Jassoo, titteli tuli sitten toistamiseen tänne. Mitä nöyrin kiitos kaikille onnittelijoille ja vielä suurempi kiitos kaikille äänestäjille. Olin kyllä tietääkseni edellisvuotta passiivisempi, joten en itse moiseen äänisaaliiseen uskonut, mutta kaipa sitä on jotain sitten tullut tehtyä oikein. Hyvältähän tuollainen arvostus tuntuu, ja etenkin saamani ykkössijat. Kiva olla joidenkin mielestä tärkein foorumisti, sillä pahuksen hieno sivusto on kyseessä. Hemmetin hienoja tyyppejä tänne myös kirjoittelee, mutta aika moni korkealle arvostamani kirjoittaja jäi kokonaistuloksissa valitettavan kauas kärjestä.
Muutamia kommentteja kommentteihin alla:
Lainaus käyttäjältä Bunuel:
Ennen kuin Laitalinkki voitti koko skaban niin luulin että kyseessä on kaksoisolentoni. Seurasin vain tiukasti tiettyjä aihealueita ja tuntui jännältä että aina sama tyyppi kirjoitti juuri niihin melkoisia tietopaketteja. Laitalinkin voiton jälkeen tajusin että heppuhan tekee sitä samaa hommaa ihan joka ainoalle alueelle. Paitsi futisfanaatikko niin myös yleisemminkin huikea urheiluihminen joka kirjoittaa niin paljon asiaa että voisi luulla hänen saavan palkkaa foorumille spämmäämisestä.
Kunpa saisikin. Saa mulle työtarjouksiakin tehdä.
Lainaus käyttäjältä Pyhäinhäväistys
6. Laitalinkki
- Välillä maaniseksi paisuvassa innostuksessaan ehkä hieman ärsyttäväkin, mutta tunnustus joka tapauksessa kaikenkattavan aktiivisesta jalkapallo-kirjoittelusta.
Maaniseksi paisuvalle innostukselle hymähdin jopa ääneen.
Lainaus käyttäjältä Julkea bulbul
1. Laitalinkki
Vuoden Foorumillaisille tyypillistä voiton jälkeistä spämmitahdin rauhoittumista tai syrjään vetäytymistä ei onneksi kovin paljoa tapahtunut vaan jaksaa hääriä edelleen joka puolella. Hienoa työtä!
Lupailin vuosi sitten hiljentää tahtia ja yrittää keskittyä enemmän määrän sijasta laatuun, mutta ilmeisesti spämmitahti ei kuitenkaan rauhoittunut mihinkään. Eiköhän tahti tänä vuonna kuitenkin jo pakon edestäkin hiljene.
Kiitos vielä palstan ylläpitäjille ja moderaattoreille tekemästään vapaaehtoistyöstä, ja kaikille kanssafoorumisteille hyvästä FF2-vuodesta 2015.
Ja kaikille samoin hyvää uutta futisvuotta 2016. Useampien arvokisojen vuosi taas, Veikkausliigassa äärimmäisen mielenkiintoiset lähtöasetelmat ja Backen projekti alkamassa.
PS. Mullekin oli näköjään pari pistettä tullut pienellä kirjoitettuna, mutta nuo taisi Juhana jo avaukseen korjata.