FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 04:19:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 10
 
Kirjoittaja Aihe: Miten me markkinoisimme suomalaisen seurajalkapallon nousuun?  (Luettu 24773 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jogi75

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PK-35


Vastaus #50 : 25.05.2015 klo 10:48:21

Tuosta pompputeltastakin nyt on jostain syystä täällä vittuiltu, mutta mun mielestä ihan hyvä lisä pienten skidien vanhemmille, jotka haluavat tulla myös katsomaan futista.

Se vittuilu loppuu viimeistään siinä vaiheessa kun oma lapsi on levoton. Isä haluaisi keskittyä matsiin ja poikasella on tylsää. Videossa näkyy kuinka pomppulinna on kovassa käytössä läpi ottelun. Toinen asia on se että futispelin pitäisi tarjota koko suvulle tekemistä. Nuoriso voi näin ollen paeta kaljatelttaan, musiikin ja alkoholin ihmeelliseen maailmaan.

Isovanhemmat voivat siirtyä makkarateltan puolelle. Parhaassa tapauksessa oma elämänkumppani seilaa jossain tässä välimaastossa, jolloin voi nauttia kauniista kevätpäivästä. Pietarsaaressa samaan aikaan on sellainen tunnelma, joka on kitkettävä pois Suomi-futiksesta.

Seinäjoki - Pietarsaari (10-0).
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 klo 10:51:06 kirjoittanut Jogi75 »
Hevi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #51 : 25.05.2015 klo 12:00:16

Pietarsaaressa samaan aikaan on sellainen tunnelma, joka on kitkettävä pois Suomi-futiksesta.

Seinäjoki - Pietarsaari (10-0).

Melko vihamielinen asenne Pietarsaarta kohtaan kun ei oltu pomppuilinnoja raahattu kentän laidalle :D Kyseessä kuitenkin ihan oikea jalkapallokaupunki jossa on kaupungin kokoon nähden hyvin uskollinen kotiyleisö ja (vähän toki matsista riippuen) yleensä kai kohtalaisen hyvä tunnelmakin. Toki jos peliesitykset ovat kuraa niin tietenkin näkyy katsomossakin. En kuitenkaan lähtisi Pietarsaarta ensimmäisenä dissaamaan kun topicissa pohditaan miten ihmiset saataisiin kiinnostumaan kotimaisesta futiksesta.
kaksi vasenta jalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjat


Vastaus #52 : 25.05.2015 klo 12:00:18

Kieltämättä Seinäjoella oli eilen loistava tunnelma. Tuosta pompputeltastakin nyt on jostain syystä täällä vittuiltu, mutta mun mielestä ihan hyvä lisä pienten skidien vanhemmille, jotka haluavat tulla myös katsomaan futista. DJ olutkarsinassa oli myös erittäin Ylos, jengillä oli hyvä fiilis ja juomaa kului. Itseasiassa niin paljon, että oluet loppuivat jo ennen toista puoliaikaa.
JJK:lla tuo on ollut liigavuosina käytössä.
Jogi75

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PK-35


Vastaus #53 : 25.05.2015 klo 12:06:53

Melko vihamielinen asenne Pietarsaarta kohtaan kun ei oltu pomppuilinnoja raahattu kentän laidalle.

Katsoin videon, jossa oli kuvaa kahdesta Veikkausliigaottelusta. Onhan noissa nyt eroa mitä sitä nyt kieltämäänkään?

Pomppulinna, kaljateltta, makkarateltta, DJ, lapsia ja aikuisia nuoria ja vanhoja, lämmin ja hyvä tunnelma tuolla Pietarsaaressa, yli 4000 katsojaa.
http://www.istv.fi/jalkapallo/vid-1432439639049.html
« Viimeksi muokattu: 25.05.2015 klo 12:09:16 kirjoittanut Jogi75 »
Puff the Dragon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hell Singing Yellow Bar Lola Groupie


Vastaus #54 : 23.06.2015 klo 08:29:35

Kuvakulma, fasiliteetit, kuvakulma ja sitten fasiliteetit. Mimmien MM-futis sekin saa näyttämään Veikkausliigan karmealta puuhastelulta edellämainittujen puutteiden takia. Ilman FF-propagandaa itsekin nauraisin epäuskoisesti lähetystä Tammelan kentältä. Pelin tasosta se ei ole kiinni, ja vaikka se mihinkä atmosfääreihin saataisiin, ilman noita kahta mainittua se näyttää silti kasalta paskaa.
rodja

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 25.06.2015 klo 15:00:53

Suuri ongelma suomalaisessa jalkapalloseuratoiminnassa viestinnän ja markkinoinnin kannalta on, ettei suurin osa seuroista tiedä mitä ne ovat ja mitä ne edustavat. Seuroilla ei siis ole toisistaan erottavaa identiteettiä. Hyvä esimerkki vahvasta identiteetistä on Veikkausliigassa vaikka HIFK (vaihtoehtoinen, ruotsinkielinen, yhteisöllinen=kannattajien omistama & muutenkin vahva suhde kannattajiin). Suuri osa muista seuroista ei kärjistäen eroa toisistaan muuten kuin kotipaikkakunnan, nimen ja logon perusteella.

Identiteetin voi perustaa moneen eri asiaan, tietysti seurasta ja toimintaympäristöstä riippuen. Sen voi perustaa joukkueen koostumukseen (oman kylän pojat), seuran historiaan ja perinteisiin, arvoihin, sijaintiin (erityisesti esim. Rovaniemi ja Maarianhamina), hyökkäävään ja "hyvään" jalkapalloon (FC Honka ennen Kuqia) jne. Identiteetin eri elementtejä on lukuisia. Olennaista olisi, että identiteetin tärkeimmät osat määritellään ja näiden pohjalta suunnitellaan markkinointi-/viestintästrategia. Tähän duuniin ei tarvita edes mitään markkinointiviestinnän toimistoja.

Ja kun seurat eivät tiedä mitä ne ovat, eivät ne myöskään voi tietää mitkä niiden kohderyhmät ovat, miten näille kohderyhmille viestitään ja mistä medioista näitä kohderyhmiä tavoitellaan. Ei kaikille ihmisille voi viestiä samoin tavoin. Ei ihme, että markkinointi ja uusien kannattajien ja katsojien hankkiminen tuntuu vaikealta.

Kun oikea viesti menee oikealle kohderyhmälle perille, on suhteen rakentaminen kannattajiin ja potentiaalisiin sellaisiin helpompaa. Ja kun suhteesta saadaan kehitettyä vahva seuran ja kannattajajoukon välillä, syntyy seurayhteisö.
Puff the Dragon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hell Singing Yellow Bar Lola Groupie


Vastaus #56 : 25.06.2015 klo 16:09:39

Suuri ongelma suomalaisessa jalkapalloseuratoiminnassa viestinnän ja markkinoinnin kannalta on, ettei suurin osa seuroista tiedä mitä ne ovat ja mitä ne edustavat. Seuroilla ei siis ole toisistaan erottavaa identiteettiä. Hyvä esimerkki vahvasta identiteetistä on Veikkausliigassa vaikka HIFK (vaihtoehtoinen, ruotsinkielinen, yhteisöllinen=kannattajien omistama & muutenkin vahva suhde kannattajiin). Suuri osa muista seuroista ei kärjistäen eroa toisistaan muuten kuin kotipaikkakunnan, nimen ja logon perusteella.

Identiteetin voi perustaa moneen eri asiaan, tietysti seurasta ja toimintaympäristöstä riippuen. Sen voi perustaa joukkueen koostumukseen (oman kylän pojat), seuran historiaan ja perinteisiin, arvoihin, sijaintiin (erityisesti esim. Rovaniemi ja Maarianhamina), hyökkäävään ja "hyvään" jalkapalloon (FC Honka ennen Kuqia) jne. Identiteetin eri elementtejä on lukuisia. Olennaista olisi, että identiteetin tärkeimmät osat määritellään ja näiden pohjalta suunnitellaan markkinointi-/viestintästrategia. Tähän duuniin ei tarvita edes mitään markkinointiviestinnän toimistoja.

Ja kun seurat eivät tiedä mitä ne ovat, eivät ne myöskään voi tietää mitkä niiden kohderyhmät ovat, miten näille kohderyhmille viestitään ja mistä medioista näitä kohderyhmiä tavoitellaan. Ei kaikille ihmisille voi viestiä samoin tavoin. Ei ihme, että markkinointi ja uusien kannattajien ja katsojien hankkiminen tuntuu vaikealta.

Kun oikea viesti menee oikealle kohderyhmälle perille, on suhteen rakentaminen kannattajiin ja potentiaalisiin sellaisiin helpompaa. Ja kun suhteesta saadaan kehitettyä vahva seuran ja kannattajajoukon välillä, syntyy seurayhteisö.

Seurojen identiteeteilläkään ole kovin väliä, niin kauan kuin tuote näyttää urheiluruudussa, miltä näyttää, eli naurettavalta puuhastelulta - mitä se ei ole!

En tiedä tuliko joillekin yllätyksenä, mutta jalkapallo on esteettinen tuote, poislukien me kovimmat "lajiniilot". Kunnossa pitää olla kuvakulma, valaistus, kuvauksen laatu, fasiliteetit.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2015 klo 16:17:09 kirjoittanut Puff the Dragon »
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #57 : 18.09.2015 klo 10:45:28

Näin juurrutettaisiin Suomeen suurta jalkapallokulttuuria - "Kuinka hieno asia jalkapallo on"

http://www.urheilulehti.fi/jalkapallo/nain-juurrutettaisiin-suomeen-suurta-jalkapallokulttuuria-kuinka-hieno-asia-jalkapallo
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #58 : 01.10.2015 klo 17:07:45

SJK, Rops, Inter ja HJK tekevät juuri nyt parasta markkinointia suomalaiselle jalkapallolle.

Jos HJK:n mestaruus olisi jo nyt varma, niin ketä veikkausliiga kiinnostaisi. Ei ainakaan minua.

Inter-Kups ottelu ei olisi kiinnostanut ketään paitsi hc-faneja, mutta nyt kiinnostaa. Jos Kupsin piti jossakin tilanteessa hävitä niin tämä kelpaa, kunhan ette sössi liigapaikkaa ;).

Ilman oikeaa taistelua mestaruudesta ja klubi-karien itkuja irl ja täällä ff2 ei olisi tullut mieleenkään tänään katsoa MILF-HJK ottelua tai oikeammin siis tehdä yritystä katsoa sitä.

.....puskuroi, puskuroi puskuroi .........
Messi#19

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 01.10.2015 klo 19:11:42

Lauantai on pelipäivistä se ehkä kaikkein huonoin: pitää käydä kaupassa, siivota, viettää aikaa perheen kanssa ja käydä anoppia tai äitiä katsomassa.  Lisäksi jos viikonloppuun osuu joku reissu niin ei peliin pääse. Sunnuntai-ilta on paras ajankohta: Suurimmalla osalla vapaapäivä ja viikonlopun "velvollisuudet" hoidettu, reisssuistakin kotiuduttu.

Miksi noita asioita ei tehdä sunnuntaina? Ainakin täällä käytännössä kaikki kyseiset asiat tehdään sunnuntaina. Lauantai on laatuaikaa ilman huolia. Kaupassakin on mukava käydä sunnuntaina niin on alkuviikoksi evästä jääkaapissa kun tulee duunista.

Itse en ole kertaakaan(?) selviytynyt reissuviikonloppuna peliin sunnuntaina vaikka olisin tullut himaan ennen pelin alkamista. Oli kyseessä a- tai b-luokan reissu.

Haluaisin uskoa, että lauantai olisi kokonaisuuden kannalta parempi päivä mennä Tammelaan kuin sunnuntai. Totuus on, että pelipäivällä ei seurajalkapallon mielenkiinnon ongelmia ratkaista. Mutta monesta pienestä purosta syntyy jne...
Mulattimunkki

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 01.10.2015 klo 21:56:14

Jos HJK:n mestaruus olisi jo nyt varma, niin ketä veikkausliiga kiinnostaisi.

Ei se toki pelkästään noin mene. Bundesliiga on ollut mestaruustaiston osalta Veikkausliigaa vielä tylsempi sarja viimeiset vuodet, mutta silti katsomot ovat täynnä porukkaa. Jalkapallosarjan ainoa jännitystekijä ei onneksi ole se, kuka voittaa mestaruuden. Oman joukkueen menestys sekä mitali- ja putoamistaistelut ovat kovaa valuuttaa myös. Nyt sattuu myös olemaan niin, että suunnilleen kaikki muukin liigassa on jännittävämpää kuin pitkään aikaan.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä


Vastaus #61 : 02.10.2015 klo 09:02:48

SJK, Rops, Inter ja HJK tekevät juuri nyt parasta markkinointia suomalaiselle jalkapallolle.

Jos HJK:n mestaruus olisi jo nyt varma, niin ketä veikkausliiga kiinnostaisi. Ei ainakaan minua.

Tämä itse asiassa kiteyttää hyvin, miten menestyshullua kansaa suomalaiset keskimäärin on. Sen sijaan, että olisimme kiinnostuneita yhteisöidemme edustusjoukkueista ja niiden kisaamisesta toisten yhteisöiden joukkueiden kanssa, olemme kiinnostuneita mitaleista, menestyksestä ja mestaruuksista. Saman "menestystä, ei urheilua itsessään" -periaatteen mukaan lätkäkin on noussut mediassa siihen asemaan, jossa se on viime vuosiin asti ollut.

Muok: Siitä olen kyllä samaa mieltä, että mielenkiintoinen kotimainen sarja on ainoa avain seurajalkapalloilun suosion nostoon. Menestys(!) europeleissä johtaa kiinnostuksen lisääntymiseen europelejä kohtaan. Siksipä on erittäin toivottavaa, että RoPS ja SJK eivät jäisi yhden tai muutaman kauden suonenvedoiksi, vaan pelaisivat pysyvästi vuosikymmenestä toiseen mestaruuksista kiimaisessa Veikkausliigassa.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2015 klo 09:08:19 kirjoittanut Hincha en cancha »
Ikifani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #62 : 02.10.2015 klo 09:35:17

Tämä itse asiassa kiteyttää hyvin, miten menestyshullua kansaa suomalaiset keskimäärin on. Sen sijaan, että olisimme kiinnostuneita yhteisöidemme edustusjoukkueista ja niiden kisaamisesta toisten yhteisöiden joukkueiden kanssa, olemme kiinnostuneita mitaleista, menestyksestä ja mestaruuksista. Saman "menestystä, ei urheilua itsessään" -periaatteen mukaan lätkäkin on noussut mediassa siihen asemaan, jossa se on viime vuosiin asti ollut.

Muok: Siitä olen kyllä samaa mieltä, että mielenkiintoinen kotimainen sarja on ainoa avain seurajalkapalloilun suosion nostoon. Menestys(!) europeleissä johtaa kiinnostuksen lisääntymiseen europelejä kohtaan. Siksipä on erittäin toivottavaa, että RoPS ja SJK eivät jäisi yhden tai muutaman kauden suonenvedoiksi, vaan pelaisivat pysyvästi vuosikymmenestä toiseen mestaruuksista kiimaisessa Veikkausliigassa.

Siis RoPS:n 28 pääsarjakautta on vain muutaman kauden suonenveto ? SJK:n osalta voidaan puhua muutamasta koska kyseessä on seuran toinen pääsarjakausi.
Jänkhäkoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #63 : 02.10.2015 klo 12:32:19

Siis RoPS:n 28 pääsarjakautta on vain muutaman kauden suonenveto ? SJK:n osalta voidaan puhua muutamasta koska kyseessä on seuran toinen pääsarjakausi.

Niin kuinka monta kertaa RoPS on ollut mainituissa mestaruustaistoissa mukana? Peräkkäin? Tätähän tuossa viestissä haettiin.

pelaisivat pysyvästi vuosikymmenestä toiseen mestaruuksista kiimaisessa Veikkausliigassa.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #64 : 03.10.2015 klo 09:07:16

Tämä itse asiassa kiteyttää hyvin, miten menestyshullua kansaa suomalaiset keskimäärin on. Sen sijaan, että olisimme kiinnostuneita yhteisöidemme edustusjoukkueista ja niiden kisaamisesta toisten yhteisöiden joukkueiden kanssa, olemme kiinnostuneita mitaleista, menestyksestä ja mestaruuksista. Saman "menestystä, ei urheilua itsessään" -periaatteen mukaan lätkäkin on noussut mediassa siihen asemaan, jossa se on viime vuosiin asti ollut.
......

Menestyshulluus? Tasainen sarja ja panosta viimeiselle kierrokselle saakka oli se pihvi. 4 joukkuetta voi voittaa mestaruuden ja piikkipaikalta voi joukkue kuin joukkue vuorollaan munata mahdollisuuden pitää mestaruus omissa käsissä (esim HJK, SJK).  Ennen kautta jännitysmomentti oli, että kuinka monta kierrosta ennen loppua HJK varmistaa mestaruuden,
6660

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 18.10.2015 klo 17:45:33

Toivottavasti Palloliiton "remontin" yhteydessä Veikkausliigankin toiminta ja rakenteet käydään läpi. Eihän se voi nykyisellään toimia. Ei se voi olla suojatyöpaikka. Varmasti seurojen johdoissakin tämä tiedetään, mutta kukaan ei saa aikaiseksi lähteä ajamaan muutosta. Uutta virtaa liigan johtoon on saatava.

Tärkein asia olisi tulla ulos sieltä Soneran bunkkerista. Pitäisi olla vaikuttamassa siihen, että edellytykset Veikkausliigan kehittymiselle paranevat. Eikä se tapahdu jossain toimistolla istuen ja "diilejä" neuvotellen. Veikkausliigan pitäisi olla seurojen tukena, kun ne vaikuttavat paikallisesti kuntiin ja yrityksiin päin. Nythän asiat on ihan päälaellaan. Siellä istuu portinvartijana joku lisenssipolitbyroo, joka lueskelee anomuksia suuressa viisaudessaan.

Henki on se, että liiga vaatii seuroilta enemmän kuin itseltään. Olisi ennenkuulumatonta, jos liiga joutuisi tekemään vastaavan lupauksen seurojen suuntaan. Tätä teille tarjoamme, kun tulette liigaan! Mitä seurat siis oikeasti saavat? Haaleaa kättä!

Kai siellä on joku markkinointisuunnitelmakin. Ehkä viisivuotisuunnitelmakin. Ja niitä seurataan pilkuntarkasti. Tätähän tehtiin aikana, jolloin muutosta ei oikeastaan ollutkaan. Nyt on eri ajat. Veikkausliigassa pitäis olla parempaa kykyä reagoida heti, kun liigaan tulee tämänvuotisen kaltaisia ainutlaatuisia loppuhuipennuksia. Mitä liigan markkinointi on nyt tehnyt? Ei se ainakaan tavalliselle suomalaiselle urheilufanille ole mitenkään näkynyt.

Jos markkinointi on löysä niin se on löysä. Jos yhteisesti ei saada mitään aikaiseksi, palkatkaa nyt edes joku "vesalainen", joka ihan omalla panoksellaan pystyisi nostamaan Veikkausliigan kiinnostavuutta enemmän kuin tuhat markkinointisuunnitelmaa.

« Viimeksi muokattu: 18.10.2015 klo 17:49:50 kirjoittanut 6660 »
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 18.10.2015 klo 19:46:59

Kerätään jokaiselta liigaseuralta 10000€ markkinointirahaa ja aloitetaan heti kauden päätyttyä pitkäkestoinen tv kamppis jos näytetään parhaita paloja kaudesta aina uuden kauden alkuun asti. Helppoa ja halpaa kun peleistä on vaikka kuinka paljon kuvaa. Lisäksi eri joukkueiden mainoksia voisi näyttää vain heidän talousalueella jolloin se olisi edullista. Jatkuva mainonta tuottaisi taatusti lisää katsojia.
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi


Vastaus #67 : 18.10.2015 klo 20:06:46

Myllyjä. Ihan vitusti. Tehdään Veikkausliigasta Euroopan myllyherkin sarja niin saadaan globaalia näkyvyyttä, varsinkin jos korpsea alkaa tulla säännöllisin väliajoin. Seuraavan kerran ku Lechin Terrormachine tulee stroomaamaan katsomoon, ni ei muuta ku horkkamöröt nippuun ja sen jälkeen ACABin kimppuun.
yhdys_sana

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 18.10.2015 klo 20:52:42

Kelttiristejä ja punatähtiä katsomoihin. Vastakkainasettelu toimii aina.
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi


Vastaus #69 : 18.10.2015 klo 21:05:50

Kelttiristejä ja punatähtiä katsomoihin. Vastakkainasettelu toimii aina.

Juuri näin. Saman jengin Fa ja Antifa -ryhmittymät voivat sitten keskenään myllätä katsomossa.
papadopoulos

Poissa Poissa


Vastaus #70 : 21.10.2015 klo 11:49:53

Yksi sellainen helppo toteutettavissa oleva asía on se että jokainen käy kerran päivässä klikkaamassa kaikki mahdolliset päämedian uutiset veikkausliigasta. Itse pyrin käymään tekemässä tuon kerran päivässä vaikka en kaikkia uutisia lukisikaan.
Klikkaukset lasketaan ja ne vaikuttavat osaltaan (melko suureltakin osin varmaankin nykyään) lajin näkyvyyteen. Tästä tiedosta on kiinnostuneita varmasti myös rahoittajat.

Lisäksi kannattaa pyytää kaikkien lajista kiinnostuneiden tehdä samoin.

E: itse pidin myös esimerkiksi Yle:n lähetykset aina auki vaikka katsoinkin ISTV:ltä oman seurani peliä. ISTV:ltä pyrin myös katsomaan kaikkia muitakin pelejä samasta syystä.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2015 klo 11:51:55 kirjoittanut papadopoulos »
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #71 : 21.10.2015 klo 13:11:35

E: itse pidin myös esimerkiksi Yle:n lähetykset aina auki vaikka katsoinkin ISTV:ltä oman seurani peliä.

Mikä hyöty tästä on sen lisäksi, että näet kaksi peliä?
Vaalimahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #72 : 21.10.2015 klo 13:18:00

Mikä hyöty tästä on sen lisäksi, että näet kaksi peliä?

Yle näkee, että kyseiselle tuotteelle on kysyntää ja pyrkii tuottamaan sitä jatkossakin?
Sigi

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 21.10.2015 klo 13:28:45

Yle näkee, että kyseiselle tuotteelle on kysyntää ja pyrkii tuottamaan sitä jatkossakin?
Tämä toki vain siinä tapauksessa että sattuu kotona olemaan finnpanelin katsojalukumittari...
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 21.10.2015 klo 13:31:04

Yksi sellainen helppo toteutettavissa oleva asía on se että jokainen käy kerran päivässä klikkaamassa kaikki mahdolliset päämedian uutiset veikkausliigasta. Itse pyrin käymään tekemässä tuon kerran päivässä vaikka en kaikkia uutisia lukisikaan.
Klikkaukset lasketaan ja ne vaikuttavat osaltaan (melko suureltakin osin varmaankin nykyään) lajin näkyvyyteen. Tästä tiedosta on kiinnostuneita varmasti myös rahoittajat.


Totta! Ite teen täsmälleen samaa! Oli klikkauksista mitä mieltä tahansa niin niillä se homma pyörii..

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 10
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa