FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 04:09:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 6
 
Kirjoittaja Aihe: Anthony Annan - Veikkausliigan paras  (Luettu 53433 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sonny burnett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: youtube.com/watch?v=q3f3uv6MzRg


Vastaus #75 : 28.09.2017 klo 15:25:58

Onhan se eleettömän hyvä, eikä pelaa edes lähelläkään 100 lasissa. Noh, silloin 2014 lohkovaiheessa ehkä.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 28.09.2017 klo 16:55:45

Olen tämän varmasti sanonut ennenkin, mutta sanon sen taas: Annan on koko liigan paras pelaaja ja ehdottomasti yksi parhaista liigapelaajista kautta aikojen.
On tällä kaudella melko lailla kauden pelaaja. Tontti hoidettu fantastisesti ja päälle vielä derbyn ja mestaruuden ratkaisseet maalit.
Sukillepotkija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Spurs


Vastaus #77 : 29.09.2017 klo 19:44:41

Olen tämän varmasti sanonut ennenkin, mutta sanon sen taas: Annan on koko liigan paras pelaaja ja ehdottomasti yksi parhaista liigapelaajista kautta aikojen.

Anthony Annan on loistava pelaaja, ja ehdottomasti liigan eliittiä. Mutta. Liigan paras keskikenttäpelaaja ei pelaa HJK:ssa, vaan keltamustassa joukkueessa. HJK-faneille toki muut joukkueet ja niiden pelaajat lienevät kasa mielenkiinnotonta paskaa, joten ei ihmekään että pitää Annania parhaana.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 29.09.2017 klo 20:07:26

Anthony Annan on loistava pelaaja, ja ehdottomasti liigan eliittiä. Mutta. Liigan paras keskikenttäpelaaja ei pelaa HJK:ssa, vaan keltamustassa joukkueessa. HJK-faneille toki muut joukkueet ja niiden pelaajat lienevät kasa mielenkiinnotonta paskaa, joten ei ihmekään että pitää Annania parhaana.

Toki jokaisessa maakuntajoukkueessa pelaa aina liigan paras pelaaja. Ja muutkin pelurit ehdotonta liigan huippua. Klubilla toki samaan aikaan ylivoimainen materiaali, jolla pitäisi voittaa mestaruus kymmenen kertaa kymmenestä.
Sukillepotkija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Spurs


Vastaus #79 : 29.09.2017 klo 20:13:18

Toki jokaisessa maakuntajoukkueessa pelaa aina liigan paras pelaaja. Ja muutkin pelurit ehdotonta liigan huippua. Klubilla toki samaan aikaan ylivoimainen materiaali, jolla pitäisi voittaa mestaruus kymmenen kertaa kymmenestä.
Ainakaan minun elinaikana liigan paras pelaaja ei oo pelannu KuPSissa kuin kahdesti. Molemmilla kausilla tullu(/tulee) ne ainoot mitalit. Ei liene sattumaa? Se offtopicista. Hienoa että veikkausliigassa pelaa Annanin ja Gabrielin tasosia MM-kisa kävijöitä.
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #80 : 29.09.2017 klo 20:15:05

Jalluvetoa kumpi lähtee ensin ulkomaille? Mulla Gabriel.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 29.09.2017 klo 20:27:56

Jalluvetoa kumpi lähtee ensin ulkomaille? Mulla Gabriel.

Mulla Schüller.
Maaliin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #82 : 29.09.2017 klo 20:38:53

Jalluvetoa kumpi lähtee ensin ulkomaille? Mulla Gabriel.
Annanilla tuskin on enää isoja ambitioita muualle lähtemisen suhteen, mikä on mahtava juttu Klubille ja liigalle.
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #83 : 29.09.2017 klo 20:45:30

Mulla Schüller.

Otetaan tämä kiinni Ylos
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 29.09.2017 klo 20:48:32

Jalluvetoa kumpi lähtee ensin ulkomaille? Mulla Gabriel.
Mulla Schüller.
Otetaan tämä kiinni Ylos
:D Ylos
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #85 : 29.09.2017 klo 20:51:52

:D Ylos

Joo pienessä päissään tässä kieltämättä ollaan, mutta tarpeeksi järjissään kuitenkin. Mutta eipä se maailma pyöri pelkkien klubirunkkareiden ympärillä. Gabriel on Veikkausliigan paras.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #86 : 29.09.2017 klo 20:59:06

Joo pienessä päissään tässä kieltämättä ollaan, mutta tarpeeksi järjissään kuitenkin.

Kumpi meistä on passissa ekaksi Helsinki-Vantaalla?

Mutta tosiaan pointti oli, että pelaajien ura on ehkä hieman eri vaiheessa, jos vertaillaan Gabrielia ja Annania. Ei siinä mitään, jos haluat jalluvedon Gabriel-Schüller vetää, mutta jälkimmäinen ei ole Klubin mies enää kauden päättymisen jälkeen...
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #87 : 29.09.2017 klo 21:03:01

Kumpi meistä on passissa ekaksi Helsinki-Vantaalla?

Mutta tosiaan pointti oli, että pelaajien ura on ehkä hieman eri vaiheessa, jos vertaillaan Gabrielia ja Annania. Ei siinä mitään, jos haluat jalluvedon Gabriel-Schüller vetää, mutta jälkimmäinen ei ole Klubin mies enää kauden päättymisen jälkeen...

No okei ehkä sen vois jättää pois. Schuller lähtee melko varmasti jokatapauksessa. Mutta kun nyt kerran jotain tuli luvattua niin vois ens kaudelle ottaa HJK vs KuPS vedon? KuPS:lle 6 pisteen tasoituksella.
Molliturpa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luppeni


Vastaus #88 : 29.09.2017 klo 21:18:41

No okei ehkä sen vois jättää pois. Schuller lähtee melko varmasti jokatapauksessa. Mutta kun nyt kerran jotain tuli luvattua niin vois ens kaudelle ottaa HJK vs KuPS vedon? KuPS:lle 6 pisteen tasoituksella.
Schüller toki on siis lainalla Minnesotasta joten lähtö on vähän todennäköisempää kuin "melko varmaa". Mutta tuohon HJK vs. KuPS -vetoon voisin ainakin itse jopa lähteä, ensimmäisenä jalluvetona.
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #89 : 29.09.2017 klo 21:24:08

Schüller toki on siis lainalla Minnesotasta joten lähtö on vähän todennäköisempää kuin "melko varmaa". Mutta tuohon HJK vs. KuPS -vetoon voisin ainakin itse jopa lähteä, ensimmäisenä jalluvetona.

Joo no otetaan se siis sitten. Eli Kupsille 6 pinnan etumatka kaudelle 2018. Jos tämän häviää niin siihen on noin vuosi aikaa eikä se nyt niin haittaa :D Pitäis saada joku alkolukko foorumille, mutta menköön nyt ettei niin kusipäältä vaikuta.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #90 : 29.09.2017 klo 22:08:59

Mutta tuohon HJK vs. KuPS -vetoon voisin ainakin itse jopa lähteä, ensimmäisenä jalluvetona.

Jätkä vei mun jallun! No ei, en mä ees tykkää tuosta aineesta, joten pidä hyvänäsi.

Ja sitäpaitsi mulla on vielä saamatta jallupullo edelliseltä Annanista provoilleelta, joka "yllättäen" katosi, kun ennustukset menivät vinoon. Risky business nämä jalluvedot.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #91 : 30.09.2017 klo 09:17:53

Jalluvetoa kumpi lähtee ensin ulkomaille? Mulla Gabriel.

Gabriel on Nigerialainen ja Annan Ghanalainen, joten kumpikin jo toki pelaa ULKOMAILLA. Ehdotan että kisa pelaajien paremmuudesta ratkaistaan FIFA18 overall scoreja vertailemalla.
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #92 : 30.09.2017 klo 16:15:46

Jos nyt joku kokee jääneensä ilman jalluvetoa niin ilmoittautukoon vaan. Sarkasmitutka on huollossa niin en ihan pysy perillä siitä, miten tosissaan porukka on täällä ollut :D mutta arvostan ettei meikäläisen tilaa käytetty liian härskisti hyväksi. Eli yksi Gabriel vs Annan veto (saat ite määritellä) ja yksi HJK-KuPS veto (kupsille 6 pisteen etumatka). Olenhan loppujen lopuksi reilu kaveri.
bumbsan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ///


Vastaus #93 : 01.10.2017 klo 08:58:25

Annanin peliä on kyllä ilo katsella. Sijoittuminen, katkot ja syötöt omille. Näyttää niin helpolta kun ammattimies on asialla. Annanille ikuisesti Ylos Tuoppi
Molliturpa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luppeni


Vastaus #94 : 01.10.2017 klo 11:34:41

Jos nyt joku kokee jääneensä ilman jalluvetoa niin ilmoittautukoon vaan. Sarkasmitutka on huollossa niin en ihan pysy perillä siitä, miten tosissaan porukka on täällä ollut :D mutta arvostan ettei meikäläisen tilaa käytetty liian härskisti hyväksi. Eli yksi Gabriel vs Annan veto (saat ite määritellä) ja yksi HJK-KuPS veto (kupsille 6 pisteen etumatka). Olenhan loppujen lopuksi reilu kaveri.

Olikin tämä jo unohtunut kun muutama saattoi itselläkin olla jo alla, mutta kyllä näin selvänäkin voin tuon jälkimmäisen vedon ottaa kiinni noilka ehdoilla. Jatkot asiasta sitten ehkä jossain asianmukaisemmassa ympäristössä?
toubi

Poissa Poissa


Vastaus #95 : 28.10.2017 klo 07:11:18

Topikin otsikon mukaisesti:HS valitsi Anthony Annanin Veikkausliigan parhaaksi pelaajaksi
Jutussa Riveiron kommentteja, Annanin taustoja ja kokemuksia sekä tilastoja Annanin kauden peleistä


Onneksi jatkaa vielä ensi kaudellakin!
Kosmoksen Härkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto


Vastaus #96 : 28.10.2017 klo 09:13:30

Voin vahvistaa - paras oli. Pulinat pois.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #97 : 28.10.2017 klo 09:24:18

Heittämällä ykkönen. Eihän tästä tullut edes kilpailua....
Jack Crow

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #98 : 28.10.2017 klo 10:00:49

Kertakaikkisen hieno mies. Sopimusta vois huoletta pidentää kolmella vuodella.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #99 : 28.10.2017 klo 10:03:08

Annanin kaksinkamppailuprosentti on muuten 67 ja syöttöprosentti 91. Muuten erinomainen juttu erinomaisen hienosta miehestä.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5 6
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa