FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 09:34:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Naisille futsal maajoukkue ja tytöille piirinjoukkue toimintaa  (Luettu 1835 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jhn

Poissa Poissa


: 10.07.2015 klo 12:52:56

Olen jo vuosia ihmetellyt sitä, että miksi tytöillä ei ole futsalissa piirijoukkue toimintaa. Lisäksi miksi naisilla ei ole maajoukkue toimintaa. Futsal liiga on kehittynyt vuosi vuodelta huimasti ja nyt olisi korkea aika maajoukkueelle. Olen itse seurannut monena vuonna lähelta SM- lopputurnauksia, niin B- kuin C-tyttöjen, joten voin sanoa että taso on noussut huimasti. Löytyy paljon tyttöjä, jotka haluaisivat Futsalilta enemmän, mutta valitettavasti ei ole seuroilla halua / mahdollisuutta enempään. Tytöillä voisi olla B- ikäisillä piirijoukkue, jossa piirin parhaat futsal pelaajat voisivat harjoitella yhdessä. Lisäksi olisi maajoukkue jota voisi tavoitella ja vielä jonakin päivänä pelata naisten maajoukkueessakin.
Tässä vähän päättäjille ajateltavaa.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #1 : 10.07.2015 klo 20:52:56

Eipä hätää, sillä Ilvekselle on jo kuulemma luvattu naisten maajoukkue, jos liitto ei sellaista itse perusta :D. Tosin eipä ole naisten futsalissa maajoukkuetoimintaa juuri muuallakaan, mitä nyt muutaman maan epävirallinen "MM"-turnaus taidettu jonkun kerran höntsyillä, mutta ei siis FIFAn/UEFAn suojeluksessa.

Piirijoukkuetoiminnalle ei taas ole mitään tarkoitusta ilman maajoukkueita ja jos seuroja ei talvisin kiinnosta muu kuin jalkapallon 6 kk pre-seasonin viettäminen, niin ei niitä pelaajia pelkällä piirijoukkutoiminnallakaan ole kehitetty eikä kehitetä.  Melko satunnaisia taitaa olla piirijoukkuehassuttelut vielä poikienkin puolella, joten palataan asiaan joskus 2050-luvun jälkeen ehkä.

e. väärä topic, modet siirtäköön futsal-osioon.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa