FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 22:48:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 7

Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä Lontooseen lähtijälle?  (Luettu 12787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shefkin rangaistuspotku

Poissa Poissa

Vastaus #75 : 31.07.2008 klo 08:43:00

Suosittelen vasta matsin jälkeen lähistön bubeja,olivat tupaten täynnä ennen kick offia!
Nimet eivät jääneet mieleen,mutta yksi kantabubeista kadun vasemmalla puolella,jossa
isot mustat mainoskyltit...ei voi kulkea ohi!

Toinen juttu...viimeiseltä metroasemalta oli vielä aika kävelymatka The Lanelle,taxilla
jouhevasti eteenpäin,tosin kadut on katkaistu liikeenteeltä lähellä Lanea!

Kannattaa mennä mieluummin junalla Liverpool Streetiltä White Hartiin. Asema on stadionilta muutaman sadan metrin päässä. Kun lähtee kävelemään junaradan viertä kohti stadionia, tulee vastaan pubi, jossa on yleensä tilaa myös ennen peliä.
Pellikka

Poissa Poissa

Vastaus #76 : 31.07.2008 klo 13:21:38

Kiitos vinkistä,eipä tajuttu tuota mahollisuutta,vaan ummikkona metrossa seikkailtiin...
vostoli

Poissa Poissa

Vastaus #77 : 15.08.2008 klo 16:54:25

13. 9 tulee oltua lontoossa joten mihin matsiin kannattaa suunnata ja miten kannattaa hommata liput?

Valju:
Fulham FC - Bolton Wanderers
Tottenham Hotspur - Aston Villa

pimppi:
Crystal Palace - Swansea City
Queens Park Rangers - Southampton FC
Charlton Athletic - Wolverhampton Wanderers

+ sitten jotain alempia sarjoja...

divarihulinat ehkä kiinnostaa enemmän ja varmaan helpompi hommata liputkin..

ja toki saa suositella hyviä pubeja ja pillunvonkausmestoja southwarkin kulmilta.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2008 klo 16:58:04 kirjoittanut vostoli »
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas

Vastaus #78 : 16.08.2008 klo 08:00:32

Southwark on niin kätevästi Waterloon vieressä että legendaarinen CP on ainakin koettava ynnä Croydonin Nokia-geton hulinat. Muutenhan tuolta pääsee helposti esimerkiksi Smithfieldsin alueelle ja bussilla aamun tunteina takaisin.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #79 : 16.08.2008 klo 23:30:10

13. 9 tulee oltua lontoossa joten mihin matsiin kannattaa suunnata ja miten kannattaa hommata liput?

Valju:
Fulham FC - Bolton Wanderers
Tottenham Hotspur - Aston Villa

pimppi:
Crystal Palace - Swansea City
Queens Park Rangers - Southampton FC
Charlton Athletic - Wolverhampton Wanderers

Itse olen ollut kaikilla noista kentistä paitsi Tottenhamin (liput oli, mutta Blackburn matsi oli siirretty). Lippuja saa noihin kaikkiin aika varmasti. Spursin matsi kyllä myydään loppuun, muihin saa vielä ottelupäivänä.
Lippuja saa netistä helposti. Spursia pitää vähän kytätä.

Pimpissä paras meno ja helpoin mennä on QPR. Valjussa Fulhamilla ei kauheaa tunnelmaa ole, mutta kenttä on hienolla paikalla ja helppo mennä. Charlton ja CP vaativat junamatkailua, CP pitempään (matkalla näkyy Pink Floydin levyn kannessa ollut voimalaitos). CP lähellä olevaan pubiin pääsee kun näyttää matsiliput ja maksaa n. 1£ klubimaksun.

Eniten menoa on varmaan QPR:ssä ja pieniä nahinoita. Makuasia.
mr T

Poissa Poissa

Vastaus #80 : 19.08.2008 klo 10:36:20

Olen menossa tuohon Fulham-Bolton otteluun. Spurs-Villa siirtyi maanantaille 15.9.
mr T

Poissa Poissa

Vastaus #81 : 19.08.2008 klo 10:39:30

QPR:kin vasta sunnuntaina, jolloin olen lähdössä takaisin. Ei valitettavasti ehdi.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #82 : 19.08.2008 klo 19:06:45

Tässä sen Crystal Palacen lähimmän pubin osoite:

21 Clifton Rd
London, SE25 6NJ, United Kingdom
+44 20 87712443

The Clifton Arms -
The closest pub to Crystal Palace football ground - don't even think about it on match days. Then a membership systems keeps the sardine-tin ambience happily in check and the punters supplied with ...
More from Fancyapint.com

Ja ainakin kolme vuotta sitten kun kerroimme olevamme Suomesta ja näytimme liput, niin 1£ pääsymaksulla pääsi sisään ennen ja jälkeen matsin.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #83 : 19.08.2008 klo 19:14:40

Tässä vielä Pink Floydin kansikuva. Ei liity paljoa asiaan, sorry..  8)

http://www.album-art.net/art/albums/p/pink_floyd/animals.jpg

Crusty

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Spurs & kalinat

Vastaus #84 : 20.08.2008 klo 09:26:15

Huomenna siis nokka kohti Lontoota ja lauantaina suuntana White Hart Lane  :) Tuoppi
The Real Wolf

Poissa Poissa

Vastaus #85 : 20.08.2008 klo 11:31:46

Tässä vielä Pink Floydin kansikuva. Ei liity paljoa asiaan, sorry..  8)

http://www.album-art.net/art/albums/p/pink_floyd/animals.jpg

- Liittyy riittävästi. Hieno kuriositeetti!  Ylos
vostoli

Poissa Poissa

Vastaus #86 : 20.08.2008 klo 12:24:09

kyllä se taitaa niin olla, että pitää tuo cp:n matsi käydä väijymässä.

QPR:kin vasta sunnuntaina, jolloin olen lähdössä takaisin. Ei valitettavasti ehdi.

ja voi olla joutuu menemään tännekkin. pikku nahinat kiinnostaa aina.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #87 : 23.08.2008 klo 23:36:18

kyllä se taitaa niin olla, että pitää tuo cp:n matsi käydä väijymässä.

ja voi olla joutuu menemään tännekkin. pikku nahinat kiinnostaa aina.

Odotamme raporttia mielenkiinnolla. Ja vähän olemme kateita.

Lontoo is calling taas ensi vuoden pääsiäisenä. (3:s vuosi peräkkäin).

lasse11

Poissa Poissa

Vastaus #88 : 24.08.2008 klo 09:30:50

sama kuin larulla.  :(

lokakuussa ja joulukuussa on muutaman tunnin välilaskut heathrowlla mutta viikonloppuvierailua pitäisi taas alkaa suunnittelemaan.

jos kellään on tietoa kingston/twickenham/richmond aliueen b&b tyyppisestä majoituksesta niin otetaan kiitollisena vastaan.
euroflex

Poissa Poissa

Vastaus #89 : 24.08.2008 klo 09:39:06

sama kuin larulla.  :(
jos kellään on tietoa kingston/twickenham/richmond aliueen b&b tyyppisestä majoituksesta niin otetaan kiitollisena vastaan.
Tuossa pienehkö listaus :

http://www.bedandbreakfast-directory.co.uk/results.asp?town=Twickenham&county=London
lasse11

Poissa Poissa

Vastaus #90 : 24.08.2008 klo 09:47:58

kiitti. tutkitaan ja hutkitaan.
robbiesavage

Poissa Poissa

Vastaus #91 : 24.08.2008 klo 18:53:50

Oon itekki suunnitellu pientä reissua Lontooseen ensi vuoden alkupuolella, seuraavat ottelut olis silloin tarjolla:

27.1.09

Tottenham – Stoke
West Ham – Hull
Charlton – Crystal Palace
Watford - Burnley
Barnet – Shrewsbury
Brentford – Aldershot

28.1.09

Chelsea – Middlesbrough

31.1.09

Arsenal – West Ham
Fulham – Portsmouth
Crystal Palace – Blackpool
QPR – Reading
Leyton Orient – Yeovil
Millwall – Scunthorpe
Dag & Red – Darlington
Luton – Bury

Boldasin ne ottelut, jotka minua kiinnostavat eniten. Onko forumisteilla mitään suosituksia noiden matsien suhteen, tai lähinnä et kantsiiko mennä kattomaan jotain toista ottelua samana päivänä? Tärkeintä kuitenkin että pääsee kattomaan sen Chelsean matsin...Mites noi fixture changet, ovatko kuinka todennäköisiä tuohon aikaan eli voisinko nyt jo hyvillä mielin varailla lentoja???
Pellikka

Poissa Poissa

Vastaus #92 : 24.08.2008 klo 19:33:51

Millwall ehdottomasti suosituksen arvoinen...Spurs myöskin,tosin on aina loppuunmyyty!
Itse olen muutaman reissun tehnyt saarivaltakuntaan ja aina pelejä on siirrelty.
Milloin Canal+ tai Mestarien liiga sekoittanut pakan.Mutta mene nyt ainakin sinne Millwalliin!
Myöskin Charltonin kannattaja-pubi kokemisen arvoinen ennen kick-offia..huikea fiilis kera
kaljupäisten lädien...
hertsi-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: olavi mäenpää

Vastaus #93 : 24.08.2008 klo 22:08:20

Itse en suosittele menemään Millwallin otteluihin jos ei vastassa ole West Ham tai QPR. Kuuleman mukaan tunnelma on tänä päivänä aika latistunut  ja katsomot puolillaan täynnä. Toki cup-pelit kiinnostavat Millwallin kannattajia aina joten se nyt aina olisi eri asia mutta...

31.1. suosittelisin menemään Arsenal - West Ham, toki jos rahatilanteesi antaisi periksi. Jos et ole QPR:nkään pelissä käynyt niin suosittelen sitä edes kokemuksena Ylos
sammaluus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 27.10.2007-10.5.2010

Vastaus #94 : 25.08.2008 klo 12:00:29

Listatuista peleistä itse panostaisin eniten Charlton-CP:n (ja rahatilanteen salliessa Arsenal-WHU) näkemiseen, etenkin Kaakkois-Lontoon derby on perin tiukka vääntö taatusti ja tunnelmaa on varmasti..
Dobrovolski

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU, F95

Vastaus #95 : 29.08.2008 klo 13:38:46

Nyt olisi lennot buukattu 7.11 - 10.11 Lontooseen.

Valjussa
la 12:45 Arsenal-Manu 
la 15:00 West Ham - Everton
su 16:00 Fulham - Newcastle

CCC:ssä
la 15:00 QPR-Cardiff

Reissussa minun (käynyt 2* Tottenham, 2* Fulham, 1* QPR, 1* Charlton) lisäkseni 2 "ensikertalaista" ...

En nyt oikein oletakaan tuonne Emiratesille lippuja saavani, mutta mites tuon West Hamin kanssa? Ilmeisesti matsiliput eivät yleensä päädy general saleen, mutta löytyykö stadionin lähettyviltä yleensä hyvin mustan pörssin myyjiä? Vai onko tyyliin lipuissa omistajan nimi merkitty, eikä ilman membershippiä pääse sisään? Entä hintataso näissä blackmarket-lipuissa? Sama kysymys myös tuohon Arsenaliin... Jos noihin on aivan toivotonta mitään kautta saada lippuja, niin pitänee sitten mennä Loftus Roadille.

Fulhamin matseissa olen tosiaan pari kertaa aiemmin käynyt, ja kummallakin kerralla on lippuja saanut general salesta (vaikka toinen vielä paikallisottelu West Hamia vastaan), toivottavasti tälläkin kerralla on näin...

Jos joku muu on tuolla samoihin aikoihin, niin laittakaa ihmeessä viestiä.

Pekkanbauer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Deepdale Ducks

Vastaus #96 : 29.08.2008 klo 13:51:23

Nyt olisi lennot buukattu 7.11 - 10.11 Lontooseen.
...
Jos joku muu on tuolla samoihin aikoihin, niin laittakaa ihmeessä viestiä.

Minä saatan hyvinkin olla niinä päivinä Lontoon liepeillä, mutta näillä näkymin siirryn lauantaina (8.11.) parisataa kilometriä koilliseen katsomaan kun kanarialinnut saavat höyhennyksen Preston North Endiltä.
Laru_

Poissa Poissa

Vastaus #97 : 29.08.2008 klo 19:29:29

27.1.09
Charlton – Crystal Palace
28.1.09
Chelsea – Middlesbrough
31.1.09
QPR – Reading

Tässä olisi minun valinnat. Tosin jos Arsun peliin saisi liput, niin menisin. Valley on hieno stadion ja kannustus on upeaa. QPR on kuten aiemmin olen sanonut helppo mennä ja meno on kokemisen arvoista.

Lontoon ryssät, ei kokemusta, mutta menisin. Paidat olen käynyt myymälästä ostamassa.

Lontoo rules!
hertsi-

Poissa Poissa

Vastaus #98 : 29.08.2008 klo 19:34:39

Eniten menoa on varmaan QPR:ssä ja pieniä nahinoita.

Suosittelen Ylos
hertsi-

Poissa Poissa

Vastaus #99 : 29.08.2008 klo 19:36:59

CCC:ssä
la 15:00 QPR-Cardiff

en nyt tiedä niinkään tuosta jonkun muun aikaisemmin mainitsemasta QPR-Southampton peliin liittyvistä nahinoista, mutta tässä ottelussa niitä tulee Ylos Alas viime kaudella taisi jäädä vähän välienselvittely kesken.

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 ... 7

Siirry: