100%
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #500 : 26.05.2007 klo 01:53:13 |
|
Ei vittu, tää on tätä. Tälläinenhän on uskomattoman surullista.
|
|
|
|
Lisuke
Poissa
Suosikkijoukkue: EI VAAN NOUSE!
|
|
Vastaus #501 : 26.05.2007 klo 03:52:03 |
|
Ei vittu, tää on tätä. Tälläinenhän on uskomattoman surullista. kerrankin sama 100% kanssa... alku jonkun suuremman? ""Kyllähän tuo Viro-Englanti houkuttelisi ainakin täällä päässä Suomen matsia enemmän, Suomen "tähtisikermän" otteita näkee kuitenkin livenä huomattavasti helpommin." Ei kannata tällaisten kavereiden eksyä Suomen maaotteluihin. Voin kuvitella, kun Suomi menee Alpeille ja nämä janarit tulevat munapystyssä kannustamaan Suomen ja Englantia. Voi olla nenä hellänä " sma
|
|
|
|
Baresi
Poissa
Suosikkijoukkue: TP-47, Leijonat, Huuhkajat, Jäätävä läppä
|
|
Vastaus #502 : 26.05.2007 klo 06:49:33 |
|
YNWA, mate, get me a lufc badge in a head, mate cool, mate edit: jaa sinne oliki joku (posts:1) menny jo hulinoimaan
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.05.2007 klo 06:55:53 kirjoittanut Baresi »
|
|
|
|
|
Le God
Poissa
Suosikkijoukkue: Hard Bass
|
|
Vastaus #503 : 26.05.2007 klo 07:02:32 |
|
Jos JYP pelaa Jokereita ja Suomi Azerbaidzhania vastaan, petän välittömästi sekä lajin että maani.
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #504 : 28.05.2007 klo 21:00:44 |
|
YNWA, mate, get me a lufc badge in a head, mate cool, mate
It's raining cups and ale. FINNISH REDS ON TOUR!!! Kyllä tuo sanattomaksi vetää, ei pysty ymmärtämään miten nuo ihmiset voivat tehdä jotain tuollaista edit: jaa sinne oliki joku (posts:1) menny jo hulinoimaan
|
|
|
|
rokelvis
Poissa
Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen
|
|
Vastaus #505 : 29.05.2007 klo 12:30:43 |
|
Itse olen jo pikkumukulasta asti kannattanut Newcastlea ja seuraan joukkueen otteita kohtuullisen aktiivisesti. Ehkä aktiivisemmin kuin FC Hämeenlinnan pelejä. Kuitenkin jos FC Hämeenlinna kohtaisi NUFC:n, niin tottakai kannustaisin Hämeenlinnaa kyseisessä pelissä, ei epäilystäkään. Sama tilanne on Suomen ja Englannin maajoukkueen kannattamisen suhteen, vaikkei nyt oikeastaan missään lajissa tuo Suomen maajoukkue ole hirveän suuria kiksejä aiheuttanut. Varsinkin kun sekä jääkiekossa että jalkapallossa on otettu kaikkien aikojen pohjanoteerausvalmentajat mukaan (Erkka ja Roy).
En minä kuitenkaan minään ongelmana näe sitä, että kannustaa/sympatiseeraa useampaa jalkapalloseuraa. En kuitenkaan yritäkään leikkiä mitään supergeordieta. Minulla ei ole mitään Sunderlandia vastaan, itseasiassa se on mielestäni sympaattinen jalkapalloseura, jonka menestys ei millään tavalla minua haittaa. Enemmänkin tulee sitten tuossa mieshuorauksessa rakkaimmiksi vihollisiksi ne kavereiden suosikkijoukkueet. Ne kun yleensä ovat vielä todellisia mieshuorausporukoita. Eräskin kannatti vuosituhannen alussa Leedsiä, mutta nyt on Man Unitedin kannattaja.
Celticin ja Grimsbyn suhteen nyt on kyse yleisestä kannattamisesta, enhän minä kyseisistä palloiluseuroista oikeen mitään tiedä (tai siis niiden otteista), mutta kyllähän niitä kohtaan koen normaalia suurempaa sympatiaa. Ei minulla silti ole järisyttävän suurta tarvetta parantua mieshuorauksesta. Loppujen lopuksi kannattaisin mieluiten Hämeenlinnan Pallokerho -nimistä jalkapalloseuraa, kun sen riveissä tuli enemmänkin pelattua aktiivivuosina.
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
|
Vastaus #506 : 30.05.2007 klo 20:13:55 |
|
Loppujen lopuksi kannattaisin mieluiten Hämeenlinnan Pallokerho -nimistä jalkapalloseuraa
Sama juttu, silloin minäkin kannattaisin suomalaista seuraa, ihan sama millä sarjatasolla.
|
|
|
|
Jomppuli
Poissa
Suosikkijoukkue: PAVE
|
|
Vastaus #507 : 20.12.2009 klo 22:45:49 |
|
Yritin etsiskellä samankaltaista topiccia, mutta enpä löytänyt. Ainakaan sellaista minkä edellinen viesti ei olisi yli parin vuoden takaa. Jos tällainen löytyy niin tämä toki vittuun.
Olen aina ollut mieshuora, en toki pahin mahdollinen versio joka laulaa ruudulle ja heittelee tuoppeja kilpailevien fanien pöytäseurueisiin. Olen myös aina käynyt paikallisen seurani peleissä jo ihan juniorista lähtien ja seurannut aktiivisesti suomen maajoukkueen suorituksia. Siltikin olen huorannut Juvea varmaan n. vuodesta -95 (nevöforget!). Viime aikoina olen pyöritellyt päässäni ajatusta että, jos esimerkiksi Juventus kohtaisi HJK:n, niin kyllä minä HJK:ta kannattaisin, joten miten Juventus voi olla silloin suosikkiseurani. Sama homma jatkuisi suomenkin sisällä PK-37-HJK (PK-37), PaVe-PK-37 (PaVe), joten eikö tällä logiikallani lempijoukkueeni ole PaVe. Lisäksi minua on alkanut suoraan sanottuna hävettää se kuinka vähän käyn paikan päällä peleissä, vaikka lukema onkin ollut koko ajan nousussa Helsingissä asuessani. Maajoukkueen pelissä olen käynyt vain kerran, olisiko ollut kyseessä 2004 em-karsinnat tuolloin ja pelinä Suomi-Italia, toki olen muut pelit seurannut himassa tai pubissa.
Täten ns. ajoissa olevana vaikka sitten uudenvuodenlupauksena, lupaankin liittyä SMJK:hon ja olla paikan päällä ainakin kaikissa Huuhkajien kotiotteluissa, miksei ainakin osassa vierasotteluistakin. Lisäksi lupaan ruveta paljon aktiivisemmaksi kotimaisen futiksen seuraajaksi paikan päällä, sekä myös fanituotteissa täytyy tapahtua parannusta omalta kohdaltani. Miksei ostaa vaikka HJK:n kausikorttiakin.
Tämän sanottuanikin en aio silti lopettaa kansainvälisen jalkapallon seuraamista ja toki joitain joukkuetta tulee symppailtua, mutta suomalaisen futiksen tukeminen omalta osaltani lähtee nousuun, joten liittykää rintamaan te loput mieshuorat!
|
|
|
|
ForzaInter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat
|
|
Vastaus #508 : 20.12.2009 klo 22:49:53 |
|
Siltikin olen huorannut Juvea varmaan n. vuodesta -95 (nevöforget!). Viime aikoina olen pyöritellyt päässäni ajatusta että, jos esimerkiksi Juventus kohtaisi HJK:n, niin kyllä minä HJK:ta kannattaisin, joten miten Juventus voi olla silloin suosikkiseurani.
Jos Honka ja Internazionale kohtaisivat toisensa europeleissä, kannattaisin Internazionalea.
|
|
|
|
powderfinger
Poissa
Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United
|
|
Vastaus #509 : 20.12.2009 klo 22:52:10 |
|
Paljonkos tästä nyt sitten tulee FUPpeja?
|
|
|
|
Satupekka
|
|
Satupekka
Vastaus #510 : 20.12.2009 klo 22:54:19 |
|
Vaihdoin ensin yläasteella Espoon Bluesin kaulaliinan Manchester Cityn kaulaliinaan, nyt hävitin tuon huivin, mutta hommasin tilalle Hyvinkään palloseuran huivin
|
|
|
|
yksi
Poissa
|
|
Vastaus #511 : 20.12.2009 klo 22:54:55 |
|
Paljonkos tästä nyt sitten tulee FUPpeja?
Riippuu mieshuorauksen laadusta. Jos isäsi on kannattanut jne. ja pystyt lopettamaan suomifutiksen ihanuuden ja edistämisen takia, saat noin 200 fuppia. Jos huorauksesi on vain mielivaltaisesti valittu (kuten varmaan onkin!), saat noin 23 fuppia.
|
|
|
|
kokistuoppi
Poissa
Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy
|
|
Vastaus #512 : 20.12.2009 klo 22:57:20 |
|
Tästä on 200 topikkiih
|
|
|
|
Pyhäinhäväistys
Poissa
|
|
Vastaus #513 : 20.12.2009 klo 22:58:37 |
|
Jos Honka ja Internazionale kohtaisivat toisensa europeleissä, kannattaisin Internazionalea.
Kova jätkä!
|
|
|
|
krevis
Poissa
Suosikkijoukkue: 1923
|
|
Vastaus #514 : 20.12.2009 klo 23:15:42 |
|
Tästä on 200 topikkiih
Sama, pistin ekaksi mieleen tulleen kylkeen kiinni.
|
|
|
|
Jomppuli
Poissa
|
|
Vastaus #515 : 21.12.2009 klo 00:03:34 |
|
Sama, pistin ekaksi mieleen tulleen kylkeen kiinni.
mietiskelinkin ensin tätä topiccia, mutta ajattelin että nostaakko kun kaksi vuotta edellisestä viestistä. Mitenkähän sitten kun oma isäni on kannattanut 70-luvulta asti FC Hakaa?
|
|
|
|
Suurin
Poissa
|
|
Vastaus #516 : 21.12.2009 klo 10:18:09 |
|
Kelle tuli yllätyksenä? Omapa on asiasi, toivottavasti et pilaa tätä(kin) topicia luokattomilla provoillas.
|
|
|
|
chila
Poissa
Suosikkijoukkue: PK-37, JIPPO & LAHI
|
|
Vastaus #517 : 21.12.2009 klo 13:01:49 |
|
Yritin etsiskellä samankaltaista topiccia, mutta enpä löytänyt. Ainakaan sellaista minkä edellinen viesti ei olisi yli parin vuoden takaa. Jos tällainen löytyy niin tämä toki vittuun.
Olen aina ollut mieshuora, en toki pahin mahdollinen versio joka laulaa ruudulle ja heittelee tuoppeja kilpailevien fanien pöytäseurueisiin. Olen myös aina käynyt paikallisen seurani peleissä jo ihan juniorista lähtien ja seurannut aktiivisesti suomen maajoukkueen suorituksia. Siltikin olen huorannut Juvea varmaan n. vuodesta -95 (nevöforget!). Viime aikoina olen pyöritellyt päässäni ajatusta että, jos esimerkiksi Juventus kohtaisi HJK:n, niin kyllä minä HJK:ta kannattaisin, joten miten Juventus voi olla silloin suosikkiseurani. Sama homma jatkuisi suomenkin sisällä PK-37-HJK (PK-37), PaVe-PK-37 (PaVe), joten eikö tällä logiikallani lempijoukkueeni ole PaVe. Lisäksi minua on alkanut suoraan sanottuna hävettää se kuinka vähän käyn paikan päällä peleissä, vaikka lukema onkin ollut koko ajan nousussa Helsingissä asuessani. Maajoukkueen pelissä olen käynyt vain kerran, olisiko ollut kyseessä 2004 em-karsinnat tuolloin ja pelinä Suomi-Italia, toki olen muut pelit seurannut himassa tai pubissa.
Täten ns. ajoissa olevana vaikka sitten uudenvuodenlupauksena, lupaankin liittyä SMJK:hon ja olla paikan päällä ainakin kaikissa Huuhkajien kotiotteluissa, miksei ainakin osassa vierasotteluistakin. Lisäksi lupaan ruveta paljon aktiivisemmaksi kotimaisen futiksen seuraajaksi paikan päällä, sekä myös fanituotteissa täytyy tapahtua parannusta omalta kohdaltani. Miksei ostaa vaikka HJK:n kausikorttiakin.
Tämän sanottuanikin en aio silti lopettaa kansainvälisen jalkapallon seuraamista ja toki joitain joukkuetta tulee symppailtua, mutta suomalaisen futiksen tukeminen omalta osaltani lähtee nousuun, joten liittykää rintamaan te loput mieshuorat!
Toki itselläni on vahvat sympatiat vanhan kotikaupunkini joukkueisiin ja seuraan molempien otteita varsin aktiivisesti - netin kautta : . Kesällä kun muutaman päivän Iisalmessa vietän niin tietysti jos Peekoolla tai Pavella on kotipeli niin ehdottomasti sen menen katsomaan. Peekoon huivi vois olla kiva. Synnyinkaupunkini "ykkösseuraa" HJK:ta kohtaan en tunne oikeastaa mitän muuta kuin jonkinlaista vastenmielisyyttä. Nykyisen kotikaupunkini Jippon kotipelejä on aivan pakko ensi kesänä mennä katsomaan ja miksei myös jokipallonkin, mutta uskomatonta kiimaa en näitä joukkueita kohtaan vielä ainakaan tunne, johtuu varmaan siitä että ovat kuitenkin varsin uusia tuttavuuksia minulle. Veikkausliigassa "muovi" on aina kiehtonut minua joten FC Inter ja FC Lahti saavat sympatiani, Lahi suurimmaksi osaksi sen takia että isäni on lahelainen (kävi koulua esim. liipolassa, kunnaksessa yms) ja kävi jo pikkupoikana katsomassa Reipasta vuonna 1970 jne... saanko muuten tästä paljon FUPeja? Parantamisen varaa on rutkasti, mutta radikaalia elämäntapamuutosta en ole tekemässä; Mieshuoraamisen lopetan tosissani vasta sitten kun Inter ei voitakaan enää scudettoa ja Stoke tippuu valjusta. aamen Toivottavasti oma mieshuoraurasi ei loppunut sen takia ettei Juve ole vähään aikaan niittänyt menestystä ja Evertonillakin menee tällä hetkellä vähe heikommin
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.12.2009 klo 13:06:14 kirjoittanut chila »
|
|
|
|
|
Jomppuli
Poissa
|
|
Vastaus #518 : 21.12.2009 klo 14:16:25 |
|
Toivottavasti oma mieshuoraurasi ei loppunut sen takia ettei Juve ole vähään aikaan niittänyt menestystä ja Evertonillakin menee tällä hetkellä vähe heikommin Ei toki. Enhän Vanhaa Rouvaa hylännyt silloinkaan kun tahkottiin B:ssä yksi kausi. Evertonia jo vuosia sympanneena olen myöskin tottunut heikkoihin kausiin. Kuhan nyt ei vain tippumista tulisi.
|
|
|
|
Ior Bock
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets
|
|
Vastaus #519 : 21.12.2009 klo 16:04:32 |
|
UUH!!! Muovia symppaava mieshuora, jatkoajalla nämä
|
|
|
|
lossivitunkuski
Poissa
Suosikkijoukkue: 1929
|
|
Vastaus #520 : 21.12.2009 klo 16:13:41 |
|
Yritin aloittaa uskonnollisista syistä, ja lopetin muista syistä. :
|
|
|
|
lpnher
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynamo Dresden
|
|
Vastaus #521 : 21.12.2009 klo 16:16:15 |
|
Mieshuorattavaa jengiä kannattaisin paikallista seuraani vastaan aina, 'mieshuorattavaa maatani' en toki pystyisi kannattamaan Suomea vastaan jonka totesin viime kesän U21-kisoissa.
satamiljardii FUPpia
|
|
|
|
Soccerious
Poissa
|
|
Vastaus #522 : 21.12.2009 klo 16:28:14 |
|
Luonnollisesti eräät mieshuorat eivät malta pitää lusikkaansa poissa tästä(kään) sopasta, vaan tulevat tänne pätemään FUP-viesteillään. Pilatkaa nyt tämäkin ketju sitten Varsinkin kun täällä ei edes ketään provosoitu eikä oikeastaan mitään mielipidettä esitetty.
|
|
|
|
grönvit
Poissa
|
|
Vastaus #523 : 21.12.2009 klo 16:31:44 |
|
"No mä en ihan periaatteestakaan mee kattoon suomalaisten seurajoukkueiden pelejä. Sehän ois sama, et mää Evertonin kannattajana menisin paremman puutteessa joku lauantai Liverpoolin matsiin. Enkä mä toisaalta edes usko nauttivani suomalaisesta jalkapallosta, se ei merkitse mulle mitään."
- Harri, Evertonin kannattaja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.12.2009 klo 16:42:35 kirjoittanut grönvit »
|
|
|
|
|
Jomppuli
Poissa
|
|
Vastaus #524 : 22.12.2009 klo 13:29:52 |
|
Hupaisaa kun silloin kun "kannattaa" ulkomaista seuraa niin puolet foorumista vittuilee mieshuoramaisuudesta ja kun sen sitten lopettaa itseensä vittuuntuneena niin se toinen puolisko (tällaisen kuvan ainakin sain erään anonyymin mieshuoran kommentista, joka väittää kovasti käyneensä junnusta asti paikallisen seuran peleissä, mutta uskoisin näitten poikkeuksien tapahtuneen viimeisen 5 vuoden aikana pari hassua kertaa vuoteen) vittuilee siitä että yritän vain kerätä fuppia ja olla "cool" ja "lutuuri". Kyseinen jannu otti tämän myös henkilökohtaisena vittuiluna häntä kohtaan vaikken millään muotoa ohjeistanut häntä omassa "kannatuksessaan". Kannattakoon minun puolestani tätä nimeltä mainitsematonta oksettavaa rahan tuhlaaja seuraa. Antaisi minun vain lopettaa mieshuoraukseni rauhassa.
|
|
|
|
|
|