Laukaisukoneenkuljettaja
Paikalla
Suosikkijoukkue: Claude Simon
|
|
Vastaus #300 : 26.07.2023 klo 00:11:24 |
|
Atomu - olen parjannut japskia joskus itse kunkin heikkona hetkenä minäkin mutta kentänhahmotus ja syöttötaito ovat edelleen sitä luokkaa että oikeassa roolissa oikeas aikaan mies on yhä näkijä ja tekijä. Siinä määrin että vielä yksi vuosi?
|
|
|
|
JaJaJe
Poissa
Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023
|
|
Vastaus #301 : 26.07.2023 klo 00:47:57 |
|
Ainakin kaksi.
|
|
|
|
Thauvin
Poissa
Suosikkijoukkue: muchas gracias afición, esto para vosotros
|
|
Vastaus #302 : 26.07.2023 klo 03:05:13 |
|
Atomu - olen parjannut japskia joskus itse kunkin heikkona hetkenä minäkin mutta kentänhahmotus ja syöttötaito ovat edelleen sitä luokkaa että oikeassa roolissa oikeas aikaan mies on yhä näkijä ja tekijä. Siinä määrin että vielä yksi vuosi?
Kaikkeen sama paitsi viimeiseen. Japseilla ikä tuntuu olevan pelkkä numero kysykää vaikka Miuralta, Nakamuralta tai Yashuhito Endolta. Kentällä näyttää kaksvitoselta vaikka nopeus on tietenkin hiipunut vuosien saatossa. Kaikessa muussa edelleen liigan eliittiä. Viiden vuoden lappua voisi iskeä kouraan huoletta.
|
|
|
|
Gunvald Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #303 : 26.07.2023 klo 22:26:08 |
|
Ilman muuta jatkosopimusta Atomulle. Pelillisen antinsa lisäksi Atom on seuran todellinen lähettiläs, jonka palkka maksaa itsensä takaisin jo Klubin saamassa myönteisessä näkyvyydessä.
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #304 : 27.07.2023 klo 12:19:38 |
|
Ilman muuta jatkosopimusta Atomulle. Pelillisen antinsa lisäksi Atom on seuran todellinen lähettiläs, jonka palkka maksaa itsensä takaisin jo Klubin saamassa myönteisessä näkyvyydessä.
Tämä. Kaikesta edellä samaa mieltä. Hieno mies ja kova nu… eiku saunomaan!
|
|
|
|
JaJaJe
Poissa
Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023
|
|
Vastaus #305 : 16.09.2023 klo 23:29:21 |
|
Olipahan upea, syvältä lähtenyt avaava syöttö pieneen väliin Paanaselle tänään voittomaalissa.
Koska julkaistaan jatkosopimus?
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.09.2023 klo 23:31:45 kirjoittanut JaJaJe »
|
|
|
|
|
raita
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Fulham
|
|
Vastaus #306 : 23.05.2024 klo 00:23:54 |
|
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #307 : 23.05.2024 klo 06:38:24 |
|
Jos minun nuoruudessani joku olisi tuollaisia kuvaillut ja itkenyt kopin sotkuisuudesta somessa niin siitä olisi kyllä tätä valittajaa rankaistu sakoilla tai muilla ”toimenpiteillä”. Mutta nykyään asioita ei ilmeisesti kannata ”käsitellä” joukkueen sisällä, kun on löytynyt uusi parempi tapa eli ”kommunikointi” viraalien somepostausten kautta.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #308 : 23.05.2024 klo 07:06:36 |
|
Jos minun nuoruudessani joku olisi tuollaisia kuvaillut ja itkenyt kopin sotkuisuudesta somessa niin siitä olisi kyllä tätä valittajaa rankaistu sakoilla tai muilla ”toimenpiteillä”.
Mutta nykyään asioita ei ilmeisesti kannata ”käsitellä” joukkueen sisällä, kun on löytynyt uusi parempi tapa eli ”kommunikointi” viraalien somepostausten kautta.
Äijjjjä! Tosimiäs ei mitään naisten ja homojen siivous juttuja tee!
|
|
|
|
Henkilö
Poissa
|
|
Vastaus #309 : 23.05.2024 klo 07:17:46 |
|
Jos minun nuoruudessani joku olisi tuollaisia kuvaillut ja itkenyt kopin sotkuisuudesta somessa niin siitä olisi kyllä tätä valittajaa rankaistu sakoilla tai muilla ”toimenpiteillä”.
Mutta nykyään asioita ei ilmeisesti kannata ”käsitellä” joukkueen sisällä, kun on löytynyt uusi parempi tapa eli ”kommunikointi” viraalien somepostausten kautta.
Minun nuoruudessani toki ei ollut someja, mutta ilman konditionaalia voin kertoa, että nimenomaan sotkuisuudesta, varusteiden levittelystä ja unohteluista tuli huutia. Ja vähän vanhemmista junnuikäluokista alkaen sakkoa.
|
|
|
|
Porilaine
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, Porilainen jalkapallo
|
|
Vastaus #310 : 23.05.2024 klo 07:21:47 |
|
Pitää muistaa, että Japanissa tälläisestä suomalaisesta sotkuisuudesta ratkaistaisiin sakoilla tai muilla "toimenpiteillä". Toki joku puhuisi tähän, että pitää sopeutua "kulttuuriin". Minä en törkyyn sopeutuisi.
|
|
|
|
hikikuutio
Poissa
|
|
Vastaus #311 : 23.05.2024 klo 07:40:14 |
|
Eiköhän Atom rakenna jo tulevaa uraa somettajana ja tosi-tv-tähtenä. Konseptina on yhdistää Siivous-Auri konmarittamiseen ja kopin ilmapiirin putsaamiseen Kuppilat kuntoon ja Duudsonit tuli taloon hengessä. Kopit kuntoon Atom, ensimmäinen kausi Ruudussa vuonna 2025.
Eiköhän se ollut seuran kanssa sovittu juttu tässä kohtaa, että tällainen konkreettinen putsausjuttu hei sopisi hyvin tähän ja eteenpäin. Sakkoja Atomulle! Ja Lahelle.
|
|
|
|
Rokki
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS-jp
|
|
Vastaus #312 : 23.05.2024 klo 09:03:47 |
|
Hyvä pointti... Atomin viesti Aion jatkossakin kertoa näistä asioista avoimesti viittaisi siihen, että asiasta olisi puhuttu sisäisesti ennen somejulkistusta. Mikäli video olisi julkaistu ilman joukkuekaverien lupaa, se on luultavimmin vastakkain koppikoodiston kanssa... Toki paikka joukkueen sisäisessä nokkimisjärjestyksessä lienee rohkaissut ulostuloon
|
|
|
|
Kikkapaita
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO, A-R-S-E-N-A-L
|
|
Vastaus #313 : 23.05.2024 klo 09:23:00 |
|
Ihan hyvä näpäytys Atomilta suomalaisille resupekoille. Antaahan se aika ei-ammattilaisen kuvan kun pukukoppi on kuin sikolätti.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #314 : 23.05.2024 klo 09:24:29 |
|
Eikö sakkovastaava ole tehtäviensä tasalla!?
|
|
|
|
Witold Lutoslawski
Poissa
Suosikkijoukkue: Aleatorinen kontrapunkti
|
|
Vastaus #315 : 23.05.2024 klo 09:44:31 |
|
Eikö sakkovastaava ole tehtäviensä tasalla!?
Toke taisi sanoa jotain tuollaista eilen ihan julkisesti. Atomille Nuorison käytöstavoille Nuorison kannattaisi ottaa Atomista muutenkin mallia, ihan kaikessa. Esimerkiksi lämmittelyissä huomaa sen eron, miten avauskokoonpanon ulkopuolella olevat verryttelevät. Kun Atom palaa kentille niin tarkkailkaa huviksenne, miten toiminta eroaa muista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.2024 klo 09:52:05 kirjoittanut Witold Lutoslawski »
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #316 : 23.05.2024 klo 16:37:18 |
|
HJK:n konkaripuolustaja Joona Toiviota Tanakan tempaus hymyilytti.
– Pitää rankentaa sakkokulttuuria, että koppi pysyy siistinä, Toivio tuumasi Ylen haastattelussa.
Päävalmentaja Korkeakunnas oli samoilla linjoilla.
– En ole nänyt videota, mutta hattu päästä Atomille, jos hän on sitä mieltä, hän on varmaan oikeassa.
– Atom on uskomaton herrasmies ja joukkueen kokenein pelaaja. Hän on se, joka siivoa ja kerää pallot, aivan uskomaton pelaaja. Pitää ruveta seuraamaan sosiaalista mediaa, en ole siinä kovin hyvä, mutta tämä on hyvä tieto, otetaan puheeksi huomenna, Korkeakunnas nauroi.
|
|
|
|
Rokki
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS-jp
|
|
Vastaus #317 : 23.05.2024 klo 16:39:53 |
|
HJK:n konkaripuolustaja Joona Toiviota Tanakan tempaus hymyilytti.
– Pitää rankentaa sakkokulttuuria, että koppi pysyy siistinä, Toivio tuumasi Ylen haastattelussa.
Päävalmentaja Korkeakunnas oli samoilla linjoilla.
– En ole nänyt videota, mutta hattu päästä Atomille, jos hän on sitä mieltä, hän on varmaan oikeassa.
– Atom on uskomaton herrasmies ja joukkueen kokenein pelaaja. Hän on se, joka siivoa ja kerää pallot, aivan uskomaton pelaaja. Pitää ruveta seuraamaan sosiaalista mediaa, en ole siinä kovin hyvä, mutta tämä on hyvä tieto, otetaan puheeksi huomenna, Korkeakunnas nauroi. Eli koppi ei ollutkaan tietoinen "jyrähdyksestä"... Tämä muuttaa asetelmia, kokeneen kaartin suhtautumistapa ainakin jutusta päätellen positiivinen.
|
|
|
|
Thauvin
Poissa
Suosikkijoukkue: muchas gracias afición, esto para vosotros
|
|
Vastaus #318 : 23.05.2024 klo 20:26:31 |
|
Oli miten oli, Atomu Tanakan maine on nyt mennyt.
|
|
|
|
loscafeteros
Poissa
|
|
Vastaus #319 : 23.05.2024 klo 20:46:07 |
|
Haista huilu. Atomu Tanaka on liigan kovin japanilainen pelaaja. Ja varmaan pelillisesti voisi iskeä top 15 koko historian veikausliigapelaajiin
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #320 : 23.05.2024 klo 21:56:53 |
|
Hyvä että HJK on nyt sekaisin ja huomio kiinnittyy roskien keräilyyn ja niistä somepostailuun. Helppo voitto Ilvekselle, kun HJK:n pelaajat keskittyvät kinastelemaan oikesta pukukopin siisteystasosta
|
|
|
|
IFM
Poissa
|
|
Vastaus #321 : 23.05.2024 klo 22:13:36 |
|
Kopin suhteen ei ole kuin yksi vaihtoehto ja se on siisti koppi. Atom on oikeassa ja häntä kannattaa kuunnella.
|
|
|
|
hoc
Poissa
Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri
|
|
Vastaus #322 : 24.05.2024 klo 06:18:54 |
|
Atomu Tanaka on liigan kovin japanilainen pelaaja.
Korjasin. Todellinen ammattilainen puuhastelijoiden joukossa ja hieno mies.
|
|
|
|
valer1333
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Suomen jalkapallomaajoukkue
|
|
Vastaus #323 : 08.08.2024 klo 22:42:22 |
|
Turhauttavaa ettei ole saanut peliaikaa vaikka olisi vielä selkeästi annettavaa jokaiselle veikkausliigajengille. Legenda.
|
|
|
|
raita
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, Fulham
|
|
Vastaus #324 : 07.10.2024 klo 07:49:20 |
|
"Tilaisuuden jälkeen HJK:n japanilaispelaaja Atomu Tanaka käväisi lehdistötilassa ja jakoi paikalla olijoille korvapuustit, joita hän oli tehnyt lauantaina, kansainvälisenä korvapuustipäivänä."
Huipputyyppi kyllä. Harmi että pelaa HJK:ssa eikä jossain paremmassa Veikkausliigajoukkueessa missä pääsisi pelaavaan kokoonpanoon.
|
|
|
|
|
|