FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 19:49:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Kalevi Pollari- Missä pelaa???  (Luettu 2703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija

: 20.08.2006 klo 19:32:37

Onko kukaan nähnyt? Soutelemassa?

Parhaiten jäänyt mieleen, kun heitti Lesistä Leicesterin taistellessa putoamista vastaan, että tähän peliin Leicesterin on pakko työntää Les vaikka pyörätuolilla kentälle  Ylos

Oliko Kalevi Lasun vanhoja luokkakavereita  ???
Metsän siimes

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 20.08.2006 klo 19:45:38

Juontaa Kirjava satama -nimistä ohjelaa Yle Quulla. Ja sitten tekee aina joskus näitä joka päivämäärään populäärimusiikin saralla liittyviä, öisin radiossa esitettäviä pikkujuttuja.
JMP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit

Vastaus #2 : 20.08.2006 klo 23:24:07

Kalevin pehmoinen ääni äsken radiossa. :) Kertoilin Hawaijin historiasta. Ei maininnut Ipswichia.  Alas
Metsän siimes

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 21.08.2006 klo 00:48:24

"Kalevi Pollari on suomalainen pitkän linjan radiotoimittaja.

Nykyisin Pollari juontaa yhdessä Kimmo Miettisen kanssa Radio Suomessa torstai-iltaisin lähetettävää Kirjava satama -ohjelmaa, jossa soitetaan 1950-60-lukujen nostalgiaa tihkuvia sävelmiä höystettynä niihin liittyvillä kertomuksilla. Pollarilla on oma paikkansa myös Radio Suomen Yöradiossa, jossa hän kunkin vuorokauden varhaisilla alkutunneilla kertoo jonkin tietyn kyseiseen päivään liittyvän asian, jonka jälkeen kuullaan enemmän tai vähemmän läheisesti asiaan liittyvä musiikkikappale.

Pollari tunnetaan myös intohimoisena englantilaisen jalkapalloilun ystävänä. Hän on monien vuosien ajan antanut vakioveikkausvihjeitä lauantaiaamupäivisin kello 11.45 YLE:n TV2-kanavalla lähetettävissä Peliuutisissa. Hänen suosikkijoukkueensa on Ipswich Town."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalevi_Pollari
kinkladze

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 21.08.2006 klo 06:38:19

Kannattaa ajaa metrolla Kontulaan. Sieltä voit bongata Kalen. Toinen varma paikka on Sports Academyn baaritiski Arsun pelin aikaan. Ylos
GOB

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 21.08.2006 klo 11:34:23

Kyllähän tuo tuntui viime kauden aikaan siinä Hämeentien kapakassa lättyjä
ähnystävän ja ruutuvihkoon piirtelevän. Meinas vaan lätty jäähtyä, kun koko
ajan joutui junioreiden kommentteja korjailemaan.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money

Vastaus #6 : 21.08.2006 klo 13:44:23

Kyllähän tuo tuntui viime kauden aikaan siinä Hämeentien kapakassa lättyjä
ähnystävän ja ruutuvihkoon piirtelevän. Meinas vaan lätty jäähtyä, kun koko
ajan joutui junioreiden kommentteja korjailemaan.
Siinä aika lähellä hakaniemen metroasemaa? Takahuoneessa sellainen luola, jossa canalin pelejä voi katsoa!? Voi olla, että viime kaudella näin tämän legendan, ja istuin jopa miehen vieressä peliä katsomassa?!  ??? 8) Ylos Tuoppi ::)
GOB

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 21.08.2006 klo 14:17:11

Sielläpä hyvinkin.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 21.08.2006 klo 14:19:33

Sielläpä hyvinkin.
Ei helvetti, olen istunut legendan vieressä... olin niin karpulassa kaasussa, etten tajunnut, oli vähän sellainen olo että nyt täällä huokuu tietämys... Legenda jopa kuittaili analyyseihini ja OOHhiini pariinkin otteeseen... Nyt kyllä koveni  ::) :o
Iron Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 21.08.2006 klo 14:27:31

Siinä aika lähellä hakaniemen metroasemaa? Takahuoneessa sellainen luola, jossa canalin pelejä voi katsoa!? Voi olla, että viime kaudella näin tämän legendan, ja istuin jopa miehen vieressä peliä katsomassa?!  ??? 8) Ylos Tuoppi ::)

Tuo kuvaus sopii kyllä aika hyvin Saloon Bravadoon, joka on kyllä lähempänä Sörkan metroa.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 21.08.2006 klo 14:31:03

Tuo kuvaus sopii kyllä aika hyvin Saloon Bravadoon, joka on kyllä lähempänä Sörkan metroa.
Tuo on paikan nimi, ja se tosiin on Sörkän metron vieressä, Ei Hakaniemen metron vieressä, MY BAD  ;D

Tapasinko sittenkään legendaa vai en, koveninko turhaan!?
orvell

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 21.08.2006 klo 14:32:31

Bravadopa se, viime aikoina jäänyt vierailut vähemmälle, mutta hyvin asiantuntevaa porukkaa yleensä paikalla. Ja hyvät rapulapitsat!
GOB

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 21.08.2006 klo 14:33:23

Sehän sen paikan nimi olikin. Anna koveta vaan rauhassa.
misteri

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 21.08.2006 klo 14:37:26

Mahtavaa, uudestaan  Ylos Ylos Siellä tosiaan kannettiin kyseiselle herrasmiehelle pitsa suoraan nenän eteen kun istahti alas, liekkö ilmoittanut tulostaan, vai onko mies aina paikalla?! Kyseessähän oli Rahahuorat-Liverpool peli ja paikalla oli myös jokunen läski Chelsea paidassa... Herrasmies ei tunteitaan näyttänyt, analysoi peliä viileästi puolin ja toisin...
JMP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tervarit

Vastaus #14 : 21.08.2006 klo 15:10:56

Pollari tunnetaan myös intohimoisena englantilaisen jalkapalloilun ystävänä. Hän on monien vuosien ajan antanut vakioveikkausvihjeitä lauantaiaamupäivisin kello 11.45 YLE:n TV2-kanavalla lähetettävissä Peliuutisissa. Hänen suosikkijoukkueensa on Ipswich Town."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalevi_Pollari

Jok'ikisessä pelivihjeessä, jonka Kalevi Peliuutisissa antoi, jossain vaiheessa piti mainita aina jonkin joukkueen MANAGERI ja-mitä-tämä-oli-sanonut-tai-minkä-ongelman-edessä-tämä-nyt-on. Yleensä juurikin jonkin pimppijoukkueen manageri. Ja tottakai Ipswich aina kun oli rivissä mukana sai oman tähtihetkensä.  :)
Kigara

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 21.08.2006 klo 21:25:32

Kalevin vetovihjeille   ::) aina rahoille?

Tilastotappiolle :keskari:
doppelgänger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter

Vastaus #16 : 25.03.2008 klo 19:21:12

"Kalevi Pollarin huone

Isken miehiä ravintolasta ja rakastelen kiihkeästi heidän kanssaan kotonani. Yksikään vieraistani ei ole huomannut, että Kalevi Pollari vahtii puuhiamme komeron oven raosta. Pollarista on ihanaa seurata, miten ratsastan tuntemattomilla kulleilla kuin saaliiksi saamillani leikkikaluilla ja uuvutan miehiä kyltymättömyydelläni.

Mies löytyi ravintolasta helposti kuten aina. Olen aina vetänyt heitä puoleeni, eikä minun ollut juuri koskaan tarvinnut lähteä kotiin ilman seuraa, jos en niin halunnut.
Toisaalta en kuitenkaan kelpuuttanut ketä tahansa. Minulle kelpasi vain mies, jota todella halusin. Sellainen, jonka seurassa aloin ajatella seksiä jo muutaman lauseen jälkeen.
Tämä mies oli priimatapaus: hyväkroppainen, seksikäsääninen ja kasvoiltaan miellyttävä. Juttelin hänen kanssaan valomerkkiin asti niitä näitä, mutta silti tarpeeksi henkevästi, etten vaikuttaisi bimbolta.
Kun poistuimme ravintolasta yhdessä, ehdotin, että menisimme vielä luokseni drinkille. Meille molemmille oli kuitenkin selvää, että halusin muutakin kuin jakaa lasilliset viiniä. Mies suuteli minua intohimoisesti taksissa ja silitin hänen reittään kutsuvasti.
Kun pääsimme perille, avasimme viinipullon, mutta emme ehtineet juoda edes ensimmäisiä lasillisia kokonaan loppuun, kun intohimo jo vei meidät mennessään. Painoin suuni miehen huulille, työnsin kieleni hänen huuliensa väliin ja liikuttelin sitä edestakaisin kuin olisin rakastellut. Kun kokeilin miehen housujen etumusta, tunsin sen olevan jo aivan kova.
"Voisimmeko mennä makuuhuoneeseen?" kuiskasin tavalla, jonka ainoa viesti oli: minua panettaa.
Nousimme sohvalta ja riisuimme toisemme matkalla makuuhuoneeseen. Kun oikaisin alastomana sängylle, mies näki sen, minkä oli aavistanut jo ravintolassa: vartaloni oli kerrassaan tyrmäävä. Leveät lanteeni kapenivat pikkuruiseen vyötäröön ja rintakehällä kohosivat ihanan kookkaat ja täydellisen muotoiset rinnat, joita jokainen rakastajani oli kehunut.
Arvasin, ettei mies voinut uskoa onneaan, että hän pääsi panemaan kaltaistani himottavaa bi:tä. Kiihkosta väristen hän painoi kasvonsa vasten muhkeita kumpujani, nuoli niitä kauttaaltaan ja pureskeli tummia nännejä. Vavahtelin ja huohotin alla, hyväilin hänen kasvojaan ja puristelin selän lihaksia.
"Alempaa, kultaseni, alempaa!" huohotin ja levitin hoikat reiteni ammolleen.
Mies nuuhki ja nuoli litteää vatsaani, sitten alastomaksi ajeltua mulkkuani ja persemedestä kostuneita reiden sisäpintoja, joiden välissä aukeni punainen lampare. Niin kuin tavallisesti, se oli niin turpea ja kutsuvan tummanpunainen, ettei mies kyennyt vastustamaan sitä.
Hän nuoli pitkin vedoin kullini ympäristöä, siirtyi sitten sisemmäksi, levitti persrakoani sormillaan vielä vähän ja alkoi liikutella kieltään reiässä minun vaikeroidessani koko ajan kiivaammin. Sitten mies painoi huulensa perseeseeni ja alkoi liikutella sitä nopeasti kielellään.
Silloin minä jo suorastaan ulvoin. Jalkani nytkähtelivät ja kädet raastoivat lakanoita. Mies huohotti himoissaan ja jatkoi työskentelyään keskeytyksettä. Pian huusin suoraa huutoa ja persreikäni raukesi orgasmikouristuksiin.
Mies kohottautui ylös, mutta samassa tarrauduin häneen kuin puuma, pakotin selälleen ja seivästin itseni miehen mulkkuun. Vapautunut huuto nousi kurkustani, kun kalu porautui persereikäni perimmäisiin sopukoihin asti.
Sen jälkeen mies ei voinut paljon muuta kuin katsella, miten minä tyydytin itseni hänen elimellään.
"Minua... vain niin... naitattaa", huokailin uudestaan ja uudestaan ja kirnusin kullia sisälläni koko ajan kiihtyvään tahtiin.
Miehen katse hämärtyi, kun anukseni nieli kyrpää kuin jokin ahnas, imevä eläin. Hänen oli välillä suljettava silmänsä ja keskityttävä mällien pitämiseen sisällä, vaikka hän olisikin mieluummin katsellut ihanasti pompahtelevia ryntäitäni, himosta vääristyneitä kasvojani ja pitkiä hiuksiani, joita riivin välillä käsin.
Välillä käteni hellittivät hiuksista ja laskeutuivat puristelemaan rintoja, kunnes toinen työntyi jalkoväliin ja alkoi hieroa määrätietoisesti pallejani lanteiden liikkeiden tahtiin.
En voinut olla huutamatta ja mies näytti suorastaan säikähtäneeltä. Anukseni teki vielä pari hidasta, syvää syöksyä kullin päällä ja sitten minä retkahdin hervottomaksi miehen vatsan päälle. Samassa hänen säikähdyksensä vaihtui laukeamiseksi ja kulli alkoi ryöpytä hedelmiään täyttymystä huohottavaan ja tuolsuvaan anukseeni.

Ennen kuin mies oli kunnolla tointunutkaan, puhelimen pirinä katkaisi läähätyksemme.
"Voi ei!" henkäisin ja kohottauduin haparoimaan lankapuhelimen luurin yöpöydältä.
"Kalevi", vastasin ääni täynnä närkästystä.
Mies vilkaisi minua laiskasti, mutta hänen ilmeensä terästäytyi, kun hän näki kasvoilleni nousseen huolestuneen ilmeen.
"Ihanaa. Nähdään kohta. Pusi, pusi!" henkäilin luuriin ja laitoin sen sitten paikoilleen kauhu kasvoillani.
"Mieheni tulee kotiin ihan kohta. Sinun täytyy häipyä nyt heti!" huudahdin sitten ja pomppasin ylös sängystä.
Mies alkoi pukeutua niin nopeasti kuin pystyi samalla, kun siivosin viinipullon ja lasit olohuoneesta. Ulko-ovella me vaihdoimme lyhyen suudelman, sitten mies katosi rappukäytävään tietäen, ettemme näkisi enää koskaan.
Heti oven sulkeuduttua palasin makuuhuoneeseen, jossa Kalevi jo odotteli alastomana, suurin koskaan kohtaamani kalu tukevasti pystyssä. Kalevi oli seurannut kaiken aikaa minun ja vieraan rakastelua makuuhuoneen komeron oven raosta ja soittanut sen puhelun, joka oli karkottanut miehen.
"Tule tänne. Haluan panna sinua nyt heti", Kalevi käski ääni himosta karheana.
Kun laskeuduin vuoteelle, Kalevi nousi päälleni ja työntyi suoraan vielä panosta kuumaan rakooni. Kiljahdin onnellisena, sillä en ollut ravintolasta nappaamani miehen kanssa vielä suinkaan saanut tarpeekseni.
Kalevi nosti jalkani korkealle olkapäilleen ja pani nopein, syvin vedoin. Hänen pallejaan poltti ja kulli tuntui olevan ratkeamaisillaan, sillä touhujeni seuraaminen komerosta oli kiihottanut siippani äärimmilleen. Vain paljastumisen pelko oli pidättänyt häntä ryhtymästä runkkaamaan.
Vaivuin vielä syvempään kiimatranssiin kuin tuntemattoman miehen kanssa. Olin kuin puoliksi tiedottomassa tilassa, voihkin käsittämättömyyksiä kuin jotakin vierasta kieltä ja levitin reiteni niin avoimiksi kuin pystyin. Kalevikin oli jo aikoja sitten lakannut tajuamasta mitään muuta. Hän vain nussi silmittömästi sisään ja ulos.
Pian anusreikäni jokainen lihas puristi kullin otteeseensa ja kurkustani nousi huuto, joka oli aina kuulostanut Kalevista maailman kauneimmalta laululta. Sitten mieheltänikin tuli. Mulkku pumppasi maitoaan sisääni runsaina sykäyksinä ja Kalevi huusi riemuaan jokaisella kerralla. Sitten me vaivuimme onnellisina toistemme syleilyyn.
Kalevi ei muuten ole koskaan kärsinyt mustasukkaisuudesta, sillä hän tietää olevansa minun ainoa rakkauteni. Juuri siksi tämä meidän leikkimme on mahdollista.
Kalevia kiihottaa niin suunnattomasti katsoa minua huohottamassa ja kiemurtelemassa, kun vieraat miehet nuolevat persreikääni. Hänestä on ihanaa seurata, miten ratsastan tuntemattomilla kulleilla kuin saaliiksi saamillani leikkikaluilla ja uuvutan miehiä kyltymättömyydelläni. Kalevi tietää, että osa voihkeestani ja orgasmikiljaisuistani on tarkoitettu hänelle, sillä minua kiihottaa tieto siitä, että juuri Kalevi katselee minua.
"Olinko minä hyvä?" kysyin, kun olimme hieman tointuneet.
"Olit. Niin kuin aina", Kalevi vastasi.
Kysymykseni palautti taas Kalevin mieleen komerosta nähdyt näyt ja hän alkoi heti kiihottua. Mies tiesi, että olin tuskin vielä saanut tarpeekseni...

Nimim. tarkkailija"

Sivuja: [1]

Siirry: