FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 09:23:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Kysely  (Luettu 1245 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lottomaes

Poissa Poissa


: 25.02.2016 klo 02:23:51

Hei kaikki forumistitoverit!

Tarvitsisin hieman jeesiä kouluprojektiin joka koskee seuratoimintaa ja sen taloudellista puolta. Vastaaminen vie muutaman minuutin, hitailta ehkä viisi minuuttia. ;)

Isot kiitokset kaikille jotka auttavat! Tuoppi Ylos

Tästä kyselyyn!
Budjettiriihen alijäämä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Virkaintoiset narikkahapettajat, uhritietoisuus


Vastaus #1 : 25.02.2016 klo 02:41:24

Hyvä kysely, nopea kysely, positiivinen kysely Ylos

(lievähkö ot)
Ainoa miinus siitä, kun otit sponssiesimerkkiin firman, jolla vuosien ajan Suomen oloissa kirkkaasti aneemisin/ongelmallisin takuupalvelu, takuuhuolto jne. Eeppistä lajissaan.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2016 klo 02:44:52 kirjoittanut Budjettiriihen alijäämä »
Lottomaes

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 25.02.2016 klo 03:15:20

Hyvä kysely, nopea kysely, positiivinen kysely Ylos

(lievähkö ot)
Ainoa miinus siitä, kun otit sponssiesimerkkiin firman, jolla vuosien ajan Suomen oloissa kirkkaasti aneemisin/ongelmallisin takuupalvelu, takuuhuolto jne. Eeppistä lajissaan.

Otetaan risut vastaan! Kiitos vastauksesta! Forkalla tuntuu olevan aktiivista väkeä, mikä on hyvä minun kaltaiselle mattimyöhäiselle jolla deadlinet alkaa puskemaan kohta päälle. Ylos
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #3 : 25.02.2016 klo 08:17:38

Ainoa miinus siitä, kun otit sponssiesimerkkiin firman, jolla vuosien ajan Suomen oloissa kirkkaasti aneemisin/ongelmallisin takuupalvelu, takuuhuolto jne. Eeppistä lajissaan.

Vahva ot, mutta menköön:

Puhumattakaan yhdestä kaikkienaikojen järjettömimmistä ostoprosesseista: ota vuoronumero-jonota myyjää-kerro mitä haluat-myyjä naputtelee konetta-myyjä antaa numerolapun-mene kassalle-jonota-maksa ostos-ota kuitti-kävele myymälästä ulos-kävele noutopisteeseen-ota vuoronumero-jonota-anna kuitti varastojanarille-odota-saat tuotteen. Juuri tuon neukkulaisempaa ostokokemusta en keksi.

Aika paljon saisi kantaa rahaa suosikkiseuralleni, että suostuisin ovista sisään astumaan. Sponsoroinnilla ei voi peittää sitä että perustuote ei ole kunnossa.

Onnea deadlinen kanssa
Lottomaes

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 25.02.2016 klo 12:39:18

Toivottavasti joku Gigantin vaikuttaja lukee näitä mielipiteitä. :D Mutta aivan mahtavalla aktiivisuudella on forumistit vastanneet, äsken oli jo yli 220 vastausta! Iso kiitos siitä! Ylos
drone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SUOMEN maajoukkueet, SUOMALAISET kasvattajaseurat


Vastaus #5 : 26.02.2016 klo 11:25:24

Sponsoroinnilla ei voi peittää sitä että perustuote ei ole kunnossa.

Juuri näin.

En ole typerämpää ehdotusta kohdannut kuin että seuran pelaajat alkaisivat tyrkyttää kausikortteja puhelinmyyjinä. Eiköhän pelaajilla huippu-urheilijoina pitäisi olla tähdellisempääkin tekemistä. Kukin tekee sitä, mitä osaa parhaiten. Yksi pelaa, toinen hoitaa PR:n ja myynnin. Toki sekin kuuluu asiaan, että pelaajat ovat samaa perhettä kannattajien kanssa, mutta se on tyystin eri asia.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa