FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 19:39:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Fc Futura- Kiffen 3.10. klo 14/ Miehemme maalikaupassa.  (Luettu 913 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pietari de Pietro

Poissa Poissa


: 02.10.2015 klo 17:15:05

Maalikauppa Pikamaalin palvelutiskillä maalinmyyjä Panos Eurocupis palvelee totutun ystävällisesti kahtaa Porvoonmiestä.

- Aah, Pecos ja Davy, vanhat ystavani! Hauska nahda teita nain ennen kauten viimeistä matsia! Terve tulemast!
- Terveterve! Niin, mä tai siis me Davyn kanssa otettaisiin pari maalia. Jotain jännää, vaikkapa kantapääkikalla!
- Joo, Pecos tuumas että se toinen vois olla tosiii erikoinen. Mitäs olis?
- Aah, porvoolaisiin ja Futuran maaliosastoon voi aina luottaa. Muistattehan että toimitamme vain maalien aihioita. Teidän on tehtava maalit itse.
- Jups, muistanhan mä. Davy tuumas että toi sääntö pitäis uudistaa. Täähän on ihan kuin ostais sahtia, tuota ohraista jumalten juomaa, hihihhii...
- Nojoojoo, meilla olis paljon erilaisia kayttamattomiä maaleja! Eras paakaupunkilainen suurseura ei ole niitä ennattanyt kayttaa!!
- No, Pecos, otetaaks Suddelle se kantapääkikka. Suurseura ei oo käyttäny, hehehee!!!
- Jep, Davyseni. Ja sittenpä vaikka Lampiselle suoraa kulmast. Eikueiku, Lönni pistää kainalolla sisään, kihihii!!
- Kiiitoos! Jaa Futuura pelaa!

FC Futura- Kiffen klo 14.00 Porvoon keskuskentällä. Lauantaina 3.10.


- Jari.Muistaks Kärkölässä keskikoulun terveystiedon tunnilla kun Hena opetti meitä?
- Joojoo, Make, mä muistan kaiken, melkein.
- Muistaks kun se sano että rumassa repussa on paras tavara. Muistaks?
- No, joo!!! Käsiteltiin lisääntymistä ja sen keinoja. - Reppu levälleen, jeeee!!!!
- Hehehee. Ei me kyllä silloin tiedetty millaisesta repusta meille puhuttiin.
- Noo, mä luin Kallea jo ihan nöössipoikana.
- Nii, ja mä selailin Jallua.
Pietari de Pietro

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 03.10.2015 klo 17:01:49

Kiffenille onnea 0-1 voitosta, näin sarjapaikkakin säilyi.

Pelillisesti aika mitätön matsi.
Parasta nappula- ja junnuosaston raikkaat lauleskelut ja huudahtelut. Paikalla hienosti yli 600 katsojaa.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa