Saako tähän kommentoida? Kommentoin silti. Huikea historiikki tilastoineen kaikkineen. Benille iso
Kunkkisen pyörittämisestä vuosien mittaan. Ja tilastotyö on ainutlaatuista, onhan noita pelaajien saakelin mukavaa lueskella:D.
Itse tulin aikanaan kunkkikseen foorumin kautta. Olin muuttanut Tampereelle opiskelemaan ja koulun lisäksi elämässä ei hirveästi sisältöä ollut tuohon aikaan. Onneksi lähdin keväällä 2008 mukaan pelihommiin. Tuota kautta tutustuin moniin tyyppeihin joista osasta tuli ystäviä pelihommien ulkopuolellekin.
Ensimmäinen kausi päättyi tosiaan suureen pettymykseen kun jäimme niin niukasti ulos lopputurnauksesta. Itse muistan tuosta ajasta sen että niin huvittavalta kuin se ehkä tuntuukin niin kunkkiksen pelit ja treenit olivat kohokohtia arjessa. Sitä oli hirvittävän intensiivisesti mukana pelihommissa.
Joukkueen hajottaminen sitten. Siinähän tuli näiden TPV junnujen myötä mahdollisuus kasata joukkue jolla olisi voinut voittaa koko paskan, ja melkein voitettiinkin. Itselleni perustelin kaiketi homman sillä, että Benin ja Antsun peppukaveriporukat saisivat porukan kasaan omillaankin.
Eihän tuo näin kolmikymppisen läskin näkökulmasta mikään järkevä teko ollut hajoittaa puulaakijoukkuetta. Toisaalta geezers vuodet olivat pelillisesti erittäin menestyksekästä aikaa ja ydinporukka oli muutekin tiivis.
Näin jälkikäteen en ole ylpeä tapahtuneesta ja pahoittelut tuosta benille. Ei siinä ollut mitään henkilöiden välistä skismaa sinänsä. Olen aina viihtynyt hyvin kunkkisen porukoissakin. Se ydinporukka on ollut siinä pitkään ja monenlaista hiihtäjää on käynyt pyörähtämässä. Kuitenkin aina kun olen käynyt pelaamassa, sinne on voinut mennä hymy huulilla ja sinne on ollut helppo mennä.
Terveiset kaikille pelikavereille ja tsemppiä kunkkikselle peleihin. Ehkä joskus vielä nähdään pelikentillä.