Kikkara
Poissa
Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään
|
|
Vastaus #425 : 06.07.2016 klo 14:30:28 |
|
Milloin olet viimeksi käynyt peleissä edes kotikentällä? Sinut on ollut helppo puukatsomossa tunnistaa. En edes muista milloin olen viimeksi nähnyt.
Fanitan SJK:ta nykyään. Niin eli sillä yleisömäärällä ei siis ole merkitystä kun Oulu ei maistu. Yrittäkää ymmärtää että seura on joutunut tekemään tässä melkoiset kompromissit suuntaan ja toiseen. Tuo Lordi aukion keissi on jo Suomessakin melko harvinainen veto. Se tosin syö sitä yleisömäärää mutta jääpä reilun jätkän maine edes siitä Jaatiselle/Nivalle.
|
|
|
|
Tarja Saulukko
Poissa
Suosikkijoukkue: Vesselit
|
|
Vastaus #426 : 06.07.2016 klo 14:38:29 |
|
Fanitan SJK:ta nykyään.
Niin eli sillä yleisömäärällä ei siis ole merkitystä kun Oulu ei maistu.
Ensimmäiseen: Etkö muuta keksinyt? Toiseen: On merkitystä.
|
|
|
|
Lapin oikeat kuninkaat
Poissa
|
|
Vastaus #427 : 06.07.2016 klo 14:43:03 |
|
Sitten sinun pitäisi keskittää tarmosi siihen että kapasiteettia rakennetaan lisää (europeleihin kelvaten), onhan kaikissa haastatteluissakin todettu että liput olisivat halvempia jos sinne saisi päästää enemmän.
Eihän siinä ole mitään järkeä että seura ottaisi taloudellisesti takkiinsa kun katsomo on kuitenkin täynnä tai ainakin lähes täynnä.
Loput liput kyllä menee vaikka portilta kun aukiolla tajutaan että sen kapasiteetti on ylittynyt jo tuntia aiemmin eikä sillä ole kattoakaan kuuron sattuessa...
|
|
|
|
Lauantai-illan Nostalgia
Poissa
Suosikkijoukkue: Mummolan puusauna ja Aulis Virtanen
|
|
Vastaus #428 : 06.07.2016 klo 14:48:14 |
|
Huomenna pelataan europeli Rovaniemellä ja se on juhlapäivä se! RoPS:sta yritetään mm. tuon screenin avulla tehdä koko kaupunkilaisten seura ja yhteinen juttu. Se on oikeasti arvostettavaa, samoin kuin se kun screenistä kerrottiin etukäteen.
Huomenna toivottavasti huomio jo keskittyy itse otteluun, eikä lippujen hintoihin.
|
|
|
|
Maccarone
Poissa
|
|
Vastaus #429 : 06.07.2016 klo 14:48:25 |
|
Sori OT.
Kuitenkin Zagrebiin menijöille Budapestin kautta sellainen info, että siellä ei ole tarjolla UCL karsintaa 20.7, koska Skenderbeu suljettu kilpailusta.
|
|
|
|
Tarja Saulukko
Poissa
|
|
Vastaus #430 : 06.07.2016 klo 14:51:43 |
|
Huomenna pelataan europeli Rovaniemellä ja se on juhlapäivä se! RoPS:sta yritetään mm. tuon screenin avulla tehdä koko kaupunkilaisten seura ja yhteinen juttu. Se on oikeasti arvostettavaa, samoin kuin se kun screenistä kerrottiin etukäteen.
Huomenna toivottavasti huomio jo keskittyy itse otteluun, eikä lippujen hintoihin.
Näinhän se menee.
|
|
|
|
nile
Poissa
|
|
Vastaus #431 : 06.07.2016 klo 15:35:08 |
|
Se 40mk silloin aika hyvin vastaa 40 euroa tänään kun katsotaan elintason, kulutuskyvyn ja rahan arvon muutoksia.
1987 vuoden 40mk vastaa ostovoimaltaan reilua 12 nyky€uroa. Pitää olla aika lapin kuningas, että pitää tuota edes lähelle samana.
|
|
|
|
Lapin oikeat kuninkaat
Poissa
|
|
Vastaus #432 : 06.07.2016 klo 15:50:35 |
|
1987 vuoden 40mk vastaa ostovoimaltaan reilua 12 nyky€uroa. Pitää olla aika lapin kuningas, että pitää tuota edes lähelle samana.
No katso sitten screeniltä aukiolla jos se sinusta on liian paha. Täysin linjassa vaikkapa festareiden päivän lippuun, ei siitäkään kukaan noin itke...
|
|
|
|
nile
Poissa
|
|
Vastaus #433 : 06.07.2016 klo 16:03:12 |
|
No katso sitten screeniltä aukiolla jos se sinusta on liian paha.
Korjasin vain väitteesi/valheesi joka oli päin vittua Lippu löytyy kyllä, hinta on mielestäni kallis ja siitä huomaa "rahastetaan nyt kun siihen on mahdollisuus"-mentaliteetin. Myös bensan hinta on minusta kallista, mutta tankkaan silti viikottain.
|
|
|
|
Lapin oikeat kuninkaat
Poissa
|
|
Vastaus #434 : 06.07.2016 klo 16:09:46 |
|
Korjasin vain väitteesi/valheesi joka oli päin vittua Lippu löytyy kyllä, hinta on mielestäni kallis ja siitä huomaa "rahastetaan nyt kun siihen on mahdollisuus"-mentaliteetin. Myös bensan hinta on minusta kallista, mutta tankkaan silti viikottain. Jaa no olen todella pahoillani jos itsetuntosi on niin heikko että pitää juosta foorumeilla osoittelemassa toisia väärässä olijaksi asiassa joka ei lopulta vittuakaan liity koko topicin perimmäisiin aiheisiin, ei lopulta edes huomisen ottelun lipun hintaan... Ja kun kerran mainitsit bensan, niin kait tajuat paljonko sitä olisi mennyt Ouluun ja takaisin, 500km? Vähennä se Rovaniemen lippusi hinnasta.
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: Vasta Olympique de Marseille oli meitä parempi!
|
|
Vastaus #435 : 06.07.2016 klo 16:27:19 |
|
No katso sitten screeniltä aukiolla jos se sinusta on liian paha.
Täysin linjassa vaikkapa festareiden päivän lippuun, ei siitäkään kukaan noin itke...
Peli 2h. Ei mulla muuta. Edit. Eiku onkin, vaikka vähän on toistoa. Minua risoo eniten se, että liput on kaikki samanhintaisia. Oikein olisi ollut 50. 40 ja 30. sisältäen toimituskulut ticetmasterista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.07.2016 klo 16:30:12 kirjoittanut Metusalem »
|
|
|
|
|
nile
Poissa
|
|
Vastaus #436 : 06.07.2016 klo 16:37:05 |
|
Jaa no olen todella pahoillani jos itsetuntosi on niin heikko että pitää juosta foorumeilla osoittelemassa toisia väärässä olijaksi asiassa joka ei lopulta vittuakaan liity koko topicin perimmäisiin aiheisiin, ei lopulta edes huomisen ottelun lipun hintaan...
Ja kun kerran mainitsit bensan, niin kait tajuat paljonko sitä olisi mennyt Ouluun ja takaisin, 500km? Vähennä se Rovaniemen lippusi hinnasta.
Ei ole tarvetta pönkittää itsetuntoa pätemällä, mutta vituttaa tuollainen mutuilu asiasta johon ei riitä ymmärrys (ja älykkyys?). Asun muuten Oulussa. RoPSin europelien lippujen hinnat offtopicia RoPSin euroketjussa? Okei no jottei mene ihan offtopiciksi, niin toivotaan ettei matsiin lähetä takkiauki ja anneta suoraan kuskin roolia vieraille, tulee muuten pitkät 90min.
|
|
|
|
kuntohiihtelijä
Poissa
|
|
Vastaus #437 : 06.07.2016 klo 16:37:33 |
|
Peli 2h. Ei mulla muuta.
Edit. Eiku onkin, vaikka vähän on toistoa.
Minua risoo eniten se, että liput on kaikki samanhintaisia. Oikein olisi ollut 50. 40 ja 30. sisältäen toimituskulut ticetmasterista.
Lastenlippu olisi saanut olla erikseen. Samoin eläkeläisille oma lippunsa.
|
|
|
|
Lapin oikeat kuninkaat
Poissa
|
|
Vastaus #438 : 06.07.2016 klo 16:44:43 |
|
Kyllä, taitaisi puolet foorumista päästä halvemmalla peliin.
|
|
|
|
Metusalem
Poissa
Suosikkijoukkue: Vasta Olympique de Marseille oli meitä parempi!
|
|
Vastaus #439 : 06.07.2016 klo 16:56:10 |
|
juuh heh heh! Tarkoitin tietenkin katsomon eri osia A, i jne.
|
|
|
|
jokivarsi
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokivarren joukkueet!
|
|
Vastaus #440 : 06.07.2016 klo 21:32:49 |
|
Onnea huomiseen peliin! Itse en ole tulossa paikalle, johtuen tolkuttoman hintaisista lipuista
|
|
|
|
pohojoinen
Poissa
|
|
Vastaus #441 : 06.07.2016 klo 23:02:52 |
|
Onnea huomiseen peliin! Itse en ole tulossa paikalle, johtuen tolkuttoman hintaisista lipuista Toivottavasti muistat tulla sitten voivottelemaan yleisömäärää pelin jälkeen.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
|
Vastaus #442 : 06.07.2016 klo 23:11:20 |
|
Onnea huomiseen peliin! Itse en ole tulossa paikalle, johtuen tolkuttoman hintaisista lipuista juu lippujen hinnat ei peloita jos oma seura kiinostaa edes vähän alusta vai?
|
|
|
|
Tarja Saulukko
Poissa
|
|
Vastaus #443 : 06.07.2016 klo 23:13:35 |
|
juu lippujen hinnat ei peloita jos oma seura kiinostaa edes vähän alusta vai?
Pummilla Kazakstaniin
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
|
|
Vastaus #444 : 06.07.2016 klo 23:23:21 |
|
Pummilla Kazakstaniin rops häviää 1-4
|
|
|
|
Tarja Saulukko
Poissa
|
|
Vastaus #445 : 06.07.2016 klo 23:26:27 |
|
rops häviää 1-4
Äsken luki 2-5. Koko Suomen Klubi vie 9-0.
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
|
|
Vastaus #446 : 06.07.2016 klo 23:27:12 |
|
Äsken luki 2-5. Koko Suomen Klubi vie 9-0.
korjasin totuuden mukaiseksi kerran vittuilemaan aloit
|
|
|
|
aitapappa016
Paikalla
Suosikkijoukkue: awaydays
|
|
Vastaus #447 : 06.07.2016 klo 23:31:47 |
|
Hirveätä kitinää lipuista Päivästä asti muutama kymmen irkkua kaljottelemassa ja puhumassa jalkapallosta. Unohtamatta joulupukkia.
|
|
|
|
Tarja Saulukko
Poissa
|
|
Vastaus #448 : 06.07.2016 klo 23:33:33 |
|
korjasin totuuden mukaiseksi kerran vittuilemaan aloit
Itehän tuota kerjäsit.
|
|
|
|
khat
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS, Mathare United, Zeddy & KÖNÖ
|
|
Vastaus #449 : 07.07.2016 klo 04:49:32 |
|
Saisko nää pellet helevettiiiin jalkapallokeskustelusta. Japi tekee maalin, se on selvä. RoPS voittaa. Muu on turhaa.
|
|
|
|
|
|