FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 20:36:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 74
 
Kirjoittaja Aihe: EIF 2016 - In Strömborg & Mattfolk we trust!  (Luettu 285900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mr taitofudis

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 26.11.2015 klo 20:45:49

huhut kertoo että eif on vetäytymyssä taas omaan kuplaan juniori puolella ja irtisanomassa yhteistyön väst4 toiminnassa. Todella harmillista jos huhut pitää paikkaansa!
bumbsan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ///


Vastaus #51 : 26.11.2015 klo 21:12:56

Otetaan topikki seurantaan Tuoppi . Tammisaari ihan mukava paikka käydä katsomassa futista, jos taas ensi kesänä ehtisi.
Le_God

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 26.11.2015 klo 21:23:29

*seurantaan*
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 26.11.2015 klo 22:58:14

Bk:hon liitetty puheissa (ja svenska ylen kommenteissa) kaksi EIF-junnua. Ketäköhän nämä ovat?
Lindqvist ja......Moutacim ehkä jos Aaltonen ei kirjoitakkaan sopimusta???
Lindqvist koska puhetta ollut lähdöstä jo aikoja....
Moutacim ehkä turhan villi arvaus, BK toki etsii maalivahtia, ja Jäntti nyt ei katsoisi pitkään jos Moutacimin kanssa kilpailee ajasta.
Mehdi myös sopisi tähän BK:n nuorennus leikkaukseen jota mainostetaan.
Uskotko ihan tosissaan että Lindqvist, joka viime kaudella oli EIF:n tasaisimpia suorittajia ja pelasi 23/27 pelissä 1914min ykkösdivarissa, siirtyis nyt BK:hon kakkosdivariin?? :o Siinä siirrossa ei olisi yhtään mitään järkeä. Jos olis siirtymässä EIF:stä muualle niin tie veisi kaiken järjen mukaan aivan muualle kuin Karjalle. Uskoisin että kyseessä on joku Karjaalla asusteleva B17 joukkueen kaveri tai miksei -98 syntyneitä junnuja jotka ovat nyt liian vanhoja B17 joukkueeseen?
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 26.11.2015 klo 23:04:28

huhut kertoo että eif on vetäytymyssä taas omaan kuplaan juniori puolella ja irtisanomassa yhteistyön väst4 toiminnassa. Todella harmillista jos huhut pitää paikkaansa!
Samanlaisia huhuja ovat kantautuneet myös minun korviini ja varsinaisena yllätyksenä se ei tule. EIF:n riveistä on ymmärtääkseni jo pitempään löytynyt kriittisiä ääniä sitä vastaan että muutamat emoseuran joukkueet ovat hajonneet kun YJ pelaajat eivät ole ehtineet osallistua molempiin joukkueisiin. EIF:ssä on käsittääkseni nyt vireillä oman pelaajakehitysohjelman uudistaminen ja -05:sistä alaspäin löytyy myös todella suuria pelaajaryhmiä joten siinä mielessä tulevaisuus näyttää lupaavalta ilman YJ:täkin.  
Karispojkin!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mikäköhän?


Vastaus #55 : 26.11.2015 klo 23:27:05

Uskotko ihan tosissaan että Lindqvist, joka viime kaudella oli EIF:n tasaisimpia suorittajia ja pelasi 23/27 pelissä 1914min ykkösdivarissa, siirtyis nyt BK:hon kakkosdivariin?? :o Siinä siirrossa ei olisi yhtään mitään järkeä. Jos olis siirtymässä EIF:stä muualle niin tie veisi kaiken järjen mukaan aivan muualle kuin Karjalle. Uskoisin että kyseessä on joku Karjaalla asusteleva B17 joukkueen kaveri tai miksei -98 syntyneitä junnuja jotka ovat nyt liian vanhoja B17 joukkueeseen?
Tämä ei nyt ollu mun uskomisesta kiinni. Mutta BKn mainostama nuorennus+puheet kahdesta junnusta+nämä herrat ainoat "junnut" kenen nimet olen kuullu mainostettavan siirtopuheissa.
Joo, Lindqvist pelas hienosti, ei mitään pois häneltä. Mutta en usko hänen saavan samoja minuutteja muissa ykkösen seuroissa jos siirtyisi. Kummiskin oma kasvatti jne...
Ja Källmannin tapaista siirtoa ylöspäin tuskin hänelle tulee, mut nythän hän EI olekkaan lähös muualle.

Ja ihmeellisempiä siirtoja tapahtunut ja parempia siirtynyt hyvän kauden jälkeen vain joutuakseen penkille....
« Viimeksi muokattu: 26.11.2015 klo 23:32:11 kirjoittanut Karispojkin! »
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #56 : 26.11.2015 klo 23:37:33

Joo, Lindqvist pelas hienosti, ei mitään pois häneltä. Mutta en usko hänen saavan samoja minuutteja muissa ykkösen seuroissa jos siirtyisi. Kummiskin oma kasvatti jne...
Ja Källmannin tapaista siirtoa ylöspäin tuskin hänelle tulee, mut nythän hän EI olekkaan lähös muualle.
Ja ihmeellisempiä siirtoja tapahtunut ja parempia siirtynyt hyvän kauden jälkeen vain joutuakseen penkille....
Joo, ihmeellisiä siirtoja tapahtuu mutta en näe Lindqvistin siirtyvän alemmas vaan liiga on luultavasti myös hänen osoite tulevaisuudessa, jos ei joku ulkomaan akatemia. Tarkoitin vaan että olisi todella ihmeellistä jos siirtyisi EIF:istä nyt kakkosdivariin kun tulossa olisi kuitenkin taas hyvin vastuuta EIF:ssä. Minä pidän Lindqivstiä jopa suurempana talenttina kuin Källman mutta molemmat toki iäkseen todellisia huippuja.
mr taitofudis

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 26.11.2015 klo 23:47:27

niin ei kyllä yllätä yhtään kun kysymys eiffistä. Onneksi 00, 01 ja 03 sai tunnustella hieman tavoitteellisemman harrastamisen puolia..
Playmobil

Poissa Poissa


Vastaus #58 : 26.11.2015 klo 23:54:29

Hej på er alla!

Imorgon fredag 27.11. kl 15:00 håller EIF presskonferens i klubbkontoret vid Ladugårdsgatan. Då presenterar ordförande Peter Haglund akutella saker kring säsongen 2016.
Vi kommer att filma presskonferensen och lägga ut den på vår youtubekanal. Troligtivs kommer pressen att ha sitt material tidigare färdigt. Vi kommer att twittra de viktigaste sakerna som presenteras. Självklart kommer en rapport på hemsidan.

Gällande Väst4 samarbetet är det inget EIF har som mening att avstå i sin helhet. Vi utvärderar varje åldersgrupps behov. Just nu har vi spelare från åldersgrupperna P01, P02, P03 och P04 med i verksamheten. P05 och P06 har en egen teknikskola då lagen tillsammans består av närmare 70 spelare och således kan bilda en egen teknikskola. Föreningens tränare tillsammans med Peter Haglund och Matias Wikholm har arbetat fram under hösten en grön linje som skall vara ett stöd i lagledningarnas (tränare och lagledare) arbete med fotbollsjuniorlagen.

Patte Westerlund
Junioransvarig och media-ansvarig
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 26.11.2015 klo 23:57:20

niin ei kyllä yllätä yhtään kun kysymys eiffistä. Onneksi 00, 01 ja 03 sai tunnustella hieman tavoitteellisemman harrastamisen puolia..
Tärkeintä on mun mielestä kuitenkin kasvattaa mahdollisimman monta talenttia edustukseen, jos tämä toteutuu EIF:n mielestä paremmin ilman YJ joukkueita tulevaisuudessa niin mun puolesta olkoon niin. En ole kuitenkaan sen enemmän tutustunut näihin YJ joukkueiden toimintaan joten vaikea sanoa mikä on parasta. Pääasia on mielestä kuitenkin se että taitavat junnut saavat riittävästi haasteita ja hyvää valmennusta. Yksittäisten junnujoukkueiden menestykset ei ole mun mielestä yhtä tärkeitä.
Playmobil

Poissa Poissa


Vastaus #60 : 27.11.2015 klo 16:30:18

FC Inter Turku och EIF ingår farmavtal. Samma föreningar ingår även föreningssamarbetsavtal vilket betyder att ett samarbete kan även göras på juniorsidan.
Playmobil

Poissa Poissa


Vastaus #61 : 27.11.2015 klo 16:34:00

Jens Mattfolk fortsätter som tränare för herrlaget, Juha Teuronen kommer med som ny fysikalisk tränare. Som ny tränare i herrlaget kommer med Stefan Strömborg han kommer ha en större roll än Virtanen. Jens och Stefan kommer att jobba tillsammans.
Frey

Poissa Poissa


Vastaus #62 : 27.11.2015 klo 16:49:02

FC Inter Turku och EIF ingår farmavtal. Samma föreningar ingår även föreningssamarbetsavtal vilket betyder att ett samarbete kan även göras på juniorsidan.
Okey...tarkoittaa siis sitä, että niin Benjamin Källman kuin Kaan Kairinen (+ muitakin Inter-junnuja) voivat esiintyä vihreävalkoisissa keväällä. Sääli ettei pelaajakontrakteja julkaistu vieläkään
Playmobil

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 27.11.2015 klo 16:50:20

Klara spelare för EIF 2016 är Estlander, Timoska, Aalto, Roivainen, Lindqvist, Jäntti, Konate. Vi förhandlar med spelare hela tiden. Efterhand vi har namnen klara så berättar vi mera. Ville Sevon lider just nu av en höftskada och vill först genomgå läkargranskning innan han berättar sitt beslut. Alla spelare som spelade föregående säsong har fått kontraktsförslag. Många har tackat ja med några har redan tackat nej (Källman, Kaufmann, Bergström). Ville Vilja kommer ej heller att fortsätta i EIF så en ny målvakt sökes såklart.
Mágico Madrid

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Furkka & Espanjan Rive


Vastaus #64 : 27.11.2015 klo 16:53:13

Okey...tarkoittaa siis sitä, että niin Benjamin Källman kuin Kaan Kairinen (+ muitakin Inter-junnuja) voivat esiintyä vihreävalkoisissa keväällä. Sääli ettei pelaajakontrakteja julkaistu vieläkään
Tuskinpa sentään, ellei sitten mahdollisen loukkaantumisen jälkeen hae pelituntumaa.
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 27.11.2015 klo 16:58:14

Okey...tarkoittaa siis sitä, että niin Benjamin Källman kuin Kaan Kairinen (+ muitakin Inter-junnuja) voivat esiintyä vihreävalkoisissa keväällä. Sääli ettei pelaajakontrakteja julkaistu vieläkään
Kairinen ei nyt varmuudella täällä pelaa sen enempää. Kaksijakoiset tunteet tätä kohtaan, toivotaan että EIF:llä on sentään riittävän laadukas omakin pelaajaryhmä eikä luota liikaa Inter apuihin! Itse en mielellään näe viikosta toiseen täysin muuttuneita kokoonpanoja mutta tietysti joku kovempi pelaaja Interistä on tervetullut hakemaan pelituntumaa EIF:stä.
« Viimeksi muokattu: 27.11.2015 klo 17:03:34 kirjoittanut Ponihäntä »
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119


Vastaus #66 : 27.11.2015 klo 19:25:17

Otsikko seurantaan kysymällä onko sopimus yksivuotinen?
Bollan

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 27.11.2015 klo 21:36:10

Peli siis avattu. Eihän noi nimet vielä mitään suuria hurraa huutoja aiheuttanut mutta ihan positiivista kuitenkin että siinä oli heti Timoska ja Lindqvist mukana. Ja mielenkiintoista myös nähdä Konatea kerrankin mukana koko talven harjoituksissa. Valmentaja kaksikko vaikuttaa mielenkiintoiselta joskin Strömborgin näytöt ÅIFK:sta ovat aika heikot. Farmisopimukset eivät koskaan aiheuta sen enempää kiimaa mutta toivottavasti saadaan toimimaan ainakin etäisyydet ovat nyt paremmat kuin IFK:n kanssa. Ykkösdivarissa ei kuitenkaan toimi sellainen käytäntö että joku Interin junnu tulee suoraan peleihin ja avaukseen vaan jos haluaa peliaikaa EIF:ssä niin on myös käytävä harjoituksissa ainakin muutama viikko, toivottavasti tästä pidetään huolta!
Le_God

Poissa Poissa


Vastaus #68 : 28.11.2015 klo 01:01:50

Minä ainakin olen iloinen että Mattfolk,Timoska ja Lindqvist jatkavat Eiffissä, tästä on hyvää rakentaa joukuetta ensi kaudelle.
Ponihäntä

Poissa Poissa


Vastaus #69 : 28.11.2015 klo 01:17:46

Minä ainakin olen iloinen että Mattfolk,Timoska ja Lindqvist jatkavat Eiffissä, tästä on hyvää rakentaa joukuetta ensi kaudelle.
Niin olen minäkin. Paljon on töitä vielä edessä mutta ihan kohtuullinen alku tämä oli kuitenkin, joskin tästä nyt julkaistusta seitsikosta ei taida olla monta avauksen miestä keväällä? Tietääkö joku muuten enemmän tästä fysiikka-valmentajasta? Mistä tulee ja onko ollut jalkapallovalmentaja myös vai pelkästään fysiikkapuolella?
EIF Fotboll

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ekenäs Idrottsförening Ab


Vastaus #70 : 28.11.2015 klo 02:20:10

Niin olen minäkin. Paljon on töitä vielä edessä mutta ihan kohtuullinen alku tämä oli kuitenkin, joskin tästä nyt julkaistusta seitsikosta ei taida olla monta avauksen miestä keväällä? Tietääkö joku muuten enemmän tästä fysiikka-valmentajasta? Mistä tulee ja onko ollut jalkapallovalmentaja myös vai pelkästään fysiikkapuolella?

Svaret finns här.
voseli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka, Sakari Saarinen, viski


Vastaus #71 : 28.11.2015 klo 03:56:03

Pelaajana Teuronen on edustanut Kolmosessa ainakin JäPS:aa ja STPS:aa.
Playmobil

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 28.11.2015 klo 11:42:04


Här kan ni se hela presskonferensen 27.11.2015 https://www.youtube.com/watch?v=5W9jZUePASI
beckman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #73 : 28.11.2015 klo 13:02:51

Tärkeintä on mun mielestä kuitenkin kasvattaa mahdollisimman monta talenttia edustukseen, jos tämä toteutuu EIF:n mielestä paremmin ilman YJ joukkueita tulevaisuudessa niin mun puolesta olkoon niin. En ole kuitenkaan sen enemmän tutustunut näihin YJ joukkueiden toimintaan joten vaikea sanoa mikä on parasta. Pääasia on mielestä kuitenkin se että taitavat junnut saavat riittävästi haasteita ja hyvää valmennusta. Yksittäisten junnujoukkueiden menestykset ei ole mun mielestä yhtä tärkeitä.
Hiukan off-topic mutta menköön..
YJ-toiminta käynnistettiin Uudenmaan piirin aloitteesta viitisen vuotta sitten. Piirillä oltiin huolestuneita siitä että Inkoo-Karjaa-Tammisaari-Hanko suunnalta ei löydy junnuja piirin aluejoukkueisiin. Väst4 toimintamallia lähtikin perustamaan 2 kaveria (1 eifistä ja toinen bksta). Nämä herrat tekivät loistavaa duunia ja saivat seurojen päättäjät uskomaan tähän toimintaan. Vanhin Väst4 joukkue ( P00YJ ) osoittaakin että malli toimii (toimi) ja pojat kehittyy (kehittyi).
Pojat pelasivat viimeiset pari vuotta maan korkeimmalla tasolla, Etelä-Länsiliigassa, ja pärjäsivät hyvin. Ainakin 5 pelaajaa osallistui piirin aluejoukkutoimintaan ja kaiken kukkuraksi yksi niistä kantoi 00 maajoukkueen kapteenin nauhaa viime kesänä.
Tammisaaresta löytyy vihreä linja, Karjaalta punavalkoinen ja Inkoosta ja Hangosta varmaan keltainen vastaava junnuvalmennuslinja. Olen kuitenkin aika varma siitä että jos yksin toimitaan niin tällaiselle tasolle ei päästä. Toivottavasti tästä päästään vielä yhteisymmärrykseen :)
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 28.11.2015 klo 17:36:18

Mihin EIF tarvitsee fysiikkavalmentajaa, kun Strömborghan sellainen jo itsessään on? Mattfolk sitten toivottavasti hoitaa sen pelillisen puolen.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 74
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa