Wesku
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat
|
|
: 03.05.2016 klo 15:13:52 |
|
Olipa työn ja tuskan takana saada tämän firman kautta ostetut ManU-Leicester matsiliput. Ostettiin pojalle synttärilahjaksi matka faijan kanssa Manchesteriin joku 4 kk sitten ja matsiliput k.o.lafkan kautta. Homma sujui muuten hyvin, mutta kun matsipäivä läheni, ei lippuja kuulunut eikä näkynyt. Lähettelin ensin useita tiedusteluja ja yritin soittaa kyseiseen lafkaan, tuloksetta. Lauantaina aloin sitten lähetellä kunnon gangsta englantia ja old school tappouhkauksia tuonne delivery- osoitteeseen ja jatkoin valitulla linjalla myös sunnuntaina. Ei tulosta.
No, mentiin sitten aika murhanhimoisissa masiksissa reilu tuntia ennen kick offia hotlan viereiseen sporttibaariin ottamaan hyvät paikat ja tuopit ennen matsia. Sain kaljat pöytään, kun tasan tuntia ennen matsia soitti joku Colin niminen häiskä ja sanoi, että hänellä on liput ja tulkaahan Old Traffordille asap. Näin tehtiin, Colin löytyi ja flabat saatiin. Ei kuitenkaan sinne mihin olin ne tilannut, eli keskelle kenttää ja yläkasomoon... vaan päädyn fanikatsomoon stondaamaan harvahapsisten ladien seuraan. kaiken lisäksi piti sanoa lipuntarkastajille jos jotain kysyvät, että olin saanut nuo liput kaveriltani lahjaksi, niissä muuten oli hintana 0 puntaa, hmm..melko hämärää ja salamyhkäistä toimintaa. Todennäköisesti eivät olisi toimittaneet noita flaboja lainkaan ja pitäneet hillot ellen olisi vetänyt parin vuorokauden morherfucker, cunt, rip your fucking head off, jne.jne. pommitusta. Tuumivat kai, että vaikuttaa niin sekopäiseltä tyypiltä, että tulee aseen kanssa vaatimaan oikeutta jos ei saa flaboja, joten hommasivat sitten ne liput hädissään lopulta.
Olihan se fanikatsomo ManU-fani pojalleni ihan jees, mutta kun itse olen Gunners-miehiä, niin olihan tuo jonkinlainen helvetin esikartano meikäläiselle. Samapa tuo, laulu raikasi, hauskaa oli ja fuckia huutivat ladit tuon tuostakin. Onneksi en sentään ostanut vitsinä sitä Leicester-huivia matkalla, kun luulin vielä tuolloin, että ollaan jossain neutraalimmassa katkarapukatsomossa.
Eli loppu hyvin ja kaikki hyvin, mutta älkää helkkarissa tuo firman kautta hommatko lippuja. Kusetusta koko touhu ja googlen nopealla haulla firman liability valuekin taisi olla jotain nollan alapuolella. Onneksi tämä tarina päättyi kuitenkin onnellisesti.
|