FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 15:38:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 63 [64] 65 ... 72
 
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Stadin Kingeistä ja muusta HIFK:n kannattajatoiminnasta  (Luettu 357493 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
väkivaltainenpelityyli

Poissa Poissa


Vastaus #1575 : 10.11.2017 klo 16:38:06

Miten yksi henkilö voi merkitä joillekin noin paljon? Minua itseäni ei ainakaan kiinnosta yhtään, vaikka koko Klacken olisi täynnä natseja, kunhan politiikka pysyy poissa katsomosta Ylos
« Viimeksi muokattu: 10.11.2017 klo 16:43:19 kirjoittanut väkivaltainenpelityyli »
coskenkorva

Poissa Poissa


Vastaus #1576 : 10.11.2017 klo 19:27:16

Torniainen sai mitä halusi! Julkisuutta omalle ideologiaan!
Helpoin tie mennä massan mukana ja aiheuttaa tappelun saa lärvinsä päivän lehtiin!
Olen kova jätkä tietyissä piireissä!
Käytti hyväkseen Rödän buumin ja onnistui täydellisti!
Kingit on loistava kannattaja ryhmä,eikä jonkun saatanan idiootin takia kannata dissata koko yhteisöä.

Pitääkö kaikkia Lähihoitajia epäillä?
Tappaa vanhuksia,tai vie lääkkeet saatto hoidossa olevalta lapselta?

Kim Suomisen ponnari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #1577 : 10.11.2017 klo 19:32:31

Pitääkö kaikkia Lähihoitajia epäillä?
Tappaa vanhuksia,tai vie lääkkeet saatto hoidossa olevalta lapselta?

Siinä vaiheessa kun muut lähihoitajat silti päästävät tätä esimerkkihenkilöä töihin tai työpaikan yhteisiin rientoihin eivätkä kiellä tätä tulemasta enää paikalle koska on yhteiskunnallinen riskitekijä... siinä vaiheessa voi epäillä kaikkien lähärien motiiveja asian suhteen.
punainen paroni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #1578 : 10.11.2017 klo 19:53:37

Näin on, kyse ei ole yksistään Torniaisesta. Neljälle tuli tuomio ja kahdelle on vielä oikeudenkäynti edessä. Syytteet siis yhteensä kuudelle.

Nopealla matikalla 6 jannua siis kyseessä. Reissulla oli muistaakseni parisen sataa henkilöä....
dasede

Poissa Poissa


Vastaus #1579 : 10.11.2017 klo 20:03:57

Kun se ilmeisesti on niin yksinkertaista, niin olisi mielenkiintoista tietää onko muista kannattajaporukoista kuinka onnistuneesti poistettu jokainen pahoinpitelyyn syyllistynyt ihminen? Eikö Hämeenlinnan baarimikonpahoinpitelijä esimerkiksi enää koskaan pääse Klubipäätyyn?
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1580 : 10.11.2017 klo 20:26:38

Kun se ilmeisesti on niin yksinkertaista, niin olisi mielenkiintoista tietää onko muista kannattajaporukoista kuinka onnistuneesti poistettu jokainen pahoinpitelyyn syyllistynyt ihminen? Eikö Hämeenlinnan baarimikonpahoinpitelijä esimerkiksi enää koskaan pääse Klubipäätyyn?

Eiku kohta joku tulee taas kertomaan, että: "Ei näitä asioita pidä alkaa muiden joukkueiden faneilta kysymään, itse hoidatte ongelmanne saatana! Ei meilläkään mitään laillista, oikeasti fiksua ratkasua tohon ole, mutta kyllä teidän pitäis pystyä vaikka vetämään joukolla sitä Eppua turpaan! Tai sitten lopetatte sen ääneenkannattamisen, koska sitähän me katkerat nettiritarit oikeasti halutaan".
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1581 : 10.11.2017 klo 21:10:36

Eiku kohta joku tulee taas kertomaan, että: "Ei näitä asioita pidä alkaa muiden joukkueiden faneilta kysymään, itse hoidatte ongelmanne saatana! Ei meilläkään mitään laillista, oikeasti fiksua ratkasua tohon ole, mutta kyllä teidän pitäis pystyä vaikka vetämään joukolla sitä Eppua turpaan!

Teidän pellenne, teidän ongelmanne. Ei kai sen pitäisi olla mikään elämää suurempi ongelma, jos tahtoa löytyisi. Jos tahtoa ei löydy, niin sitten ongelma leimaa koko porukan. Ei näillä foorumikirjoituksilla ole mitään merkitystä siihen (jos joku niin erehtyy luulemaan), mutta valtamedia pitää huolen siitä, millaisena suuri yleisö faniryhmät näkee. Eivät siis sinunkaan mussuttamisesi merkitse tuon taivaallista. Teot ratkaisevat, mutta eiköhän se meno vähän rauhoitu siellä ykkösessä.

Tai sitten lopetatte sen ääneenkannattamisen, koska sitähän me katkerat nettiritarit oikeasti halutaan".

Nettiprinsessa ei ilmeisesti osaa äänehtiä kuin päädyssä. Erikoinen ongelma, olisiko niin että vain Törppösen läheisyys saa syttymään?
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1582 : 10.11.2017 klo 23:11:43

Ei näillä foorumikirjoituksilla ole mitään merkitystä siihen (jos joku niin erehtyy luulemaan), mutta valtamedia pitää huolen siitä, millaisena suuri yleisö faniryhmät näkee.

Boldattuun vahva sama, siks en tota sun jatkuvaa foorumille oksentamista ymmärräkkään. Ja totta kai Iltasanomat sun muut paskalehdet kirjottaa semmosia otsikoita, mitkä houkuttelee sun kaltasia kuolasuita klikkaamaan niitä juttuja auki. Sen kaltaset uutiset kuin "Kingien ansiosta IFK voitti fair play -kilpailusta 20k€" tuskin sua hirveesti kiinnostaa?

Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1583 : 10.11.2017 klo 23:39:57

Boldattuun vahva sama, siks en tota sun jatkuvaa foorumille oksentamista ymmärräkkään.

Vaikka itse jatkat omalta osaltasi samaa päivästä toiseen...? :D Oikeesti.

Ja totta kai Iltasanomat sun muut paskalehdet kirjottaa semmosia otsikoita, mitkä houkuttelee sun kaltasia kuolasuita klikkaamaan niitä juttuja auki. Sen kaltaset uutiset kuin "Kingien ansiosta IFK voitti fair play -kilpailusta 20k€" tuskin sua hirveesti kiinnostaa?

Vaikea sanoa, en ole lukenut iltapäivälehtiä vuosikausiin. Mitkä muuten ovat Kingien virallisesti/epävirallisesti hyväksymät tiedotusvälineet?

Mutta tuohan on hieno juttu tuo Fair Play -voitto. Ihan vilpittömästi!  
Säälihän se on, että se olisi voinut jonain päivänä olla pääkaupunkiseudun tärkein urheilu-uutinen, jos tietyt Kingien sidosryhmät eivät antaisi tiedotusvälineille raflaavampia otsikoita - ja ennakkoluuloja. Ja ellei Klubi olisi vienyt mestaruutta suvereenisti, ja ellei HIFK olisi... en viitsi jatkaa. Asioiden välisiä vaikutussuhteita ei kannata aliarvoida - jokainen tulkitkoon edellisen kuten tahtovat.  
« Viimeksi muokattu: 10.11.2017 klo 23:44:07 kirjoittanut Lumpini »
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1584 : 11.11.2017 klo 00:11:39

Vaikka itse jatkat omalta osaltasi samaa päivästä toiseen...? :D Oikeesti.
ulkopuoliset näkevät Törppösen piriveijareiden capona ja suunnannäyttäjänä.
Punainen äärioikeisto!
Pistäkää mun puolesta vaikka sitä Törppöä turpaan
Törpön turpaan vetäminen taas palvelisi ykkösen pikkukinkkujen lisäksi koko yhteiskuntaa.
Olisikin kiva kuulla piri-Escobarin (nimimerkin perusteella veikkaan huumemyönteiseksi)

Sä siis rinnastat mun kirjotukset tässä topikissa tohon sun suoltamaan ripuliin? Selvä.

Mitkä muuten ovat Kingien virallisesti/epävirallisesti hyväksymät tiedotusvälineet?
Erittäin paha mennä jokasen puolesta erikseen sanomaan, mutta mä en ainakaan arvosta Iltapäivälehtien klikkihuorausta.

Ja ellei Klubi olisi vienyt mestaruutta suvereenisti

Se on kyllä hyvä, että HJK voitti mestaruuden tänä vuonna. Näin ollen klubipäätyläiset eivät aiheuttaneet järjestyshäiriöitä ja myllyjä kuin vain pari kertaa Kingejä enemmän!

Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1585 : 11.11.2017 klo 00:17:50


Sä siis rinnastat mun kirjotukset tässä topikissa tohon sun suoltamaan ripuliin? Selvä.

Ei. Tämäkään asia ei ole arvon prinsessalle selvä.
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1586 : 11.11.2017 klo 00:20:42

Erittäin paha mennä jokasen puolesta erikseen sanomaan, mutta mä en ainakaan arvosta Iltapäivälehtien klikkihuorausta.

Kuittaan tämän siten, että sinulla ei ole aavistustakaan. Kannattaisiko sitten harkita himmaamista leikkimistä Kingien viime aikojen suurnta äänitorvea tässä keskustelussa?
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1587 : 11.11.2017 klo 00:31:03


Se on kyllä hyvä, että HJK voitti mestaruuden tänä vuonna.

Tämä on kyllä totta. Siitä voimme olla samaa mieltä.

Näin ollen klubipäätyläiset eivät aiheuttaneet järjestyshäiriöitä ja myllyjä kuin vain pari kertaa Kingejä enemmän!

Ja oikeudessa tuomion saivat....?

Suomessa on syytön kunnes toisin todistetaan. Vaikken kaikkea Klubifanien toimintaa hyväksykään, niin on surullista että toisten pitää vedota siihen, että muutkin omat tyhmiä, vaikka omat kusipäät ovat ihan omassa luokassaan. Ettekä edes tajua hävetä. Kuolemantuottamukseen harvempi kannattajayhdistyksen näkyvin keulakuva on Suomessa syyllistynyt. Kingeillä on, ja foorumihissuttelun perusteella se sopii siihen omaan agendaan kuin nyrkki naamaan. Pitäkää siis hyvänänne kaikki, mitä tuleman pitää. Onnea ykköseen. Nähdään 43 vuoden päästä, jos piri ei tapa. ;)
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1588 : 11.11.2017 klo 01:40:03



Ja oikeudessa tuomion saivat....?

Suomessa on syytön kunnes toisin todistetaan. Vaikken kaikkea Klubifanien toimintaa hyväksykään, niin on surullista että toisten pitää vedota siihen, että muutkin omat tyhmiä, vaikka omat kusipäät ovat ihan omassa luokassaan. Ettekä edes tajua hävetä. Kuolemantuottamukseen harvempi kannattajayhdistyksen näkyvin keulakuva on Suomessa syyllistynyt. Kingeillä on, ja foorumihissuttelun perusteella se sopii siihen omaan agendaan kuin nyrkki naamaan. Pitäkää siis hyvänänne kaikki, mitä tuleman pitää. Onnea ykköseen. Nähdään 43 vuoden päästä, jos piri ei tapa. ;)

Onko tämän kauden tapahtumista sitten IFK:n kannattajille jaettu tuomioita? Noi Epun ja muutaman muun urpon tuomiot tulivat 2,5v sitten tapahtuneesta keissistä. Vai onko se jotenkin hyväksyttävämpää larpata metsässä tai hakata baarityöntekijöitä, jos siitä ei vielä ole tuomiota saanut?  Heitin ton klubiläpän tohon sen takia, että sä tuut jostain syystä puhumaan IFK:n kannattajatopiciin Klubin suvereenista mestaruudesta.

En edes tiedä miksi vastaan sulle ylipäänsä enää, mutta mennään nyt vielä tämän viimeisen kerran. Sanot, että Suomessa on syytön kunnes toisin todistetaan. Samassa viestissä puhut myös ilmeisesti Eppu Torniaisen syyllistyneen kuolemantuottamukseen, saisinko lisätietoja tästä? Taisit itse vielä korostaa jossain viestissä asioista selvää ottamisesta, ennen kuin alkaa vaahtoamaan. Toisekseen ei, Eppu ei ole Kingien "keulakuva", eikä mua kiinnosta vaikka se sun silmään siltä näyttäisi, sillä omat älynlahjasi olet tässäkin ketjussa jo niin useaan kertaan osoittanut. Enää en jaksa aikaani käyttää sulle erikseen vastaamiseen. Kun sulta ei kuitenkaan mitään uutta ole tulossa, niin voit lukea aikaisemmista viesteistäni uudestaan kaiken mikä jäi mietityttämään.

E: Tiedän, että haluat sanoa viimeisen sanan, joten koita olla tällä kertaa vähän varovaisempi keksiessäsi jotain nokkelaa, ettei mene yhtä penkin alle kuin se äitisi kanssa suutelu.
« Viimeksi muokattu: 11.11.2017 klo 02:14:38 kirjoittanut E$cobar »
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1589 : 11.11.2017 klo 02:18:37

Luulin, että jo tyhminkin Törpön fanittaja jo olisi sulkenut suunsa, koska mitään ei enää ole.

Mutsin pussaamisesta jos jollain on ongelma sen suhteen, niin kannattaa tutkia kreikkalaista historiaa, sieltä löytyvät kaikki vastaukset - tuhansien vuosien takaa.
Kukas sen fantasian suu-suuta vastaan kehittikään? Sinä.

Itse olen mutsiani pussannut otsalle jo vuosien ajan, mutta sinä pervo näit siinäkin jotain itseäsi kiihottavaa. Minun äitini on vuodepotilas, onko mielestäsi jotenkin siistiä siinäkin asiassa viitata moukkamaiseen toimintaan, kun pussaan hänen otsaansa jättäessäni hänet yksin hoitolaitokseen?
 
Jos on, niin pyydän sinua lähettämään minulle privaviestin, koska ehkä meidän olisi parempi keskustella näistä asioista kahden kesken.

Itse asiassa, lähetä joka tapauksessa viesti, niin voidaan jutella rehellisesti naamatusten. Minusta olisi kiva nähdä, kuka siellä nimimerkin takana muljauttelee.

Lupaan koskemattomuuden.

E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1590 : 11.11.2017 klo 02:24:34

Itse asiassa, lähetä joka tapauksessa viesti, niin voidaan jutella rehellisesti naamatusten. Minusta olisi kiva nähdä, kuka siellä nimimerkin takana muljauttelee.

Lupaan koskemattomuuden.

Lähetin viestin, sovitaan vaan treffit. Mielenkiintoista tosiaan kuulla kasvotusten näitä sun mielipiteitä. Tarjoon tuopit jos nähdään.
punainen paroni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #1591 : 11.11.2017 klo 02:33:17

"Lupaan koskemattomuuden" :D
E$cobar

Poissa Poissa


Vastaus #1592 : 11.11.2017 klo 03:12:15

"Lupaan koskemattomuuden" :D

Hetkinen, ollaanko me selviytyjissä? :D
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko


Vastaus #1593 : 11.11.2017 klo 04:34:42

Kerro nyt kulta pieni, miten sen saa laillisin keinoin pois sieltä katsomosta?

Mitä jos te 99,999% porukasta vaikka sanoisitte sille, että painu vittuun.
Kratos

Poissa Poissa


Vastaus #1594 : 11.11.2017 klo 07:56:40

Meinasitko montakin vuotta jatkaa vielä tästä tapauksesta?

Puhutaanko välillä pöytien heittelystä? Mitä mielipiteitä?
kakkakukkanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: torstaikooma


Vastaus #1595 : 11.11.2017 klo 08:45:11




Jumalauta mitä tekstiä tältä thaibokraajasankarilta. Oisko modejen jo hiljalleeen aika nakata tämä nikki kuiluun?
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #1596 : 11.11.2017 klo 12:11:38

Joo, voisikohan tuon Lumpiinin jo heivata hiuksista vittuun? Vähän aikaa sitten suolsi skeidaansa HJK:n ketjussa, nyt näköjään täällä. Mitään järkevää annettavaa ei kumpaankaan ketjuun ollut.
Stadens stolthet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: De Stjärnprydda


Vastaus #1597 : 11.11.2017 klo 21:07:09

Joo, voisikohan tuon Lumpiinin jo heivata hiuksista vittuun? Vähän aikaa sitten suolsi skeidaansa HJK:n ketjussa, nyt näköjään täällä. Mitään järkevää annettavaa ei kumpaankaan ketjuun ollut.

Sama, ei ketään kiinnosta lukea kyseisen speden jankkausta mutta silti näppäimistö laulaa ja viestejä tulee varsin kovaan tahtiin.
kiva kokkeli

Poissa Poissa


Vastaus #1598 : 11.11.2017 klo 22:02:43

Teidän pellenne, teidän ongelmanne.

Kyllähän tämä Torniainen jalkapallokatsomossa tuntuu olevan ongelma nimenomaan sinulle ja muutamalle muulle Futisforum nimimerkille.
Lumpini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907, mes que en club, YNWA


Vastaus #1599 : 12.11.2017 klo 01:50:39

Kyllähän tämä Torniainen jalkapallokatsomossa tuntuu olevan ongelma nimenomaan sinulle ja muutamalle muulle Futisforum nimimerkille.

Toki ajattelet sen ihan kuten haluat, mutta googlettamalla "hifk jalkapallo fanit" tulee aika selvää tekstiä siitä, miten asia foorumin ulkopuolella nähdään.
Toinen hitti jo kertoo kuinka äärikoikeistolainen johtaa HIFKin faniryhmää. Forkalla kun puolet kirjoittajista tuntuvat suhtautuvan ymmärtäväisesti hulitouhuun, niin saattaa tulla todella vinksahtanut käsitys siitä, mitä ns. suuri yleisö ajattelee.

Hienointa antia on myös artikkeli "Hifk-fani löivät myös naisia".

 
Sivuja: 1 ... 63 [64] 65 ... 72
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa