FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 21:54:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Singaporeen futista katsomaan?  (Luettu 1365 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
W1

Poissa Poissa

: 15.11.2015 klo 09:27:44

Onko kukaan köynyt katsomassa
S Leaguen pelejä? Oliko listään kotoisin? Mistä liput jne? Kokemuksia!
ALPPIK

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Free Tonya Harding 1994

Vastaus #1 : 15.11.2015 klo 10:23:17

Menen tänään, Home United vs. Young Lions. Kokemukset kirjoitan puhtaaksi aikaisintaan ma-iltana Suomen aikaa.

Kävin myös viemässä vedonlyöntilapun, 10 dollaria panos, 52 dollaria mahdollinen voitto. Puoliaikatulos X - lopputulos 1.
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat

Vastaus #2 : 15.11.2015 klo 12:11:29

Viime vuonna kävin katsomassa Hougang Unitedin kotimatsin Albirex niigataa vastaan. Liput oli 5 dollaria. En tiedä onko aina mutta silloin hintaan sisältyi popcornia ja "hampurilainen".
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #3 : 15.11.2015 klo 12:14:55

Jos ostaa kaikista kalleimman lipun, saako tietää etukäteen tuloksen?
ALPPIK

Paikalla Paikalla

Vastaus #4 : 16.11.2015 klo 08:52:54

voitin 52 dollaria S-liigan matsiin liittyvässä vedonlyönnissä. Pitääkö tässä nyt odottaa KRP:n yhteydenottoa?
Miquel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCB

Vastaus #5 : 16.11.2015 klo 09:44:15

Itsekkin voisin johonkin paikallismatsiin lähteä ehkä mukaan väijymään. Viime viikolla käytiin katsomassa mmkarsinta singapore-japani, missä kotijoukkueen taso oli kyllä aika hirvittävä..
W1

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 16.11.2015 klo 19:48:31

Oon tammikuussa menossa niin onko siellä mikää liiga sillon vauhdissa? S League näytti joulukuulta helmikuulle tyhjää. Lippuja en muuallekkaan googlen avulla onnistunu löytämään. Jos tästä mun epämääräisestä kyselystä ei vielä selvinnyt, niin en siis itse ole jalkapalloihmisiä vaan ajattelin matkaseurani yllättää futispelillä kunhan vaan löytäisin jonkun :D Auttakaa :)
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #7 : 16.11.2015 klo 19:50:42

Onko kukaan köynyt katsomassa
S Leaguen pelejä? Oliko listään kotoisin? Mistä liput jne? Kokemuksia!

Liput portilta. Siellä ei montaa sataa katsojaa ole.
Paikalliset (singaporelainen ex-hh perheineen) hämmästelivät miksi ihmeessä menen katsomaan sellaista ellen edes harrasta vedonlyöntiä.
Pelin taso ei kovin häikäissyt eikä myöskään tunnelma katsomossa. Albirexillä sentään oli jokunen kannattaja.

S-liigaa pelataan tosiaankin helmikuun lopulta lokakuulle.

Noin yleissuosituksena sanoisin, että jos ei ole intohimoinen futisihminen tai Singaporessa jo kaiken muun kokenut, niin mun vaikea keksiä mitään järkisyytä miksi mennä katsomaan S-liigan höntsää, jossa lopputulos on todennäköisesti fiksattu jossain kabinetissa.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2015 klo 19:56:15 kirjoittanut Tiksa »
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.

Vastaus #8 : 16.11.2015 klo 19:56:51

Albirexillä sentään oli jokunen kannattaja.

Ostitko forumistille tuliaiseksi huivin tms.?
« Viimeksi muokattu: 16.11.2015 klo 20:29:47 kirjoittanut Rehellinen mustalainen »
ALPPIK

Paikalla Paikalla

Vastaus #9 : 17.11.2015 klo 12:22:13

Sen verran täytyy korjata aiempia viestejä, että tänä vuonna pelataan viellä marraskuussa asti. Ensi perjantaina vielä ainakin kausi jatkuu. Liput S-liigan otteluihin sai portilta ja katsojia oli tosiaan muutama sata. Stadion nyt ei mahdottomasti porukkaa olisi vetänytkään, Wikipedian mukaan kapasiteetti 3400. Viidellä dollarilla pääsi sisään ja lipunmyyjäsedän mukaan kyseessä on maailman halvin pääsarjalippu, itse olen aina varovainen superlatiivien kanssa ja voisin kyseenalaistaa väitteen. Hyvähenkiset hassuttelijoiden kannattajaporukat tuolla pitivät ääntä. En tiedä, miten nämä oli kerätty eli oliko kannatustoiminta syntynyt rakkaudesta lajiin. Ei tosiaan mitään syytä yrittää ostaa lippuja etukäteen. Turvatarkastusta ei ollut, tai siis kysytttiin onko juomapulloa mukana ja kieltävä sanallinen vastaus riitti eikä reppua pengottu.

Taksikuskikin muuten ihmetteli, miksi kukaan ulkomaalainen noita käy katsomassa. Toki sitten keskustelua vedonlyönnistä ja singaporelaisten vaikutuksesta myös ulkomaiden jalkapallomatsien fiksaukseen oli enemmänkin keskustelua. Sattui kuski, joka oli nuorempana itsekin käynyt paikallista futista katsomassa eli tiesi skenestä jotain. Sen verran olen ymmärtänyt, että käytännössä joka matsissa on paikallisten ultrien ja pelaajien ystävien lisäksi muutama länsimaalainen jamppa katsomossa, kyseessä siis ilmeisesti travellaavat hippifoorumistit ja muut stadionbongarit erikoisempia elämyksiä hakemassa. Ei siis kannata muun yleisön hämmenyksen pelon takia jättää väliin. Tuokin stadion (Yishin) oli metroradan varrella eli helppo mennä ja helppo jatkaa iltaa Singaporen muihin osiin.

Pelaajat valtaosin malaijitaustaisia, kiinalaisia vähemmän mukana liigassa. Ilmeisesti panostavat muihin asioihin kuin futiksen treenaamiseen. Muuta selitystä ei taksikuskillakaan ollut. Alkamisajat ja stadionit voi jonkun väitteen mukaan helpoimmin tarkistaa vedonlyöntiyhtiön sivuilta: www.singaporepools.com . Seurat itse vähän laiskoja päivittämään kotisivujaan.

Singaproren oman liigan joukkueiden ohella kannattaa muistaa, ettäLions XII pelaa Malesian liigan kotiottelunsa Singaporen puolella ja tämän vuoden mestari Johor Darul Ta'zim F.C. vielä aivan rajan pinnassa Johor Bahrussa. Tosin Malesian liiga on nyt tauolla ja kausi kestää vain tammikuun lopusta elokuulle.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2015 klo 12:27:44 kirjoittanut ALPPIK »

Sivuja: [1]

Siirry: