Pallopoika23
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Saksa, Manchester United
|
|
Vastaus #2600 : 15.06.2018 klo 10:15:08 |
|
Helvetti Laola oli hyvä systeemi. Samaa mieltä.
|
|
|
|
rl83
Poissa
Suosikkijoukkue: Eintracht Braunschweig, DFB-Elf, Huuhkajat
|
|
Vastaus #2601 : 15.06.2018 klo 10:27:08 |
|
Samaa mieltä.
jep. Mites Unibet ens kaudella? Onko tietoa?
|
|
|
|
Clay Allison
Poissa
Suosikkijoukkue: Eintracht Frankfurt
|
|
Vastaus #2602 : 15.06.2018 klo 11:27:02 |
|
Helvetti Laola oli hyvä systeemi. Onkohan tuossa tosiaan mukana pelkkä ykkösbuli? Samaa mieltä. Nyt voidaan heittää hyvästit zweitelle. Eihän tuolta näytetä kuin Bayernin, Dortmundin ja Leverkusenin pelit. Jospa tuo viaplay jotain pelastaisi
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee
|
|
Vastaus #2603 : 15.06.2018 klo 14:02:25 |
|
Viasat hankintaan. Siinö kyljessä Sky, niin kyllä kelpaa
|
|
|
|
aceman
Poissa
Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe
|
|
Vastaus #2604 : 15.06.2018 klo 14:28:58 |
|
Saas nähdä minkälaiset oikeudet Viasat osti,jos on oikeudet kaikkiin peleihin niin suosittelen bulin ystäville Viaplayta,luulisi että tulee samalla systeemillä kuin serie A viime vuosina,sieltä taisi tulla kaikki pelit. Odotellaan viasathemmon kantaa asiaan.
|
|
|
|
rl83
Poissa
|
|
Vastaus #2605 : 20.06.2018 klo 14:05:45 |
|
Sain Ville Klingalta sähköpostia.
"Hei,
Olit lähestynyt kysymyksellä koskien Bundesligan oikeuksiamme. Meillä on oikeudet tosiaan Bundesligaan.
2. Bundesligan oikeudet eivät kuulu tähän oikeuspakettiin.
Hyvää kesän jatkoa!
Futisterveisin,
Ville Klinga"
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #2606 : 21.06.2018 klo 01:37:16 |
|
Ai, aiemmin mielestäni Bundesliigan oikeudet ovat sitältäneet sekä ykkösen että kakkosen. No Toivottavasti se kakkonen sitten tulee Laola1:ltä.
|
|
|
|
rl83
Poissa
|
|
Vastaus #2607 : 23.07.2018 klo 12:31:07 |
|
Moi,
onko tästä kellään jo uutta? Huomasin, että Laola TV:n sivuilta 2Bulia ei enää löydy. Näkyykö sitten mistään?
|
|
|
|
FinGer
Poissa
Suosikkijoukkue: SAPA, VfL Bochum 1848
|
|
Vastaus #2608 : 27.07.2018 klo 11:15:29 |
|
Zweite itseänikin kiinnostaisi eniten. En oo jaksanu vielä perehtyä, mutta toivon, että esim. Romaniassa näkyy LaOlalla BuLit entiseen tapaan VPN:n kera.
|
|
|
|
rl83
Poissa
|
|
Vastaus #2609 : 30.07.2018 klo 07:59:09 |
|
Zweite itseänikin kiinnostaisi eniten. En oo jaksanu vielä perehtyä, mutta toivon, että esim. Romaniassa näkyy LaOlalla BuLit entiseen tapaan VPN:n kera.
kerro sit jos tiedät
|
|
|
|
Insp. Harry Callahan
Poissa
Suosikkijoukkue: Do you feel lucky, punk?
|
|
Vastaus #2610 : 03.08.2018 klo 09:00:06 |
|
Viasat hankintaan. Siinö kyljessä Sky, niin kyllä kelpaa
Itsellä työnantajan kautta mahdollisuus katsoa saksalaisen serverin kautta kaikki matsit Sky Ticketillä. Saitko ladattua tuon appin ainoastaan saksalaisella liittymällä ja Saksassa kun en sitä itse Play kaupasta löydä?
|
|
|
|
Osem
Poissa
|
|
Vastaus #2611 : 03.08.2018 klo 09:58:01 |
|
Itsellä työnantajan kautta mahdollisuus katsoa saksalaisen serverin kautta kaikki matsit Sky Ticketillä. Saitko ladattua tuon appin ainoastaan saksalaisella liittymällä ja Saksassa kun en sitä itse Play kaupasta löydä?
Etsi googlesta Sky Ticket Android apk, niim saat sen ladattua ilman kikkailuja.
|
|
|
|
rl83
Poissa
|
|
Vastaus #2612 : 03.08.2018 klo 11:47:46 |
|
Mä tilasin suoraan netistä laittamalla saksalaisen osoitteen. Ei ainakaan vielä ole herjannut. Ei tarvitse enää 1.4 jälkeen VPNnää käyttää
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #2613 : 03.08.2018 klo 12:07:53 |
|
Mä tilasin suoraan netistä laittamalla saksalaisen osoitteen. Ei ainakaan vielä ole herjannut. Ei tarvitse enää 1.4 jälkeen VPNnää käyttää
joo sinne voi käytännössä laittaa minkä vaan Googlesta bongatun osoitteen. Ei sieltä mitään postia tule kuitenkaan.
|
|
|
|
spud3
Poissa
Suosikkijoukkue: Werder Bremen
|
|
Vastaus #2614 : 03.08.2018 klo 19:21:01 |
|
Näkeekö tuo Sky Ticketin kautta kaikki Bulimatsit? Paljon on hintaa?
Viaplayta olen miettinyt, mutta vieläkään ei ole tullut varmistusta, kuinka paljon näyttävät pelejä. Näyttääkös ne tällä kaudella vielä Pokalia?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #2615 : 03.08.2018 klo 21:48:41 |
|
Näkeekö tuo Sky Ticketin kautta kaikki Bulimatsit? Paljon on hintaa?
Viaplayta olen miettinyt, mutta vieläkään ei ole tullut varmistusta, kuinka paljon näyttävät pelejä. Näyttääkös ne tällä kaudella vielä Pokalia?
näkyy kaikki ykkösen, kakkosen ja Pokalin matsit. Lisäksi vielä UCL. Taitaa olla 19,90 kuukaudessa, eli törkeän kova paketti
|
|
|
|
Merte
Poissa
Suosikkijoukkue: Netzer
|
|
Vastaus #2616 : 03.08.2018 klo 22:31:38 |
|
näkyy kaikki ykkösen, kakkosen ja Pokalin matsit. Lisäksi vielä UCL. Taitaa olla 19,90 kuukaudessa, eli törkeän kova paketti
Eikait ne eurosportin näyttämät matsit näy? vai onko tässä tullut kesän aikana jotain muutoksia?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #2617 : 03.08.2018 klo 22:44:13 |
|
Eikait ne eurosportin näyttämät matsit näy? vai onko tässä tullut kesän aikana jotain muutoksia?
hyvä tarkennus. Kakkosesta kaikki, ykkösestä sitten 266/306
|
|
|
|
Clay Allison
Poissa
Suosikkijoukkue: Eintracht Frankfurt
|
|
Vastaus #2618 : 04.08.2018 klo 10:38:41 |
|
Etsi googlesta Sky Ticket Android apk, niim saat sen ladattua ilman kikkailuja.
Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko niin, että jos ton lataa, niin riittääkö se pelkästään , että pelit näkyy?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #2619 : 04.08.2018 klo 18:40:19 |
|
Varmaan tyhmä kysymys, mutta onko niin, että jos ton lataa, niin riittääkö se pelkästään , että pelit näkyy?
tarviset toki voimassa olevan Sky Ticket tilauksen. https://skyticket.sky.de
|
|
|
|
Jääpoiju
Poissa
Suosikkijoukkue: Lukakun hylätyt maalit EM-kisoissa
|
|
Vastaus #2620 : 04.08.2018 klo 20:28:49 |
|
Vissiin striimaus telkkariin ei onnistu, jos pädillä on Freedome? Apple-tv:n ip "paljastuu" eikä näy, vai?
|
|
|
|
Anadigi
Poissa
Suosikkijoukkue: Nur der FSV
|
|
Vastaus #2621 : 05.08.2018 klo 11:58:21 |
|
Mun internetsissä tuon Sky Ticketin hinta on 29,90€/kk. Onko joku löytänyt Kuqqenin hintaan Skyn pakettia? Vähän kahden vaiheilla, sillä 29,90€ saisi Viaplaylla myös Valjut mukaan, tosin Pokal ja Champpari olis kyllä Skyllä rajua plussaa. Ja tietty 2.BuLi ennen ykkösen alkua.
|
|
|
|
juikka100
Poissa
Suosikkijoukkue: Hannover 96
|
|
Vastaus #2622 : 05.08.2018 klo 13:02:22 |
|
Mun internetsissä tuon Sky Ticketin hinta on 29,90€/kk. Onko joku löytänyt Kuqqenin hintaan Skyn pakettia? Vähän kahden vaiheilla, sillä 29,90€ saisi Viaplaylla myös Valjut mukaan, tosin Pokal ja Champpari olis kyllä Skyllä rajua plussaa. Ja tietty 2.BuLi ennen ykkösen alkua.
Minua vähän mietityttää että mitä sitten kun Saksan Sky blokkaa freedomen? Ainakin Sky uk blokannut sen kokonaan.. muuten kyllä loistava paketti. Osaako joku kertoa noista blokkauksista enemmän?
|
|
|
|
Kuqqen
Poissa
|
|
Vastaus #2623 : 05.08.2018 klo 13:04:54 |
|
Minua vähän mietityttää että mitä sitten kun Saksan Sky blokkaa freedomen? Ainakin Sky uk blokannut sen kokonaan.. muuten kyllä loistava paketti. Osaako joku kertoa noista blokkauksista enemmän?
mulla näkyy jostain syystä hienosti ihan suomesta ostetulla tabletilla. En osaa sanoa mitkä asetukset on perseellään, sillä Netflixikin näyttää ohjelmat ko laitteella saksaksi. Ja ihan perus kotiverkolla mennään
|
|
|
|
Zorbas
Poissa
Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa
|
|
Vastaus #2624 : 05.08.2018 klo 13:11:23 |
|
https://www.consilium.europa.eu/fi/policies/geo-blocking/
|
|
|
|
|
|