Pietari de Pietro
Poissa
|
|
: 02.10.2015 klo 16:15:05 |
|
Maalikauppa Pikamaalin palvelutiskillä maalinmyyjä Panos Eurocupis palvelee totutun ystävällisesti kahtaa Porvoonmiestä.
- Aah, Pecos ja Davy, vanhat ystavani! Hauska nahda teita nain ennen kauten viimeistä matsia! Terve tulemast! - Terveterve! Niin, mä tai siis me Davyn kanssa otettaisiin pari maalia. Jotain jännää, vaikkapa kantapääkikalla! - Joo, Pecos tuumas että se toinen vois olla tosiii erikoinen. Mitäs olis? - Aah, porvoolaisiin ja Futuran maaliosastoon voi aina luottaa. Muistattehan että toimitamme vain maalien aihioita. Teidän on tehtava maalit itse. - Jups, muistanhan mä. Davy tuumas että toi sääntö pitäis uudistaa. Täähän on ihan kuin ostais sahtia, tuota ohraista jumalten juomaa, hihihhii... - Nojoojoo, meilla olis paljon erilaisia kayttamattomiä maaleja! Eras paakaupunkilainen suurseura ei ole niitä ennattanyt kayttaa!! - No, Pecos, otetaaks Suddelle se kantapääkikka. Suurseura ei oo käyttäny, hehehee!!! - Jep, Davyseni. Ja sittenpä vaikka Lampiselle suoraa kulmast. Eikueiku, Lönni pistää kainalolla sisään, kihihii!! - Kiiitoos! Jaa Futuura pelaa!
FC Futura- Kiffen klo 14.00 Porvoon keskuskentällä. Lauantaina 3.10.
- Jari.Muistaks Kärkölässä keskikoulun terveystiedon tunnilla kun Hena opetti meitä? - Joojoo, Make, mä muistan kaiken, melkein. - Muistaks kun se sano että rumassa repussa on paras tavara. Muistaks? - No, joo!!! Käsiteltiin lisääntymistä ja sen keinoja. - Reppu levälleen, jeeee!!!! - Hehehee. Ei me kyllä silloin tiedetty millaisesta repusta meille puhuttiin. - Noo, mä luin Kallea jo ihan nöössipoikana. - Nii, ja mä selailin Jallua.
|