FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 00:35:51 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Liigacup Finaali SJK-FC Lahti 19.3.2016 klo 16:00 @Wallsport Arena  (Luettu 9442 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi


Vastaus #75 : 19.03.2016 klo 21:44:27

Hyvin se Losa ainakin tänään jaksoi tuossa kymppipaikalla. Ajoittain jälleen upeita palloja laitoihin, mutta vasempaan laitaan (Vasara..) pelatut pallot menivät lähes poikkeuksetta ns hukkaan. Tuco sen sijaan oli hyvä oikealla ja löysi Roopen useasti. Keskikentän pohja on se, joka mättää. Johnnyltä puttuu se ekan kauden pelirohkeus, ja Matejn syöttövalikoima todella suppea.

Omaan silmääni Hradecky oli kyllä tänään keskikenttäpelaajista se heikoin. Jos vertaa nimenomaan vaikka pelirohkeutta, niin Laaksonen hakkasi tänään Hradeckyn 10-0. Johnny haastaa ja menee väleihin pallon kanssa, Hradecky ei.

Ja Losa pelas ainakin mun mielestä SJK:n kannalta liian matalalla.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #76 : 19.03.2016 klo 22:14:33

Ja Losa pelas ainakin mun mielestä SJK:n kannalta liian matalalla.

Musta tää taas oli niitä asioita, jotka SJK:n pelissä toimi. Losa oli varsinkin ekalla puoliajalla loistavasti pelissä mukana ja SJK:n pelinavaus ja kk:n pelinrakentelu toimi hyvin.
Marquinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Suomi


Vastaus #77 : 19.03.2016 klo 22:52:55

Musta tää taas oli niitä asioita, jotka SJK:n pelissä toimi. Losa oli varsinkin ekalla puoliajalla loistavasti pelissä mukana ja SJK:n pelinavaus ja kk:n pelinrakentelu toimi hyvin.

No ei sillä ainakaan juuri mitään saatu aikaseks? Eli voiko silloin sanoa sen toimineen hyvin, jos ei edes päästy mestoille? Mun mielestä Losa oli liian kaukana ylimmistä pelaajista. Joo, jakoi palloa erittäin hyvin, mutta ei maalipaikkoihin.
Taalasmaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hopeakauden -15 kultareunaiset muistot.


Vastaus #78 : 20.03.2016 klo 01:03:18

Onnea lahelle harkkacupin voitosta. Pääsitte todistamaan hyvin läheltä ettei rahalla saa ostettua menestystä.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 20.03.2016 klo 01:08:04

Omaan silmääni Hradecky oli kyllä tänään keskikenttäpelaajista se heikoin. Jos vertaa nimenomaan vaikka pelirohkeutta, niin Laaksonen hakkasi tänään Hradeckyn 10-0. Johnny haastaa ja menee väleihin pallon kanssa, Hradecky ei.

Ja Losa pelas ainakin mun mielestä SJK:n kannalta liian matalalla.
Matej pelasi hieman ehkä sukkasillaan, enemmän varmistellen, hyvä niin. Ensimmäisiä isoja otteluita hänelle. Pallottomissa asioissa kuitenkin hyviä juttuja, antoi myös nöyrää tukea laidalle, pyrkien pelattavaksi.

Losalle täydet minuutit, hyvä. Oli hyvällä jalalla ekan jakson, muutama mallikas syöttö tuloksena. Feidaantui tuossa seitsemänkympin kohdalla, eikä ihme, kymppipaikan pelaaja, jonka kustannuspaikka löytyy toppareiden välistä, on kyllä altis nukkumatille.

Johnny sitten; pari hyvää vetoa, ja pari mallikasta syöttöä molempiin suuntiin, onneksi ei kaverillekaan maistunut. Is-tv:n selostaja oli vallan ihastunut tuohon juntturadominanssiin. Ok, jos perussyöttö on tylsää, voi lisäarvoa tietty hakea siitä, että lähtee driblaamaan pari vastustajaa ensin omalla puoliskolla. Tämän onnistuessa, kannattaa toki sen perussyötön sijaan missata oma ylivoimatilanne, ja kuljettaa pallo laidalle, kolmen pelaajan träppiin, Tottakai menettäen sen munan. Eikä ollut yksi kerta...Ehkä mä oon ymmärtänyt tuon kk-pelaamisen perusteet vaan väärin, mutta ei tuollaista määrää vääriä valintoja voi kyllä tehdä.
Vasaralla huonompi laitansa, näkyi pelissä. Tuco otettiin parin pelaajan voimin pois pelistä toisella jaksolla, vähemmän yllättäen tämäkin. Kerho olisi vienyt matsin, jos Rahimi olisi aloittanut vasemmalla, Laaksonen penkillä, loput paikat arvasitte oikein...
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #80 : 20.03.2016 klo 09:54:23

Vastahan tässä on 5 kk preseasonia takana, joten ei se peli vielä valmista voikaan olla
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 20.03.2016 klo 13:51:23

Vastahan tässä on 5 kk preseasonia takana, joten ei se peli vielä valmista voikaan olla
Voiko tuota lyhyesti enää paremmin ilmaista.
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #82 : 20.03.2016 klo 18:39:54

No ei sillä ainakaan juuri mitään saatu aikaseks? Eli voiko silloin sanoa sen toimineen hyvin, jos ei edes päästy mestoille? Mun mielestä Losa oli liian kaukana ylimmistä pelaajista. Joo, jakoi palloa erittäin hyvin, mutta ei maalipaikkoihin.
Totta, ei tainnut antaa eilen yhtäkään läpisyöttöä Roopelle, vaan kaikki avaavat syötöt jakoi laitoihin, koska Lahi peitti keskustan hyvin. Laidalta et tietenkään yht'äkkiä maalia tee, mutta hyvän paikan saa silti aikaiseksi, jos pelaa pallon takaisin keskustaan nopeasti tai uskaltaa haastaa. Tuco haastoi, mutta Vasara ei. Losa sanoi itsekin Ilkan haastiksessa laidoilla olleen eilen hyvin tilaa, mutta "sitten aina käännyimme (Vasara, Tahvis) ja haimme tilan uudestaan".
hemi

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 21.03.2016 klo 14:51:47

Mikäs oli tämän huikean jännitysnäytelmän AM?
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #84 : 21.03.2016 klo 15:16:05

487
Decarol

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis


Vastaus #85 : 21.03.2016 klo 23:39:56

487
Tuohon ei kauheasti kannata luottaa. Wallsportin yleisömääräksi ilmoitetaan turvallisuussyistä aina alle 500, vaikka paikalla olisi 800 ihmistä.
mustajoki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #86 : 22.03.2016 klo 12:02:49

Kyllä tuo luku aika lähellä totuutta todennäköisesti on. Porukkaa olisi mahtunut vielä istumaankin ja kukaan ei seissyt laidoilla.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa