Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #1200 : 02.02.2016 klo 12:19:46 |
|
Jos tänään ei hävitä niin tilanne on hyvä. Siis jos toivoo että aloitetaan myöhemmin. Tosin luultavasti moni toivoisi cupin matseja enemmän.
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #1201 : 02.02.2016 klo 13:02:06 |
|
Tosin luultavasti moni toivoisi cupin matseja enemmän.
Jep. Taas yks cupin suolista jää vähemmälle. Ne reissut Pännäisille on just parhaita.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Göteborg och IFK Mariehamn ja Lahden Reipas
|
|
Vastaus #1202 : 02.02.2016 klo 13:28:42 |
|
Jep. Taas yks cupin suolista jää vähemmälle. Ne reissut Pännäisille on just parhaita.
Suolista vai suoloista???
|
|
|
|
hansel
Poissa
Suosikkijoukkue: LFC
|
|
Vastaus #1203 : 02.02.2016 klo 13:43:48 |
|
Ei vissii striimiä?
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #1204 : 02.02.2016 klo 13:46:28 |
|
Suolista vai suoloista???
Tune: taistelu kullista
|
|
|
|
supstanssi
Poissa
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
|
Vastaus #1205 : 02.02.2016 klo 14:49:00 |
|
Mikäs tossa muuten taustalla että Sesay on PK:n mukana eikä Lahdessa. Onko taso laskenut niin paljon ettei mahtunut jengiin vai halusiko mies itse pk-seudulle jossa on ennenkin asunut?
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
|
|
Vastaus #1206 : 02.02.2016 klo 14:53:47 |
|
Mikäs tossa muuten taustalla että Sesay on PK:n mukana eikä Lahdessa. Onko taso laskenut niin paljon ettei mahtunut jengiin vai halusiko mies itse pk-seudulle jossa on ennenkin asunut?
Ei ole ollut liigatasoinen pelaaja viime aikoina. Ei kelpaa mihinkään toistaiseksi.
|
|
|
|
supstanssi
Poissa
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
|
Vastaus #1207 : 02.02.2016 klo 14:57:38 |
|
Ei ole ollut liigatasoinen pelaaja viime aikoina. Ei kelpaa mihinkään toistaiseksi.
Jännä juttu, muutama vuosi sitten oli, ei nyt liigan paras pakki kuten Toke hehkutteli, mutta kuitenkin muutaman parhaan joukossa.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1208 : 02.02.2016 klo 15:00:03 |
|
Edelliseen kauteen (2014) verrattuna oli viime vuonna masentavan surkea. Olisi käsittääkseni mielellään täällä jatkanut, mut ei ollut käyttöä. Oli aikaisemmin Token luottopelaajia. Viime vuotisilla otteilla tekis tiukkaa mahtua ees Akatemian avauksee.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
|
|
Vastaus #1209 : 02.02.2016 klo 18:31:20 |
|
Asenteesta taitaa olla kiinni kun tänään ilmeisesti Sesay ollut mainio. Tai sitten katse pitää kääntää Token suuntaan ja miettiä saiko Toke pelimiehensä pelaamaan täysillä ja joukkueelle viime vuonna.
|
|
|
|
Bob Maali
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #1210 : 02.02.2016 klo 19:36:55 |
|
Vääntelin pitkän rapon matsiketjuun kun olin kerrankin paikalla vieraspelissä, josta ei kai kai ollut mitään kuvaa (?). Sesay oli tosiaan pelipäällä. Ekalla jaksolla kun vastassa olivat Bonilha joka oli tänään aivan luokaton ja testimies Khayat, näytti ehkä vielä paremmalta kuin olikaan. Yhteenvetona matsin perusteella että Khayat ei jatkoon, Hostikka jos verkkaripalkalla niin kyllä kiitos. Venäläislaituria ei näkynyt. Junnutopparit Ahola ja Voutilainen on junnuja, mutta ainakin tänään riittivät koko 90 minuuttia molemman. Hyviä kiinnityksiä. Jos jannut jatkavat kehittymistään niin vojavoja , tällä kaudella varamiesroolia. Ahola pelasi siis laitapakkina ja väläytti pari kertaa myös ylöspäin, ehkä tolla tontilla tulee jatkossakin minuutteja. Liigatason puolustajaa toi miehistö kyllä mun silmään edelleen huutaa.
|
|
|
|
straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
|
Vastaus #1211 : 02.02.2016 klo 19:40:46 |
|
Laitis-Ilen haastiksen perusteella sieltä olisi ainakin yksi pulustaja tulossa, rivien välistä lukemalla apinasaarilta.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
|
|
Vastaus #1212 : 02.02.2016 klo 19:45:25 |
|
Laitis-Ilen haastiksen perusteella sieltä olisi ainakin yksi pulustaja tulossa, rivien välistä lukemalla apinasaarilta. Samojen rivien välistä voi nähä eri juttuja. Veikkaan kokonaan uutta yhteistyötä.
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #1213 : 02.02.2016 klo 19:50:34 |
|
Mä olin etukäteen ajateltuna aika varma, että Sesay ei tule mahtumaan PK:n joukkueeseen, mutta tänään hän pelasi kieltämättä ihan pirteästi. Muuten kumpikaan joukkue ei esittänyt oikeastaan yhtään mitään. Lahesta nuoret Ahola ja Voutilainen esiintyivät edukseen.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1214 : 02.02.2016 klo 19:51:46 |
|
Laitis-Ilen haastiksen perusteella sieltä olisi ainakin yksi pulustaja tulossa, rivien välistä lukemalla apinasaarilta. Mä ymmärsin ton niin, että se uusi yhteistyökuvio tulee Venäjältä. Vastahan ne siellä isolla porukalla kävivät.
|
|
|
|
Jalkakiekko
Poissa
|
|
Vastaus #1215 : 02.02.2016 klo 19:54:33 |
|
Mä ymmärsin ton niin, että se uusi yhteistyökuvio tulee Venäjältä. Vastasin ne siellä isolla porukalla kävivät.
Onko muuten tietoa, koska Korkeakunnaksen lupailema venäläislaituri tulee testiin?
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
|
Vastaus #1216 : 02.02.2016 klo 21:07:27 |
|
Mä ymmärsin ton niin, että se uusi yhteistyökuvio tulee Venäjältä. Vastahan ne siellä isolla porukalla kävivät.
Taasko ne on käyneet ryyppäämässä ulkomailla firman piikkiin?
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1217 : 03.02.2016 klo 18:46:08 |
|
Toi yhteistyökuvio Fluminensen kanssa on kaksipiippuinen juttu : Kun sieltä tulee joku tänne pelaamaan, niin palkan maksaa Fluminense. Samaa tasoa oleva oma kasvatti tulee seuralle paljon kalliimmaksi. Kolme brassia, joku venäläinen ja vielä pari miestä ulkomailta, niin siinhän onkin jo FCL, jota en enää omakseni tunnista.
Kerropas Huupponen, miten se sääntö home grown -pelaajien suhteen menee???
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1218 : 03.02.2016 klo 19:01:38 |
|
Toi yhteistyökuvio Fluminensen kanssa on kaksipiippuinen juttu : Kun sieltä tulee joku tänne pelaamaan, niin palkan maksaa Fluminense. Samaa tasoa oleva oma kasvatti tulee seuralle paljon kalliimmaksi. Kolme brassia, joku venäläinen ja vielä pari miestä ulkomailta, niin siinhän onkin jo FCL, jota en enää omakseni tunnista.
Mulle on ainakin sama otetaanko pelaaja Kouvolasta vai ulkomailta. Ja mielummin jälkimmäisestä jos saa'aan samantasoinen tai parempi ilmaiseksi. Vertauksena vaikka Ristola ja Alves. En näe miten se enemmän oma FCL on jos pelaajista maksetaan ja ne hankintaan Suomesta.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1219 : 03.02.2016 klo 19:08:48 |
|
Mulle on ainakin sama otetaanko pelaaja Kouvolasta vai ulkomailta. Ja mielummin jälkimmäisestä jos saa'aan samantasoinen tai parempi ilmaiseksi. Vertauksena vaikka Ristola ja Alves. En näe miten se enemmän oma FCL on jos pelaajista maksetaan ja ne hankintaan Suomesta.
Tarkoitinkin lähinnä omia Lahtelaisia pelaajia. Sanomattakin selvää, että jos on kaksi samantasoista, niin seura ottaa sen halvemman. Kun yli puolet aloituskokoonpanosta on Suomen ulkopuolelta, niin boikotti iskee... Vääristää ainakin kilpailua, jos toiselle pitää maksaa palkka ja toiselle vaan ylöspito. Sama meininki, kun kovalla pakkasella kusee housuihinsa, vähän aikaa lämmittää...
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2016 klo 19:11:25 kirjoittanut Tapani »
|
|
|
|
|
temonen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Huuhkajat, Reipas
|
|
Vastaus #1220 : 03.02.2016 klo 19:18:28 |
|
Tarkoitinkin lähinnä omia Lahtelaisia pelaajia.
Oisha siellä Divarissaki kiva palloilla. Ei kyllä tuu mieleen yhtään oman kylän poikaa, joka ois jääny ulos joukkueesta tämän yhteistyön takia.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1221 : 03.02.2016 klo 19:23:13 |
|
Tarkoitinkin lähinnä omia Lahtelaisia pelaajia.
Niin? Lahtelaisilla täytetään ne paikat mitkä pystytään ja loput muualta.
|
|
|
|
straiter
Poissa
|
|
Vastaus #1222 : 03.02.2016 klo 19:25:21 |
|
Kerropas Huupponen, miten se sääntö home grown -pelaajien suhteen menee???
En oo Huupponen, mutta: Ottelupöytäkirjaan merkityistä pelioikeudellisista pelaajista vähintään puolet on oltava SK-pelaajia, joista vähintään neljän on pelattava ottelussa.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1223 : 03.02.2016 klo 19:27:21 |
|
Oisha siellä Divarissaki kiva palloilla. Ei kyllä tuu mieleen yhtään oman kylän poikaa, joka ois jääny ulos joukkueesta tämän yhteistyön takia.
Ei toistaiseksi oo jäänytkään, mutta kyllähän sieltä varmaan sais kasattua kovan porukan Veikkausliigaan käytännössä hyvinkin pienellä pelaajabudjetilla eli pelkästään ylöspitokuluilla? Ja miksei persaukinen seura tota porsaanreikää hyödyntäis?
|
|
|
|
Edmundo
Poissa
|
|
Vastaus #1224 : 03.02.2016 klo 19:29:59 |
|
Joo, keksitään vaan "ongelmaa" sinne missä ongelmaa ei ole.
|
|
|
|
|
|