FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.01.2025 klo 05:53:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mestari kaudella 2016
FC Honka - 10 (8.8%)
HJK - 15 (13.2%)
Ilves - 12 (10.5%)
Nicefutis - 6 (5.3%)
Pallokissat - 12 (10.5%)
PK-35 Vantaa - 28 (24.6%)
TiPS - 7 (6.1%)
TPS - 11 (9.6%)
ONS - 4 (3.5%)
Åland United - 9 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 113

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 19

Kirjoittaja Aihe: Naisten Liiga 2016  (Luettu 78354 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit

Vastaus #325 : 22.08.2016 klo 14:10:22

Uutinen
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa

Vastaus #326 : 22.08.2016 klo 16:14:43

Pelaajakortti: #1 Velma Oikarinen
https://youtu.be/-Icc2Ol17_A
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit

Vastaus #327 : 23.08.2016 klo 18:15:28

Loppusarjojen otteluohjelmat on julkaistu: https://www.palloliitto.fi/tulospalvelu/2016?spljp16&NL
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.

Vastaus #328 : 24.08.2016 klo 19:02:53

Loppusarjojen otteluohjelmat on julkaistu: https://www.palloliitto.fi/tulospalvelu/2016?spljp16&NL

Alaloppusarjassa Ilveksellä täysin merkityksettömät pelit jäljellä, kun sarjapaikka on varma.  ONS:kin käytännössä kuivilla eka peli voittamalla.  Nice ja TiPS ratkovat keskenään suoran putoajan.  Ja tämä tilanne siis elokuussa...  "Ylos"

Teleguy

Poissa Poissa

Vastaus #329 : 24.08.2016 klo 19:50:05

Alaloppusarjassa Ilveksellä täysin merkityksettömät pelit jäljellä, kun sarjapaikka on varma.  ONS:kin käytännössä kuivilla eka peli voittamalla.  Nice ja TiPS ratkovat keskenään suoran putoajan.  Ja tämä tilanne siis elokuussa...  "Ylos"

Olisiko Palloliitossa aihetta miettiä sarjajärjestelmän uudistamista? Esim. Ykkönen näyttää olevan melko toimiva konsepti.
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa

Vastaus #330 : 30.08.2016 klo 16:34:49

Punamustien loppukauden otteluohjelma selvillä:
https://pk35vantaa.fi/2016/08/30/naisten-loppukauden-otteluohjelma-selvilla-2/
Stürmer

Poissa Poissa

Vastaus #331 : 01.09.2016 klo 10:38:06

Uutinen

Åland United nimitti loppukauden valmennuksen

http://www.kymppipaikka.fi/Naisten-liiga/land-United-nimitti-loppukauden-valmennuksen

Åland United on järjestellyt valmennusryhmäänsä uudelleen alkukauden päävalmentajana toimineen Giovanni Costantinon  siirryttyä Unkariin valmentamaan.  Vetovastuun ÅU:sta ottaa valmennusryhmä, johon kuuluvat Steve Beeks, Craig Wight, Richard Nordas sekä Mikael Virta

Uutinen

Maiju Ruotsalainen tränar ÅU

http://www.radiotv.ax/sporten/maiju-ruotsalainen-tranar-au

Nu står det klart att den tidigare Åland United-spelaren Maiju Ruotsalainen blir huvudtränare för Åland United säsongen 2017

Tuli kyllä puskista tämä viimeinen, tosin Ilveksen naisten liigajoukkueen "apuvalmentajaksi" miesten edustuksesta potkittu Marco Baruffato näytti loppukaudesta ottaneen de-facto vastuuvalmentajan roolin ainakin pelitapahtumissa, joten lopulta varsin ymmärrettävä ratkaisu Maijulta.  Ilveshän tässä diilissä hävisi 0-100, mikä ei varsinaisesti yllätä.  Veikkaan, että Ilveksessä alkaa tämän jälkeen ovi käydä myös pelaajapuolella ja saattaapa kutsuja tulla Maarianhaminan suunnallekin...

Vauhdilla kohti naisten ykköstä porskuttava TPV saattaa myöskin saada merkittävää lisäapua ex-Ilves -pelaajista, joita jo nyt on edustuksen rosteri pullollaan.  Syntyykö Tampereelle lähivuosina kilpaileva liigajoukkue vaihtoehdoksi niille muiden kuin Ilveksen kasvattamille nuorille ja aikuisille naispelaajille, joita Ilveksen toimintatapa ja pelaajapolitiikka ei syystä tai toisesta miellytä?

Mutta mielenkiintoistahan on nähdä kuka Ipan naisten valmennuksesta ottaa vastuun ja mikä on pelaajien reaktio a) epävarmassa tilanteessa ja b) tilanteen ratkettua.

pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #332 : 01.09.2016 klo 19:15:30

Ilves buumi kesti 2 kautta. Nyt palataan arkeen.
Tsiisus

Poissa Poissa

Vastaus #333 : 01.09.2016 klo 21:51:33

Kun lokaa aletaan viskoa =( , olisi mukava, että se perustuisi tosipohjaiseen tietoon eikä näihin iänikuisiin kaunoihin.
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #334 : 02.09.2016 klo 06:35:45

Missä on lokaa, minä en näe?
Sama. Fakta on, että Ilveksen tavoite oli mestaruus ja nyt pelaavat alaloppusarjassa.
Kehuako pitäisi tai sääliä?
Stürmer

Poissa Poissa

Vastaus #335 : 02.09.2016 klo 11:20:13

Missä on lokaa, minä en näe?

Kyllähän toi viesti oli tarkoitettu varmaankin sivullekirjoittaneelle.  Tässä on nyt vain se ongelma, että minulla ei ole mitään kaunaa Ipan naistenliigajoukkuetta kohtaan.  Päinvastoin, olen tälläkin kaudella yrittänyt antaa näkemystä ja rakentavaa kritiikkiä siitä mitä pitäisi parantaa, kun pelilliset ongelmat alkoivat nostaa päätään.  Muun muassa hyökkäyspelaamisen puutteet olen tuonut aika selvästi esille, ja taisinpa vielä runkosarjan loppumetreillä ihan suoraan kehottaa hakemaan täsmävahvistuksia maalintekoonkin.  Vaan tuskin näitä meikäläisen horinoita täältä edes kukaan lukee saati ottaa vakavasti.  Toisaalta, jos kaikki ulkopuolinen kritiikki ja parannusehdotukset leimataan automaattisesti tai kirjoittajan persoonan perusteella suoraan loanheitoksi ja niiltä suljetaan korvat, niin sillehän minä en voi mitään.

Toivottavasti SPL Tampereen piirin suurimmalla ja kauneimmalla löytyisi jatkossa ripaus nöyryyttä, niin menestystäkin voisi taas tulla.

valimu

Poissa Poissa

Vastaus #336 : 02.09.2016 klo 11:44:26

Mielenkiinnolla odotan Kollasen Heidin otteita Ilveksessä. Jos otteet jatkuvat samaan malliin kuin tähän mennessä, niin voi olla hyvinkin Suomen kärkipelaajia jo lähitulevaisuudessa. Jännä nähdä miten tämä alasarjan loppukausi kääntyy!
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #337 : 02.09.2016 klo 11:52:48

Kyllähän toi viesti oli tarkoitettu varmaankin sivullekirjoittaneelle.  Tässä on nyt vain se ongelma, että minulla ei ole mitään kaunaa Ipan naistenliigajoukkuetta kohtaan.  Päinvastoin, olen tälläkin kaudella yrittänyt antaa näkemystä ja rakentavaa kritiikkiä siitä mitä pitäisi parantaa, kun pelilliset ongelmat alkoivat nostaa päätään.  Muun muassa hyökkäyspelaamisen puutteet olen tuonut aika selvästi esille, ja taisinpa vielä runkosarjan loppumetreillä ihan suoraan kehottaa hakemaan täsmävahvistuksia maalintekoonkin.  Vaan tuskin näitä meikäläisen horinoita täältä edes kukaan lukee saati ottaa vakavasti.  Toisaalta, jos kaikki ulkopuolinen kritiikki ja parannusehdotukset leimataan automaattisesti tai kirjoittajan persoonan perusteella suoraan loanheitoksi ja niiltä suljetaan korvat, niin sillehän minä en voi mitään.

Toivottavasti SPL Tampereen piirin suurimmalla ja kauneimmalla löytyisi jatkossa ripaus nöyryyttä, niin menestystäkin voisi taas tulla.
Näin se menee kun mestarit on lavalla niin tavikset vaietkoon.
Itse olen kolmisen kautta seurannut joukkueen tekemistä ja onhan siinä ylimielisyys paistanut läpi. Joukkue pelasi viime kauteen asti nousujohteisesti, mutta tällä kaudella ylimielisyys kostautui.  Viimeisessä otteluraportissa valkulla sentään vähän nöyryyttä kysenalaistaa omaa tekemistään. Siitä pojot. Olennaista kaudessa on se, että kumpi on tärkeämpää antaa kokemattomalle liiton suosikki valkulle leikkikenttä harjoitella valmentamista vai taata, että lahjakas pelaajisto saa pätevää valmennusta? Tällä kaudella vain valkku sai mahdollisuuden kehittyä. Pelaajisto otti taka-askeleita rajusti. Oma arvio on, että tämä kausi käänsi Ilveksen taas kohti divaria. Ei ensi kaudella, mutta 3-4 kauden jälkeen. Ja nyt puhumme joukkueesta joka tähtäsi mestaruuteen kaudella 2016.
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #338 : 02.09.2016 klo 11:53:46

Mielenkiinnolla odotan Kollasen Heidin otteita Ilveksessä. Jos otteet jatkuvat samaan malliin kuin tähän mennessä, niin voi olla hyvinkin Suomen kärkipelaajia jo lähitulevaisuudessa. Jännä nähdä miten tämä alasarjan loppukausi kääntyy!
Kollanen ei edes pelaa Ilveksessä.
valimu

Poissa Poissa

Vastaus #339 : 02.09.2016 klo 12:02:04

Kollanen ei edes pelaa Ilveksessä.

Olin näköjään pari kuukautta myöhässä, jenkkeihinhän se näemmä siirtyi Ylos
Tämä toki oli ennakoitavissa ja varmaan siellä venattiin lähinnä lukion loppumista.
Tsiisus

Poissa Poissa

Vastaus #340 : 02.09.2016 klo 13:42:58

En kritisoi analyyttisiä, kriittisiä kirjoituksia(si). Mutta esim. Barufato-spekulaatioillasi ei käsittääkseni mitään todellisuuspohjaa.
-joope

Poissa Poissa

Vastaus #341 : 02.09.2016 klo 13:52:12

En kritisoi analyyttisiä, kriittisiä kirjoituksia(si). Mutta esim. Barufato-spekulaatioillasi ei käsittääkseni mitään todellisuuspohjaa.

voin vahvistaa tämän^

jos mutuillaan, niin mutuillaan, eikä kirjoiteta omista mutuista kuin ne olisivat faktapohjaisia.
M13

Poissa Poissa

Vastaus #342 : 02.09.2016 klo 14:54:11

Miten tuon voi kieltää? Ei mitään käsitystä kopissa pidetyistä puheenvuoroista, siellä on saattanut johtaa kuka vain. Ainakin viimeisissä (näkemissäni) otteluissa peliä johti Baruffato! Varmasti tietoinen valinta, syitä ja seurauksia voi ja pitää mutuilla.
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa

Vastaus #343 : 02.09.2016 klo 16:05:27

Otteluennakko: Punamustien yläloppusarjapelit alkavat huomenna Åland Unitedia vastaan.
https://pk35vantaa.fi/2016/09/02/naisten-ylaloppusarja-alkaa-huomenna-aland-unitedia-vastaan/
Tsiisus

Poissa Poissa

Vastaus #344 : 02.09.2016 klo 17:39:03

Miten tuon voi kieltää? Ei mitään käsitystä kopissa pidetyistä puheenvuoroista, siellä on saattanut johtaa kuka vain. Ainakin viimeisissä (näkemissäni) otteluissa peliä johti Baruffato! Varmasti tietoinen valinta, syitä ja seurauksia voi ja pitää mutuilla.
Olet siisnähnyt juuri Sen pelin. Ja Siinä ei olut mitään mystiikkaa.
M13

Poissa Poissa

Vastaus #345 : 02.09.2016 klo 22:45:00

Ei varmasti ollut mystiikkaa. Pieniä tai isompia lajiin kuuluvia valintoja, näitähän voi tehdä.

Kiitokset analyyseista,näkemyksistä,mielipiteistä ja mutuista, mukavaa lukea juttuja naisjalkapallosta. Aika aktiivi pitää olla, että käänteissä pysyy perillä ilman näitä.   
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #346 : 03.09.2016 klo 12:01:38

Ei varmasti ollut mystiikkaa. Pieniä tai isompia lajiin kuuluvia valintoja, näitähän voi tehdä.

Kiitokset analyyseista,näkemyksistä,mielipiteistä ja mutuista, mukavaa lukea juttuja naisjalkapallosta. Aika aktiivi pitää olla, että käänteissä pysyy perillä ilman näitä.  
Jos oikeesti välittää lajista niin ehdottomasti pitää hutuilla, mutuilla ja tutuilla. Miesten puolella jopa pubi-sarjojen topiceissa aktiivisempi meininki. Muutenkin jokainen kommentti pitäisi antaa turvavyöhön kahlittuna. Sanakin kritiikkiä ja olet negatiivinen ja katkera. Palloliiton virkamiesten pakkopositiivisuutta sitten jeesustellaan, vaikka itse ollaan ekana sitä vaatimassa foorumilla.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2016 klo 21:31:11 kirjoittanut pallojalassa »
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa

Vastaus #347 : 03.09.2016 klo 21:09:15

Otteluraportti: PK-35 Vantaa aloitti yläloppusarjan voitokkaasti.
https://pk35vantaa.fi/2016/09/03/naiset-aloittivat-ylaloppusarjan-voitokkaasti/
pallojalassa

Poissa Poissa

Vastaus #348 : 05.09.2016 klo 10:25:04

Nicen tiedotus hyytynyt samaa tahtia kuin pelaaminen?!
Tuliko loppukaudeksi muutoksia/vahvistuksia?
PK-35 Vantaa

Poissa Poissa

Vastaus #349 : 07.09.2016 klo 17:17:17

Otteluennakko: PK-35 Vantaa kohtaa huomenna kärkiottelussa FC Hongan.
https://pk35vantaa.fi/2016/09/07/naiset-kohtaavat-karkiottelussa-fc-hongan/

Sivuja: 1 ... 13 [14] 15 ... 19

Siirry: