FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 22:01:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Astana - HJK @ Taivas ja tie kohti lohkovaihetta 5.8 olisi päivämme.  (Luettu 1667 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

: 25.09.2015 klo 23:42:18

Mun on ollut hirveän vaikea käsitellä tätä asiaa saati käydä tästä jotain asioita läpi, mut mäkin olin aika luovuttanut pääsyn paikalle HJK:n ratkaisuotteluun jossa tiedettiin mitkä oli panokset ja olin murun murtamana itkenyt internetin maailmassa, ja sit jostain kumman syystä yks mun maailman frendeistä soitti lähetkö sä Astanaan hakemaan mun kaa jatkopaikan, olin no totta munassa heti jutussa mukana ja sit seuraavana päivänä olin vähän darrassa sovittiin treffit lentokentälle ja sit me painetiin sinne ihme vitun astanaan hakemaan jatkopaikkaa. Olin jännityksestä salpeana ajatellut että olisin tän reissun yksin lopulta kun mun frendi joutu painaa jotain duuni juttui siin samalla eikä aikaa ollut mulle, mut sit kuitenkin frendin frendi tuli et liity meijän jengiin ja sit mä liityin ja mentiin kirjautuu mut mun hotlaan ja olin hetken yksin join parit huurteiset kunnes tää frendin frendi soitti et haluutko lähtee meidän kaa skruudaa, olin aluksi et tvstähän tulee uclää ja sit kuitekin pitäs levätä mut tää jannu veti mut mukanaan ja mentii skuruudaa hyvii lihapyöryköitä jne, siel tää mun frendi sit hengaili niiden sen uusien kavereiden kaa joille se esitteli mut, ja olisin meijän ainoo jannu joka on messissä tsiigamassa HJK:n suurta unelmaa. Nää jäbät tottakai nauro meille, mut me elettiin omassa uskossamme, siinä aikojamme sitte päädyin takaisin hotlalle juomaan huurteisiani ja lepäämään aamulla varhain uni ei enää maittanut ja taisin herätä 6 aikoihin suomeksi 3 aikoihin ja painelin suoraan brekkarille ja sekäään ei oikein vakuuttanut ammatinmiestä alko vaipea 3-4 tunnin hotellikuolema ei mitään tekemistä ei kaljaa ei mitän aktiviitettia kunnes 11 aikaan frendin frendi soitti lähetkö meijdän kanssamme ultras myös sekin kaupunki kierrokselle käytiin tsiigaamassa astanan kaupunki ei vakuuttanut, mutta ilta tuntui mielessä tänään jos koska, ja sitten vihdoin ja vihdoin pompimme ystävieni sakun ja ystävän ja ystävän kanssa HJK bussiin joka vei meidät stadionille olisi vielä yli tunti aikaa miksi en käyttäisi tätä hyväkseni ja laulaisi HJK lauluja kun vielä voisin ja lauloin yksin siinä sitten HJK lauluja mutta matsin alussa tamme auto pantiin hiljaiseksi. Kotiyleisö mylvi hullun lailla ja olimme sillassa, mutta 0-2 johdossa oli helppo hymyillä tilanne kuitenkin muuttui ja muuttui ja

kaikki oli lopulta katastrofi.
Röytän Karhu

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 25.09.2015 klo 23:51:36

Tuoppi

Ihan oikeasti hyvä teksti vaikka joku vamuli varmaan tuleekin kohta nauramaan jotain puuttuvia välimerkkejä.

Mä nään tuosta vieläkin painajaisia enkä mä ollut lähelläkään Kazakstania.
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023

Vastaus #2 : 25.09.2015 klo 23:58:04

Frendeille ja frendien frendeille Ylos.

Harmillisesti palasi taas tämä peli mieleen..
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler

Vastaus #3 : 26.09.2015 klo 09:11:08

Rapolle Ylos

0-2 johdossa oli helppo hymyillä tilanne kuitenkin muuttui ja muuttui ja

kaikki oli lopulta katastrofi.

Erittäin hyvin kuvattu. Ihan tyhjää koko ottelu ja varsinkin se loppu. En ole katsonut koosteita enkä varmaan tule koskaan katsomaan.
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 26.09.2015 klo 09:35:36

Tämä kosketti. Vaikeahan tätä on vieläkään tajuta, mutta elämässä tulee välillä hetkiä, joita ei järki voi selittää.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #5 : 01.10.2015 klo 22:58:15

Ylos

Sivuja: [1]

Siirry: