FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 06:48:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Syksyllä Barcelonaan peliä katsomaan, mutta milloin?  (Luettu 1382 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jonss

Poissa Poissa

: 31.03.2007 klo 08:06:22

Tarkoitus olis lähtee viikoks lomalle sinne rannoille ja kaupoille, että ois vielä lämmintä ja kaiken kukkuraks pääsis kattoon peliäkin. Mutta ongelma on se, että tänään pitäis varata matka, koska BlueOne:lla on hyvä tarjous. Ja toinen ongelma on se, etten tiedä ensi kauden sarjaohjelmaa, jota ei tietysti vielä olekaan tehty Ylos Ylos :D katsoin, niin kaudella 2005 sarja-avaus oli vieraissa 27.8, samoin tällä kaudella 2006 oli vieraissa 1.ottelu, 28.8. Sitten 2005 seuraava ottelu oli 11.9 kotona, kaudella 2006 oli 9.9 kotona.
Voisiko tuosta päätellä jotain? Jos ensimmäinen peli olisi elokuun lopulla vieraissa ja toinen peli noihin aikoihin kotona? Voisiko se mennä niin, vai onko se nyt vaan sattunut niin kahtena viime kautena? Meneepä vaikeaksi :)
Mutta, jos jollain on jotain vinkkejä tai tietoa asioista, niin toivottavasti laitatte. Tai mitä itse tekisitte, jos varaisitte viikon loman ja tahtoisitte Barcelonan kotipeliin, mille ajankohdalle varaisitte? Vähän turha topic, mutta sen verran tärkeä asia itselleni että pakko on täältä kysäistä. :)
Jonss

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 31.03.2007 klo 12:02:05

Vielä sellaista, että mahtaako kesällä olla mitään pelejä Barcelonalla? Hyväntekeväisyys tms...
bullitt1144

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 31.03.2007 klo 12:58:43

Ei kannata lentoja varata vielä, jos oikeasti haluat peliä katsomaan. Kyllä niitä lentotarjouksia tulee, älä siitä ainakaan huoli. Hätäinen ratkaisu on usein paska ratkaisu.

Elokuussa ennen kauden avausta pelataan Camp Noulla Gamper-peli, jossa soittaa rokkibändejä, kauden joukkue esitellään yksityiskohtaisesti ja lopuksi järjestetään ilotulitus. Tuo on varmasti hieno tapahtuma, johon itsekin haluan joskus päästä. Viime kesänä Gamperissa oli vastassa muistaakseni Inter.
Rhew

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi

Vastaus #3 : 31.03.2007 klo 19:59:19

Itse olen menossa siskon kanssa syyskuun alkupuolella Barcelonaan / Cataloniaan. Tosin päätarkoitus ei ole jalkapallo, mutta mielelläänhän sitä FC Barcelonan matsin kävisi katsomassa jos silloin sattuisi olemaan. Me menemme myös noiden edukkaiden (2hlöä edestakaisin Hkistä ~350e) Blue1 lentojen houkuttelemana, jonka jälkeen tuli todettua, että olisi sitä halvemmallakin päässyt => http://www.clickair.com
bullitt1144

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 01.04.2007 klo 01:24:53

Itse olen menossa siskon kanssa syyskuun alkupuolella Barcelonaan / Cataloniaan. Tosin päätarkoitus ei ole jalkapallo, mutta mielelläänhän sitä FC Barcelonan matsin kävisi katsomassa jos silloin sattuisi olemaan. Me menemme myös noiden edukkaiden (2hlöä edestakaisin Hkistä ~350e) Blue1 lentojen houkuttelemana, jonka jälkeen tuli todettua, että olisi sitä halvemmallakin päässyt => http://www.clickair.com

Mitkä edukkaat lennot?! Barcelonaan pääsee Ryanairilla alle 100e menopaluu ja Blue1:lläkin alle 150e menopaluu per hlö jos osaa valita oikean ostoajan ja oikeat matkustuspäivät. "Tarjous menee pian umpeen!!! Kiire!!"  -hätäilylle  Alas Alas Alas
« Viimeksi muokattu: 15.05.2007 klo 20:59:11 kirjoittanut bullitt1144 »
kivelak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1. FC Köln

Vastaus #5 : 01.04.2007 klo 09:54:56

Aika paskat lentojen lähtöajat.  Ei kiitos  Alas
Game

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 01.04.2007 klo 10:05:02

Tarkoitus olis lähtee viikoks lomalle sinne rannoille ja kaupoille, että ois vielä lämmintä ja kaiken kukkuraks pääsis kattoon peliäkin. Mutta ongelma on se, että tänään pitäis varata matka, koska BlueOne:lla on hyvä tarjous. Ja toinen ongelma on se, etten tiedä ensi kauden sarjaohjelmaa, jota ei tietysti vielä olekaan tehty Ylos Ylos :D katsoin, niin kaudella 2005 sarja-avaus oli vieraissa 27.8, samoin tällä kaudella 2006 oli vieraissa 1.ottelu, 28.8. Sitten 2005 seuraava ottelu oli 11.9 kotona, kaudella 2006 oli 9.9 kotona.
Voisiko tuosta päätellä jotain? Jos ensimmäinen peli olisi elokuun lopulla vieraissa ja toinen peli noihin aikoihin kotona? Voisiko se mennä niin, vai onko se nyt vaan sattunut niin kahtena viime kautena? Meneepä vaikeaksi :)
Mutta, jos jollain on jotain vinkkejä tai tietoa asioista, niin toivottavasti laitatte. Tai mitä itse tekisitte, jos varaisitte viikon loman ja tahtoisitte Barcelonan kotipeliin, mille ajankohdalle varaisitte? Vähän turha topic, mutta sen verran tärkeä asia itselleni että pakko on täältä kysäistä. :)

Älä huoli. Vaikka tietäisit sarjaohjelman ja lennot olisi varattu juuri sopivasti, niin silti homma voi mennä perseelleen. :) Kuten minulla viime syksynä, kun pelipäivää siirrettiin ja sitten oli vielä lennotkin myöhässä ja jne.. Peliä pääsin kuitenkin katsomaan, kun tuhatta ja sataa ajettiin lentokentältä taksilla Camp Noulle ja lipunkin onnistuin ostamaan yksittäiseltä myyjältä. Sen verran hieno ja mielenkiintoinen paikka Barcelona kuitenkin on, että ei olisi ihme vaikka sinne taas tuossa syksyllä suuntaisin. Ylos
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 02.04.2007 klo 20:08:31

MITKÄ EDUKKAAT LENNOT! AMATÖÖRIT! Barcelonaan pääsee Ryanairilla alle 100e menopaluu ja Blue1:lläkin alle 150e menopaluu per hlö jos osaa valita oikean ostoajan ja oikeat matkustuspäivät. "Tarjous menee pian umpeen!!! Kiire!!"  -hätäilylle  Alas Alas Alas

Jos ei halua yöpyä lentokentällä, niin Ryanair on vähän huono vaihtoehto...

Tuo Iberian halpalentoyhtiö Click Air on kyllä kiinnostava vaihtoehto. Onko kenelläkään vielä kokemusta siitä? Sopisi hankkia pian, tai päättävät hekin, ettei Helsinkiin kannata lentää, kun välille ei riitä matkalaisia... Itsellä Click Airin testaaminen kyllä jää hamaan tulevaisuuteen...

Avausviestin kirjoittajalle lohduttava tieto voi olla se, että jos Barcalla ei ole kotipeliä, niin Espanyolilla on. Eli jos nyt et maaottelutauon aikaan osu kaupunkiin, niin Primeraa pääset katsomaan...

Mutta tuon hintaisten lentojen takia ei tosiaan ole tarvetta hätäillä. Blue1:n normaaliin tapaan tämänkin tarjouksen hinnat ovat alkaen yhdensuuntaisista lennoista, ja käytännössä niitä halvimpia ei tietenkään saa molempiin suuntiin... paitsi bullittnumerosarja...
karlkane

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 03.04.2007 klo 10:16:12

Itellä oli tarkotus tilata toukokuulle clickairista matkat ku ois ollu 129e edes takas, sitten matkan ajankohta siirty ja finnairin liput oli 10e kalliimmat ja lentoajat oli päivällä eikä aamuyöstä niinkuin clickillä valitsin kotimaisen lentoyhtiön. Getafe matsiin olisi tarkoitus osua toukokuun lopulla  Ylos

e. 198e tuli finskil maksaamaan.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #9 : 16.05.2007 klo 21:53:23

Nostellaanpas tätä vähän ylöspäin kun itsellä matka varattuna syyskuussa Barcelonaan... Milloin mahtaisi ensi kauden otteluohjelma tulla, onko havaintoa mihin aikaan vuodesta yleensä on julkaistu? Itse en niin fanaattisesti Espanjan liigaa seuraa että näistä asioista olisin perillä... Meitä lähdössä reissuun 3 miestä ja minä(nainen), kolmesta miehestä yksi saattaisi jopa lähteä kanssani katsomoon jos sopivasti joku matsi sille viikolle sattuisi kohdille  :)
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #10 : 17.05.2007 klo 15:53:51

Syksyllä jos menee ja viikonlopun ylitse on, niin ottelun pääsee näkemään lähes varmasti. Varsinkin jos kumpi tahansa Barcelonan liigajoukkueista kelpaa.  ;)
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #11 : 17.05.2007 klo 18:11:43

Syksyllä jos menee ja viikonlopun ylitse on, niin ottelun pääsee näkemään lähes varmasti. Varsinkin jos kumpi tahansa Barcelonan liigajoukkueista kelpaa.  ;)
Sunnuntaiaamuna aikaisin on lähtö ja takasinpäin lähdetään la-su välisenä yönä, eli sunnuntaina aamuyöllä ollaan takaisin Suomessa. Saas nähdä kuin käy... Ja koska toinen osapuoli ei koskaan ole käynyt ulkomailla futismatsissa niin luultavasti kelpuuttaa kumman vaan joukkueen  :)

Sivuja: [1]

Siirry: