AC Oulun ensimmäinen kotiottelu:
Uutuutena edulliset perheliput
1018 katsojaa
AC Oulun toinen kotiottelu:
Äideille ilmainen sisäänpääsy
675 katsojaa
Uskooko seura itse tapahtumien olevan hintansa arvoisia? Rahan sijaan vähät markkinointiresurssit tulisi keskittää ihan muualle kuin lippujen hintojen polkemiseen. Markkinoinnin yksi tehtävä on saada asiakas ymmärtämään, MIKSI hänen kannattaa maksaa nähdäkseen ottelussa tapahtumat x, y ja z.
Ensi kaudelle hintoja voisi uudistaa siten, että kaikki pääsyliput kustantaa 10 euroa ja kaikki kausikortit 100 euroa. Tällöin ei olisi enää tarvetta, eikä mahdollisuutta, hintojen sääntelyyn ja vääntelyyn, jolloin kaikki markkinointi voitaisiin kohdistaa itse asiaan. Eli pelaajien sekä seuran historian esittelyyn ja siitä kertomiseen. Pelimiehiä ja mielenkiintoisia persoonia sinne tullaan katsomaan, ei lippujen hintoja. Uuden hinnoittelun myötä kaikilla olisi myös pääsy aurinkokatsomosta pääkatsomoon.
Kaudella 2009 pienin yleisömäärä oli muuten 868 katsojaa. Tuolloin Ykköstä pelattiin Castrénilla, merkittävästi heikommissa olosuhteissa. Aina voi vedota kendojanareihin, äitienpäivään ynnä muihin syihin, mutta totuus on että isossa kuvassa poljetaan melko tukevasti paikallaan.