FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.09.2017 klo 21:24:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Länsi-Suomen piiri  (Luettu 10345 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, Veikkausliigassa RoPS

Vastaus #25 : 15.10.2016 klo 23:18:41

Tämä on  mahdollisuus pelastaa Satakunnan jalkapallo. Alueen paras joukkue pelaa Kakkosessa kaudella 2017 ja alasarjat ovat kituneet. Turun seudun kanssa joutuu kehittämään toimintaansa.
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #26 : 18.10.2016 klo 10:52:49

Tämä on  mahdollisuus pelastaa Satakunnan jalkapallo.

Ihmettelen suuresti jos tämä uudistus pelastaa jalkapallon, mutta futsalille ei tee yhtään mitään.
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #27 : 24.10.2016 klo 13:38:03

Tämä koko hommahan nyt on vaan pyristelyä yrittää liiton suuntaan näyttää, että toimintaa yritetään tehostaa. Alaja kun piirit haluaa ajaa alas tehottomina toimijoina ja keskittää tietyt hommat yhteen isoon toimistoon.
Thalian

Paikalla Paikalla

Vastaus #28 : 24.10.2016 klo 19:02:57

Tämä koko hommahan nyt on vaan pyristelyä yrittää liiton suuntaan näyttää, että toimintaa yritetään tehostaa. Alaja kun piirit haluaa ajaa alas tehottomina toimijoina ja keskittää tietyt hommat yhteen isoon toimistoon.

Nytkö nousee muutosvastarinta? Alajahan ei nimenomaisesti ole ottanut piirien asemaan kantaa, vaikka mm. minä olen sitä suoraan kysynyt. Oma mielipiteeni on, että toiminnallisten alueiden kokoa pitää kasvattaa, sillä nykyään työntekijöiden käyttö ei ole tehokasta. Kilpailutoiminta voidaan sitten järjestää jollain pienemmillä alueilla sen mukaan, mikä on järkevää. Tulevat piirit, tai alueet tai millä nimellä niitä nyt tullaankaan nimittämään, ovat vain työntekijöiden työssäkäyntialueita ja alueellisen päätöksenteon ilmenemismuotoja. Ja jos minulta kysytään, niin myös päätöksentekijät pitäisi valita ihan eri alueilta. Tehdään alueista toiminnallisesti toimivia, sen pitäisi olla ensimmäinen tavoite. Jos sitten tarvitaan siihen rinnalle jotain muuta, niin tehdään sitten tarvittavia muutoksia tarpeiden mukaan. Nyt kuitenkin kikkaillaan jollain tasakokoisilla alueilla ja unohdetaan toiminnallisuus, mikä on todellinen sääli ja uhkaa heikentää vakavasti tätä koko muutosta.
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #29 : 24.10.2016 klo 19:05:27

Nytkö nousee muutosvastarinta? Alajahan ei nimenomaisesti ole ottanut piirien asemaan kantaa, vaikka mm. minä olen sitä suoraan kysynyt. Oma mielipiteeni on, että toiminnallisten alueiden kokoa pitää kasvattaa, sillä nykyään työntekijöiden käyttö ei ole tehokasta. Kilpailutoiminta voidaan sitten järjestää jollain pienemmillä alueilla sen mukaan, mikä on järkevää. Tulevat piirit, tai alueet tai millä nimellä niitä nyt tullaankaan nimittämään, ovat vain työntekijöiden työssäkäyntialueita ja alueellisen päätöksenteon ilmenemismuotoja. Ja jos minulta kysytään, niin myös päätöksentekijät pitäisi valita ihan eri alueilta. Tehdään alueista toiminnallisesti toimivia, sen pitäisi olla ensimmäinen tavoite. Jos sitten tarvitaan siihen rinnalle jotain muuta, niin tehdään sitten tarvittavia muutoksia tarpeiden mukaan. Nyt kuitenkin kikkaillaan jollain tasakokoisilla alueilla ja unohdetaan toiminnallisuus, mikä on todellinen sääli ja uhkaa heikentää vakavasti tätä koko muutosta.
Mitä tarkoita muutosvastarinnalla? Toki piireissä tuota vastustetaan, koska omat työpaikat ovat siinä liipasimella.

Samaa mieltä muuten paitsi, että Alaja on minulle aika suoraankin sanonut, että hän haluaisi piirit lakkauttaa, kun siitä puhetta tuli sen kerran kun kaverin olen tavannut.
Thalian

Paikalla Paikalla

Vastaus #30 : 24.10.2016 klo 19:20:15

Mitä tarkoita muutosvastarinnalla?

Sori jos parin punaviinilasin jälkeen kuvittelin sun vastustavan tätä muutosta. Vastustajia kun tuntuu löytyvän joka puolelta.

Lainaus
Samaa mieltä muuten paitsi, että Alaja on minulle aika suoraankin sanonut, että hän haluaisi piirit lakkauttaa, kun siitä puhetta tuli sen kerran kun kaverin olen tavannut.

No me oltiin virallisessa tapahtumassa, josta tehtiin muistio, niin ei varmaan uskaltanut linjata. En ihmettele yhtään, jos oikeasti on sitä mieltä, että piirit joutaisivat mennä.
linux

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray

Vastaus #31 : 25.10.2016 klo 09:37:46

Sori jos parin punaviinilasin jälkeen kuvittelin sun vastustavan tätä muutosta. Vastustajia kun tuntuu löytyvän joka puolelta.

Mun mielestä ainoa, jokka oikeesti ehkä tällastakin muutosta vastaan ovat, on nämä ns. "vanhat jäärät", ainakin täällä vanhat äijät (vanhan liiton miehet) tällasta vastustaa viimiseen asti aivan samoin ku sitä, että kaikki toiminta on vaihtunut Tasoon pois paperiversioista. Se on sitä näillä vanhan liiton äijillä, että ku ei haluta siirtyä mihinkään internetti-aikaan, vaan jo tietokoneen käynnistä-nappulakin otetaan käyttöön juuri silloin, kun se VIIMEISILLÄ voimilla pitää ottaa. Terveisin kohtuu nuori futaaja :)
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #32 : 25.10.2016 klo 10:06:12

Mun mielestä ainoa, jokka oikeesti ehkä tällastakin muutosta vastaan ovat, on nämä ns. "vanhat jäärät", ainakin täällä vanhat äijät (vanhan liiton miehet) tällasta vastustaa viimiseen asti aivan samoin ku sitä, että kaikki toiminta on vaihtunut Tasoon pois paperiversioista. Se on sitä näillä vanhan liiton äijillä, että ku ei haluta siirtyä mihinkään internetti-aikaan, vaan jo tietokoneen käynnistä-nappulakin otetaan käyttöön juuri silloin, kun se VIIMEISILLÄ voimilla pitää ottaa. Terveisin kohtuu nuori futaaja :)
Näinhän se vähän on. Lisäksi toki löytyy suht nuoriakin jannuja, jotka on toki ovat jostain vanhanliiton perheestä, jotka tuota vastustavat. Samat tyypit toki edelleen koittavat ylläpitää jonkinlaista TUL - SVUL vastakkainasettelua yms hassua vanhoista kiinni pitämistä.

Eli kyllä tuo muutos taitaisi olla kaivattua lähes kaikkien toimijoiden mielestä.

Sivuja: 1 [2]

Siirry: