MiestenK
Paikalla
Suosikkijoukkue: Espoolaisseurat ja suomalaiset ulkomailla
|
|
Vastaus #150 : 15.04.2016 klo 15:05:32 |
|
Seiskassa on tuosta Mosan oikeusjutusta tietoa. Mosa siis jätti saapumatta oikeuteen.
"Mosa ja hänen ystävänsä pieksivät ravintolan edustalla makaavaa miestä lyöden ja potkien. Toista uhria he löivät kasvoihin, kun tämä tuli auttamaan maahan kaatunutta."
Tekopaikkana Kaivohuoneen edusta. Toinen syytetty on Mosan "jalkapalloystävä".
KÄÄK!-juoruissa?
|
|
|
|
Ariel Ortega
Poissa
Suosikkijoukkue: Leicester since '70s
|
|
Vastaus #151 : 15.04.2016 klo 15:11:20 |
|
KÄÄK!-juoruissa?
Ihan erikseen tehty juttu.
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #152 : 15.04.2016 klo 15:20:29 |
|
Onko syyte törkeästä pahoinpitelystä? Kuvauksen perusteella kuulostaisi vähän sellaiselta. Tästä tosiaan taisi olla forkalla huhuja jo tapahtumahetken aikoihin. Jos selviää pahoinpitelytuomiolla, niin tuskin on peruuttamatonta vaikutusta Mosalle, mutta törkeästä voi sitten oikeasti tulla jo isot ongelmat.
|
|
|
|
Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
|
Vastaus #153 : 15.04.2016 klo 15:57:27 |
|
Paluu Suomeen ensi kaudeksi. Linnaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2016 klo 16:00:34 kirjoittanut Kikkara »
|
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #154 : 15.04.2016 klo 16:04:53 |
|
Seiskassa on tuosta Mosan oikeusjutusta tietoa. Mosa siis jätti saapumatta oikeuteen.
"Mosa ja hänen ystävänsä pieksivät ravintolan edustalla makaavaa miestä lyöden ja potkien. Toista uhria he löivät kasvoihin, kun tämä tuli auttamaan maahan kaatunutta."
Tekopaikkana Kaivohuoneen edusta. Toinen syytetty on Mosan "jalkapalloystävä". Teko päättyi vasta kun portsarit tulivat väliin ja kaksikko juoksi karkuun.
Miksi tämä tulee julki vasta nyt? Tosi lutuuria. Olisikohan niin, että poika lähti itämaille pelaamaan, jottei joutuisi teostaan vastuuseen? Vanhneeko tuo jo 5 vuodessa.
|
|
|
|
Laitalinkki
Poissa
|
|
Vastaus #155 : 15.04.2016 klo 16:29:54 |
|
Paluu Suomeen ensi kaudeksi. Linnaan.
Johan Mosa on linnassa ollut.
|
|
|
|
Hiiritin
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #156 : 15.04.2016 klo 20:44:15 |
|
Mikäli totta, niin todella oksettavaa. Suomen paidassa en myöskään halua nähdä jos nämä väitteet pitää paikkaansa.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #157 : 15.04.2016 klo 22:09:44 |
|
Kertoo kyllä aika lailla siitäkin, minkälainen tuhnuttelijoiden lintukoto Suomi on. Yaghoubi tuon tapahtuman jälkeen kuitenkin pääsi mm. presidenttiä tapaamaan. Ilmeisesti tasavallan presidentin kansliaan ei ollut tämä tieto kantautunut. Monessa muussa maassa tuollaista väkivaltaista ja arvaamatonta öykkäriä ei päästettäisi lähellekään valtion päämiestä.
|
|
|
|
Filosofi
Poissa
Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura
|
|
Vastaus #158 : 15.04.2016 klo 22:23:15 |
|
Tyyppihän näyttääkin ihan joltain leffapahikselta, sopisi johonkin van Dammen tai Steven Seagalin pienen budjetin itäeurooppalaiseen toimintaleffaan huumepahikseksi.
Ei ole hyvä fiilis ollut koskaan tästä tyypistä, jotenkin jäänyt todella huono kuva. En ole fani.
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
|
|
Vastaus #159 : 15.04.2016 klo 22:27:24 |
|
Lähteeköhän nyt mopo karkaamaan? Kyllähän nämä pahoinpitelijät ovat ihan vakiokamaa Englannin maajoukkueessa ja Valioliigassa. Mun puolesta voidaan toki jättää maajoukkuetoiminnan ulkopuolelle, jos tuomio napsahtaa.
Filosofi sentään paljasti avoimesti ennakkoluulonsa.
|
|
|
|
supstanssi
Paikalla
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
|
Vastaus #160 : 15.04.2016 klo 22:28:26 |
|
Jos nyt homma meni edes osittain niinkuin paskalehdessä sanotaan, niin enpä itsekään välitä tätä pelaajaa enää nähdä. Enempi vaikuttaa aasin hommilta kuin ratsastajan. Saati sitten urheilijan. Enkä muuten arvosta niitä mahdollisia Englannin liigan pahoinpitelijöitäkään, joihin viitattiin. Otetaan se Taylor majuun, sehän pelaakin paljon paremmin kuin Moska. En tiedä miksei ole jo vakiokamaa.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #161 : 15.04.2016 klo 22:32:10 |
|
Lähteeköhän nyt mopo karkaamaan? Kyllähän nämä pahoinpitelijät ovat ihan vakiokamaa Englannin maajoukkueessa ja Valioliigassa. Mun puolesta voidaan toki jättää maajoukkuetoiminnan ulkopuolelle, jos tuomio napsahtaa.
No ei todellakaan ole "vakiokamaa", ja niitäkään tapauksia jotka ovat esim. väkivalta- tai seksuaalirikoksiin syyllistyneet, ei sikäläinen yleisradioyhtiö esitä jonain esikuvina.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #162 : 15.04.2016 klo 22:37:14 |
|
On taas sapeleita teroitettu. Paheksun toki käytöstä, mutta siviilipuolelta tuomio ja elämä jatkuu - tervetuloa maajoukkueeseen ja vaikka linnaankin. Jalkapallo ja urheilu on kuitenkin se, jossa voidaan ylittää rajoja niin rotujen, kansojen kuin rikollistenkin välillä. Ja tässä nyt ei edes sellaisesta ole kyse, mutta olen P. Sihvosen linjoilla siinä, että urheilun tulee avata ovensa kaikille eikä ketään tule sulkea pois.
|
|
|
|
Jasseri
Poissa
|
|
Vastaus #163 : 15.04.2016 klo 22:38:00 |
|
Eikö tuo nyt pitäisi tuomita ennen kuin hutkitaan?
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #164 : 15.04.2016 klo 22:38:43 |
|
Eikö tuo nyt pitäisi tuomita ennen kuin hutkitaan?
Luki seiskassa, joten pakko olla totta ja kansan/foorumin syvät rivit ovat tuomionsa antaneet.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #165 : 15.04.2016 klo 22:45:55 |
|
Onko esim. juontaja Axl Smith tuomittu jo jostain? Minun nähdäkseni hänet ns. hyllytettiin saman tien kun kävi ilmi mitä on tehnyt... ei kun siis mistä epäillään.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #166 : 15.04.2016 klo 22:49:55 |
|
Onko Mosa juontaja vai urheilija? Onko yksittäinen hairahdus verrattavissa ilmeisen suunnitelmalliseen, tietoiseen ja pitkäkestoiseen rikokseen?
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #167 : 15.04.2016 klo 22:52:12 |
|
Yaghoubi esiintyi tuossa talvella lukuisissa televisio-ohjelmissa mistä hänestä yritettiin tehdä jonkinlaista esikuvaa, ja kirsikkana kakun päällä pääsi tapaamaan tasavallan presidenttiä.
|
|
|
|
kivenkova sadisti
Poissa
|
|
Vastaus #168 : 15.04.2016 klo 22:53:00 |
|
Ei kiinnosta vittuakaan onko pahoinpidellyt jonkun vai, kunhan pelaa niin hyvin että hyödyttää maajoukkuetta. Toisaalta huvittaa maailmanhalaajien hätääntyneet puolustelut kun oma näyttelyponi paljastui (ehkä sadannen kerran) täydelliseksi idiootiksi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2016 klo 23:35:07 kirjoittanut kivenkova sadisti »
|
|
|
|
|
supstanssi
Paikalla
Suosikkijoukkue: Mites MyPa? Ai voitti?
|
|
Vastaus #169 : 15.04.2016 klo 22:56:34 |
|
Kuten niin tavallista niin olen tämän Petteri Sihvosen kanssa eri mieltä. Toki jokainen fani ja valmentaja voi vapaasti tehdä omat johtopäätöksensä, mutta minusta urheilussa on kyse elämäntavasta ja arvoista joita urheilijan tulisi edustaa, tai muuten hän ei enää oikein sovi urheilun imagoon èikä minun suosikiksi. Kyllä se monessa muussakin edustustehtävässä voi olla mahdoton yhtälö jos on otsakkeissa pahoinpitelyistä. Toki jos Mosa valitaan vaikka majuun niin sitten hän on siellä, eihän siihen juridisesti ole estettä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2016 klo 22:58:53 kirjoittanut supstanssi »
|
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #170 : 15.04.2016 klo 23:06:20 |
|
Kumpi ensin; keisarin bännit vai topikki lukkoon?
|
|
|
|
Satanen
Poissa
Suosikkijoukkue: Official FF2 Marble League Fantasy Champion (2020)
|
|
Vastaus #171 : 16.04.2016 klo 08:01:23 |
|
Fiksua kyllä jättää saapumatta ja napata uhkasakko maksettavaksi " " Ei muuta kuin etsintäkuulutusta perään Ellei sitten ollut tunnustanut koko juttua, mutta Seiskalta ei sellaista kuvaa saa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.04.2016 klo 08:07:20 kirjoittanut Satanen »
|
|
|
|
|
Rikkiviisas
Poissa
|
|
Vastaus #172 : 16.04.2016 klo 09:47:56 |
|
Onko esim. juontaja Axl Smith tuomittu jo jostain? Minun nähdäkseni hänet ns. hyllytettiin saman tien kun kävi ilmi mitä on tehnyt... ei kun siis mistä epäillään. Axl Smith itse ilmoitti vetäytyvänsä niin Voice of Finlandista kuin Emma-gaalasta sekä Radiogaalasta samoin kuin luopui Unicefin hyvän tahdon lähettilään roolista. Axl Smithiä siis hyllytetty vaan itse tuli julkiseen rikosepäilyn kanssa ja sen jälkeen vetäytyi kaikista hommistaan. Yaghoubin kohdalla meillä on tosiaan Seiskassa kirjoitettu juttu ja tapaus on siis käräjille, mutta sen kummempaa tuskin kukaan tietää. Viisainta olisi tietysti odottaa lainvoimaista (=ei voi enää valittaa) tuomiota, mutta internet ja viisaus eivät usein kohtaa. Edustustehtävien osalta paljon tietysti riippuu siitä, että kuinka suhtautuu koko oikeusprosessiin ja mahdolliseen tuomioon: jos todellakin pakoilee Kazakstanissa niin ei mitään asiaa Suomeen, mutta jos valitsee sovittelevamman tien tai tapauksessa on jotain muuta, niin sitten ei pitäisi olla ongelmia.
|
|
|
|
O'Flynn
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS & Hard bass
|
|
Vastaus #173 : 16.04.2016 klo 10:05:29 |
|
Mistä tuo pahoinpitely oli lehden mukaan saanut alkunsa. Pieksivät maassa makaavaa? Makasiko se kaveri maassa jo ennen pahoinpitelyä?
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
|
|
Vastaus #174 : 16.04.2016 klo 13:26:46 |
|
No ei todellakaan ole "vakiokamaa", ja niitäkään tapauksia jotka ovat esim. väkivalta- tai seksuaalirikoksiin syyllistyneet, ei sikäläinen yleisradioyhtiö esitä jonain esikuvina.
Mosalla ei ole ainakaa vielä tuomiota, joten syytön kunnes toisin todistetaan. Muuan Jamie Vardylla on pahoinpitelytuomio ja aika tavalla häntä on hehkutettu ja pidetty esikuvanakin.
|
|
|
|
|
|