FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.01.2025 klo 03:11:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 37

Kirjoittaja Aihe: Mieshuorauksesta parantuminen.....  (Luettu 37181 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lisuke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EI VAAN NOUSE!

Vastaus #400 : 18.04.2007 klo 02:39:53

Tekstitv-janarit voi nyt suoraan jättää eroon keskustelusta.

sama. ei mieshuorausta vaan kloorihanttaamista. totaalisesti käännytettävissä, ei mitään hätää.
itse kuulun katekoriaan a.
Yourworstnightmare

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham

Vastaus #401 : 18.04.2007 klo 06:16:03

Ei enää nykyään sytytä noi suuret liigat. Aiemmin katselin paljonkin pelejä, mutta nykyään aina vaan harvemmin. Tuloksia kyllä seuraan ja omia suosikkejani symppaan, mutta se siitä. Suomifutis on Se Juttu!
Jälkipelin Mestari

Poissa Poissa

Vastaus #402 : 18.04.2007 klo 07:42:07

Ei enää nykyään sytytä noi suuret liigat. Aiemmin katselin paljonkin pelejä, mutta nykyään aina vaan harvemmin. Tuloksia kyllä seuraan ja omia suosikkejani symppaan, mutta se siitä. Suomifutis on Se Juttu!

sama. Onhan siellä isoissa liigoissa taitoa, vauhtia ja glooriaa mutta jotenkin ei vaan jaksa innostaa kovin paljon nykyään. Mielenkiinto on kääntynyt kummallisiin asioihin, kuten minkäköhänlaisen joukkueen mikäkin seura kasaa kyseisellä kaudella Veikkausliigaan ja mitenköhän "se ja se" pelaaja on kehittynyt edelliseen kauteen nähden.
Alarcon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Horst Lüning, Pallo-Iirot

Vastaus #403 : 18.04.2007 klo 13:06:50

Kannattajaksi on turha kutsua itseään jos ei kannata joukkuetta - tekstitv:n tai sopcastin välityksellä ei pahemmin joukkuetta kannateta. Kyllä itse ainakin arvostan enemmän itse jalkapalloa arvostavaa "mieshuoraa", kuin tekstitv-pellejä, joille tärkeintä on päästä sanomaan "oman" joukkueen voittaneen.

Vaikeahan sitä on millään tavoilla osallistua joukkueen toimintaan tektsitv:n kautta taikka tihrustamalla otteluita nettistreamin kautta. Itselleni kansainvälisen jalkapallon seuraaminen on rinnastettavissa lähinnä leffojen katseluun ja musiikin kuunteluun. Hyvää viihdettä, josta jokaisella oikeus nauttia ja valita suosikkinsa tuhansista eri vaihtoehdoista. Minkään ulkomaisen seuran kannattajaksi en itseäni pysty laskemaan, vaikka muutamia suosikkeja maailmalta löytyy ja näille menestystä toivonkin katsomissani otteluissa.

Mielestäni kannattamiseen liittyy oleellisena osana kannatetun joukkueen toimintaan osallistuminen ja sen tukeminen.Tapahtui tämä sitten maksalla pääsylipun joukkueen otteluun tai esim. tekemällä vapaaehtoistyötä seuran junioreiden parissa. Itse ainakin haluan ohjata jalkapalloon käyttämäni rahat suomalaisen ja "oman kaupungin" jalkapallon tukemiseen, joka toivottavasti pystyy järjestämään tulevaisuudessakin lapsille mahdollisuuden hienon lajin harrastamiseen.
niftan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi

Vastaus #404 : 18.04.2007 klo 15:33:15

Vaikeahan sitä on millään tavoilla osallistua joukkueen toimintaan tektsitv:n kautta taikka tihrustamalla otteluita nettistreamin kautta. Itselleni kansainvälisen jalkapallon seuraaminen on rinnastettavissa lähinnä leffojen katseluun ja musiikin kuunteluun. Hyvää viihdettä, josta jokaisella oikeus nauttia ja valita suosikkinsa tuhansista eri vaihtoehdoista. Minkään ulkomaisen seuran kannattajaksi en itseäni pysty laskemaan, vaikka muutamia suosikkeja maailmalta löytyy ja näille menestystä toivonkin katsomissani otteluissa.

Mielestäni kannattamiseen liittyy oleellisena osana kannatetun joukkueen toimintaan osallistuminen ja sen tukeminen.Tapahtui tämä sitten maksalla pääsylipun joukkueen otteluun tai esim. tekemällä vapaaehtoistyötä seuran junioreiden parissa. Itse ainakin haluan ohjata jalkapalloon käyttämäni rahat suomalaisen ja "oman kaupungin" jalkapallon tukemiseen, joka toivottavasti pystyy järjestämään tulevaisuudessakin lapsille mahdollisuuden hienon lajin harrastamiseen.

Asiapuhetta. Tästä juurikin on kysymys.  Ylos
kahkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #405 : 18.04.2007 klo 17:31:00

Samaa mieltä, kyllä se oikea "fanius" on paljon enemmän kuin katsot suomesta esim. chelsean pelejä ja olet tosifani. Toki onhan se hienoa että tunnustetaan värejä :) Mutta helpommin voi tukea lähiympäristön seuraa. Tässä viestissä ei sitten ole tarkoitus tuomita ulkomaalaisseurojen kannattajia.  ::)
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #406 : 19.04.2007 klo 02:51:57

Kannattajaksi on turha kutsua itseään jos ei kannata joukkuetta - tekstitv:n tai sopcastin välityksellä ei pahemmin joukkuetta kannateta. Kyllä itse ainakin arvostan enemmän itse jalkapalloa arvostavaa "mieshuoraa", kuin tekstitv-pellejä, joille tärkeintä on päästä sanomaan "oman" joukkueen voittaneen.

Lintissä on oikeastaan häirinnyt vaan se että westendin snobiporukoista tulevalla jannulla on pakonomainen tarve tekeytyä aidoksi slummiscouseriksi. Voisko siellä 2000 kilometrin päässä The Kopissa olla edelleen se purjehdusta harrastava elintasoperheen vesa joka vaan sattuu fanittamaan maksa-allasta.
JLCM

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi + satunnaista symppausta

Vastaus #407 : 24.04.2007 klo 21:43:15

päivtys mieshuoraustilanteeseeni:

Lieneekö sitten alkaneen veikkausliigakauden takia että ManU-innostus laskenut vielä enemmän, mutta tuossa Kakan ManU:n nöyryytystä katsoessa ei oikeastaan tunnu yhtään miltään, pientä harmitusta lukuunottamatta. Kun matsi päättyy, loppuu se sitten miten tahansa, en usko että 5 minuutin päästä edes muistan koko ottelua. Pari edellistä matsia tullut seurailtua tyyliin "tulos tekstitvstä", ja tuntuu tällä hetkellä vielä omituisemmalta kuin topikkia availtessa tämä edellisen 10 vuoden ManU-fanitukseni. Turun Interiä on kiva tässä hieman fanitella ja matseissa käydä, ja kuka tietää, ehkä joukkueesta tulee "omani" ajan kanssa, mutta en vain tajua missä "harhassa" edelliset 3-10 vuotta elin.

Eli, puhdistus on tapahtunut melko täydellisesti.

ps. toivottavasti tämä väliraportti ei herätä "vastapuolen" henkilöitä aloittamaan uudestaan vääntöä.....
T. G. Meister

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gonzalo Higuaín

Vastaus #408 : 24.04.2007 klo 21:49:57

Pakko vain sanoa että : on hienoa että et kannata Munaa, mutta täytyy ihmetellä miksi heität 10 Munantäyteistä vuotta hukkaan ja alat mieshuoraamaan Turun Interiä ?
niftan

Poissa Poissa

Vastaus #409 : 24.04.2007 klo 21:56:11

Pakko vain sanoa että : on hienoa että et kannata Munaa, mutta täytyy ihmetellä miksi heität 10 Munantäyteistä vuotta hukkaan ja alat mieshuoraamaan Turun Interiä ?

Asukos JLCM Turussa? Jos näin on, ei kyseessä ainakaan ole mieshuorausta.
Lisuke

Poissa Poissa

Vastaus #410 : 24.04.2007 klo 21:56:43

mikset lue koko topickia, tai edes ekaa sivua?
JLCM

Poissa Poissa

Vastaus #411 : 24.04.2007 klo 22:04:49

Asun. Ja kuten sanoin niin en minä mikään hc-ultraboy ole, Inter vaan sattuu olemaan se seura täällä mitä symppaan eniten, paha sanoa mitä siitä tulee. Tässä vaiheessa vielä peukuttelu ja matseissa tuppisuunaistumis-tasolla, jos siitä syvenee niin kiva, jos ei niin ei voi mitään. Mutta aikaani en hukkaa enää mahdottoman tavoittelussa, se on selvä.

Rooneyn maalille kuitenkin  Ylos
N5

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsesta

Vastaus #412 : 25.04.2007 klo 09:37:16

Mielestäni jclm:n pitää nyt loogisesti leikata kaikki siteensä Manuun, polttaa paidat, kirota Rooney, Kristiina ja Ferguson julkisesti ja mennä itse potkiskelemaan aina kun Manu pelaa, ettei retkahdusta tapahdu. Paha pitää leikata irti kehosta ja viedä paranemisprosessi loppuun   Ylos
Kinuski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olen tuuliviiri ja takinkääntäjä

Vastaus #413 : 25.04.2007 klo 10:05:34

Olen alkanut viime aikoina potea orastavia mieshuorauksen tunteita nykyisen kotikaupunkini joukkuetta kohtaan. Toki Vepsun otteet Veikkausliigassa kiinnostavat vielä enemmän, mutta harmittavan vähän tulee joukkueen pelejä nähtyä livenä.
TED MEAT

Poissa Poissa

Vastaus #414 : 25.04.2007 klo 12:34:14

Ainakin omalta kohdaltani mieshuoraukselta oli aika mahdotonta välttyä 90 -luvun alkupuolella. Tuolloin olin itse vaikutteille alttiissa iässä, lauantaina parhaaseen katseluaikaan tuli töllöstä kalinaa, Veikkausliigaa ei näkynyt juuri missään ja omalla kylällä glooriaa niitti pesäpallojoukkue. Manuahan siinä sitten tuli huorattua muna pystyssä vuosikaupalla.

Kotimaista jalkapalloa olen siitä huolimatta onneksi aina osannut arvostaa. Todellinen kiinnostus sitä kohtaan puhkesi samoihin aikoihin kun FC Lahti perustettiin ja seuran touhuja tuli seurailtua mielenkiinnolla. Sitten muutin Lahteen ja lopullinen kipinä syttyi, kun kävelin eräänä iltapäivänä Kisapuiston ohi Lahti - Mupa matsin ollessa käynnissä. Stadionilta raikasi FCLK:n kovaääninen laulu ja totesin, että jumalauta, tuonne ja heti.

Manun edesottamukset ja selostajien mieshuoraus vituttaa nykyään ihan helvetisti, eli eom  Ylos
Lisuke

Poissa Poissa

Vastaus #415 : 25.04.2007 klo 12:46:21

Mielestäni jclm:n pitää nyt loogisesti leikata kaikki siteensä Manuun, polttaa paidat, kirota Rooney, Kristiina ja Ferguson julkisesti ja mennä itse potkiskelemaan aina kun Manu pelaa, ettei retkahdusta tapahdu. Paha pitää leikata irti kehosta ja viedä paranemisprosessi loppuun   Ylos
Hmm.. tästä en ole kyllä samaa mieltä. Mieshuorille aina :keskari:, mutta pitääkö muka kaiken muun kuin suomalaisen jalkapallon seuraaminen lopetta?
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #416 : 27.04.2007 klo 19:05:05

Nykypäivänä kun ihmiset vaihtavat vahvasti karrikoiden asuinpaikkaa kuin sukkaa, niin tuon logiikan pohjalta kai sitä suosikkijoukkuetta pitäisi vaihtaa samaan tahtiin? Oikeastaan tämä on Suomea isompi ongelma tiiviimmin asutuista maissa, joissa pienempien joukkueitten kannatus on tasaisesti laskussa -> nassikka saattaa muuttaa kilometrimääräisesti verrattaen vähän lapsuutensa aikana, mutta se lähin paikallinen jengi vaihtuu joka kerralla. Ei ihme, ettei varsinaista leimaantumista tapahdu mihinkään näistä, vaan todennäköisemmin johonkin suurseuraan. Väljästi asutussa Suomessa tämä on toki huomattavsti pienempi "ongelma".

Muutenkin paikallisidentiteetin liiallinen korostaminen joukkueen yhteydessä voi olla jopa häiritsevää, ainakin mikäli seura on kasvukeskuksesta. Olen asunut Tampereella sellaisen tovin, että ehdin aikani ihmetellä Ilveksen pelejä ennen Unitedin perustamista, mutta en minä kyllä miellä itseäni manselaiseksi millään tasolla ja voisin vaihtaa asuinpaikkaa vaikka huomenna jos tarjotaan vain riittävää kannustinta. Vielä olemattomampaa on side esim. lapsuuden kotipaikkaan, jossa en ole edes piipahtanut muistaakseni noin kahteentoista vuoteen. Toki ymmärrän, että jollain koko ikänsä Kuopiossa asuneella neljännen polven Puijonlaaksolaisella se side kotikaupunkiin tai jopa kaupunginosaan voi olla aivan eri luokkaa.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney

Vastaus #417 : 27.04.2007 klo 19:25:59

Muovin kannattamiselle  :keskari:
JLCM

Poissa Poissa

Vastaus #418 : 27.04.2007 klo 20:25:27

Muovin kannattamiselle  :keskari:

Aika monen FCUM-miehen mielestä varmasti sinäkin kannatat muovia, mutta ei siitä sen enempää......

e: enkä kannata Interiä, eikä se ole muoviseura koska seuralla on a) omat juniorit, b) sen perustamisessa ei tuhottu jo olemassaolevia perinteisiä seuroja(TuTo:lla edelleen jalkapallotoimintaa), c) vaikka värit/nimi on pöllitty ulkomailta(kuten monilla kyldyyriseuroilla maailmalla) ei se muuta tosiasiaa että seura on täysin legitiimi turkulainen jalkapalloseura, eikä tässä kaupungissa löydy ensimmäistäkään katkeraa ihmistä valittamassa siitä kuinka oma seura vietiin alta 17 vuotta sitten kuten esim. Lahdessa tai Tampereella. Tämän lisäksi Tampereella ja Lahdessa United ja FC ovat jo lyhyen historiansa onnistuneet murtautumaan laajalti kaupunkilaistensa tietoisuuteen, ainoana miinuksena toki minun puoleltani omien junioreiden puute.,

Seurojahan ei tietenkään saa perustaa, sehän on selvä. Ja jos en aivan väärin muista Kansio, taisit itse olla "muoviseura" FC Jazzin miehiä, vai muistelenko väärin?
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 klo 20:32:14 kirjoittanut JLCM »
Spude

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakuunat

Vastaus #419 : 28.04.2007 klo 06:32:13

Aika monen FCUM-miehen mielestä varmasti sinäkin kannatat muovia, mutta ei siitä sen enempää......

e: enkä kannata Interiä,
Turhaan häpeilet. Kotimaisen "muovi"joukkueen kannatus tuo aina pisteet kotimaisen futiksen plakkariin ja se on ainoa joka ratkaisee. Mielestäni jonkun "perinteisen" Manu-"kannattaja" runkkarin on turha huudella muovista, niin kauan kun oma kannatus ei kanna hedelmää omaan kotimaiseen pussiin.

Arvostan Jazz-kannatustasi Kansio, mutta jos ManU on tosiaan nykyään ainoa seurasi, niin olet vieraantunut suomalaisesta jalkapallosta. Avaa silmäsi, herranjumala.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 klo 06:44:58 kirjoittanut Spude »
Benny Pronssijalka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Super Tele, SVHK & Super-Vesku maalivahtina

Vastaus #420 : 28.04.2007 klo 09:33:41

Itseäniäkään ei enää esimerkiksi Valioliiga kiinnosta ollenkaan. Silloin kun Canal+ oli viikonlopun ilmainen, jaksoin vain yhden Valioliiga-matsin katsoa, Liverpool-Chelsea. Silloin tällöin katselen La Ligaa UK:lta. Ihan kivaa pelailua, mutta toisinaan se saatanan makailu kentällä pistää vituttamaan hieman. UCL:ää jaksan katsoa ja arvokisoihin sytyn aina, mutta kyllä se Veikkausliiga on se läheisin.
T. G. Meister

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gonzalo Higuaín

Vastaus #421 : 01.05.2007 klo 20:44:58

Vaikka onkin Canal+ niin enää sieltä tulee katsottua lähinnä vain Suomen A-Maajoukkueen Ottelut. Välillä ehkä kalinaa, jos on joitain pienempiä seuroja ruudussa eikä aina näitä samperin liverpooleja ja manuja.
Kansio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney

Vastaus #422 : 06.05.2007 klo 19:26:33

Kyllä SE seura minulle oli PPT, jonka tilalle Jazz tuli. Tällä hetkellä huoraan PoPan ja MuSan perässä, kun "oma" joukkue hävisi. Jäipä eilen City-United kesken, jotta ehdin Kakkosen matsiin vesisateessa.. Väärin huorattu?  ;)
niftan

Poissa Poissa

Vastaus #423 : 06.05.2007 klo 22:17:01

Itse en näkisi kovinkaan kummallisena tai paheksuttavana, mikäli "leskeksi" jäänyt jalkapallokannattaja (eli oma joukkue lopettanut toimintansa) menisi uudelleen naimisiin ja alkaisi rakentamaan uutta elämää uuden joukkueen kanssa. Alytön vertaus, mutta osapuilleenhan noin se menee.
Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #424 : 06.05.2007 klo 23:19:25

Alytön vertaus, mutta osapuilleenhan noin se menee.
Niin onkin, koska rakkaus naista kohtaan voi loppua, mutta seuraa kohtaan ei.

Sivuja: 1 ... 16 [17] 18 ... 37

Siirry: