Udi
Poissa
|
|
Vastaus #325 : 02.04.2007 klo 09:37:48 |
|
Hyvä esimerkki sekin, että sinä avaudut jälleen henkilökohtaisuuksiin menemisellä teini-ikäisen uhman ja kyynelien siivittämänä. Perustelematta tietenkään lainkan, mitä se mieshuora sinusta tarkoittaa Itsehän lainasin tuon määritelmän joltain muulta aiemmin tässä ketjussa, mahtoikohan kannattaa edes ulkomaista seuraa kyseinen nimimerkki(?) En missään nimessä voi. Tyhmyydestä sakotetaan. Onneksi valtaosa ymmärtää ihan itse. Syytä ei siis ole varoitusmerkeille. Sanotko tosissasi, ettenkö minä ole kertonut tässä topikissa omaa määritelmääni mieshuorasta? Luepa nyt edes vähän alusta.... : Edit: ja miten menin henkilökohtaisuuksiin tuossa postauksessani? Sinähän itse menet henkilökohtaisuuksiin! Ymmärrätkö edes omia kirjoituksiasi? Toiseen kohtaan: oletko kuullut sarkasmista Edit2: ja laitetaan vielä yleisesti ottaen: koko ajan peräät perusteita kaikilta, mutta etkö todella näe, että koko topikki on niitä täynnä? Oikeasti, kannattaa ajan kanssa hieman lukea tätä topikkia uudestaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 klo 09:42:05 kirjoittanut Udi »
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta
|
|
Vastaus #326 : 02.04.2007 klo 09:41:58 |
|
jos mieshuora termi risoo, voin kyllä lopettaa sen käytön niin halutessanne. Se vaan on vakiintunut termi täällä ja FF:llä kuvaamaan henkilöä joka kannattaa seuraa johon sillä ei ole mitään siteitä. Omalta osaltani siis sana on täysin arvovapaa, mutta voin kyllä käyttää jotain muutakin sanaa.....
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #327 : 02.04.2007 klo 10:09:35 |
|
Samaa toistoahan tämä on. Sinun osallasi tuo jana/kolmio loppuu tuohon z-kohtaan, kun taas paikallisen fanin kannalla se ei lopu missään vaiheessa ja kolmio senkun jatkaa kiertämistään vaan. Ja tämä on se mitä ollaan yhä edelleen kokoajan jauhettu. Sinusta sillä paikallisella siteellä ei ole väliä, minun mielestäni on.
Täh?! Seura, (lädi)kannattaja ja kaupunki ovat kaikki ERI tekijöitä esimerkissäni. Z-kohta kuvastaa kannattajan suhdetta kaupunkiin. Kannattajan ja seuran välinen (eli se tärkein) suhde on eri eli y. Sen janan siis ei tarvitse jatkua, koska se suora side löytyy jo väliltä kannattaja&seura. Toki välillisesti jana jatkuu z->x->seura, mutta tämä ei todellakaan siis ole suora suhde, tämä on välillinen suhde sen kaupungin kautta. Niin minun käsitykseni mukaan, eli kutakuinkin tuon kuvion mukaisesti. Tämä välillinen side ei ole missään nimessä yhtä tärkeä kuin suora side. Se todella on välillinen side, jossa yksi tekijä eli kaupunki yhdistää seuraa ja kannattajaa. Tämä sinusta on se merkittävin side, minusta se on harhakuvitelmaa ja ajatusvirhe. Enkä oikein tajua tuota äidin miesystävä-vertaustakaan. Äitisihän olisi aivan samalla tavalla olemassa, vaikka nykyistä miesystävää ei olisi olemassa, kun taas Arsenalia ai samalla tavalla olisi olemassa jos pohjois-lontoota(tai koko Lontoota) olisi olemassakaan. Et voi kiistää etteikö Arsenal ole pohjois-lontoolainen seura. Et tajua joo. Olisinko minä olemassa, jos äitiäni ei olisi olemassa? Olisiko äitini ja hänen miesystävänsä suhdetta olemassa, jos äitiäni ei olisi olemassa? Tai minun ja äitini miesystävän välillä vallitsevaa suhdetta? Tässähän on kolme eri tekijää, aivan kuten tuossa mainitsemassani esimerkissä Arsenal&(lädi)kannattaja&Lontoo. Kolme eri tekijää, joiden välillä vallitsee suhteet x, y ja z. Arsenal on perustettu Lontoossa, se on syntynyt Lontoossa. Aivan kuten minä olen syntynyt perheeseeni tai syntynyt Tuusulassa. Lontoolaisuus on tämän vuoksi aina Arsenalissa, silloinkin kun Arsenalilla on ottelu muualla kuin Lontoossa. Samoin minä olen osa perhettäni ja syntyjäni tuusulalainen, vaikka en kummankaan luona enää edes asu. Se on perustavaa laatua oleva seikka niin minussa kuin Arsenalissa. Vaikka kendoa trendikkäästi osaatkin vihata
En missään nimessä vihaa. Kendo ei vain ollut se minun juttuni. Hienoa se vain on, että jotkut tykkäävät - rakastavatkin. Mutta, nyt loppui vääntäminen osaltani ja cp hyppää lentokoneeseen suunnaten Berliiniin Kiitokset joka tapauksessa tästä keskustelusta itse kullekin Jopa sinulle, Udi
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 klo 10:23:17 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #328 : 02.04.2007 klo 10:22:25 |
|
Täh?! Seura, (lädi)kannattaja ja kaupunki ovat kaikki ERI tekijöitä esimerkissäni. Z-kohta kuvastaa kannattajan suhdetta kaupunkiin. Kannattajan ja seuran välinen (eli se tärkein) suhde on eri eli y. Sen janan siis ei tarvitse jatkua, koska se suora side löytyy jo väliltä kannattaja&seura.
Mutta kuten sanoin, se suhde ei voi palata henkilöön Arsenalin suunnalta, muuta kuin pohjoislontoon kautta, ja tämä on juuri se asia mistä ollaan kinattu. Suomen maajoukkue / \ x y / \ suomalaisuus -- z -- Kannattaja Jos kannattaja tässä tapauksessa on ruotsalainen Sven Svensson, joka ei koe itseään suomalaiseksi tai edes sitä erityisesti halua olla, ei hänen suhteensa Suomen maajoukkueeseen ole omasta mielestäni verrattavissa esim. minun suhteeseen Suomen maajoukkueeseen Tältä taas näyttää hieman monimutkaisempi kaavio. Eli tämän kehän saa pyörimään loputtomasti kahdella eri tapaa. Toki asia erikseen on se voiko ei-juutalainen olla Makkabi Helsingin kannattaja, mutta tässä tein oletuksen että voi. Makkabi Helsinki ------ / I \ x a y / I \ / juutalaisuus---c---Kannattaja / I helsinkiläisyys-------------b----------- Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
|
|
|
|
Ylliksen Mummo
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC (´95), RoPS (´85)
|
|
Vastaus #329 : 02.04.2007 klo 10:23:32 |
|
Se, että kuvio ei pidä paikkaansa.
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #330 : 02.04.2007 klo 10:25:47 |
|
Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Se, että mielestäni kuvio menee näin: Suomen maajoukkue / \ x y / \ SUOMI -- z -- Kannattaja ja aiemmin esittämälläni tavalla. Tämä on se ongelma.
|
|
|
|
DingDangDong
Poissa
Suosikkijoukkue: terroristi
|
|
Vastaus #331 : 02.04.2007 klo 10:27:45 |
|
En jaksa nytten etsiä sitä tekstiä mitä lainaisin, mutta JLCM väittä etteivät ulkomaiset seurat anna mitään esim. suomalaisille faneille. Eihän seuroilla olisi kaikennäköisiä nettikauppoja jos vain paikalliset kävisivät ostamassa fanikaupasta fanikamaa.
JLCM:n mielestä varmaan joukkueilla ei saa olla ulkomaalaisia faneja.
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #332 : 02.04.2007 klo 10:30:06 |
|
Makkabi Helsinki ------ / I \ x a y / I \ / juutalaisuus---c---Kannattaja / I helsinkiläisyys-------------b-----------
Kyllähän tämänkin kautta tuota pystyy perustelemaan: mielestäni tärkein suhde tässäkin on SUORA suhde kannattajan ja seuran välillä (y). Kaikki muu seuran ja kannattajan välillä kiertää toisen tekijän kautta, eli ne ovat välillisiä. Eivät puhtaita, suoria suhteita. Ymmärsitkö? En kertaakaan ole kieltänyt, etteikö nämä välillisetkin suhteet (esim. se kannattaja->Lontoo->Arsenal) vaikuttaisi. Voivat vaikuttaa hyvinkin paljon. Mutta nimenomaan se suora suhde on tärkeämpi, kuin nämä välilliset suhteet. Se on se puhtain suhde. Se on se tunne - rakkaus - VAIN JA AINOASTAAN seuran ja kannattajan välillä. Oli kannattaja sitten samasta kaupungista (tai edes samasta maasta) tai ei.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 klo 10:31:07 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #333 : 02.04.2007 klo 10:31:24 |
|
Et tajua joo. Olisinko minä olemassa, jos äitiäni ei olisi olemassa? Olisiko äitini ja hänen miesystävänsä suhdetta olemassa, jos äitiäni ei olisi olemassa? Tai minun ja äitini miesystävän välillä vallitsevaa suhdetta? Tässähän on kolme eri tekijää, aivan kuten tuossa mainitsemassani esimerkissä Arsenal&(lädi)kannattaja&Lontoo. Kolme eri tekijää, joiden välillä vallitsee suhteet x, y ja z. Mutta toisin kuin äitisi ja sinun välisessä rakkaudessa, äitisi rakkaus ei ole riippuvainen sinun suhteestasi hänen mieheensä, koska äitisi ilmeisesti rakastaa sinua joidenkin muiden syiden takia. Kun taas ainoa asia mitä Arsenalissa on, on sen pohjoislontoolaisuus, jolloin se on avainasemassa seuran ja sinun välisessä suhteessa. Arsenal on perustettu Lontoossa, se on syntynyt Lontoossa. Aivan kuten minä olen syntynyt perheeseeni tai syntynyt Tuusulassa. Lontoolaisuus on tämän vuoksi aina Arsenalissa, silloinkin kun Arsenalilla on ottelu muualla kuin Lontoossa. Samoin minä olen osa perhettäni ja syntyjäni tuusulalainen, vaikka en kummankaan luona enää edes asu. Se on perustavaa laatua oleva seikka niin minussa kuin Arsenalissa.
Silloin kun Arsenalilla on ottelu muualla kuin Lontoossa se on siellä edustamassa Arsenalia, eli pohjois-lontoota. Jos Arsenalin koti olisi Hararessa se olisi ajan mittaan vierasotteluissaan edustamassa Hararelaisia jolloin pohjoislontoolainen ei voisi enää oikein kutsua itseään kannattajaksi, koska seura ei ole pohjoislontoolainen. Ja koska sinä olet Tuusulasta, ja pidät TuPS:ista, on TuPS edustamassa sinua kun se Järvenpäähän matkustaa JäPS:in vieraaksi. Edustaisiko TuPS sinua jos se olisi Hararesta? En todellakaan pysty sisäistämään ettet tajua?
|
|
|
|
Möpsi
Poissa
|
|
Vastaus #334 : 02.04.2007 klo 10:32:55 |
|
jpnumerot, jos ole protestantti (luterilainen), käytä korttisi!!
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #335 : 02.04.2007 klo 10:33:08 |
|
Kyllähän tämänkin kautta tuota pystyy perustelemaan: mielestäni tärkein suhde tässäkin on SUORA suhde kannattajan ja seuran välillä (y). Kaikki muu seuran ja kannattajan välillä kiertää toisen tekijän kautta, eli ne ovat välillisiä. Eivät puhtaita, suoria suhteita. Ymmärsitkö?
En kertaakaan ole kieltänyt, etteikö nämä välillisetkin suhteet (esim. se kannattaja->Lontoo->Arsenal) vaikuttaisi. Voivat vaikuttaa hyvinkin paljon. Mutta nimenomaan se suora suhde on tärkeämpi, kuin nämä välilliset suhteet. Se on se puhtain suhde. Se on se tunne - rakkaus - VAIN JA AINOASTAAN seuran ja kannattajan välillä. Oli kannattaja sitten samasta kaupungista (tai edes samasta maasta) tai ei.
Aivan, eli tämä on sinun mielipiteesi, ja minun se ei ole. Mutta en tajua miksi sinun piti näillä kaavioillasi uudestaan koittaa herättää keskustelu henkiin, kun ne eivät tuoneet mitään uutta. Luulin että niillä yritit jotenkin todistaa miten olet osa Arsenalia, vaikka loppujen lopuksi se taas oli sinun todisteluasi omasta rakkaudestasi Arsenalia kohtaan.
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #336 : 02.04.2007 klo 10:35:28 |
|
Mutta toisin kuin äitisi ja sinun välisessä rakkaudessa, äitisi rakkaus ei ole riippuvainen sinun suhteestasi hänen mieheensä, koska äitisi ilmeisesti rakastaa sinua joidenkin muiden syiden takia. Aivan! Tämän vuoksi etenkään minun välillinen suhteeni äitini mieheen ei ole merkityksellinen. Se rakkaus katkeaa siihen minun ja äitini välillä. Minun ja äitini miehen välinen suora suhde onkin sitten lähinnä vihaa. Joka tapauksessa, nimenomaan nämä suorat suhteet ovat kaikkein merkityksellisimpiä, kuten tämäkin (ja tuo toinen) esimerkkini osoittavat. Välillinen suhde äitini kautta mieheen vaikuttaa siten, että siedän miestä: vaikuttaa siis, ihan ehdottomasti. Mutta äitiäni rakastan, onneksi äitini on välissä tekijänä ja tämä rakkaus katkeaa häneen vaikka ketju välillisenä jatkuukin. Kun taas ainoa asia mitä Arsenalissa on, on sen pohjoislontoolaisuus, jolloin se on avainasemassa seuran ja sinun välisessä suhteessa.
Täh Arsenal ei ole mitään muuta kuin pohjois-lontoolainen?! vaikka loppujen lopuksi se taas oli sinun todisteluasi omasta rakkaudestasi Arsenalia kohtaan.
Äläpä nyt käännä keskustelua aivan sivuraiteilleen tällaisesta höpöstä. Mielestäni tuo kaavio on mahdollisimman yksinkertainen esitys tuosta tilanteesta: kolme eri tekijää (niinkuin todellisuudessakin) ja täten kolme eri suoraa suhdetta (kuten todellisuudessakin). Pakko siis kysyä sinultakin, että mikä tässä on niin vaikeaa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 klo 10:37:04 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #337 : 02.04.2007 klo 10:35:49 |
|
En jaksa nytten etsiä sitä tekstiä mitä lainaisin, mutta JLCM väittä etteivät ulkomaiset seurat anna mitään esim. suomalaisille faneille. Eihän seuroilla olisi kaikennäköisiä nettikauppoja jos vain paikalliset kävisivät ostamassa fanikaupasta fanikamaa.
JLCM:n mielestä varmaan joukkueilla ei saa olla ulkomaalaisia faneja.
En ole lainkaan puhunut siitä että hyväksyykö joku markkinointiosaston äijä sinut mainostamalla fanipaitoja tai jotain sinulle. Kuten ehkä tuosta sivusta huomaat, minullakin lukee tuossa sivussa ManU, ja itsekin omistan useita ManU:n fanituotteita, joita aion jatkossakin käyttää. Pointti on ollut siitä koenko olevani osa ManU:a, eikä siitä olenko hyvä asiakas jollekin markkinointipäällikölle.
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #338 : 02.04.2007 klo 10:37:37 |
|
Aivan. Arsenal ei ole mitään muuta kuin pohjoislontoolainen jalkapalloseura. Aivan kuten Maccabi Tel-Aviv ei ole mitään muuta kuin juutalainen Tel-Avivilainen urheiluseura. Ja aivan kuten KTP ei ole muuta kuin kotkalainen työväenseura.
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #339 : 02.04.2007 klo 10:39:30 |
|
Niin ja JLCM, miten perustelet sen, että varmasti moni pohjoislontoolainen fani pitää kaupunkia ja koko aluetta maailman pahimpana persreikänä ja silti rakastaa Arsenalia? Tai vihaa Arsenalia, mutta rakastaa yli kaiken "Arsenalin seutua"? Tai asuu jopa Pohjois-Lontoossa, rakastaa paikkaa ja rakastaa ManU:a vaikka koko muu perhe kannattaa Arsenalia? Tästä katsoin jonkun dokkarinkin... Vai eikö tuo janari voi kannattaa ManU:a ja kieltää rakkautensa Arsenaliin? :
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #340 : 02.04.2007 klo 10:40:50 |
|
Pakko siis kysyä sinultakin, että mikä tässä on niin vaikeaa?
Se että minä lähden siitä olettamuksesta että pohjoislontoolaisuus on juurikin se ainoa tekijä jota Arsenal tarvitsee rakastaakseen jotakuta, aivan kuten äitisi tapauksessakin olisi niin jos hänen rakkautensa sinuun riippuisi suhteestasi hänen miesystäväänsä.
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #341 : 02.04.2007 klo 10:42:55 |
|
Niin ja JLCM, miten perustelet sen, että varmasti moni pohjoislontoolainen fani pitää kaupunkia ja koko aluetta maailman pahimpana persreikänä ja silti rakastaa Arsenalia? Tai vihaa Arsenalia, mutta rakastaa yli kaiken "Arsenalin seutua"? Tai asuu jopa Pohjois-Lontoossa, rakastaa paikkaa ja rakastaa ManU:a vaikka koko muu perhe kannattaa Arsenalia? Tästä katsoin jonkun dokkarinkin... Vai eikö tuo janari voi kannattaa ManU:a ja kieltää rakkautensa Arsenaliin? : Jos p-lontoolainen kannattaa ManU:a on hän täysin verrattavissa sinuun. Jos pohjoislontoolainen vihaa pohjoislontoota eli ei koe ylpeyttä omasta pohjoislontoolaisuudestaan vaikka rakastaisi Arsenalia, on hän täysin verrattavissa sinuun. Ja tuo joka asuu pohjoislontoossa ja rakastaa paikkaa mutta rakastaa ManU:a on täysi, siis todella täysin, rinnastettavissa sinun tilanteeseesi.
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
|
Vastaus #342 : 02.04.2007 klo 10:45:26 |
|
Niin ja JLCM, miten perustelet sen, että varmasti moni pohjoislontoolainen fani pitää kaupunkia ja koko aluetta maailman pahimpana persreikänä ja silti rakastaa Arsenalia? Tai vihaa Arsenalia, mutta rakastaa yli kaiken "Arsenalin seutua"? Tai asuu jopa Pohjois-Lontoossa, rakastaa paikkaa ja rakastaa ManU:a vaikka koko muu perhe kannattaa Arsenalia? Tästä katsoin jonkun dokkarinkin... Vai eikö tuo janari voi kannattaa ManU:a ja kieltää rakkautensa Arsenaliin? : Heillä on pohjois-lontoolaisuutensa takia syntymästään jonkinlainen suhde Arsenaaliin, pitivät tai ei. Sinulla lähin suhde taitaa olla Buster, Nick Hornbyn tavaaminen ja Lontoon kartta
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #343 : 02.04.2007 klo 10:47:34 |
|
molemminpuolinen rakkaus
Se että minä lähden siitä olettamuksesta että pohjoislontoolaisuus on juurikin se ainoa tekijä jota Arsenal tarvitsee rakastaakseen jotakuta, aivan kuten äitisi tapauksessakin olisi niin jos hänen rakkautensa sinuun riippuisi suhteestasi hänen miesystäväänsä.
Tämähän on jälleen yksi näistä argumenteista, jolla perustelet asioita vähän joka välissä. Vaikka pohjalla taisi jälleen olla se ainoa argumenttisi mistään, eli paikallinen side.... : Mutta, käsittääkseni kukaan ei ole koskaan pystynyt todistamaan, että toinen rakastaa. Onko tällä silloin sinänsä edes mitään merkitystä? Etenkin filosofiassa on pyritty todistamaan muiden ja maailman olemassaoloa, mutta hyvinkin yllättäen lähimmäs perusteluissa on päästy vain ja ainoastaan sitä, että on itse olemassa: minä tunnen, täten olen. Rakkaus on itsessään puhdas. Se ei tarvitse siis mitään "vastavoimaa" ollakseen, kuten vastarakkautta. Se ei ole mitenkään parempaa tai huonompaa tällaisen seikan vuoksi. Se on yksinään täydellinen - se ei tarvitse mitään muuta. Tämänkään kautta en jaksa ymmärtää, miksi tuota "molemminpuoleista rakkautta" kannat mukanasi. Sehän käytännössä kumoaisi koko rakkauden käsitteen: ei kukaan pysty todistamaan että toinen rakastaa! Oletusarvona, että sillä muka olisi jotain merkitystä. Eli käytännössä, tuo molemminpuoleinen rakkaus on harhakuvitelma. Monestihan sitäkin on mietitty, onko koko elämä harhakuvitelmaa - pitkin esimerkiksi filosofian historiaa. Katso vaikka Matrix, jos filosofia ei kiinnosta Siinähän on sama pointti. Ja tosiaan, ei kukaan ole pystynyt todistamaankaan, että kaikki ei todella olisi harhakuvitelmaa. Ehkäpä sitä itseä lukuunottamatta. Nostatko todella itsesi näiden maailmankaikkeuden suurimpien nerojen yläpuolelle? Hämmentävää. Mutta, harhakuvitelmaa tai ei, minäkin tiedän, että tunnen. Tämä on ainoa asia, joka minulle merkitsee. Ei edes se, onko kaikki muu vain harhaa. Sama pätee viittaukseen uskovaisesta: hänellä on puhdas tunne, vaikka hän hyvinkin voi elää harhakuvitelmassa. Ei hän edes vaadi todisteita, koska hän uskoo. Hän rakastaa. Ja tuo rakkaus on puhdasta, se ei vaadi mitään lisää - kuten sitä vastarakkausta. Kuten sanottua, rakkaus on sokeaa. Rakkaus on yksinkertaista. Silti, kaikessa yksinkertaisuudessaan ja sokeudessaan täydellistä!
|
|
|
|
J.P. Sarja
Poissa
|
|
Vastaus #344 : 02.04.2007 klo 10:56:51 |
|
Voi perkele sun kanssas JLCM! Kyyti kentälle lähtee tunnin päästä, kamat pakkaamatta, syömättä ja tässä mä jauhan sun kanssa foorumilla Eli nyt on oikeasti vihellettävä osaltani peli poikki, ehkäpä muutenkin ihan hyvä niin. Minusta oli joka tapauksessa mukava keskustella - jopa väitellä - sinun kanssasi, pidän sinua kaikkine harhoinesikin siis varsin nastana forumistina! Kiitos siis tästä keskustelusta ja no hard feelings, eh?
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 klo 10:58:19 kirjoittanut jp72672 »
|
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #345 : 02.04.2007 klo 11:01:12 |
|
Mutta, harhakuvitelmaa tai ei, minäkin tiedän, että tunnen. Tämä on ainoa asia, joka minulle merkitsee.
Aivan, ja minulle se ei riitä. Tästä olemme eri mieltä. LOPPU SLUT
|
|
|
|
JLCM
Poissa
|
|
Vastaus #346 : 02.04.2007 klo 11:02:34 |
|
Voi perkele sun kanssas JLCM! Kyyti kentälle lähtee tunnin päästä, kamat pakkaamatta, syömättä ja tässä mä jauhan sun kanssa foorumilla Eli nyt on oikeasti vihellettävä osaltani peli poikki, ehkäpä muutenkin ihan hyvä niin. Minusta oli joka tapauksessa mukava keskustella - jopa väitellä - sinun kanssasi, pidän sinua kaikkine harhoinesikin siis varsin nastana forumistina! Kiitos siis tästä keskustelusta ja no hard feelings, eh? Itsekin olen jo kahdesti siirtänyt bussiin menoa kirjastoon kun olen menossa. No hard feelings, ja tsemppiä sinun Arsenal-suhteellesi, mikä minä olen sanomaan mikä sinulle riittää vai ei LOPPU SLUT
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
|
Vastaus #347 : 02.04.2007 klo 11:27:35 |
|
Ei tietenkään. Se vain osoittaa että sinä olet "seurasi" markkinointiosaston asiakas kuten myös Yumi 15v. Tokiosta ja Wang Wei 17v. Hongkongista etkä kannattaja
eli voin olla kannattaja vain, jos asun kyseisellä paikkakunnalla?
|
|
|
|
lasse11
Poissa
Suosikkijoukkue: itäinen taivas
|
|
Vastaus #348 : 02.04.2007 klo 11:35:56 |
|
eli voin olla kannattaja vain, jos asun kyseisellä paikkakunnalla?
Ei niinkään mutta jossain se raja kannattajan ja futisviihteen asiakkaan välillä menee. Liittyen kulttuuriseen etäisyyteen seurasta.
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
|
Vastaus #349 : 02.04.2007 klo 11:37:27 |
|
Ei niinkään mutta jossain se raja kannattajan ja futisviihteen asiakkaan välillä menee. Liittyen kulttuuriseen etäisyyteen seurasta.
No nyt sitten heitän tämän ihan tsoukkina....Ja rajan vetäjänä toimit sinä/minä vai joku muu tällä foorumilla oleva/kirjoittaja?
|
|
|
|
|
|