FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 01:43:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Yleisfiilikset Ykkösen seurojen markkinoinnista?
Täyden kympin toimintaa. Menestyskansa ei vaan ymmärrä.
Eteenpäin on menty.
Enpä oikein tiedä.
Peli puhukoon puolestaan.
Väsynyttä puuhastel...

Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Kirjoittaja Aihe: Markkinointi Ykkösessä  (Luettu 15370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #25 : 28.05.2015 klo 14:33:34

Urheilumarkkinointi on kyllä jokseenkin leipääntynyttä. Ei nähdä metsää puilta. Ei olla tarpeeksi innovatiivisia, vaan keskitytään palvelemaan lajifriikkejä. Foorumistit ja perinnepapat käyvät kyllä matseissa hamaan tappiin, vaikka tarjolla ei ole kuin lautakatsomo ja makkarakioski. Se miten houkutellaan paikanpäälle aidosti uusia asiakkata, perheellisiä ja etenkin naisia on sitten hieman vaikeampaa ja vaatii epätavallisempia lähestymisteitä. Lisäksi ei riitä, että paikanpäälle mennään ja koetaan tapahtuma "ihan kivaksi". Siellä pitää olla oikeasti sen verran hauskaa, että kerran kesässä käyvät ihmiset kokevat halua tulla useammin. Liigan puolella HJK:n Sari Mikkonen-Mannila on tuonut paljon positiivista vipinää, etenkin siihen miten keskitytään muuhunkin kuin lajifriikkeihin. Mielestäni Klubilta voisi jokainen ykkösen seura benchmarkata hyviä käytänteitä. Se mikä toimii muualla Suomessa toimii todennäköisesti myös sinun seurassasi.

Yksinkertaisia asioita seurojen pitäisi myös terävöittää, kuten ottelukoosteet, live-lähetykset jne. Sosiaalinen media tarjoaa huikean potentiaalin ja jos verrataan esimerkiksi 20-vuotta taaksepäin niin onhan se edistyksellistä, että pienellä nollabudjettikampanjalla saatetaan onnistua myymään tuhansia lippuja. Somen käytössä tulisi kuitenkin huomioida erityylinen viestintä. Pitää olla viestintä kanavia, joissa raavitaan seuran pintaa ja oleellisia tekemisiä, kuten otteluennakot ja jonkinlaista feel goodia. Lutuurilasseille tulee mielestäni tarjota sitten enemmän tietoa mitä "verhon takana" tapahtuu. Seuratyöntekijät eivät aina jaksa muistaa miten rakkaita seurat ovat kannattajilleen ja miten suuri kiinnostus ja tiedon jano faneilla on seuran arkiseen tekemiseen. Kannattajissa piilee myös suuri voimavara joka voi auttaa esimerkiksi vapaaehtoistyöllä olosuhteiden kehittämisessä tai otteluiden markkinoinnissa sosiaalisessa mediassa. Kannattajien tulee silti kokea, että seura arvostaa heidän tekemään työtä, vaikka he tekisivätkin sitä puhtaasti auttaakseen. Mahdollisuuksia on tässä digiajassa oikeasti täysin rajattomasti, joten kannattaa olla ennakkoluuloton ja pitkäjänteinen markkinointinsa kanssa. Kokeilla rohkeasti uutta ja luopua huonoista käytänteistä.

Tätä lukevienkin kannattaa muistaa, että jokaisella peukutuksella, retweettauksella, artikkelijaolla, kommentoinnilla ja sanomisella on hyvän markkinoinnin perustaa rakentava vaikutus.

"Key to success is fun"

Upea kirjoitus. Kaikesta samaa mieltä.

Samat 800 katsojaa tulevat kyllä paikan päälle, tapahtui mitä hyvänsä. Mutta vaikea on nähdä sitä liekkiä, jolla yleisömäärät saataisiin tuplattua, jopa triplattua.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #26 : 28.05.2015 klo 15:10:39

JJK:n markkinointiosasto vahvistuu:

"Merkittävimmiksi työtehtäviksi ovat muotoutuneet markkinointiin, seuran näkyvyyteen ja tapahtumatuotantoon liittyvät osa-alueet. Omasta mielestäni tärkein tavoite tällä kaudella on saada seura näkyvästi esille jyväskyläläisessä katukuvassa ja saada aikaiseksi positiivista hypeä – joukkuehan on nyt vahva ja huikean paikallinen. Myyntiin, markkinointiin sekä tapahtumatuotantoon liittyvillä ”kikoilla” on tarkoitus houkutella Harjun katsomoon entistä enemmän uusia JJK:n ystäviä!"

http://www.jjk.fi/uutiset/jami-palsa-vahvistamaan-jjkn-myyntia-ja-markkinointia/
Kaarlo Ulkosyrjä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Laivastonsiniset, Taivaansiniset


Vastaus #27 : 28.05.2015 klo 17:22:18

Yksi ryhmä, mikä on unohdettu ja minkä voisi saada katsomoihin, on puulaakifutaajat. Ainakaan täällä Oulussa ei puulaakifutaajille markkinoida ACOn toimintaa lainkaan ja kuitenkin kiinnostuksen herättäminen tässä jalkapalloa rakastavassa ryhmässä luulisi olevan helppoa.

Niin hämmentävää kuin se onkin, ei oululaisia puulaakifutaajia tunnu kiinnostavan lainkaan oman kylän seura. Siellä on kiekko-pesis-kaukiskundia ja kaikenmaailman poolfania, mutta hyvin harvaa näkee ACO:n (tai muunkaan oululaisen joukkueen) kotimatseissa. Toki ACO voisi kokeilla jotain virittää OEK:n ja Alppi-Joken kanssa, eihän siinä mitään häviäisi.
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku


Vastaus #28 : 29.05.2015 klo 15:41:08

Niin hämmentävää kuin se onkin, ei oululaisia puulaakifutaajia tunnu kiinnostavan lainkaan oman kylän seura. Siellä on kiekko-pesis-kaukiskundia ja kaikenmaailman poolfania, mutta hyvin harvaa näkee ACO:n (tai muunkaan oululaisen joukkueen) kotimatseissa. Toki ACO voisi kokeilla jotain virittää OEK:n ja Alppi-Joken kanssa, eihän siinä mitään häviäisi.

Vuosikausia tullut pyörittyä puulaakikuvioissa aikoinaan ja aika lailla samat fiilikset tästä. Tosin eipä siinä mitään häviäisi, jos laittaisi pientä paukkua esimerkiksi Joukosarjan suuntaan. Pelaajia on tuossa sarjassa hirveä määrä ja kyllä sieltä muutama hullu voisi löytyä.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #29 : 31.05.2015 klo 19:16:24

Hakaa vastaan "kauden tärkein peli" tauolla, eikä tänään vielä yhtään mainitaa ottelusta missään kanavassa, kokoonpanoja tms. Facebook mainostaa avausvoiton metsästystä 16.5., kun muutaman tunnin kuluttua mennään kesäkuun puolelle. Hyvä meininki Ylos
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #30 : 02.06.2015 klo 00:36:15



TPS TV onnittelee uusia ylioppilaita ja muita opintonsa päättäneitä!

Erinomainen video. Pelaajien esittelyä mielenkiintoisella ja samaistuttavalla tavalla.

Myös naispelaajien haastattelut mukana, tietenkin, koska TPS haluaa korostaa asemaansa suurena ja perinteisenä palloiluseurana.
Lapsus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pyörivä pallo ja toimiva talous


Vastaus #31 : 03.06.2015 klo 14:51:11

Kausikorttimyynti näyttää loppuneen, kun sarjakausi käynnistyi. Eikö nyt olisi kannattavaa tehdä, kuten Haka ja pistää tarjous päälle kausarista ja antaa palaa? Etenkin nuoremmilla ihmisillä on vasta selvinnyt kesän suunnitelmat, joten kausikortit saattaisi kiinnostaa. Kaikenlaiset rippi- ja lakkirahatkin on kolahtanut tilille, eikä mitään hajua miten niitä hassata. 15% alkuperäsestä hinnasta veks ja somemarkkinointia pystyyn!

Seuroilla voisi myös toimia virtuaalinen palautelaatikko johon ihmisiä kannustettaisiin jättämään ympärivuoden hyviä ja huonoja ideoita liittyen markkinointiin, tapahtumien kehittämiseen jne.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2015 klo 23:04:07 kirjoittanut Lapsus »
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #32 : 04.06.2015 klo 22:54:39

AC Oulun otsikossa keskusteltiin niin sanotusta ilmaislippumarkkinoinnista.

Keskustelun käydessä kuumana kehotettiin painua vittuun, ja itse asiassa tämä kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.
TK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: koko oulun calcio


Vastaus #33 : 04.06.2015 klo 23:47:53

AC Oulun otsikossa keskusteltiin niin sanotusta ilmaislippumarkkinoinnista.

Keskustelun käydessä kuumana kehotettiin painua vittuun, ja itse asiassa tämä kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.
:D
Lapsus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Pyörivä pallo ja toimiva talous


Vastaus #34 : 04.06.2015 klo 23:49:28

Ymmärrän pointtisi tuohon ilmaislippuhommaan. Tuotteen arvostaminen jne, mutta ei pari lippupakettia harkitusti arvottuna mitenkään väärin mielestäni ole. En tiedä tästä kahdeksan lipun arvonnasta oliko kuinka harkittua vai maistuiko hieman puuhastelulta, enkä ota siihen edes kantaa. Täytynee silti muistaa, että ilmasii tissei/eikä lippuja ei oo olemassakaan. Asioita voi tehdä fiksusti ja vähemmän fiksusti.
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #35 : 05.06.2015 klo 00:02:15

Lapsukselta muuten hyvä ajatus tuo kausikorttimyynnin jatkaminen myös näin kesällä. Viime vuonna näihin aikoihin HJK tarjosi syyskausaria, johon sisältyi ekstrana myös elokuun Barcelona-ottelu.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #36 : 05.06.2015 klo 00:13:50



FC TPS ja TPSTV markkinoivat lauantain tuplapeliä hyvällä volyymilla. Miesten kausarillahan näkee tänä vuonna myös naisten kotimatsit ja lauantaina on kauden ensimmäinen tuplapelipäivä neljästä, kun molemmat edustusjoukkueet pelaavat Yläkentällä peräkkain. Lauantaina molemmat ottelut ovat VIFK:iä vastaan. Naiset klo 15 ja miehet klo 18. Tässä huumorilla höystettyä liikkuvaa kuvaa, kun joukkeiden maalitykit Hanna Ruohomaa ja Mikko Hyyrynen tähdittävät lauantain ennakkoa vähintään Oscareiden arvoisesti. Hyvää pöhinää ja seurakulttuuria Ylos
http://tpstv.fi/tps-vifk-6-6-klo-15-00-ja-18-00-tervetuloa-ylakentalle/
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #37 : 06.06.2015 klo 00:32:52


Ylos

Pelipäivän aattona TPS julkaisi laadukkaan videoennakon, jossa mukana päävalmentaja Laurikainen sekä maalivahti Forsman:

http://tpstv.fi/vifk-ennakko-alettu-pelaamaan-kollektiivisesti/
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #38 : 10.06.2015 klo 05:18:00



TPS laajentaa alueellista junioritoimintaansa Turussa


Vuoden 2014 alkupuolella aloitettu junnutoiminta "ongelmalähiöissä" jatkuu, ja TPS perustaa lisää ryhmiä junioreille. Turussa on ymmärretty, että urheiluseuran tulee aktiivisesti hakeutua sinne missä ihmiset ovat, ja tehdä itsensä ihmisille merkitykselliseksi. TPS haluaa tehdä oman osansa sen eteen, ettei Turkuun muodostu ghettolähiöitä, ja mikä olisikaan luontevampi keino kuin maailman suosituimman urheilumuodon ilosanoman levittäminen.

Myös sponsorien hankinta on taatusti helpompaa, kun toiminnan taustalla on tämänkaltainen yhteiskunnallisesti merkittävä hanke: "Anna rahaa että noustaan veikkausliigaan" vrt. "Ole mukana mahdollistamassa rahattoman maahanmuuttajalapsen liikkumista ja ennalta ehkäisemässä syrjäytymistä".

Videolle ja seuran avoimuudelle jälleen Ylos
« Viimeksi muokattu: 14.06.2015 klo 02:42:11 kirjoittanut Myrsky »
Humba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #39 : 11.06.2015 klo 13:39:05

Mihin niitä tarvitaan? Eiköhän Palloliiton lukuisista työntekijöistä löydy vastuuhenkilöitä ilman, että joku/jotkut nimetään "johtajiksi".

Markkinointipäällikön/viestintäpäällikön puuttuminen näkyy surullisesti Ykkösessä. Mikäli jonkun yhden henkilön tontilla olisi Ykkösen markkinointiviestintä, ei olisi esimerkiksi mahdollista että

1) Ykkösellä ei ole sivua Facebookissa, Twitterissä tai Youtubessa.
2) Tulospalvelu-linkki vie vuoden 2012 tuloksiin. http://www.palloliitto.fi/miestenykkonen/ottelut-ja-tulokset
3) Sivulta löytyy "Sarjataulukot 2006-", jota ei ole päivitetty vuoden 2012 jälkeen.
4) Uutisvideot-sivu on tyhjä: http://www.palloliitto.fi/miestenykkonen/uutiset/uutisvideot
5) Sivusto on mobiilisti mahdoton käyttää.
6) Ykkösellä ei ole tarjota medialle mitään hyödyllistä: ei tausta-aineistoa, tiedotteita, logoja, kuvia, haastateltavia...

Jos joku yksi henkilö olisi ollut vastuussa Ykkösen markkinointiviestinnästä, hän olisi saanut jo ajat sitten potkut piittaamattomuuden takia ja tilalle olisi palkattu henkilö, joka suhtautuu työhönsä ammattilaisen ylpeydellä.
Takakentän Beckham

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Monaco Dolphins


Vastaus #40 : 11.06.2015 klo 14:00:43

1) Ykkösellä ei ole sivua Facebookissa, Twitterissä tai Youtubessa.
Kyllä kai niillä Twitter-tili on ???

Edit. https://twitter.com/MiestenYkkonen
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #41 : 11.06.2015 klo 14:17:11

Markkinointipäällikön/viestintäpäällikön puuttuminen näkyy surullisesti Ykkösessä. Mikäli jonkun yhden henkilön tontilla olisi Ykkösen markkinointiviestintä, ei olisi esimerkiksi mahdollista että

1) Ykkösellä ei ole sivua Facebookissa, Twitterissä tai Youtubessa.
2) Tulospalvelu-linkki vie vuoden 2012 tuloksiin. http://www.palloliitto.fi/miestenykkonen/ottelut-ja-tulokset
3) Sivulta löytyy "Sarjataulukot 2006-", jota ei ole päivitetty vuoden 2012 jälkeen.
4) Uutisvideot-sivu on tyhjä: http://www.palloliitto.fi/miestenykkonen/uutiset/uutisvideot
5) Sivusto on mobiilisti mahdoton käyttää.
6) Ykkösellä ei ole tarjota medialle mitään hyödyllistä: ei tausta-aineistoa, tiedotteita, logoja, kuvia, haastateltavia...

Jos joku yksi henkilö olisi ollut vastuussa Ykkösen markkinointiviestinnästä, hän olisi saanut jo ajat sitten potkut piittaamattomuuden takia ja tilalle olisi palkattu henkilö, joka suhtautuu työhönsä ammattilaisen ylpeydellä.

Kyllä noista osa kyllä saatavissa mutta se ei ollut pointti vaan se, että hommat varmasti hoituisi ilman, että joku nimetään "johtajaksi" tai ainakin niin luulisi.

Viestintäpäällikkö Palloliitossa on varmasti eikä hän vastuullaan tai osastonsa vastuulla voi olla pelkästään maajoukkue. Jos on, niin sit ei ole ihme, että suomifudis kyntää syvällä jos ja kun seuratason puolesta mennään näin välinpitämättömästi. Tosin mikään ei hämmästytä enää suomalaisessa jalkapallossa.
Humba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #42 : 11.06.2015 klo 14:26:04

Kyllä kai niillä Twitter-tili on ???
Edit. https://twitter.com/MiestenYkkonen

Ok, my bad. Pointtini on kuitenkin siinä, että sarjana Ykkösen markkinointiviestintä on niin rempallaan, että se on paikoin antimarkkinointia. Monet seurat puolestaan tekevät erittäinkin hyvää duunia. Seuroille kaikki kiitos siitä, että Ykkönen tunnetaan ja sitä pidetään kiinnostavana.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #43 : 11.06.2015 klo 14:30:23

Ok, my bad. Pointtini on kuitenkin siinä, että sarjana Ykkösen markkinointiviestintä on niin rempallaan, että se on paikoin antimarkkinointia. Monet seurat puolestaan tekevät erittäinkin hyvää duunia. Seuroille kaikki kiitos siitä, että Ykkönen tunnetaan ja sitä pidetään kiinnostavana.


Siitä ei varmasti ole kukaan eri mieltä.
Humba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #44 : 11.06.2015 klo 15:14:26

Kyllä noista osa kyllä saatavissa mutta se ei ollut pointti vaan se, että hommat varmasti hoituisi ilman, että joku nimetään "johtajaksi" tai ainakin niin luulisi.

Näin sitä ehkä luulisi. Keskikokoisissa organisaatioissa tilanne ajautuu kuitenkin usein niin, että kun kukaan ei vastaa, kukaan ei myöskään ota paineita pitää asioita kunnossa. Sarjana Ykkösen viestintä näyttää juuri siltä, että se on vähitellen ajautunut kesannolle.

Ettei menisi pelkäksi nillitykseksi, jotain rakentavaakin:
Sen sijaan, että viestintäpäällikkö hirveästi itse tuottaisi mediasisältöjä, hänen pitäisi luoda jokaisen seuran kanssa viestijöiden verkoston, joka alkaisi yhdessä tuottaa sisältöjä Ykkösen eri viestintäkanaviin. Viestintäpäällikön tärkein tontti olisi mediaviestintä: Ykkösen pitää näkyä valtakunnan mediassa muutenkin kuin aktiivisten seurojen taholta. Ja ne Facebook ja Youtube; jos et löydy sieltä, sinua ei ole olemassa.

Viestintäverkostoon seurat lähtisivät taatusti mukaan. Nykyisellään kaikki seurat tuottavat jo kiinnostavaa materiaalia, jotka jäävät kuitenkin vain paikalliseen tietoisuuteen. Kuluttajia löytyy myös muualta. Esimerkiksi seurojen maksulliset streamit kiinnostaisivat myös muualla maassa, mutta Ykkösellä ei ole suurta yleisöä tavoittavaa tarpeeksi kattavaa valtakunnallista viestintäkanavaa.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #45 : 11.06.2015 klo 15:19:38

Ei se nyt ihan noin mustavalkoista sentään ole. :) Eiköhän siellä ole taustoissa ole tehty duunia.

Et ole varmaan huomannut, että seurojen streamien lisäksi Veikkaus TV ja Huuhkaja TV näyttää myös Ykkösen pelejä tulevalla kaudella.
Humba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #46 : 12.06.2015 klo 19:29:02

Ei se nyt ihan noin mustavalkoista sentään ole. :) Eiköhän siellä ole taustoissa ole tehty duunia.

Et ole varmaan huomannut, että seurojen streamien lisäksi Veikkaus TV ja Huuhkaja TV näyttää myös Ykkösen pelejä tulevalla kaudella.

Ei millään pahalla, mutta minun on kovin vaikea nähdä sen yhteistyön tuloksia. Organisaatioiden viidestä tärkeimmästä digiviestintäkanavasta Ykkösellä on käytössä tällä hetkellä kaksi (www-sivut ja Twitter), ja nekin toimivat puolivaloilla. Jokainen itseään kunnioittava organisaatio lähtee siitä liikkeelle, että 1) omat sivut on oltava sisällöiltään ja edustavuudeltaan kunnossa, ja 2) Facebookista sinne tuodaan yleisöt. 3) Youtubessa ja Instassa rakennetaan brändi, ja 4) Twitterissä vuorovaikutetaan asiakkaiden kanssa. Ykkönen sarjana ei onnistu näissä missään. Ykkönen liigana koittaa saada Twitter-autofeedillä lähinnä klikkauksia raportteihinsa, mikä äärimmäisen hankalaa.

Ja kun tämä ei ole rahasta kiinni: seurat ja fanit tuottavat paljon laadukasta sisältöä kaikkiin kanaviin. Se on koordinoinnin puutetta, ettei olemassaolevia hyviä sisältöjä saada keskitetysti jakoon.

Pitäiskö itse perustaa Ykköselle ainakin sivu Facebookiin ja antaa sinne faniryhmille ja innostuneille seuroille päivitysoikeudet.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #47 : 12.06.2015 klo 20:04:13

Juu, schaibaa niiden hommat on. En mä sitä kiellä ja sama kaikkeen. En tosin pidä Veikkausliigan puolta sen puoleen mitenkään hyvänä, korkeintaan tyydyttävänä. Totesin vain, että onhan siellä sentään jotain tehty kun saivat streamit edes noita kautta julki. Toki ristiriitaista seurojen omien streamien kanssa. Mut kuulemma näistä on päästy yhteisymmärrykseen esimerkiksi Tepsin kanssa.

Kyllä liiton pitää itse kantaa vastuunsa. Seuroille annettu/laitettu jo liikaakin asioita mitä pitää tehdä. Seurat tekee oman työnsä ja liitot/liigat omansa. En mä kannata Palloliittoa, Miesten Ykköstä tai Veikkausliigaa vaan omaa seuraani.

E: Toki Ykkönen sarjana voisi ja pitäisi tehdä monia asioita paremmin, että saisivat nämä seurojen tuottamat materiaalit enemmän jakoon ja laajemmalle. Outoa ja äärimmäisen typerää, että eivät mitenkään edes yritä. ??? Huuhkaja-TV:ssa kuulemma sentään koosteet kierroksilta.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2015 klo 20:11:13 kirjoittanut Willer »
Metsurin koira

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 13.06.2015 klo 10:44:44

JJK:lla pyörähtänyt "oman kylän pojat" -kamppanja käyntiin.
https://www.youtube.com/watch?v=J_m6lB7ASMw
https://www.youtube.com/watch?v=_M5hQ8ATdJ4

Lainaus
JJK:n ja Movyan yhteistyössä tekemässä mainoskampanjassa ylistetään paikallista kasvatustyötä!

JJK on parhaillaan vahvasti mukana Ykkösen kärkitaistossa lähes täysin omavaraisella joukkeella – ja on luonnollisesti äärimmäisen ylpeä siitä! Osa on edustanut JJK:ta aina Kortteliliigasta asti, osa taas on ottanut aivan ensiaskeleensa futiskentällä jossain muussa paikallisista seuroista ennen siirtymistään Kettupaitaan.

Torstaiaamuna MTV3:n Huomenta Suomi-ohjelman lomassa ensiesityksensä saaneessa mainoskampanjassa tuodaan ilmi nykyisten JJK-pelaajien juuria kaupungin sisällä. Neljä eri mainospätkää pyörivät Keski-Suomen alueella MTV3:n mainoskatkoilla kesäkuun loppupuolelle asti.

JJK:n edustusjoukkueen pelaajien ja juniorien lisäksi pätkissä on mukana FC Vaajakosken, Palokan Riennon ja Halssilan Nousun junnuja.
OK sunnuntai – tervetuloa!

Sunnuntaina tuloillaan on varsinainen oman kylän poikien futispäivä, kun vahvasti paikallisiin pelaajiin luottavat JJK ja FC Vaajakoski pelaavat kotiottelunsa peräkkäin: ensin klo 16 FC Vaajakoski kohtaa PKKU:n Vaajakoskella ja heti perään klo 18:30 saa Ykkösen kärkikamppailussa vieraakseen PK-35:n Vantaalta.

Liput ja kausikortit käyvät otteluissa ristiin, tarkempia tietoja siitä löytyy täältä!
« Viimeksi muokattu: 13.06.2015 klo 12:09:41 kirjoittanut Metsurin koira »
Myrsky

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OUL V6


Vastaus #49 : 25.06.2015 klo 03:46:54

PK-35 tekee tällä hetkellä parempaa jälkeä kuin vuosikymmeneen. Instagramissa ja Twitterissä ihan raikas meno ja Youtubesta löytyy koosteet, lehdistötilaisuudet ja ottelumainokset.

 
Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa