FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 14:25:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 72
 
Kirjoittaja Aihe: Keskustelua Stadin Kingeistä ja muusta HIFK:n kannattajatoiminnasta  (Luettu 357491 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #425 : 22.05.2015 klo 13:13:45

Vähän vaikea uskoa että olet noin tyhmä. Luuletko tosiaan että noin 6 soihduttajaa pääsee yksin stormaamaan järkkäreiden läpi.?? Kyllä siihen tarvitaan vähän isompi henkilömäärä...
Eli Stadin Kingit on siis järjestäynyt rikollisliiga.
Jorkka

Poissa Poissa


Vastaus #426 : 22.05.2015 klo 13:18:50

Otetaan pois, jaksa enää vääntää tästä.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 13:31:57 kirjoittanut Jorkka »
Ulosajo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS #Sininen Sydän


Vastaus #427 : 22.05.2015 klo 13:23:59

Kendojanari taas kertomassa faktoja. Mee öljyämään rumpua, niin pääset lyömään tahtia juoppokavereillesi.

Mitä jos itse pysyisit vaan suosiolla siellä kendokatsomoissa piriveikkojesi kanssa. Jos ei ole itse asiaan mitään sanottava, niin viisampi pitäisi päänsä kiinni, ja antaisi sellaisten kommentoida, jotka futiksesta jotain ymmärtävät.
shuvra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Bajen, ÅIFK, baskijoukkueet


Vastaus #428 : 22.05.2015 klo 13:24:11

Kuka ideologiallaan äärioikealla oleva ja itseään kunnioittava Suomalainen mies edes alentuisi kannattamaan HIFK:tä?

Vaikka nämä yhteispohjoismaisen, mutta ruotsalaisjohtoisen natsivaltion perään haikailevat pipipäät?
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #429 : 22.05.2015 klo 13:26:22

Keksitkö itse paremman? Itse en ollut Tammelassa mukana, joten minua on turha syyttää omien tekojeni puolustelusta. Pohdiskelin vain rynnimisen tarkoitusperää täällä foorumilla, mutta se saattoikin heti kuolasuut niskaani :D

En keksi parempaa syytä ja pidänkin tätä todennäköisimpänä selityksenä, mutta mielestäni se vain on paska syy jättää lippu maksamatta ja käyttäytyä typerästi. Kyllä mäkin haluaisin soihduttaa ja juoda omia viinoja katsomossa, mutta juuri tuollainen me tehään mitä halutaan -asenne saa jengin yhdistämään soihdut huliganismiin eikä esimerkiksi positiiviseen kannattajakulttuuriin.
Jorkka

Poissa Poissa


Vastaus #430 : 22.05.2015 klo 13:27:49

Otetaankin pois.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 13:30:50 kirjoittanut Jorkka »
Ulosajo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS #Sininen Sydän


Vastaus #431 : 22.05.2015 klo 13:30:33

Tästäkö se paha olo kumpuaa? https://youtu.be/4ngfVgKvTKc?t=182

En tiedä mistä sun paha olo kumpuaa, mutta lopeta sen kaataminen tänne.
rapeapa

Poissa Poissa


Vastaus #432 : 22.05.2015 klo 13:31:22


Huutonaurua, vittu mitä säkkejä. Nuollaan ruotsalaisten perseitä ja leikitään aattenpaloa.
liimanäppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu


Vastaus #433 : 22.05.2015 klo 13:34:48

Mitä jos itse pysyisit vaan suosiolla siellä kendokatsomoissa piriveikkojesi kanssa. Jos ei ole itse asiaan mitään sanottava, niin viisampi pitäisi päänsä kiinni, ja antaisi sellaisten kommentoida, jotka futiksesta jotain ymmärtävät.
Voisit sinäkin pysyä poissa, kun ei ole mitään uutta sanottavaa. "laaja asennevamma, tyhjät katsomot, yhyyhy"
1897-9611

Poissa Poissa


Vastaus #434 : 22.05.2015 klo 13:36:12

En keksi parempaa syytä ja pidänkin tätä todennäköisimpänä selityksenä, mutta mielestäni se vain on paska syy jättää lippu maksamatta ja käyttäytyä typerästi. Kyllä mäkin haluaisin soihduttaa ja juoda omia viinoja katsomossa, mutta juuri tuollainen me tehään mitä halutaan -asenne saa jengin yhdistämään soihdut huliganismiin eikä esimerkiksi positiiviseen kannattajakulttuuriin.
Tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Typeräähän tuo oli. Käsittääkseni moni Kingikin on jälkikäteen pahoitellut Tammelan tapahtumia. Sen sijaan soihdut ovat lähes kaikkialla muualla maailmalla "sallittu". Sen takia mielestäni soihdut voisi sallia Suomessakin, ymmärrän kyllä tavallaan kiellon paloturvallisista syistä, mutta ymmärrän myös miksi soihtuja poltetaan luvattomasti Suomessa.
synditatsi

Poissa Poissa


Vastaus #435 : 22.05.2015 klo 14:11:44

Maalaiset ja kuolasuut neuvovat täällä suomen ylivoimaisinta faniryhmää miten kuuluisi oikeasti kannustaa, mitä helvettiä? Menkää pistää se oma toiminta ensin edes kohtalaiselle tasolle niin katsotaan uudestaan.

Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #436 : 22.05.2015 klo 14:12:00

Joo, ei kukaan epäilekään, etteikö suurempi porukka jakaisi tuon asennevamman. Toki järjestäjien olisi pitänyt tyhjentää HIFK-katsomo tuon takia ja päästää uudestaan sisään vasta asiallisen turvatarkastusken jälkeen, mutta ymmärrän sitäkin, ettei tuohon haluttu lähteä.

Sinällään aika karmaisevaa, että porukasta löytyy vähintään 50 hullua, jotka viisveisaavat yleisestä turvallisuudesta tai ylipäätään säännöistä. Ei käy kateeksi HIFK turvallisuuspäälikköä. Tuon väärän asenneilmaston kääntäminen voi olla liian iso työmaa. Palloliitto voisi auttaa kunnon kollektiivisella sanktiolla, vaikka kieltämällä HIFK fanien sisäänpääsyn derbyyn tai vaihtoehtoisesti useamman kotiottelun peluuttamisella tyhjille katsomoille. Tuskin tämäkään varsinaisesti pöpien asenteita parantaisi, mutta saattaisi kuitenkin nostaa kynnystä perseilyyn.

Asennevamman löydät helpoimmin, kun katsot peiliin. :D

Tilanne on jo ohi, onko kukaan huomannut? Sen jälkeen on jo pari matsia pelattukin ja ilman ongelmia. Syyllisiä rangaistaan, osaa oikeudessakin, kuten oikeusvaltiossa tuleekin toimia. Sen sijaan nämä ehdotukset tyyliin "pakotetaan HIFK pelaamaan tyhjille kasomoille...suljetaan sarjasta...ei anneta osallistua Derbyihin tms."  Valitan, mutta ne ovat suomeksi sanottuna perseestä, asiallisemmin ilmaistuna eivät oikeusvaltion periaatteiden mukaisia. Vain totalitäärisissä maissa tämän tason jupakoista tule kollektiivirangaistuksia. Entisessä Neuvostoliitossa katkaistiin TV-lähetys, jos esim. lätkämatsissa tuli jotain hässäkkää. Ja ollaan nyt oikeissa mittasuhteissa. Tampereella tapahtunut ei kuitenkaan ollut mikään Heyselin verilöyly tms.      

Itsekin totesit, että "pöpien" asenne ei paranisi kollektiivirangaistuksella. Miksi sitten sellaista ehdottaa? En puolustele niiden muutamien idioottien edesottamuksia silloin Tampereella enkä ylipäätään väkivaltaa tai määräysten rikkomista missään muodossa. Pidän aina koiranikin kytkettyä ja siivoan jätökset. :D Kunnioitan Suomen lakeja, vaikka osa niistä aika idioottimaisia onkin. Sen ehkä sinäkin myönnät? Silti niitä pitää noudattaa. Pysähdyn aina Stop-merkillekin, vaikka satojen metrien säteellä ei olisi ristinsielua. Koska laki niin määrää tekemään.

Näin, kuten edellä kuvasin toimii myös 99 % HIFK:n kannattajista. Tai varmaankin minkä tahansa seuran kannattajista. Suomalaisista ylipäätään. Eivät stadilaiset eroa tässä suhteessa muusta Suomesta, ja sitä paitsi, meillä on täällä porukkaa ihan jokaisesta Suomen maakunnasta. Monilla on juurensa jossain muualla. Me olemme tavallisia suomalaisia, emme enempää, mutta emme vähempääkään.  

Lopuksi kaino toivomus. Voitaisiinko jo lopettaa tämän Tampereen jupakan setviminen tällä topikilla ja mikäli tarvetta on, perustaa aiheelle oma palstansa? Vai haluaako joku jatkaa aiheesta lokakuuhun asti? Kauhean paljon uutta ja olennaista tästä asiasta ei ole enää moneen päivään sanottu. 

Edit. Tämä ei ollut sinulle mikään henkilökohtainen vittuilu, vaan asiallinen kannananotto, vaikkakin vähän huumorilla höystetty. Toivottavasti ymmärsit? No hard feelings, eh?
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 14:22:19 kirjoittanut Wanha futaaja »
1897-9611

Poissa Poissa


Vastaus #437 : 22.05.2015 klo 14:22:20

Lopuksi kaino toivomus. Voitaisiinko joko lopettaa tämän Tampereen jupakan setviminen tällä topikilla?

Kannatan :D
fingerström

Poissa Poissa


Vastaus #438 : 22.05.2015 klo 14:23:03

Näin, kuten edellä kuvasin toimii myös 99 % HIFK:n kannattajista.

Tossa hieman aiemmin on käynyt aika lailla toteennäytetyksi se, että 50 henkeä ryntäsi lipunmyynnin ohi suojatakseen laittomien pommien vientiä katsomoon. Tampereella oli siis 5000 hifkin vieraskannattajaa!

Asennevamman löydät helpoimmin, kun katsot peiliin. :D

Kehotan noudattamaan antamaasi neuvoa. Aikuisena ainakin esiintyvä mies saivartelee ja jeesustelee sivukaupalla samaan aikaan puolustellen ja selitellen järkkäreiden pieksämistä ja esimerkiksi tuota katsomoon rynnistystä ja samaan aikaan selittelee, kuinka on NIIN rauhanmiehiä.

Tässä käy koko ajan selvemmäksi, että kyse ei ole mistään yksityistapauksista vaan organisoidusta jengitoiminnasta. Jos jengi haluaa nauttia jenginä positiivisesta huomiosta, on sen jenginä myös vastattava klaavastakin.
1897-9611

Poissa Poissa


Vastaus #439 : 22.05.2015 klo 14:31:25

Mitä jos perustaisitte oman topicin näille Tampereen tapahtumille?
kamrat

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1897


Vastaus #440 : 22.05.2015 klo 14:32:26

Samat kuolasuut jatkaa jankkaamista.
1. HIFK jakoi rangaistukset myllyttäjille. Syypäät ovat saamassa myös ilmeisesti tuomion oikeudessa.
2. Kingit ovat keskustelleet keskenään ja ymmärtäneet että homma meni yli.
3. Täällä syypäät on dumattu myös IFK-kannattajien toimesta.

Jee, jatkettaisko jo jostain muusta.
Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #441 : 22.05.2015 klo 14:36:36

Tossa hieman aiemmin on käynyt aika lailla toteennäytetyksi se, että 50 henkeä ryntäsi lipunmyynnin ohi suojatakseen laittomien pommien vientiä katsomoon. Tampereella oli siis 5000 hifkin vieraskannattajaa!

Kehotan noudattamaan antamaasi neuvoa. Aikuisena ainakin esiintyvä mies saivartelee ja jeesustelee sivukaupalla samaan aikaan puolustellen ja selitellen järkkäreiden pieksämistä ja esimerkiksi tuota katsomoon rynnistystä ja samaan aikaan selittelee, kuinka on NIIN rauhanmiehiä.

Tässä käy koko ajan selvemmäksi, että kyse ei ole mistään yksityistapauksista vaan organisoidusta jengitoiminnasta. Jos jengi haluaa nauttia jenginä positiivisesta huomiosta, on sen jenginä myös vastattava klaavastakin.

Täällähän on ehdotettu, että HIFK:lle pitäisi toimeenpanna joku kollektiivirangaistus ts. pelata tyhjille katsomoille, remember? Sitä en hyväksy, koska kotimatseissa sentään käy tuhansia faneja...jotka eivät ole syyllistyneet mihinkään rikkomuksiin. Miksi syyttömiä pitäisi rangaista? Miten tämä on näin vaikeata?  Jos edes luit kirjoitukseni, niin huomasit, että tuomitsin väkivallan kaikissa muodoissaan ja minusta syyllisiä pitää rangaista. Vai luetko tekstistä vain omaan agendaasi sopivat kohdat?

Osoita yksikin kohta, jossa olen "puolustellut järkkäreiden pieksemistä"...tai yksikin kohta, jossa olen puolustellut "katsomoon rynnistystä". Jos et sellaista löydä, niin älä sitten väitä minun niin sanoneen. Tässä asiassa sinä voit katsoa peiliin.

Nyt en jaksa enää tästä aiheesta. Jos pystyt osoittamaan, että olen puolustellut jotenkin Tampereella väkivaltaan tai muihin rikkomuksiin osallistuneita, niin kerro missä ja milloin. Muuten voit pysyä poissa täältä. Jeesustelija.  
« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 14:46:27 kirjoittanut Wanha futaaja »
Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #442 : 22.05.2015 klo 14:37:53

Samat kuolasuut jatkaa jankkaamista.
1. HIFK jakoi rangaistukset myllyttäjille. Syypäät ovat saamassa myös ilmeisesti tuomion oikeudessa.
2. Kingit ovat keskustelleet keskenään ja ymmärtäneet että homma meni yli.
3. Täällä syypäät on dumattu myös IFK-kannattajien toimesta.

Jee, jatkettaisko jo jostain muusta.

Amen. Ylos
liimanäppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Honsu


Vastaus #443 : 22.05.2015 klo 14:55:33

Koko topicin vois laittaa lukkoon ja avaajalle bänniä. Kingit käy omat keskustelunsa muualla ja tänne kerääntyy vaan nämä lapin miehet ja muut jyväjemmarit avautumaan kuinka Kingit on väkivaltaista jengitoimintaa ja muuta älytöntä.
rapeapa

Poissa Poissa


Vastaus #444 : 22.05.2015 klo 15:20:14

Koko topicin vois laittaa lukkoon ja avaajalle bänniä. Kingit käy omat keskustelunsa muualla ja tänne kerääntyy vaan nämä lapin miehet ja muut jyväjemmarit avautumaan kuinka Kingit on väkivaltaista jengitoimintaa ja muuta älytöntä.

Eikös kingeissä pyöri näitä jänkhän miehiä jo omasta takaa :D
Kratos

Poissa Poissa


Vastaus #445 : 22.05.2015 klo 16:07:38

Osoita yksikin kohta, jossa olen "puolustellut järkkäreiden pieksemistä"...tai yksikin kohta, jossa olen puolustellut "katsomoon rynnistystä". Jos et sellaista löydä, niin älä sitten väitä minun niin sanoneen.

Itse en ole tuollaisia huomannut. Sen sijaan sinulla on joko täysin puutteellinen laskukyky tai sitten et ymmärrä suomen kieltä.
Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #446 : 22.05.2015 klo 16:47:12

Itse en ole tuollaisia huomannut. Sen sijaan sinulla on joko täysin puutteellinen laskukyky tai sitten et ymmärrä suomen kieltä.

Kuka ei ymmärrä suomenkieltä? Minä puhuin HIFK:n kannattajista kotioteluissa, siis kaikista kannattajista. Jos kollektiivirangaistuksena suljetaan katsomo kotiottelussa kokonaan, niin sehän kohdistuu...yllätys, kaikkiin faneihin, ei ainoastaan niihin, jotka Tammelassa ryntäsivät portista, oliko niitä joku 50 suunnilleen? Ja siellä lehtereillä on tuhansia ihmisiä. Ei ainoastaan 50. Osaatko itse laskea? Minä puhun ns. aidasta ja sinä aidanseipäistä. :D

Tässä nimenomaan puhuin kollektiivirangaistuksesta ja sen epäoikeudenmukaisuudesta. En muusta. Tosin tuomitsin väkivaltaan ja muihin rikkeisiin syyllistyneet myös selkeästi. He saakoon asianmukaiset rangaistuksensa. Mutta jos jätettäisiin rankaisematta niitä, jotka eivät ole mihinkään syyllistyneet? Ilmeisesti liian vaikea yhtälö joillekin.

Oli miten oli, nyt en enää osallistu tähän keskusteluun. Täällä olisi ihan oikeasti mukava jutella jo muustakin. Ne, jotka haluavat aiheesta jatkaa, voivat tehdä sen erillisessä topikissa. Sopisiko näin? Siellä voidaan asiaa sitten puida minun puolestani vaikka seuraaviin MM-kisoihin asti. En aio itse osallistua kuitenkaan, koska olen jo sanottavani sanonut. Tähän vastasin vain, koska oli suora kommentti kirjoitukseeni.     

P.S. Jos kerran en ole koskaan puolustellut rikkeisiin syyllistyneitä, niin miksi joillakin on oikeus totuudenvastaisesti niin väittää?
Ulosajo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS #Sininen Sydän


Vastaus #447 : 22.05.2015 klo 17:11:42

Asennevamman löydät helpoimmin, kun katsot peiliin. :D

Pata kattilaa soimaa.

Joo, mutta kun eihän tässä kaikkia syyllisiä ole rangaistu. Niistä riehujista, jotka tarttuivat nauhalle, on tunnistettu kuusi. Sen lisäksi kahta ei ole viitsitty tunnistaa, vaikka varmasti on tiedossa keitä olivat.  Tietenkin tätä tärkeämpää on kysyä, mitä on tehty sen asenteen parantamiseksi, joka saa ison lössin tukemaan tuota toimintaa? Onko selvitetty rajoittuuko esim soihduttamisen tukeminen tuohon viitenkymmeneen tyyppiin? Täällä saa sen kuvan, että luku olisi suurempi - toki voi olla ettei ole. Joo, vähän on keskenään keskusteltu, mutta tosiasia on, että minimissään suurin osa näistä viidestäkymmenestä luiskahti kuin koira veräjästä ilman sanktioita, vaikka olivat omiaan yllyttämään ja vaikuttamaan tapahtumien kulkuun. Tuommoisista ylilyönneistä maailmalla on aivan normaali seuraus pelata peli tyhjille katsomoille, ja selvästi on mahdotonta kaikkia saada yksilöinä vastuuseen? Mitä sitten pitäisi tehdä? Hymistellään vaan kädettöminä, että olihan tuossa useampi kaveri kuin nämä kuusi, mutta rangaistaan nyt näitä, niin pakostahan asia paranee. Minusta on vähän naivia luottaa siihen, että tilanne omia aikojaan paranee.
Kratos

Poissa Poissa


Vastaus #448 : 22.05.2015 klo 17:21:11

Kuka ei ymmärrä suomenkieltä? Minä puhuin HIFK:n kannattajista kotioteluissa, siis kaikista kannattajista. Jos kollektiivirangaistuksena suljetaan katsomo kotiottelussa kokonaan, niin sehän kohdistuu...yllätys, kaikkiin faneihin, ei ainoastaan niihin, jotka Tammelassa ryntäsivät portista, oliko niitä joku 50 suunnilleen? Ja siellä lehtereillä on tuhansia ihmisiä. Ei ainoastaan 50. Osaatko itse laskea? Minä puhun ns. aidasta ja sinä aidanseipäistä. :D

Tulit naureskelemaan minulle, vaikka väität tässä asioit,  joista en ole sanonut mitään :D

Varmaan ongelmat kielen kanssa siis.
Wanha futaaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #449 : 22.05.2015 klo 17:39:40

Tulit naureskelemaan minulle, vaikka väität tässä asioit,  joista en ole sanonut mitään :D

Varmaan ongelmat kielen kanssa siis.


En ole tahallani loukannut ketään, mutta ihan suomeksi sanottuna vituttaa, kun osa porukasta lukee vain valitut kohdat viesteistä, ne jotka heidän asiaansa sopivat. Puhuin viestissäni hiukan yleisemmin näistä kirjoittajista, siis monikon nominatiivissa. Sinä ehkä sait osin turhaa ryöppyä niskaasi. En puhunut vain sinusta, mutta toisaalta taisit sinäkin lainata jonkun muun kirjoituksesta osia. Anteeksi kuitenkin!
Yritin vain (ihan aidosti) esittää asiallisia kommentteja. En sen kummempaa.

NYT en enää tähän aiheeseen palaa. Ne, jotka halusivat ymmärtää, varmaankin ymmärsivät mitä halusin sanoa.

Peace Brother! Tuoppi



« Viimeksi muokattu: 22.05.2015 klo 17:42:42 kirjoittanut Wanha futaaja »

 
Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 72
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa