FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 00:13:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Mestariksi kaudella 2016-17 päätyy?
Sievi FS - 39 (14.1%)
Ilves FS - 46 (16.6%)
SoVo Futsal - 27 (9.7%)
GFT - 17 (6.1%)
KaDy - 33 (11.9%)
Leijona Futsal - 22 (7.9%)
Tervarit - 14 (5.1%)
Ruutupaidat - 18 (6.5%)
FC Kemi - 13 (4.7%)
PP-70 - 15 (5.4%)
Liikunnan Riemu - 16 (5.8%)
PJK - 17 (6.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 275

Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 23
 
Kirjoittaja Aihe: Futsal-Liiga 2016-17  (Luettu 171242 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #450 : 08.01.2017 klo 15:35:53

Oikeassa olet. Pahoittelen väärää infoa, tosiaan kannattaisi lukea kunnolla nuo viestit. Rankkarista kun puhuttiin, niin huonosti lukiessa en huomannut, että tarkoitettiinkin vapaapotkua. Alas

Sama, my bad.
porin karhu

Poissa Poissa


Vastaus #451 : 08.01.2017 klo 16:04:35

SoVon raportti Jyväskylästä:
https://someronvoima.sporttisaitti.com/tapahtumat/siirretyt-sivut/sovo-futsal/?x288468=391584
bupa dukta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.


Vastaus #452 : 08.01.2017 klo 17:55:09

Vaahtosuut huutelee ja kaikki väärässä. Ja juliukselle tiedoksi että kemi ei sijaitse etelä-Pohjanmaalla.
leikeri

Poissa Poissa


Vastaus #453 : 09.01.2017 klo 10:03:39

Eletään maanantaita, mutta futsal-liiga.tv:stä löytyy maalikooste vain 1/6:sta lauantain otteluista. Tähän toivoisi kyllä parannusta seuroilta. Toki samalla muistaen, että talkootyöllähän näitä(kin) hommia tehdään ja varmasti hyvät syynsä kullakin, miksi asiassa kestää.
kadyfutsal.net

Poissa Poissa


Vastaus #454 : 09.01.2017 klo 12:34:30

Eletään maanantaita, mutta futsal-liiga.tv:stä löytyy maalikooste vain 1/6:sta lauantain otteluista. Tähän toivoisi kyllä parannusta seuroilta. Toki samalla muistaen, että talkootyöllähän näitä(kin) hommia tehdään ja varmasti hyvät syynsä kullakin, miksi asiassa kestää.


Tässä ainakin kooste lauantain ottelusta KaDy–SoVo:

https://www.youtube.com/watch?v=j7O-zoDOMHA

Tosiaan suurimmalta osin tehdään kokopäivätöiden ja opiskelujen ohessa.
Faarao

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves FS


Vastaus #455 : 09.01.2017 klo 13:04:12


Tässä ainakin kooste lauantain ottelusta KaDy–SoVo:

https://www.youtube.com/watch?v=j7O-zoDOMHA

Tosiaan suurimmalta osin tehdään kokopäivätöiden ja opiskelujen ohessa.

Kyllä KaDyn kooste oli toimitettu FLTV:lle jo yöllä, mutta FLTV ei toimi (vielä) kolmessa vuorossa johtuen myös töistä ja opiskeluista. Pahoittelemme viivettä.

PS. myös Kemin kooste on ollut Pohjolan Sanomien sivuilla jo lauantaina, mutta FLTV ei tekijänoikeusepäselvyyksien takia Pohjolan Sanomien materiaalia voi käyttää.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2017 klo 13:15:02 kirjoittanut Faarao »
pydde

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Akaa Futsal


Vastaus #456 : 09.01.2017 klo 13:28:26

Sovo ja GFT ei saa koosteita ollenkaan aikaiseksi?
Faarao

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves FS


Vastaus #457 : 09.01.2017 klo 14:00:17

Sovo ja GFT ei saa koosteita ollenkaan aikaiseksi?

Jo kesällä tiedettiin, että resurssit kuvaus- ja editointihommissa ovat seurojen kesken eri tasoilla. Silti FLTV:n toiminta päätettiin käynnistää tavoitteena 75% kattavuus liigapeleistä suorina lähetyksinä. Tuo tavoite on ylitetty komeasti ja ensi kautena varmasti saadaan systeemit vieläkin paremmalle tasolle.
Smaug

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kampuksen Dynamo, futsal, Huuhkajat ja muut majut


Vastaus #458 : 09.01.2017 klo 15:56:33

Jo kesällä tiedettiin, että resurssit kuvaus- ja editointihommissa ovat seurojen kesken eri tasoilla. Silti FLTV:n toiminta päätettiin käynnistää tavoitteena 75% kattavuus liigapeleistä suorina lähetyksinä. Tuo tavoite on ylitetty komeasti ja ensi kautena varmasti saadaan systeemit vieläkin paremmalle tasolle.


Ehdottomasti oikea päätös. Parempi 75 % kuin ei mitään. Ylos


Kyllä KaDyn kooste oli toimitettu FLTV:lle jo yöllä, mutta FLTV ei toimi (vielä) kolmessa vuorossa johtuen myös töistä ja opiskeluista. Pahoittelemme viivettä.


Olennainen boldattu. En itse ole Hirviö-TV:ssä hommissa enkä muutenkaan osaa tehdä videoiden kanssa mitään, mutta siltä osin kun olen ollut futsalissa vapaaehtoishommissa mukana, niin kyllähän siihen öitä ja kolmea vuoroa on välillä saanut uppoamaan.
kadyfutsal.net

Poissa Poissa


Vastaus #459 : 09.01.2017 klo 16:16:57

Lainaus
Kalenterit esiin! Kauden toinen DERBYJKL on päätetty siirtää ensi viikon keskiviikolle 18.1.! (Alkuperäinen ottelupäivä oli su 22.1.)
Ja ottelun kotijoukkuehan on siis vuorostaan Liikunnan Riemu.
Matsi potkaistaan käyntiin kello 18:30 ja myös KaDyn kautta on myytävänä muutamia ennakkolippuja.

https://www.facebook.com/KaDyFutsal/posts/1273739102684440
Liebo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: vaihteleva - yleensä sarjakärki


Vastaus #460 : 10.01.2017 klo 08:53:52

PS. myös Kemin kooste on ollut Pohjolan Sanomien sivuilla jo lauantaina, mutta FLTV ei tekijänoikeusepäselvyyksien takia Pohjolan Sanomien materiaalia voi käyttää.

Kemin koosteet löytää helpoimmin täältä.
porin karhu

Poissa Poissa


Vastaus #461 : 12.01.2017 klo 22:01:01

Drilon Shala ja Mikko Matinaro nähdään SoVo paidassa viikonloppuna:
https://someronvoima.sporttisaitti.com/tapahtumat/siirretyt-sivut/sovo-futsal/
kadyfutsal.net

Poissa Poissa


Vastaus #462 : 16.01.2017 klo 09:42:57

Keskiviikkona 18.1. siis Jyväskylän odotettu derby Riemu–KaDy Monnarilla klo 18.30.
KaDyfutsal.net ennakoi härkäviikon kahta ensimmäistä ottelua (PJK–KaDy ja Riemu–KaDy):

http://www.kadyfutsal.net/uutiset.html?80505

Lainaus
TUPLAENNAKKO: Maanantaina cupia Pirkkalassa, keskiviikkona derby Monnarilla
Julius C.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kähtävän Kipinä


Vastaus #463 : 18.01.2017 klo 20:16:27

Ns  majumiehet kyntää tappiosta toiseen!
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #464 : 18.01.2017 klo 20:56:17

On kyllä edelleenkin melkoista tuskailua Kadyn maalinteko. Taas oli paikkoja aivan riittävästi, mutta heikko viimeistely ja Lagerblomin loisto-otteet pitivät pelin tasoissa. Toki varsinaisen peli-ajan loppupuolella Kadylta hylättiin maali melko kyseenalaisesti, joku rike oli ennen maalia vihelletty mutta ainakaan itse en havainnut mitään rikkeen arvoista ??? Semmoinen tietty agressiivisuus ja pelien "tappaminen" on puuttunut dynamolta koko kauden, ja jos mitaleista mielii tosissaan taistella keväällä niin tuon on kyllä parannuttava.

Jos jotain positiivista niin säilyypähän derbyissä mielenkiinto myös jatkossa. Viuhahtajalle vielä erikseen "Ylos", onneksi oli riemun kotipeli niin ei tule sakkoja kadylle tuosta.
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #465 : 18.01.2017 klo 21:03:36

Toki varsinaisen peli-ajan loppupuolella Kadylta hylättiin maali melko kyseenalaisesti, joku rike oli ennen maalia vihelletty mutta ainakaan itse en havainnut mitään rikkeen arvoista?

Oli siellä selvä rike, J. Kytölää tultiin selkään. Hyöty olisi pitänyt antaa.
hyvä kutina

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #466 : 18.01.2017 klo 21:06:55

Jaa tosiaan. Kadyn vaparillahan peliä jatkettiin eli hyöty jäi tuomarilta huomioimatta. Ja rike siis tapahtui tosiaan vasta jatkoajalla eikä varsinaisella.
Cryuff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: OPS, Barcelona


Vastaus #467 : 18.01.2017 klo 21:49:11

https://youtu.be/_1UCmMEkRLg?t=1h53m20s

Derbyn kohokohta
bubbeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Soto, KaDy, ACT, Hongan Serippi Kugi


Vastaus #468 : 18.01.2017 klo 23:58:06

Jätetään tää nyt vaan tähän. Ei nyt kauheasti hyötyä juu katottu tuossa kun pilli soi vedon jo lähtiessä maalia kohti...

https://youtu.be/_1UCmMEkRLg?t=1h58m57s
« Viimeksi muokattu: 19.01.2017 klo 00:33:58 kirjoittanut bubbeli »
Kozelek

Poissa Poissa


Vastaus #469 : 19.01.2017 klo 06:58:52

Jätetään tää nyt vaan tähän. Ei nyt kauheasti hyötyä juu katottu tuossa kun pilli soi vedon jo lähtiessä maalia kohti...

https://youtu.be/_1UCmMEkRLg?t=1h58m57s

Käsittämätön vihellys. Selkeä tuomerivirhe.
Cafffkaff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temesta IF


Vastaus #470 : 19.01.2017 klo 08:02:41

Ankeaa! Mutta Riemu painoi nöyrän duunin ja olihan Lagerblom uunilla kerrassaan erinomainen.
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #471 : 19.01.2017 klo 09:07:58

Nyt taas joku vetää herneen nokkaan kun puolustan erotuomaria, mutta vetäkööt.

Käsittämätön vihellys.

Mun "käsittämätön" -asteikolla tämä ei mene kyllä lähellekään kärkipäätä. Nopea tilanne, jossa erotuomari näkee rikkeen ja refleksinomaisesti viheltää sen. Heti vihellettyään haluaisi varmasti itsekin vetää takaisin, mutta mitään ei ole enää tehtävissä. Jos Korsunov olisi pistänyt paluupallon sivuverkkoon, ei valtaosa katsojista olisi edes huomannut tilanteessa mitään ihmeellistä. Hyödyn soveltaminen on muutenkin niitä erotuomaritoiminnan vaikeimpia osa-alueita.

Paljon enemmän käsittämättöminä minä pidän niitä ratkaisuja, joissa erotuomar(e)illa on aikaa harkita päätöstään, mutta silti päädytään väärään. Tai heikosta sijoittumisesta johtuvia tilanteiden näkemättä jäämisiä (esim. Islanti - Suomi).

Tuomarivirhe? -Ehdottomasti. Iso vaikutus ottelun kulkuun? -Kyllä. Käsittämätön? -Ei mun mielestäni.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #472 : 19.01.2017 klo 09:14:34

Nyt taas joku vetää herneen nokkaan kun puolustan erotuomaria, mutta vetäkööt.

Mun "käsittämätön" -asteikolla tämä ei mene kyllä lähellekään kärkipäätä. Nopea tilanne, jossa erotuomari näkee rikkeen ja refleksinomaisesti viheltää sen. Heti vihellettyään haluaisi varmasti itsekin vetää takaisin, mutta mitään ei ole enää tehtävissä. Jos Korsunov olisi pistänyt paluupallon sivuverkkoon, ei valtaosa katsojista olisi edes huomannut tilanteessa mitään ihmeellistä. Hyödyn soveltaminen on muutenkin niitä erotuomaritoiminnan vaikeimpia osa-alueita.

Paljon enemmän käsittämättöminä minä pidän niitä ratkaisuja, joissa erotuomar(e)illa on aikaa harkita päätöstään, mutta silti päädytään väärään. Tai heikosta sijoittumisesta johtuvia tilanteiden näkemättä jäämisiä (esim. Islanti - Suomi).

Tuomarivirhe? -Ehdottomasti. Iso vaikutus ottelun kulkuun? -Kyllä. Käsittämätön? -Ei mun mielestäni.
Yleensä olen jaksanut ymmärtää sun puolustuspuheenvuorot tuomareille, mutta tässä tilanteessa en. Tuo on todella käsittämätön tuomio, kun ottaa huomioon mikä on tuomarin näkökenttä ja miten nopeasti vihellys tulee. Eikä hän onnistu edes huonoa tuomiotaan enää myymään pelaajille. Pelkkä sekunnin odotus vihellyksessä olisi riittänyt loistavaan hyötyyn. Ja silti sen vapaapotkun olisi ehtinyt vielä viheltää, koska sekunti on todella lyhyt aika. Piirisarjoissa nämä varmuuden vuoksi viheltelyt, ei Suomen suurimmassa yksittäisessä futsal-matsissa.
-Auvo-

Poissa Poissa


Vastaus #473 : 19.01.2017 klo 09:19:27

Yleensä olen jaksanut ymmärtää sun puolustuspuheenvuorot tuomareille, mutta tässä tilanteessa en. Tuo on todella käsittämätön tuomio, kun ottaa huomioon mikä on tuomarin näkökenttä ja miten nopeasti vihellys tulee. Eikä hän onnistu edes huonoa tuomiotaan enää myymään pelaajille. Pelkkä sekunnin odotus vihellyksessä olisi riittänyt loistavaan hyötyyn. Ja silti sen vapaapotkun olisi ehtinyt vielä viheltää, koska sekunti on todella lyhyt aika. Piirisarjoissa nämä varmuuden vuoksi viheltelyt, ei Suomen suurimmassa yksittäisessä futsal-matsissa.

Kyllä, olen sitä mieltä, että Liigan erotuomarille ei soisi näitä tapahtuvan. Silti olen edelleen sitä mieltä, että sarjassa näkee useita paljon käsittämättömämpiä tuomioita.
Hunter

Poissa Poissa


Vastaus #474 : 19.01.2017 klo 10:01:44

KaDyllä oli 45minuuttia aikaa tehdä maaleja. Käsittämätöntä ettei saanut tehtyä enempää.

 
Sivuja: 1 ... 18 [19] 20 ... 23
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa