.

Eh.. No pointti oli lähinnä siinä, että fanien kautta nämä viha-rakkaussuhteet syntyvät. Spurs ei sinällään varmaan olisi kenenkään mielestä kovin iljettävä, mikäli sillä ei olisi yhtään kannattajaa. Sama pätee kaikkiin muihinkin seuroihin. Jalkapallo menee tunteisiin. Tämä vielä vahvistuu netin anonyymeillä foorumeilla. Uskoisin, että suurin osa Spurs-faneistakin forkalla ihan hyviä tyyppejä, vaikka forkkaa lukiessa ei aina siltä tuntuisikaan.
a.gassi

Poissa Poissa

Vastaus #5835 : 21.09.2023 klo 21:28:03

Eh.. No pointti oli lähinnä siinä, että fanien kautta nämä viha-rakkaussuhteet syntyvät. Spurs ei sinällään varmaan olisi kenenkään mielestä kovin iljettävä, mikäli sillä ei olisi yhtään kannattajaa. Sama pätee kaikkiin muihinkin seuroihin. Jalkapallo menee tunteisiin. Tämä vielä vahvistuu netin anonyymeillä foorumeilla. Uskoisin, että suurin osa Spurs-faneistakin forkalla ihan hyviä tyyppejä, vaikka forkkaa lukiessa ei aina siltä tuntuisikaan.

Mä olen tämmöinen luen, en kirjoita torspo, mutta en osaa vihata mitään joukkuetta tai sen kannattajia. Forkalla kyllä luulen erottavani nämä pahimmat "puusilmät" joiden mielestä se oma "joukkue" on aina paras ja virheetön. Ja näitä löytyy jokaisesta leiristä. Voisin listata niitä nimimerkkejä tähän, mutta se ei veisi asiaa yhtään eteen päin.

Itse olen joskus (1994) tykästynyt ManU:un, jonka takia seuraan käytännössä ainoastaan kyseistä seuraa aktiivisesti. Ei tulisi ikinä mieleenkään haukkua tai halventaa muita seuroja, vain san takia, että ovat "paikkallisvihollisisa" tai "en tykkää" niistä.

Tästä syystä kykenen helposti tykkäämään pelaajista, jotka oikeasti osaavat pelata palloa, ovat ne sitten "naapurista" tai "pahimpia vihollisia". Tästä syystä olen aina kyennyt arvostamaan myös Kanea, koska on oikeasti hyvä potkimaan palloa. Samasta syystä kritisoin esim. Antonya, joka on kaikkinensa kuvottava ilmestys kentällä ja jonka haluaisin poistuvan ManUsta, mahdollisimman nopeasti, riippumatta syytöksien totuudesta.

No joo, mun senttinen tähän vääntöön.
Hejst

Poissa Poissa

Vastaus #5836 : 23.09.2023 klo 11:18:44

Mä olen tämmöinen luen, en kirjoita torspo, mutta en osaa vihata mitään joukkuetta tai sen kannattajia. Forkalla kyllä luulen erottavani nämä pahimmat "puusilmät" joiden mielestä se oma "joukkue" on aina paras ja virheetön. Ja näitä löytyy jokaisesta leiristä. Voisin listata niitä nimimerkkejä tähän, mutta se ei veisi asiaa yhtään eteen päin.

Itse olen joskus (1994) tykästynyt ManU:un, jonka takia seuraan käytännössä ainoastaan kyseistä seuraa aktiivisesti. Ei tulisi ikinä mieleenkään haukkua tai halventaa muita seuroja, vain san takia, että ovat "paikkallisvihollisisa" tai "en tykkää" niistä.

Tästä syystä kykenen helposti tykkäämään pelaajista, jotka oikeasti osaavat pelata palloa, ovat ne sitten "naapurista" tai "pahimpia vihollisia". Tästä syystä olen aina kyennyt arvostamaan myös Kanea, koska on oikeasti hyvä potkimaan palloa. Samasta syystä kritisoin esim. Antonya, joka on kaikkinensa kuvottava ilmestys kentällä ja jonka haluaisin poistuvan ManUsta, mahdollisimman nopeasti, riippumatta syytöksien totuudesta.

No joo, mun senttinen tähän vääntöön.

Eikä kukaan puhunut susta.
Dagger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Apollo, Hyps,FC TPS, LFC

Vastaus #5837 : 23.09.2023 klo 17:20:43

Vaivaisesti 3+2 tänään.
john white

Poissa Poissa

Vastaus #5838 : 23.09.2023 klo 17:35:52

Vaivaisesti 3+2 tänään.

Ihan hyvin on jäähdyttely lähtenyt käyntiin.
7 ottelua
8 maalia
4 syöttöä
journeyman

Poissa Poissa

Vastaus #5839 : 23.09.2023 klo 18:33:33

Ihan hyvin on jäähdyttely lähtenyt käyntiin.
7 ottelua
8 maalia
4 syöttöä

Onko oikein tehtyjä?
Shearer

Poissa Poissa

Vastaus #5840 : 23.09.2023 klo 18:59:50

Onko oikein tehtyjä?
Onnitteliko ensimmäisenä?
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #5841 : 23.09.2023 klo 19:02:29

Onnitteliko ensimmäisenä?

Se pelaa Saksassa, anna nyt jo olla. >:(
Kyseenalaistaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu, Florin Cezar Ouatu

Vastaus #5842 : 24.09.2023 klo 06:54:39

Wer sonst?
ariaga

Poissa Poissa

Vastaus #5843 : 24.09.2023 klo 08:50:05

Se pelaa Saksassa, anna nyt jo olla. >:(

Voin kuvitella foorumistin vaahtoamassa telkkarille parin vuoden päästä, kun Kane tekee maalin Bayernille jossain UCL-finaalissa.
"Saatanan Kane! Perkele!"
Huolestunut HH saapuu paikalle ja kysyy, mikä siinä pelaajassa häiritsee. Se kun vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä nykyfutarien standardeilla.
"No kun.. no kun... yks tyyppi provoili netissä vuonna 2015!"
Iljevitsh

Poissa Poissa

Vastaus #5844 : 24.09.2023 klo 10:28:07

Voin kuvitella foorumistin vaahtoamassa telkkarille parin vuoden päästä, kun Kane tekee maalin Bayernille jossain UCL-finaalissa.
"Saatanan Kane! Perkele!"
Huolestunut HH saapuu paikalle ja kysyy, mikä siinä pelaajassa häiritsee. Se kun vaikuttaa ihan sympaattiselta tyypiltä nykyfutarien standardeilla.
"No kun.. no kun... yks tyyppi provoili netissä vuonna 2015!"

Varmaan tämäkin, itse haluaisin että Alan rauhoittuu jo sen maaliennätyksensä suojelemisen kanssa Rolleyes
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...

Vastaus #5845 : 25.09.2023 klo 08:33:20

Harry on päässyt käymään perinteiden mukaisesti ”auf Wiesn” , eli Oktoberfestillä, johon aina osallistuu koko joukkue plus perheenjäseniä ja seuran muuta porukkaa. Kevennys kesken rankan otteluohjelman. :D
www.fcbayern.de
john white

Poissa Poissa

Vastaus #5846 : 17.10.2023 klo 22:54:25

Harry se vain rikkoo ennätyksiä, kun teki kaksi maalia Italiaa vastaan 3-1 voitossa Wembleyllä. Samalla tuli tämä saavutus.
Uutinen
Harry Kane is now the highest goalscorer at Wembley surpassing Sir Bobby Charlton

24 maalia Wembleyllä maaotteluissa Harrylla ja kaikkiaan 61 maalia 87 maaottelussa.
Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov

Vastaus #5847 : 28.10.2023 klo 17:46:41

Aivan liian helppo sarja Harrille :)
john white

Poissa Poissa

Vastaus #5848 : 28.10.2023 klo 23:12:15

Aivan liian helppo sarja Harrille :)

On, jos näitä tekee.

https://x.com/cfc_janty/status/1718281469901111786?s=46

Seeteufel